Voisitko saunoa ja mennä paljuun kaveriporukan ainoan sinkkumiehen kanssa?
Kaveriporukkaan on tullut uusi sinkkumies ja olet ainoa naissinkku koko porukassa. Teitä pyydetään kahdestaan saunaan ja paljuun. Menisittekö alasti tai uimapuku/bikinit päällä? Vappua ollaan menossa viettämään.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea edes kuvitella, että mun kaveripiirissä kävisi noin. Meillä järkätään saunavuorot sukupuolen mukaan tällaisissa tilanteissa. Paljussa on kerrallaan useampi ihminen eikä siellä kukaan ole alasti.
En menisi saunaan kahdestaan tuntemattoman miehen kanssa, vaan saunoisin yksin, jos en muita naisia kaveriksi saisi.
Minun kaveripiirissäni ei olla noin konservatiivisia, vaan kaikki saunovat sekaisin silloin kun tekee mieli saunoa. Välillä saunassa pelkkiä miehiä, välillä pelkkiä naisia, välillä yksi mies ja loput naisia, välillä yksi nainen ja loput miehiä, välillä tasalukema kumpaakin. Ei ole mitään väliä millään järjestyksillä. Ylipäätään ei ole mitään konservatiivista maalaisetikettiä, että naiset kokkailevat ruokaa miesten saunoessa, vaan osa miehistä voi hyvin laittaa ruokaa naisten kanssa osan porukasta saunoessa. Ruokien kypsentyessä menevät saunomaan ja saunassa olijat tulevat hoitamaan kattauksen loppuun ja lopulta saunan jälkeen istutaan yhdessä syömään ja juomaan.
Ok. Toivottavasti aloittaja on tulossa teidän kaveriporukan vapun viettoon sitten. Meidän kaveriporukassa on sekä konservatiivisia että vähemmän konservatiivisia ihmisiä eikä ketään pakoteta saunaan vieraan vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa kahdestaan. Yritämme järkätä saunomiset niin, että kaikilla on mukavaa eikä kenenkään tarvitse olla yksin.
Rehellisesti sanottuna teidän juhlanne kuulostaa siltä, että kenelläkään ei ole hauskaa. Jos jokaisen toiveita yrittää mukailla niin silloin kenenkään toiveet eivät tule toteutetuksi. Paras on siis se, että juhlat ovat järjestäjänsä ja kaveriporukkansa näköiset, ja jos joku ei viihdy niin voi poistua.
Toki ymmärrän niitäkin juhlia joihin tullaan kahdeksi tunniksi juomaan yhtä vichyä ja ottamaan pari palaa paahtoleipää ja katkarapusalaattia. Vähän hymistellään ja kehutaan mökin ihania uusia verhoja. Sitten tulee kiire kotiin kun Jannella on illalla vielä myöhäinen työpalaveri ja aamulla aikainen herätys cross fit -treeneihin, jota on harrastanut ehkä kolme viikkoa, mutta silti helvetin tärkeät kisat on jo kulman takana.
Menisin, mutta sipaisisin valmiiksi vaseliinia peppu ja pimppa-aukoille, ihan vain varuiksi.
Pyydetään? Siis muut paikallaolijat yrittävät parittaa ne ainoat sinkut, vai ovatko kaikki muut parisuhteessa ja yrittävät jakaa jotkut varattujen ja vapaiden saunavuorot…? Törkeää joka tapauksessa.
Omiin saunomissuunnitelmiini se ei kuitenkaan vaikuttaisi. Saunassa uikkarit ja pyyhe, paljussa uikkarit. Toivoisin toisilta/toiseltakin ”siveellisyyttä”, mutta ymmärrän, etten voi sitä vaatia. Onneksi voin omalta osaltani kuitenkin ylläpitää sen verran kohteliaisuutta, ettei toista tarvitse kuitenkaan katsoa, vaikka tämä olisi ilkosen alasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muu porukka ei halua viettää aikaa teidän kanssa, vaan haluaa teidät pois seurastaan? Kannattaako noihin juhliin ollenkaan lähteä?
Yrittävät saada meitä saunomaan ja paljuun kahdestaan mutta syödään ja juhlitaan muuten yhdessä koko porukka. Meillä sinkuilla on varmasti enemmän juteltavaa keskenään. Sinkkumiehelle ja mulle on kummallekin kerrottu.
What You See Is What You Get kirjoitti:
Rehelliset treffit! Heti tiedät millainen kolli on, minkä kokoinen vehje on ja missä kunnossa on. Jos on kova löylymies niin varmasti on myös kova sänkymies!
Jep, näkee heti jos on pieni gulli niin ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muu porukka ei halua viettää aikaa teidän kanssa, vaan haluaa teidät pois seurastaan? Kannattaako noihin juhliin ollenkaan lähteä?
Yrittävät saada meitä saunomaan ja paljuun kahdestaan mutta syödään ja juhlitaan muuten yhdessä koko porukka. Meillä sinkuilla on varmasti enemmän juteltavaa keskenään. Sinkkumiehelle ja mulle on kummallekin kerrottu.
Miksi annatte muiden ohjailla teidän tekemisiä?
Vierailija kirjoitti:
Pyydetään? Siis muut paikallaolijat yrittävät parittaa ne ainoat sinkut, vai ovatko kaikki muut parisuhteessa ja yrittävät jakaa jotkut varattujen ja vapaiden saunavuorot…? Törkeää joka tapauksessa.
Omiin saunomissuunnitelmiini se ei kuitenkaan vaikuttaisi. Saunassa uikkarit ja pyyhe, paljussa uikkarit. Toivoisin toisilta/toiseltakin ”siveellisyyttä”, mutta ymmärrän, etten voi sitä vaatia. Onneksi voin omalta osaltani kuitenkin ylläpitää sen verran kohteliaisuutta, ettei toista tarvitse kuitenkaan katsoa, vaikka tämä olisi ilkosen alasti.
Miksi saunassa pitää miettiä mitään seksuaalisäännöksiä? Saunahan on puhtaasti henkinen ja meditatiivinen paikka, jossa keskitytään puhtaasti löylyyn, ei tisseihin, pimpiin tai kulleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on juteltavaa niin sitten te juttelette. Miksi siihen tarviisi kahdenkeskistä saunailua ja paljuilua? Kuulostaa ihan seksipippaloilta/parinvaihtoillalta. Tai sitten toivovat että et mene ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän tästä nyt ota kukaan selkoa. Porukassa vai kahdestaan? Ja miksi joku muu pyytäisi minua ja jotain miestä menemään kahdestaan saunaan?
Porukassa olen sujuvasti kyllä saunassa ja paljussa alastikin riippumatta toisten parisuhdestatuksesta ja sukupuolesta. Toki olettaen, että heillä on normaalit käytöstavat eikä tarvi olla huolissaan että joutuisi epäasiallisten kommenttien kohteeksi tms.
Saunaan ja paljuun kahdestaan sinkkumiehen kanssa mutta muuten syödään ja juhlitaan koko porukalla.
Minulle sauna ei ole seksuaalinen juttu joten jos on sekasauna niin menen saunomaan. Jos taas joku suhdeviritys niin kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on juteltavaa niin sitten te juttelette. Miksi siihen tarviisi kahdenkeskistä saunailua ja paljuilua? Kuulostaa ihan seksipippaloilta/parinvaihtoillalta. Tai sitten toivovat että et mene ollenkaan.
Ei ole mitään sellaista mutta satutaan olemaan ainoat sinkut kaveriporukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi saunassa pitää miettiä mitään seksuaalisäännöksiä? Saunahan on puhtaasti henkinen ja meditatiivinen paikka, jossa keskitytään puhtaasti löylyyn, ei tisseihin, pimpiin tai kulleihin.
Mieluiten kävisinkin saunassa yksin, mutta joskus sinne ”joutuu” myös seurassa. Muiden vartaloita en halua nähdä enkä omaani näyttää, ne ovat minun kirjoissani yksityisasia (kuten saunarauhoittuminenkin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sekasaunomista harrastetaan, niin miksei sitten isommalla porukalla ja kai sinne paljuun mahtuu useampi kuin kaksi? Tai naiset ja miehet erikseen saunaan? Ei kai pelkkä sinkkuus vielä tarkoita, että olisi juteltavaa... Minusta olisi lähinnä vaivaannuttavaa mennä kahdestaan saunaan ja paljuun tuntemattoman miehen kanssa.
Ikäviä muistoja niiltä ajoilta, kun ajauduin aina porukan viimeiseksi sinkuksi, jolle oli vaikka väkisin hankittava miesseuraa. Ei minun itseni takia, vaan siksi, etten vokottelisi pariskuntien miehiä pelkällä läsnäolollani ja sinkkuudellani.
Olen joskus ollut siinäkin tilanteessa, että minut on jo "luvattu" paikalle kutsutulle sinkkumiehelle. On siis kerrottu tälle, että tulossa on miestä etsivä sinkkunainen. Pahimmassa tapauksessa oli jopa kerrottu miehelle, että hänestä oli jo kerrottu minulle etukäteen ja että olin tosi innokas tapaamaan. En tiennyt koko suunnitelmasta mitään ja sain tuosta miehestä itselleni pitkäaikaisen stalkkerin.
On vaikea sanoa, kysyykö ap naisena vai miehenä. Muutenkin tilanne on outo. Ehkä ap toivoo tulevansa kehotetuksi saunaan ja paljuun tai on jo sopinut siitä, että joku muu kehottaa. Olen sitä mieltä, että kun porukalla kuitenkin ollaan vappua viettämässä, ollaan jo niin tiiviisti, että kipinää kyllä syntyy, jos on syntyäkseen. Ei siihen mitään ovelia paljusuunnitelmia tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?? Nyt puhut kyllä paskaa! Saunassa on aina naitu ja nuoltu pil lua.
En menisi! itse valitseen kumpanini ei kaverini!Kumpanini kanssa sainoisin nakuna ja siitä järveen löylyistä uimaan.Mutta siellä todella ei ole kuin me kaksi!Ihan sama mitä muut tekeeja miten toimii,ei ole minulta pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän tästä nyt ota kukaan selkoa. Porukassa vai kahdestaan? Ja miksi joku muu pyytäisi minua ja jotain miestä menemään kahdestaan saunaan?
Porukassa olen sujuvasti kyllä saunassa ja paljussa alastikin riippumatta toisten parisuhdestatuksesta ja sukupuolesta. Toki olettaen, että heillä on normaalit käytöstavat eikä tarvi olla huolissaan että joutuisi epäasiallisten kommenttien kohteeksi tms.
Saunaan ja paljuun kahdestaan sinkkumiehen kanssa mutta muuten syödään ja juhlitaan koko porukalla.
Kuulostaa vähän oudolta
Kyllä, mutta tarkkailisin, ettei periskooppi nouse.
t. Pena.
Rehelliset treffit! Heti tiedät millainen kolli on, minkä kokoinen vehje on ja missä kunnossa on. Jos on kova löylymies niin varmasti on myös kova sänkymies!