Voisitko saunoa ja mennä paljuun kaveriporukan ainoan sinkkumiehen kanssa?
Kaveriporukkaan on tullut uusi sinkkumies ja olet ainoa naissinkku koko porukassa. Teitä pyydetään kahdestaan saunaan ja paljuun. Menisittekö alasti tai uimapuku/bikinit päällä? Vappua ollaan menossa viettämään.
Kommentit (132)
Saunaan alasti, paljuun uimapuku päällä. Normaali suomalainen sauna on yleensä niin kuuma (110-120C), että vain alasti pystyy ottamaan löylyjä.
Miksi muu porukka ei halua viettää aikaa teidän kanssa, vaan haluaa teidät pois seurastaan? Kannattaako noihin juhliin ollenkaan lähteä?
Saunaan en lähtisi ja miksi siellä paljussa pitäisi olla vain kahdestaan? Jos porukalla jonnekin mennään, ei kai ne varatutkaan vaan hengaa oman kumppanin kanssa?
Siis eihän tästä nyt ota kukaan selkoa. Porukassa vai kahdestaan? Ja miksi joku muu pyytäisi minua ja jotain miestä menemään kahdestaan saunaan?
Porukassa olen sujuvasti kyllä saunassa ja paljussa alastikin riippumatta toisten parisuhdestatuksesta ja sukupuolesta. Toki olettaen, että heillä on normaalit käytöstavat eikä tarvi olla huolissaan että joutuisi epäasiallisten kommenttien kohteeksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Saunaan alasti, paljuun uimapuku päällä. Normaali suomalainen sauna on yleensä niin kuuma (110-120C), että vain alasti pystyy ottamaan löylyjä.
Katsotko kertaakaan siellä toisen miehen munan kokoa jos olet kahdestaan? Ihan rehellisesti siis pystytkö olla katsomatta toisen ihmisen sukupuolielimiä?
Vaikea edes kuvitella, että mun kaveripiirissä kävisi noin. Meillä järkätään saunavuorot sukupuolen mukaan tällaisissa tilanteissa. Paljussa on kerrallaan useampi ihminen eikä siellä kukaan ole alasti.
En menisi saunaan kahdestaan tuntemattoman miehen kanssa, vaan saunoisin yksin, jos en muita naisia kaveriksi saisi.
Ei se sinkkumies sinusta ole kiinnostunut. Sitähän tällä oikeasti hait.
Onko sinut tilattu sinkkumiestä varten vai sinkkumies sinua varten? Kuulostaa hämärältä, prostituutioon vivahtavalta kuviolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotko kertaakaan siellä toisen miehen munan kokoa jos olet kahdestaan? Ihan rehellisesti siis pystytkö olla katsomatta toisen ihmisen sukupuolielimiä?
Eihän siellä lauteilla istuta haarat levällään? Ja mitä väliä jos miehen vehkeet vilahtavat lauteille noustessa tai poistuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä lauteilla istuta haarat levällään? Ja mitä väliä jos miehen vehkeet vilahtavat lauteille noustessa tai poistuessa.
Et nyt vastannut kysymykseen. Pystytkö olla katsomatta vai hakeutuuko katse muniin ihan tahtomatta?
Kunhan et unohda hyväillä kiveksiä samalla kun imet, niin kaikki menee hyvin. Ja nielaisu hymyn kera, tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vaikea edes kuvitella, että mun kaveripiirissä kävisi noin. Meillä järkätään saunavuorot sukupuolen mukaan tällaisissa tilanteissa. Paljussa on kerrallaan useampi ihminen eikä siellä kukaan ole alasti.
En menisi saunaan kahdestaan tuntemattoman miehen kanssa, vaan saunoisin yksin, jos en muita naisia kaveriksi saisi.
