Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sieppaa niin hitokseen. Poika joi eilen kännit vaikka tiesi että tänään pitäisi olla skarppina

Vierailija
01.05.2021 |

Lupaahan ei olla annettu ja yölläkin väitti kotiin tullessaan ettei yhtään ollut ottanut. En tietenkään uskonut, haisi ihan kaljalle ja tupakalle. En viitsinyt olla kovin vihainen kun kuitenkin tuli kotiin, mutta samalla suunnattomasti ärsytti, että valehteli päin naamaa.

No ollaan jo aikoja sitten sovittu, että tänään juhlitaan pienellä porukalla mun ensimmäisen lapsenlapsen syntymäpäiviä. Meillä on noin 200 kilometrin automatka edessä ja poika ihan oksennuskunnossa. Veetuttaa ihan suunnattomasti, kun juhlat oltiin jo viikkoja sitten sovittu ja toinen vielä eilen lupasi ettei juo että on kunnossa tänään, tietoisesti valehteli kotiin tullessa ettei ollut juonut ja nyt on ihan krapulassa.

Jotenkin en tiedä luotanko pojan nyt jäämään yksin tänne tuossa kunnossa vai pitääkö meidän kaikkien nyt peruuttaa koko synttärit. Hitto kun v*tuttaa, yhden ajattelemattomuuden takia.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkosukulointi muiden ehdoilla on henkistä väkivaltaa, ainakin täysikäisille. Näin vain varmistetaan että henkilö muutettuaan pois ei ikinä tule käymään missään, kuten itsekkin teen.

Vierailija
42/54 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ketään ei kiinnosta, onko poika mukana vai ei. Kokemukseni mukaan omien sukulaislasten synttäreillä mukaan raahatut teinit kyhjöttävät jossain nurkassa puhelimensa kanssa, ja kommunikoivat lähinnä silloin, kun kysyvät vanhemmiltaan koska lähdetään kotiin. Aikuiset keskustelevat keskenään kahvipöydässä yleensä kaikesta muusta kuin synttärisankarista. Päivänsankari itse iästä riippuen joko leikkii serkkujensa ja muiden lasten kanssa tai ihastelee lahjapapereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kysy pojalta haluaako ja pystyykö lähtemään. Kuuntele häntä. Tuon ikäinen osaa kyllä itse päättää.

Vierailija
44/54 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen sun poika on?

15v, tänä vuonna täyttää 16 kuitenkin. Ei kai noin nuorta yksin voi jättää.. ap

Päästät sun pojan kavereiden kanssa ryyppäämään, mutta et voi jättää sitä yksin kotiin. Mitä luulet, että,tapahtuu, jos poika jää yksin kotiin? Polttaa talon vai?

Vierailija
45/54 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Kysy pojalta haluaako ja pystyykö lähtemään. Kuuntele häntä. Tuon ikäinen osaa kyllä itse päättää.

Tuskin haluaa tai edes pystyy. Kunnioita tätä.

Vierailija
46/54 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun mahassa alkaa kiertämään keskellä moottoritietä 😂 ei kannata sitä turhaan mukaan raahata

Vierailija
47/54 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelen kyllä omaa teiniämme 16v paljon paremmin. Ja hitto enpä itsekään jaksaisi lähteä vapunpäivänä pakkosukuloimaan, vaikken ole juonut kuin yhden oluen eilen illalla. Ihana rento pitkä aamu ja vapaapäivä.

Vierailija
48/54 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon ikäisen voi jättää kotiin, on varmaan vaan tyytyväinen kun saa olla rauhassa. Ei siitä ole kenellekään iloa, jos pakolla raahataan mukaan.

Mä tein itse kerran saman virheen. Vedin hirveet lärvit, vaikka tiesin että seuraavana päivänä lähdemme sukuloimaan, matkaa yli 300km. Olo oli ihan kamala ja oksetti. Oli tosi kivaa 😂 Ja mä ihan halusin lähteä, kun tykkäsin käydä siellä. Lähtiessä olo oli vain hutera, mutta matkan aikana huononi.

Vierailija
49/54 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sovittu meno, niin siitä pidetään kiinni. Pojalle oksennus pussi autoon mukaan. Muistaa paremmin ensi kerralla jättää juomatta, kun tärkeä meno sovittuna.

Ja sinulle yhdys sana pussi mukaan. Se on jämpti näin, tarkan markan mies. Valtti-Rabatissa on piimä tarjouksessa.

Vierailija
50/54 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa? Lähtekää nyt vauhdilla siitä! Jäbä tarttee korjaus sarjan (muutama kalja, pizza ja seksiä). Minkä osan tästä meinasit hoitaa? Niinpä, menkää sinne juhliin ja antakaa pojan korjailla.

Äiteen vai isän kanssa sexiä?

Vierailija
51/54 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lasun!

Vierailija
52/54 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihan hitokseen nuo valittaja lappalaiset.

Vierailija
53/54 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun mahassa alkaa kiertämään keskellä moottoritietä 😂 ei kannata sitä turhaan mukaan raahata

Isän anustappi persiiseen niin pysyy mölyt suolessa.

Vierailija
54/54 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä äitinä olet antanut teinisi hillua vapunaattona yötä myöten . Luulisi , että 15 vuotiaalla on vielä jonkinnäköiset kotiintuloajat. Toisekseen aika harvaa teiniä kiinnostaa jonkun kersan synttärit. Ne synttärit olisi voinut myös järjestää jonain muuna päivänä, kuin vapunpäivänä. Yksivuotias ei taatusti vielä tiedä virallista syntymäpäiväänsä.