Voisitko saunoa ja mennä paljuun kaveriporukan ainoan sinkkumiehen kanssa?
Kaveriporukkaan on tullut uusi sinkkumies ja olet ainoa naissinkku koko porukassa. Teitä pyydetään kahdestaan saunaan ja paljuun. Menisittekö alasti tai uimapuku/bikinit päällä? Vappua ollaan menossa viettämään.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinut tilattu sinkkumiestä varten vai sinkkumies sinua varten? Kuulostaa hämärältä, prostituutioon vivahtavalta kuviolta!
Ei liity prostituutioon juhlinta eikä ketään ole tilattu. Mies on uusi jäsen kaveriporukassa mutta en ole vielä tavannut kun on ollut kiirus. Nyt olisi aikaa vapun viettoon mutta mietin vielä.
Jos menet sinne, niin ei kai se tarkoita, että sinun on pakko mennä tämän sinkkumiehen kanssa saunaan ja paljuun? Minä kylpisin tuossa tilanteessa yksin, jos pariskunnat haluaa siellä paljussakin nyhjätä vain sen oman kumppanin kanssa. Enkä tarkoita nyt mitään parinvaihtoa, vaan että paljussa olisi mukava kavereiden kanssa olla ja ottaa vaikka lasi kuohuvaa.
Tietenkään ei ole pakko mutta haluavat meidän juttelevan ja vaihtavan pari sanaa.
Voitte tehdä sen myös vaatteet päällä.
Ei kun hei, nyt sain ihan uuden ohjelmaidean, Sokkotreffit paljussa.
Mä niin haluan nähdä tämän. Ensin jutustellaan rennosti paljussa ja vartin päästä Sami Kuronen sanoo: "Te tulitte tänne sinkkuina. Lähdettekö täältä sinkkuina eri suuntiin, vai menettekö saunaan jatkamaan tutustumista?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kahdestaan? Noissa tilanteissa ollaan yleensä naisten ja miesten vuoroissa, tai jos on pieni porukka tai iso palju, kaikki yhdessä. Vähän haiskahtaa siltä, että on päätetty saada ne kaksi säälittävää sinkkua yhteen ja soveliaiksi normaalien ihmiten (=pariskuntien) joukkoon.
Kymmenen henkeä on kutsuttu, muut pariskuntia ja sinkkuja minä ja mies. Pariskunnat saunovat ja paljuilevat yhdessä, tämä on mökin omistajan ja juhlien järjestäjän toive. Ruokailu ja saunominen porrastetaan että kaikki toimii kuten pitää. Pääsen tutustumaan sinkkumieheen ja tämä minuun sekä vastaanotetaan sinkkumies kunnolla kaveriporukkaan mukaan. Ei tässä olla satuhäitä juhlimassa vaan vappua.
Siis kaikki pariskunnat eli kahdeksan henkeä menevät yhdessä ja te kaksi sinkkua kahdestaan? Kuulostaa pimeältä.
Yhdessä pelataan, jutellaan, grillataan ja syödään. Istumajärjestyskin on selvillä ja saan luvan istua pöytään miehen viereen, jotta on juteltavaa.
Voisin minä mennä, mutta luulen että olisi sille miehelle vaivaannuttavaa jos kokisi että häntä yritetään minun kanssani saada yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kahdestaan? Noissa tilanteissa ollaan yleensä naisten ja miesten vuoroissa, tai jos on pieni porukka tai iso palju, kaikki yhdessä. Vähän haiskahtaa siltä, että on päätetty saada ne kaksi säälittävää sinkkua yhteen ja soveliaiksi normaalien ihmiten (=pariskuntien) joukkoon.
Kymmenen henkeä on kutsuttu, muut pariskuntia ja sinkkuja minä ja mies. Pariskunnat saunovat ja paljuilevat yhdessä, tämä on mökin omistajan ja juhlien järjestäjän toive. Ruokailu ja saunominen porrastetaan että kaikki toimii kuten pitää. Pääsen tutustumaan sinkkumieheen ja tämä minuun sekä vastaanotetaan sinkkumies kunnolla kaveriporukkaan mukaan. Ei tässä olla satuhäitä juhlimassa vaan vappua.
Ok. Minusta olisi vähän tylsää, jos ei edes syödä syödä porukalla. Ja epäilyttäisi mennä paljuun jonkun pariskunnan jälkeen, jos olisivat olleet siellä kovin romanttisissa ja eroottisissa tunnelmissa. Tietysti kunnioittaisin juhlien järjestäjän tahtoa, mutta saunoisin silti yksin, paljussa voisin sinkkumiehen kanssa istua. Mutta ärsyttäisi tuollainen parittaminen. Miksi minun sinkkuna pitäisi sen enempää häneen tutustua kuin muidenkaan naisten?
Vappujuhlissa oikein etukäteen suunniteltu istumajärjestys? No kuulostaa aika kuivilta juhlilta, ettei vahingossakaan väärät ihmiset päädy vierekkäin istumaan ja ettei mitään houkutusta pääsisi syttymään tai toisilleen vihoissaan olevat naiset päädy kissatappeluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kaikki pariskunnat eli kahdeksan henkeä menevät yhdessä ja te kaksi sinkkua kahdestaan? Kuulostaa pimeältä.
Yhdessä pelataan, jutellaan, grillataan ja syödään. Istumajärjestyskin on selvillä ja saan luvan istua pöytään miehen viereen, jotta on juteltavaa.
Istumajärjestyskin etukäteen päätetty?? Ok. Minä jättäisin nuo bileet väliin, mutta kukin tavallaan.
Kaveriporukan "tähtipariskunnat" syövät ensiksi yhdessä keskenään ja sen jälkeen joku jämäpariskunta ja te saatte luvan astua pöytään tähteiden pariin? Kuulostaa hyvältä kaveriporukalta!