Minun kaveripiirissäni ei olla noin konservatiivisia, vaan kaikki saunovat sekaisin silloin kun tekee mieli saunoa. Välillä saunassa pelkkiä miehiä, välillä pelkkiä naisia, välillä yksi mies ja loput naisia, välillä yksi nainen ja loput miehiä, välillä tasalukema kumpaakin. Ei ole mitään väliä millään järjestyksillä. Ylipäätään ei ole mitään konservatiivista maalaisetikettiä, että naiset kokkailevat ruokaa miesten saunoessa, vaan osa miehistä voi hyvin laittaa ruokaa naisten kanssa osan porukasta saunoessa. Ruokien kypsentyessä menevät saunomaan ja saunassa olijat tulevat hoitamaan kattauksen loppuun ja lopulta saunan jälkeen istutaan yhdessä syömään ja juomaan.
Joo jos oon itse sinkku. Suhteessa taas kokisin oloni vähän epämukavaksi.
Minutkin kutsuttiin joskus nuorempana juhannuksenviettoon tutun pariskunnan vuokraamalle mökille. Jätin menemättä kun sain selville että minua oli pyydetty sinne koska halusivat koittaa parittaa minut jollekin sinkkunaiselle. Tämä oli siis tuon pariskunnan naisen ja tämän naispuolisten kavereiden idea. En meinaa sitä etteivätkö olisi saaneet esimerkiksi treffejä järjestää mutta koko ilta olisi sitten ollut sitä kun juopunut akkalauma koittaa väkisin parittaa kahta entuudestaan tuntematonta ihmistä.
m38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt vastannut kysymykseen. Pystytkö olla katsomatta vai hakeutuuko katse muniin ihan tahtomatta?
Voihan niiden vehkeiden koon tarkistaa nopealla vilkaisulla, mutta ei niitä tarvitse tuijottaa. Kyllähän ne tulee tahtomattaankin nähdyksi. Naurettavaa sitä on katsettaan seiniin tai kattoihin siirrellä.
Mitkä ihmeen sauna/paljusokkotreffit nämä on? Ensitreffit alasti paljussa, joo en menisi.
Kuulostaa oudoilta bileiltä. Mennäänkö siellä myös pussauskoppiin? Pelataanko pullonpyöritystä? Ootteko 14v?
Näin sinkkumiehenä, tuntuisi tuollainen asetelma erittäin vaivaannuttavalta jos aloite tulisi joltain ulkopuoliselta. En menisi alasti saunomaan tuossa tilanteessa vaikka saunassa uima-asun pitäminen onkin yleensä etikettivirhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaveripiirissäni ei olla noin konservatiivisia, vaan kaikki saunovat sekaisin silloin kun tekee mieli saunoa. Välillä saunassa pelkkiä miehiä, välillä pelkkiä naisia, välillä yksi mies ja loput naisia, välillä yksi nainen ja loput miehiä, välillä tasalukema kumpaakin. Ei ole mitään väliä millään järjestyksillä. Ylipäätään ei ole mitään konservatiivista maalaisetikettiä, että naiset kokkailevat ruokaa miesten saunoessa, vaan osa miehistä voi hyvin laittaa ruokaa naisten kanssa osan porukasta saunoessa. Ruokien kypsentyessä menevät saunomaan ja saunassa olijat tulevat hoitamaan kattauksen loppuun ja lopulta saunan jälkeen istutaan yhdessä syömään ja juomaan.
Ok. Toivottavasti aloittaja on tulossa teidän kaveriporukan vapun viettoon sitten. Meidän kaveriporukassa on sekä konservatiivisia että vähemmän konservatiivisia ihmisiä eikä ketään pakoteta saunaan vieraan vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa kahdestaan. Yritämme järkätä saunomiset niin, että kaikilla on mukavaa eikä kenenkään tarvitse olla yksin.
Teitä pyydetään? Siis joku ulkopuolinen painostaa tähän? Jäisi väliin siinä tapauksessa, kyllä miehen itsekin pitäisi olla kiinnostunut ja osata puhua omasta puolestaan