Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää, että ystävä antaa miehensä lukea viestinsä ja olen kertonut ystävälle todella henkilökohtaisia, arkaluonteisia asioita

Vierailija
30.04.2021 |

Olen ollut siinä uskossa, että viestit on nähnyt vain ystäväni. Asia tuli ilmi kun olin heillä saunomassa. Tämä mies kysyi, olenko menossa saunaan vai onko se sun leikkausarpi vielä kipeä. Minulta leikattiin hiljattain kasvain ja se oli/on minulle edelleen arka paikka. Koska en ole saanut vielä tuloksiakaan oliko se hyvän- vai pahanlaatuinen. Koko leikkauksesta olen kertonut vaan äidille ja tälle ystävälle. Silloin myönsi, että hänen miehensä vaatii saada nähdä kaikki viestinsä. Enpä enää uskalla kirjoittaa kuin tyhjänpäiväisiä juttuja. Eikä ystävä edes pahoitellut mitenkään.

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää hieman äijä, jota kiinnostaa lukea vaimonsa ystävättären viestit. 

sairaalloinen mustasukkaisuus ja niin paha sairaudentila ettei ymmärrä hakea apua/hakeutua terapiaan

Vierailija
62/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa vapaa pääsy kummankin puhelimeen, sama piirtokoodi. Siitä puhelimesta voi googlta tai soittaa minkä löytää. Emme katso toistemme viestejä kyllä, kerromme jos jotain kerrottavaa. Ollaan oltu niin kauan yhdessä ettei kukaan tunne meistä vain toista. Ystäville olen sanonut ihan suoraan, että kerron kaiken puolisolleni, en kellekkän muulle. En salaa puolisoltani mitään, eli minulle ei kannata kertoa mitään sellaista, jonka joutuisin puolisolta salaamaan.

Toki hienotunteisuus täytyy säilyttää, en todellakaan kerro miehelleni jos ystävä purkaa mieltään kurjista menkoista, tosin nekin on miehen mielestä kovin tavallinen asia. 

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on valitettavasti melko yleistä. 

Vierailija
64/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ap:n kaveri on näyttänyt viestejä miehelleen siksi, että saavat yhdessä nauraa ap:n säälittäville ruikutusviesteille.

Vierailija
65/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotteko kavereille millaista seksiä harrastatte, jaatte intiimivaivat ja sairauskertomukset?

ystävien kesken jaamme kaiken, mikään asia elämässä ei ole meille tabu ja kaikesta voidaan puhua. Ainoa poikkeus on silloin, kun joku on erikseen sanonut, että ethän kerro kenellekään. Silloin en kerro, tai pyydän luvan, että saanko kertoa.

Kavereiden kanssa en jaa muuta kuin sellaiset tiedot itsestäni, jotka voi tarkistaa tai selvittää muutenkin

Tuttavien kanssa ollaan vain "heihei, mitä kuuluu, aikun kiva kuulla, no heippa, jutellaan taas toiste" - linjalla

Oh God! En voisi koskaan avautua ja kertoa seksistä tai menkoista eivätkä ole mikään tabu, mutta haluan pitää nämä asiat itselläni. Olen todella tarkka yksityisyydestä. Kaveri ja tuttava osiosta olen kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
66/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen näkee miehensä omana jatkeenaan.

Vierailija
67/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kerrotaan kaikki puolisolle. Ja voidaan ihan vapaasti lukea toisen puhelinta. Meidän parisuhteeseen se kuuluu. Ap sanoi, että ystävän mies vaatii nähdä kaiken. Se taas ei oikein kuulosta terveeltä. Meidän ystävämme tietävät, että jaamme kaiken, joten ei ne meille sitten kaikkea avaudukkaan. Kai he voivat jollekin muulle sitten avautua. Olisi ap:n ystäväkin voinut kertoa, että nämä eivät sitten jää meidän välisiksi. Mutta kaikki tyylillään. On oikeus olla loukkaantunut.

