Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain tietää, että ystävä antaa miehensä lukea viestinsä ja olen kertonut ystävälle todella henkilökohtaisia, arkaluonteisia asioita

Vierailija
30.04.2021 |

Olen ollut siinä uskossa, että viestit on nähnyt vain ystäväni. Asia tuli ilmi kun olin heillä saunomassa. Tämä mies kysyi, olenko menossa saunaan vai onko se sun leikkausarpi vielä kipeä. Minulta leikattiin hiljattain kasvain ja se oli/on minulle edelleen arka paikka. Koska en ole saanut vielä tuloksiakaan oliko se hyvän- vai pahanlaatuinen. Koko leikkauksesta olen kertonut vaan äidille ja tälle ystävälle. Silloin myönsi, että hänen miehensä vaatii saada nähdä kaikki viestinsä. Enpä enää uskalla kirjoittaa kuin tyhjänpäiväisiä juttuja. Eikä ystävä edes pahoitellut mitenkään.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on kertoa kenellekään henkilökohtaisia, arkaluonteisia asioita? Ei tule mieleenkään kailottaa omia asioita muille.

Näin päätyy hyvin yksinäiseksi ihmiseksi.

Kerro miten ja mistä saa uusia luotettavia ystäviä?

Vierailija
122/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavia ihmisiä.

Totta ja myös rikollista. Suomen perustuslassa on säädös viestintäsalaisuudesta 10:ssä pykälässä ja tarkemmin säädökset rangaistusuhkineen rikoslain 38. luvussa.

Halutessasi voit jopa haastaa oikeuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on inhottavaa. Mulle kävi joskus niin että kaveripariskunnan mies hakkasi vaimonsa todella pahasti. Oli ihan avohaavoja päässä ym. Tämä vaimo mulle laittoi viestiä ja mä yritin puhua järkeä, että menee lääkäriin ja tekee rikosilmoituksen. Sanoin myös että kannattaisi nyt viimeistään jättää se mies, ennenkuin pääsee hengestään (ei ollut ensimmäinen kerta tämä).

Tietenkin se mies luki mun viestit ja nyt mä olen se epätoivottava henkilö.  Mua ei kutsuta enää mihinkään yhteisiin juttuihin ja tämän naisen kanssakin on olemattomat välit. Lähinnä jotain tykkäyksiä facebookissa. Sinänsä ei harmita, en juuri tykännyt heistä muutenkaan, mutta oli meillä toisinaan ihan mukavia reissuja yhdessä jne.

Sinänsä hankalaa kun mun mies ja tää toinen mies on lapsuudenystäviä keskenään ja ns. bestiksiä, niin nyt he menee kolmestaan esim. mökille, mua ei kutsuta. Harvemmin mun mies enää lähteekään mukaan. 

En ymmärrä teitä ihmiset ja teidän Facebook-kaveruuksia. Mikset poista häntä virtuaalielämän kavereista, jos ette ole enää kavereita oikeassa elämässä?

Itselläni ei ole Facebook-tiliä kun en sille rosvofirmalle halua jakaa elämääni. Tämäkin vauva-sivusto sisältää Facebook-liitännäisen, joka välittää postaajista Facebookille dataa ties mihin tarkoitukseen. Minulle riittää nämä foorumit, sillä nämä ovat osa sosiaalista mediaa ja täällä saa suoraan päin naamaa palautteet  ei-tykkäyksinä (alanuoli) sekä suoraan päin naamaa kommentteja, että antaa tulla vain, odottelen sormet syyhyten.

Vierailija
124/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin lopetin yhteydenpidon tuollaiseen kaveriin. Vaihtoehtona kun oli joko se tai pinnallinen kaverisuhde, jossa ei paljon mistään säästä kummemmasta voi puhua. Käytän mielummin aikani sellaisiin ystäviin, joiden kanssa voi keskustella muustakin. Todella sairaanloisen mustasukkaista kytätä toisen viestejä, etenkin kun ne on vielä samansukupuoliselta kaverilta. Jonkun toisen miehen viestien kyttäämisen jotenkin ymmärtäisi, mutta ei sitä että kaikkien naispuolisten ystävien viestit ja kaikki kerrotut asiat pitää jakaa.

Vierailija
125/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin nousi niskakarvat pystöön, kun messenger-viestissä kirjoitin melkoisen henkilökohtaisia kaverille. Sitten sieltä vastasi hänen puolisonsa ja sanoi, että kaveri on nyt kaupassa eikä pysty vastaamaan. Kyllä nyt herranjumala parisuhteessakin pitäisi joku yksityisyys olla.

Eli nyt tämän tietää sinun lisäksesi kaverisi, hänen miehensä sekä Facebook, koska kirjoitit Facebook-Messengerillä ja Facebook lukee kaikkien viestit ja käyttävät näitä myöhemmin omiin tarkoituksiinsa muka luottamuksellisesti, sanon vaan. Suosittelisin siirtymään luotattavamman viestisovelluksen pariin.

Vierailija
126/128 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavia ihmisiä.

Totta ja myös rikollista. Suomen perustuslassa on säädös viestintäsalaisuudesta 10:ssä pykälässä ja tarkemmin säädökset rangaistusuhkineen rikoslain 38. luvussa.

Halutessasi voit jopa haastaa oikeuteen.

Luuletko tosissasi, että höpöttäjän tarinoiden jakamisesta joutuisi oikeuteen?

Vierailija
127/128 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vieraissa juokseva nainen ja hieman luottamuspulaa. Tollasia sääntöjä kun on lähinnä silloin, kun ollaan jääty housut nilkoissa kiinni ja suhteen jatkumisen edellytys on käyttöoikeus toisen puhelimeen. Kuullut muitakin tämmöisiä.

Tuollaisia sääntöjä on silloin, kun kumppani on sairaalloisen mustasukkainen tai muuten vaan kontrolloiva. Ehkä pettää itse ja siksi kuvittelee puolisonkin pettävän.

Vierailija
128/128 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin ystävän kanssa viestittelyn, kun kävi ilmi että miehensä vaatii liittämään puhelimen/tietokoneen telkkarin näyttöön silloin kun ystäväni on kotona. Kaikki siis näkyy tv:n näytöltä mitä ystävä tekee puhelimella tai tietokoneella. Hullua miksi jotkut naiset suostuvat tuollaiseen.