Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko saunoa ja mennä paljuun kaveriporukan ainoan sinkkumiehen kanssa?

Vierailija
01.05.2021 |

Kaveriporukkaan on tullut uusi sinkkumies ja olet ainoa naissinkku koko porukassa. Teitä pyydetään kahdestaan saunaan ja paljuun. Menisittekö alasti tai uimapuku/bikinit päällä? Vappua ollaan menossa viettämään.

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa normaalijärkinen ja normaalilla itsekunnioituksella varustettu sinkkumies vetäytyisi noista bileistä ja harkitsisi kahteen kertaan haluaako edes tutustua kaveriporukkaan yhtään sen syvemmin.

Kyllä, 100% samaa mieltä.

Itse sinkkumiehenä voin sanoa että mikään ei ole kiusallisempaa kuin nämä tuttavaporukan yritykset parittaa mua yhteen jonkun heidän "ihanan" sinkkuystävän kanssa.

Yhdelle kaverin vaimolle jouduin kerran jo ihan suoraan sanomaan että en ole kiinnostunut tippaakaan hänen kaveristaan jota koitti minulle aktiivisesti tarjota, ja kerroin että silloin kun seuraa kaipaan niin haen sitä Tinderistä.

Mitä vikaa naisessa oli? Kai kieltäydyit nätisti etkä ilkeästi töksäyttänyt?

Vierailija
82/132 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa normaalijärkinen ja normaalilla itsekunnioituksella varustettu sinkkumies vetäytyisi noista bileistä ja harkitsisi kahteen kertaan haluaako edes tutustua kaveriporukkaan yhtään sen syvemmin.

Itse sinkkumiehenä voin sanoa että mikään ei ole kiusallisempaa kuin nämä tuttavaporukan yritykset parittaa mua yhteen jonkun heidän "ihanan" sinkkuystävän kanssa.

Yhdelle kaverin vaimolle jouduin kerran jo ihan suoraan sanomaan että en ole kiinnostunut tippaakaan hänen kaveristaan jota koitti minulle aktiivisesti tarjota, ja kerroin että silloin kun seuraa kaipaan niin haen sitä Tinderistä.

En töksäyttänyt mitään epäkohteliasta, totesin vain kaverin vaimolle että ei tässä ehkä kannata sopia trefffejä minun ja hänen kaverinsa välille, koska kyseinen neiti ei oikein ole minun tyyppiäni.

Ja siis kyseinen nainen ei vaan ulkonäkönsä puolesta oikein sytyttänyt mua, ei sen dramaattisemmasta asiasta ollut kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kieltäytyä nätisti, jos toinen vain jatkaa naittamista ja tuputtamista.

Ap, älä nyt jumankauta lähde ajamaan sinne "kaveri"porukkasi hupinumeroksi. Vai haluatko vain provoilla?

Vierailija
84/132 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En töksäyttänyt mitään epäkohteliasta, totesin vain kaverin vaimolle että ei tässä ehkä kannata sopia trefffejä minun ja hänen kaverinsa välille, koska kyseinen neiti ei oikein ole minun tyyppiäni.

Ja siis kyseinen nainen ei vaan ulkonäkönsä puolesta oikein sytyttänyt mua, ei sen dramaattisemmasta asiasta ollut kyse.

Hoidit asian esimerkillisesti, hyvä juttu niin pitääkin.

Vierailija
85/132 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestävätkö pariskunnat mökillä myös laittomia kukko- ja koiratappeluita sekä vedonlyöntiä viihdykkeenä?

Vierailija
86/132 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinkkumies on seksuaalinen saalistaja, joka tulee juhliin rivotril-tabletti ja kløver vaseline -purkki taskussaan ja pahat mielessä! En jättäisi juomaani hetkeksikään vartioimatta ja pitäisin Marttiinin tiukasti vyöllä, myös saunassa ja paljussa.

Vierailija
87/132 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kaikkea hullua saa lukea.

Vierailija
88/132 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä myöhemmin tänään tai huomenna kuulemme miten kävi!?

Vierailija
89/132 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin sekava koko aloitus. Mutta voisin joo mennä paljuun ja saunaan, en alasti, miehen kanssa ja jos hän ei olisi mukava niin liukenisin varmaan aika pian pois.

Saunassa voisin olla naisseurassa alasti, paljussa haluan olla uikkareissa aina.

Vierailija
90/132 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta nämä yhteissaunomiset ja yhteispaljuilut ns. yleisinä juhlapäivinä (lue: dokailu- ja sekoilupäivinä) on tosi landemeininkiä.

Ketä sitäpaitsi kiinnostaa, onko jengi uikkareissa vai ei. Ne uikkarit riisutaan, jos halutaan. Sitten naidaan, jos halutaan. Vastuullisesti ehkäisyä käyttäen.

Vierailija
91/132 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti tietysti ja tietysti istun syliin, mutta annan vaan kakkoseen koska olen neitsyt.

Vierailija
92/132 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta nämä yhteissaunomiset ja yhteispaljuilut ns. yleisinä juhlapäivinä (lue: dokailu- ja sekoilupäivinä) on tosi landemeininkiä.

Ketä sitäpaitsi kiinnostaa, onko jengi uikkareissa vai ei. Ne uikkarit riisutaan, jos halutaan. Sitten naidaan, jos halutaan. Vastuullisesti ehkäisyä käyttäen.

Ja tällainen jaottelu pariskuntien ja sinkkujen vuoroon on landemeininkiä ryyditettynä jollain ihmeellisillä siveysstandardeilla ja olettamuksilla, että mies- ja naissinkut olisivat välittömästi heidän tai puolisoidensa perään.

Vierailija
93/132 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen aihe ja keskustelu siinä mielessä, että vastaukset ovat suomalaisen maltillisia tyyliin "älä nyt hullu alasti mene tuntemattoman kanssa". Suurimmassa osassa maailmaa koko yhdessä saunominen, lilluminen isossa ämpärissä muiden kanssa ja mahdollinen alastomuus millä tahansa kokoonpanolla olisi käsittämätön ja mahdoton. Tässä keskustelussa kukaan ei ole moralisoinut ap:n itsensä mahdollisia edesottamuksia, mutta hänen kavereidensa motiiveja on paheksuttu. Minä tykkään suomalaisesta mielenlaadusta, josta tämä on hyvä esimerkki. :)

Toivottavasti ap:llä on kivaa siellä vapunvietossa. Huomenna sitten kuullaan, miten meni?

Vierailija
94/132 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko uutisia?

Vierailija
95/132 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa AP:lla olla hirveä kohmelo rivosta ja kløver vaselinin jäänteitä kakkosessa.

Vierailija
96/132 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa AP:lla olla hirveä kohmelo rivosta ja kløver vaselinin jäänteitä kakkosessa.

Mikä ihana mielikuva.

Vierailija
97/132 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 24h ensimmäisestä viestistä. Miten tilanne on edennyt?

Vierailija
98/132 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä oli, mutta tule toki jatkamaan tarinaa.

Vierailija
99/132 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä saunaan meneminen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa vaikuta mielestäni ihan neutraalilta. Muinoin opiskeluaikoina bileissä näytti olevan sellainen tapa, että poika pyysi mielestään kiinnostavaa tyttöä kanssaan saunaan. Minusta se oli ihan selvästi seksuaalista. Yksikin poika pyysi saunaan oikein isorintaista kaunista tyttöä. En tiedä menikö kukaan. Lähinnä kai tälle naureskeltiin. Minuakin kerran yksi poika, johon olin jo jonkin aikaa tutustunut juttelemalla, pyysi minua kanssaan saunaan. En mennyt. Miksi olisin mennyt?

Vierailija
100/132 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä saunaan meneminen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa vaikuta mielestäni ihan neutraalilta. Muinoin opiskeluaikoina bileissä näytti olevan sellainen tapa, että poika pyysi mielestään kiinnostavaa tyttöä kanssaan saunaan. Minusta se oli ihan selvästi seksuaalista. Yksikin poika pyysi saunaan oikein isorintaista kaunista tyttöä. En tiedä menikö kukaan. Lähinnä kai tälle naureskeltiin. Minuakin kerran yksi poika, johon olin jo jonkin aikaa tutustunut juttelemalla, pyysi minua kanssaan saunaan. En mennyt. Miksi olisin mennyt?

Hyvien löylyjen vuoksi?