Siis mitä hittoa? Tämän ketjun perusteella kuulostaa ihan yleiseltä, että puolisot lukevat toistensa viestejä. Eihän tuollaiselle ystävälle voi kertoa yhtään mitään arkaluontoisempaa?

Eihän tuollaiset ihmiset kykene edes ystävyyteen jos näin toimivat. Eli eivät arvosta ystävyyttä/ystävää.

Vierailija
68/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei vaadi mitään, mutta silti jaan kaikki asiat hänen kanssaan. Hän on paras ystäväni. Muille ystävilleni olen sanonut jo kauan sitten, että älkää kertoko minulle mitään sellaista, mitä mieheni ei saisi tietää. Toisaalta meidän kahden välisiä asioita en kerro muille ystävilleni. Näin se vaan menee.

Sinulla on siis vain yksi ystävä eli miehesi. Muita kohtelet kuin juoruämmät kylillä eli kyselet ja juoruat eteenpäin.  Entäs sitten kun ero tulee? Kuvitteletko että sinulla on enää ystäviä jotka jaksaa kuunnella sinun murheitasi?

Vierailija
69/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on alisteisessa asemassa ja etenkin  jos mies on vaatinut saada nähdä kaikki viestit. Ikävää, mutta et voi asialle mitään,.Mies pompottaa ystävääsi niin kauan kuin ystäväsi ehkä joku päivä tajuaa, että voi myös kieltää miestä niin tekemästä. Se joku päivä  alisteisissa tilanteissa ajoittuu monilla 40-50 ikävuoteen. Halutaan  viimenkin omaa tilaa ja päättää itse omista asioista, johon kuuluu myös ettei toinen pengo jokaista itselleen kuuluva asiaa.

Osa väittää, että kyse on normaalista elämästä parisuhteessa kaverin viestejä esitellessä.. Ei ole. Siinä on jymähdetty jonnekin teiniajan  tasolle ja  kohdellaan epäkunnioittavasti muiden henkilökohtaisia asioita, Tosin sekin kostautuu keski-ikää lähestyessä. Nainen, joka jakaa ystäviensä  asiat miehelleen saa pian nauttia ihan vaan miehensä ja itsensä seurasta. Sellaista tyyppiä ei kukaan halua mihinkään ystäväreissuihin ja tapahtumiin mukaansa. Ihan kuin pikkutyttö kantelemassa isälle-tyylillä.

Näitä torveloita riittää. Voit pitää yhteyttä kaveriisi, mutta et kertoa hänelle enää sinulle tärkeitä asioita. Ystäväsi on heikkoa ainesta.Kannattaa kertoa tuntosi hänelle ja jättää pohtimaan asiaa seuraavaiksi vuosiksi.Miehelle se kuitenkin kertoo ja mies voi sitten taivastella, miten Joku NAinen uskaltaa olla eri mieltä kuin hän.

Vierailija
70/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pitkän puhelinkeskustelun henkilökohtaisesta asiastani ystäväksi luulemani ihmisen kanssa. Puhelu päättyi kun hänen puolisonsa liittyi mukaan keskusteluun. Kaiutin oli ollut päällä koko ajan.

IKINÄ ei pidetä kaiutinta päällä kertomatta sitä soittajalle,  EI IKINÄ!!! Törkeintä mitä voi tehdä puhelimessa. Menisin ja vetäisin päin näköä. Kaikki sympatiat ja empatiat sinulle, toivottavasti pääsit tuosta ihmisestä eroon sillä samalla soitolla.

Vierailija
71/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IKINÄ ei pidetä kaiutinta päällä kertomatta sitä soittajalle,  EI IKINÄ!!! Törkeintä mitä voi tehdä puhelimessa.  .

se on yleisempää kuin uskotkaan. USealla on vielä oletusasetuksena, että kaiutin menee automaattisesti päälle, kun puhelinlinja avautuu.