Jos ei olisi mitään muuta vaihtoehtoa kuin saunoa sen sinkkumiehen kanssa, kertoisin hänelle rehellisesti, että pidän tilannetta kiusallisena, ja että jos vain sopii oltaisiin vuorotellen saunassa ja paljussa.
Ap, tässä kolmannella sivulla olet kertonut sellaisia asioita, että sinuna etsiskelisin jotakin muuta vappupuuhaa. "Vastaanotetaan sinkkumies kaveriporukkaan kunnolla" ja saunomis- ja paljusuunnitelmat kuulostavat perin juurin limaisilta. On tietysti mahdollista, että tuosta syntyy parisuhde, mutta todennäköisempää on se, että suhdetta ei synny ja vappu on noloa teeskentelyä ja kotiinlähdön toivomista.
Jos tuo sinkkumies on sinulle kokonaan tuntematon, olet antanut kavereillesi paljon valtaa asioidesi järjestelemisessä. Joku mainitsi tuolla aiemmin pussauskopin, ja se minullekin tulee tästä mieleen. Jos ja kun vappuun kaveriporukalla kuuluu myös alkoholi, toisen osapuolen innostuminen johtaa helposti rajojen ylittämiseen. Miljoona epäonnistumisen mahdollisuutta.
Mitä enemmän mietin teidän paljuvappuanne, sitä kiusallisemmalta se tuntuu. Kuvittele itse: istut uikkareissasi saunassa ja paljussa sinulle tuntemattoman miehen kanssa ja tiedät, että nurkan takaa, pikkuikkunasta ja pusikon liepeiltä muut pariskunnat kurkkivat, joko joko joko siellä istutaan sylikkäin. Te kaksi sinkkua olette ohjemanumero. Ja usko pois, teitä ei katsella ylöspäin eikä edes tasavertaisina.
Saunaan en menisi. Paljuun voisin mennä kenen tahansa seurueeseen kuuluvan peseytyneen ihmisen kanssa uimapuku päällä. Aloituksen asetelma on kyllä kummallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, me paritetaan!
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olisi mitään muuta vaihtoehtoa kuin saunoa sen sinkkumiehen kanssa, kertoisin hänelle rehellisesti, että pidän tilannetta kiusallisena, ja että jos vain sopii oltaisiin vuorotellen saunassa ja paljussa.
Jos mies on likimain normaali, hänkin pitää tätä paritusta kiusallisena ja miettii jo etukäteen mahdollisuutta perääntyä.
Kuka tahansa normaalijärkinen ja normaalilla itsekunnioituksella varustettu sinkkumies vetäytyisi noista bileistä ja harkitsisi kahteen kertaan haluaako edes tutustua kaveriporukkaan yhtään sen syvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on likimain normaali, hänkin pitää tätä paritusta kiusallisena ja miettii jo etukäteen mahdollisuutta perääntyä.
Ja jos hän on vähän outo sillä lailla, että uskoo kaverien nyt järjestäneen hänelle naisen, vaikka nainen ei vaikuttaisi innostuvan yhtään, kaveriporukan ryhmädynamiikalle on tiedossa kiintoisat ajat. Juhannuksena ollaankin jo eri porukoissa joka pariskunta, ja sinkut yksinään muualla.
En menisi kahdestaan saunaan enkä paljuun. Muutenkaan en menisi alasti kaveri porukalla saunomaan tai paljuun. Uimapuku aina ellei samaa sukupuolta tai kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa normaalijärkinen ja normaalilla itsekunnioituksella varustettu sinkkumies vetäytyisi noista bileistä ja harkitsisi kahteen kertaan haluaako edes tutustua kaveriporukkaan yhtään sen syvemmin.
Kyllä, 100% samaa mieltä.
Itse sinkkumiehenä voin sanoa että mikään ei ole kiusallisempaa kuin nämä tuttavaporukan yritykset parittaa mua yhteen jonkun heidän "ihanan" sinkkuystävän kanssa.
Yhdelle kaverin vaimolle jouduin kerran jo ihan suoraan sanomaan että en ole kiinnostunut tippaakaan hänen kaveristaan jota koitti minulle aktiivisesti tarjota, ja kerroin että silloin kun seuraa kaipaan niin haen sitä Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Sain juuri viestin, että sinkkumies aikoo tulla juhlimaan vappua, kun on varta vasten kutsuttu uutena. Minunkin toivotaan tulevan, joten tässä on alle tunti aikaa pakata kamat ja lähteä ajamaan.
Todella hämärän kuuloinen koko kaveriporukka. Tulee vaikutelma, että muita ärsyttää ap:n sinkkuus ja ovat hankkineet sinne miehen, jota tarjota hänelle. Tuo sanomis- ja ruoka-aikojen porrastus kuulostaa oudolta, siltä, että osa pitää itseään parempina kuin muita siellä. Ja ap ja se sinkkumies ovat siellä pohjimpana arvoasteikossa, säälin ja hyväntekeväisyyden kohteena. En haluaisi viettää aikaa tuollaisen kaveriporukan kanssa.
Taitaa olla miehellä kalu juhlakuntoon trimmattu ja laukun sivutaskussa paketti sulttaaneja! Pariskunnat sitten saavat hupiohjelmansa kun katsovat soidinmenoja ruokapöydästä käsin.
No tuskin, jos kyse on vain siitä, ettei ketään pakoteta tai tarvitse pelätä sitä, että vastakkaisen sukupuolen edustaja tulee samaan saunaan, jos ei sellaista halua. Toisille sekasaunominen on ok ja toisille ei, eikä kumpikaan tapa ole toista huonompi.