Vierailija
72/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon vastauksia, että kerrotaan kaikki. Itse en voisi kuvitellakaan, että kertoisin kumppanille jonkun toisen yksityisasioita mutta pitää varmaan vähän kalibroida omia oletuksia siitä mitä toiset tekevät. Varmaan tuo on ok kunhan tietäisin sen etukäteen. Aika pinnallinen tuttavuussuhde siitä tulisi.

Vierailija
73/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei vaadi mitään, mutta silti jaan kaikki asiat hänen kanssaan. Hän on paras ystäväni. Muille ystävilleni olen sanonut jo kauan sitten, että älkää kertoko minulle mitään sellaista, mitä mieheni ei saisi tietää. Toisaalta meidän kahden välisiä asioita en kerro muille ystävilleni. Näin se vaan menee.

Sinulla on siis vain yksi ystävä eli miehesi. Muita kohtelet kuin juoruämmät kylillä eli kyselet ja juoruat eteenpäin.  Entäs sitten kun ero tulee? Kuvitteletko että sinulla on enää ystäviä jotka jaksaa kuunnella sinun murheitasi?

Ei ole juoruamisesta kysymys, kun hän ON KERTONUT YSTÄVILLE, että mieskin saa tietää kaiken. Eli vain sellaiset, jotka kokevat myös tuon miehen luotettavaksi ystäväksi, kertovat henkilökohtaisia asioita.

On aivan ok toimia noin, kun kertoo siitä etukäteen.

Vierailija
74/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pitkän puhelinkeskustelun henkilökohtaisesta asiastani ystäväksi luulemani ihmisen kanssa. Puhelu päättyi kun hänen puolisonsa liittyi mukaan keskusteluun. Kaiutin oli ollut päällä koko ajan.

Entinen miesystäväni teki samaa ollessaan kavereiden luona, mikä kävi minulle ilmi vasta pitkän ajan jälkeen. Siis piti puhelimen kaiuttimella jutellessaan kanssani, eikä maininnut, että kuulijoita on muitakin. Hävettää ajatella, miten siellä varmaan on ilmehditty ja naureskeltu minulle. Ex, mutta silti tuntuu yhä hirvittävän pahalta.

Vierailija
75/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ystävä jolla mielenterveyden kanssa ongelmia. Kerron miehelle yleisellä tasolla joskus esim että ystäväni voi huonosti. En selitä mitään yksityiskohtia jne mutta minusta on reilua että voin kertoa tuon verran kun kyllä se miehenkin elämään vaikuttaa jos juttelen illalla kaksi tuntia eri huoneessa puhelimeen enkä vietä aikaa mieheni kanssa. Autan mielelläni ystävääni mutta jos en saisi kertoa edes tuota voisi kyllä mies jossakin kohden tulemaan mustasukkaiseksi siitä kun välillä ystäväni tarvii paljon aikaani että pärjää.

Saman ystävän kanssa puhun usein yksin ollessani kaiutin auki. Toki jos puhutaan jostain henkilökohtaisista asioista niin kerron heti kun joku tulee kotiin. Tai sitten otan kaiuttimen pois.

Yleisesti en voi ymmärtää tuota hirveää yksityishysteriaa puhelimien kanssa. Kyllä meillä käytetään perheen jäsenten kesken toistemme puhelimia välillä. Tietty ei lueta toisten viestejä jne. No meillä ne on kyllä työkaluja eikä oman käden jatkeita. Eli puhelimia unohtuu lojumaan välillä pöydälle vaikka omistaja menee muualle. Perheessä vanhemmat ja teinejä 13-17v.

Vierailija
76/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta leikkauksesta saattaisin kyllä puolisolle sanoa, kyllä minua huolettaisi todella paljon ystävän puolesta ja saattaisin itkeä, ja en haluaisi omalle puolisolle sanoa että ei kuulu sulle. Oletan että häntä kiinnostaisi se, jos minulle tärkeä ihminen menehtyy.

Sama juttu. En kerro puolisolleni kaikkea ystävieni kertomaa, mutta kasvaimen leikkaus olisi sellainen asia, jota olisi todella vaikea olla puolisoni kanssa jakamatta. Toistemme viestejä emme lue koskaan tai muutenkaan toisen puhelinta näpräile.

Vierailija
77/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vieraissa juokseva nainen ja hieman luottamuspulaa. Tollasia sääntöjä kun on lähinnä silloin, kun ollaan jääty housut nilkoissa kiinni ja suhteen jatkumisen edellytys on käyttöoikeus toisen puhelimeen. Kuullut muitakin tämmöisiä.

Olisiko vieraissa juokseva mies, joka epäilee puolisoaankin samasta. Onpa joskus ihan tosielämässä selitelty omaa pettämistä sillä, että puoliso ei luota, ja sanottu, että suhde paranee vain sillä, että se petetty avaa kaikki salaisuutensa sille pettäjälle, jotta tämä voi taas luottaa ja olla uskollinen. Snif.

Vierailija
78/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ystävä jolla mielenterveyden kanssa ongelmia. Kerron miehelle yleisellä tasolla joskus esim että ystäväni voi huonosti. En selitä mitään yksityiskohtia jne mutta minusta on reilua että voin kertoa tuon verran kun kyllä se miehenkin elämään vaikuttaa jos juttelen illalla kaksi tuntia eri huoneessa puhelimeen enkä vietä aikaa mieheni kanssa. Autan mielelläni ystävääni mutta jos en saisi kertoa edes tuota voisi kyllä mies jossakin kohden tulemaan mustasukkaiseksi siitä kun välillä ystäväni tarvii paljon aikaani että pärjää.

Saman ystävän kanssa puhun usein yksin ollessani kaiutin auki. Toki jos puhutaan jostain henkilökohtaisista asioista niin kerron heti kun joku tulee kotiin. Tai sitten otan kaiuttimen pois.

Yleisesti en voi ymmärtää tuota hirveää yksityishysteriaa puhelimien kanssa. Kyllä meillä käytetään perheen jäsenten kesken toistemme puhelimia välillä. Tietty ei lueta toisten viestejä jne. No meillä puhelimet on kyllä työkaluja eikä oman käden jatkeita. Eli puhelimia unohtuu lojumaan välillä pöydälle vaikka omistaja menee muualle. Perheessä vanhemmat ja teinejä (13-17v).

Vierailija
79/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole juoruamisesta kysymys, kun hän ON KERTONUT YSTÄVILLE, että mieskin saa tietää kaiken. Eli vain sellaiset, jotka kokevat myös tuon miehen luotettavaksi ystäväksi, kertovat henkilökohtaisia asioita.

On aivan ok toimia noin, kun kertoo siitä etukäteen.

Joo se on ok jos kertoo tosiaan kaikille, että asiat menee eteenpäin. Moni ei siltikään sano siitä vaikka sitten juoruavat suu vaahdossa miehelleen. Itse en kertoisi tuollaiselle "ystävälle" yhtikäs mitään.

Miksi ne asiat muuten edes pitää levittää eteenpäin? Kuinka monen miestä kiinnostaa vieraan naisen menkkakivut, sydänsurut ja yleinen vitutus? Näin esimerkkeinä vain. Vaikka olisi syvällisempiä asioita niin mikä siinä kiinnostaa?

Vierailija
80/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin nousi niskakarvat pystöön, kun messenger-viestissä kirjoitin melkoisen henkilökohtaisia kaverille. Sitten sieltä vastasi hänen puolisonsa ja sanoi, että kaveri on nyt kaupassa eikä pysty vastaamaan. Kyllä nyt herranjumala parisuhteessakin pitäisi joku yksityisyys olla.

Jep. Mutta itse kyllä kysyisin kaverilta että onko aikaa viestitellä henkilökohtaisesta asiasta. Jos vastaa kyllä niin sitten vasta sitä henkilökohtaista viestiä sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän