Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aki Mannisen potkut Suurin pudottaja ohjelmasta

Vierailija
30.04.2021 |

Taisi tulla hänelle yllätyksenä, että sanomisilla on joku merkitys.

Hän kertoo että häntä kohdeltiin väärin. Häntä ei kohdeltu väärin, vaan tuotantoyhtiö toimii ihan saman vapauden perusteella, kuin Akikin toimii laukoessaan mielipiteitään. "Rehellisiä" mielipiteitään.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/82249f58-64b4-4e8a-bae2-7255fb…

Kommentit (1171)

Vierailija
161/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi feministit eivät maalita ja noitavainoa samalla tavalla saman ohjelman naistenhakkaaja Archieta?

Aki ei todellakaan tehnyt yhtään mitään, mikä oikeuttaisi tämän vainoamisen. 

Lisäksi naiset ohjelmassa on juuri sellaisia kuin Aki kertoi. Kiusaajakiiltokuvakerho. 

Ap saanut Akilta pakit? 

Archie ei juokse joka haastattelussa itkemässä ikäviä kommentteja, joita on kyllä hänkin saanut. Archie on myös pyytänyt sekoilujaan anteeksi ja siihenpä on moni tyytynyt.

Naiset antaa hakkasmisenkin anteeksi?

Luulen, että monia oikeasti ärsyttää se, että Aki arvostaa perhettään ja tekee duunia.

Jos olisi oikeasti juossut varattuna hameen perässä niin sitten olisi Ok.

Laitatko linkin, missä siitä hakkaamisesta on kerrottu? Tai linkin, missä hakkaamista oli juuri tuossa Selviytyjät-ohjemassa?

Archie on ilmeisesti ainakin tuhonnut eksänsä omaisuutta, mutta sinua kiinnostaa sana kiiltokuvakerho enemmän? 

Se linkki, kiitos.

Vierailija
162/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän, että haluaa olla rehellinen. Ei se kuitenkaan tarkoita epärehellisyyttä, jos ei ihan kaikkea lauo sensuroimatta somessa, telkkarissa tai toimittajan soittaessa. Jos työnantaja neuvoo, että nyt kannattaa vähän aikaa pitää matalampaa profiilia, niin yks alkaa mölytä entistä enemmän ja sitten valittaa, kun työt lähtee alta ja hän on vain rehti ja rehellinen. Voishan niistä kiiltokuvakerhoista ja naisten fysiikasta puhua totuuksia vaikka kotona samanmielisen vaimon kanssa, ei iltapäivälehtien toimittajille.

Puhutaanhan setämiehistäkin naisten keskuudessa. Ihan julkisesti!? Minusta se on kyllä loukkaavaa.

Naisilla on myös isät. Mutta se tuppaa unohtua.

Mitäs se kukkahattutädeistä puhuminen sitten on?

Kiiltokuvakerhossa on kyse siitä, että kiiltokuvilla leikkivät lapset. Toisen sukupuolen vertaaminen lapsiin on loukkaavaa.

No voi kyynel. Tuntuu todellakin, että te Akin vihaseuraajat ette ole edes sen lapsen tasolla. 

Onneksi sinä kuulostat tosi aikuiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Mannisen kommentit naisista löytyvät täältä:

”Naiset kun ovat leirissä niin siitä ei koskaan tule hyvää soppaa.”

”Leirin naiset ovat sitten asia erikseen. Siellä on sitten tapahtunut isoin kätyrinvirka. Onko sitten ollut näin, että en antanut tarpeeksi huomiota naisille, tietenkään ei mun tarvitse antaa kun mulla on kaunis vaimo kotona niin en näe muita naisia siten kuin muut miehet näkee...”

”Mun olisi varmaan pitänyt olla nyhverö vellihousu telttani kulmalla ja itkeä itseni uneen niin sitten mut olisi hyväksytty siihen joukkoon ...”

”Aika iso kysymysmerkki, miten minulle kävi näin, kun mä olin kuitenkin porukan liideri”

Ihan älyvapaita sovinistisia kommentteja. Aki ei ymmärrä, mitä on sovinismi. Käsittämättömin oli tämä huomion anto kommentti, missä maailmassa tämä tyyppi elää? Ketä naista kiinnostaa miehen huomio?

Vierailija
164/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi feministit eivät maalita ja noitavainoa samalla tavalla saman ohjelman naistenhakkaaja Archieta?

Lisäksi naiset ohjelmassa on juuri sellaisia kuin Aki kertoi. Kiusaajakiiltokuvakerho. 

Ap saanut Akilta pakit? 

Mikä on tämä kiiltokuvakerho? Ikinä kuullutkaan. Siis ennen tätä uhriutumis-draamaa, jossa koko kansan pitäisi olla kiinnostunut ikävän ihmisen ikävistä tunteista, kun ei saakaan huomiota. Välttelen tollaisia ihmisiä ihan ylipäänsä, joita edes kiinnostaa jotkut realityt.

Eli möliset tyhjäpäänä ohjelmasta, jota et ole edes katsonut.

Kertoo kaiken tästä koko kohusta. Maalitusta feminismin armosta 

Koko tässä keskustelussa ei ole, ystävä kallis, kyse siitä ohjelmasta eikä feminisistä. Vaan sun kaltaisten turhasta valittajien katkeruudesta ja naisvihasta. Huonosta häviämisestä, uhriutumisesta.

naisvihakortti käytetty. 

Ja sä et ilmentänyt naisvihaa syyttelemällä toisen näkökantaa maalitukseksi ja feminismiksi?

MITÄ muuta tämä on, kuin feministien maalitusta? 

Ehkäpä tällaisissa tapauksissa tulisi puhua koko tilanteesta ja ilmiöstä, eikä nimillä ollenkaan. Kaikki rakentavakin kritiikki menee hukkaan kun se laitetaan samaan säkkiin maalittajien ja muun sonnan kanssa.

Mistä ilmiöstä? Naisten kiusaajakerhoista? 

Vierailija
165/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän, että haluaa olla rehellinen. Ei se kuitenkaan tarkoita epärehellisyyttä, jos ei ihan kaikkea lauo sensuroimatta somessa, telkkarissa tai toimittajan soittaessa. Jos työnantaja neuvoo, että nyt kannattaa vähän aikaa pitää matalampaa profiilia, niin yks alkaa mölytä entistä enemmän ja sitten valittaa, kun työt lähtee alta ja hän on vain rehti ja rehellinen. Voishan niistä kiiltokuvakerhoista ja naisten fysiikasta puhua totuuksia vaikka kotona samanmielisen vaimon kanssa, ei iltapäivälehtien toimittajille.

Puhutaanhan setämiehistäkin naisten keskuudessa. Ihan julkisesti!? Minusta se on kyllä loukkaavaa.

Kiiltokuvakerhossa on kyse siitä, että kiiltokuvilla leikkivät lapset. Toisen sukupuolen vertaaminen lapsiin on loukkaavaa.

No voi kyynel. Tuntuu todellakin, että te Akin vihaseuraajat ette ole edes sen lapsen tasolla. 

En minä vihaseuraa ketään. Sitä ihmettelen, miksi hänen pitää nostaa niin hirveä draama siitä, että muut kilpailijat eivät noudattaneetkaan hänen päässään tekemää käsikirjoitusta ohjelman kulusta. Kun tippui, niin sitten piti ruveta haukkumaan muita kilpailijoita. Kyseessähän oli pelkkö viihdeohjelma.

Vierailija
166/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Leirin naiset ovat sitten asia erikseen. Siellä on sitten tapahtunut isoin kätyrinvirka. Onko sitten ollut näin, että en antanut tarpeeksi huomiota naisille, tietenkään ei mun tarvitse antaa kun mulla on kaunis vaimo kotona niin en näe muita naisia siten kuin muut miehet näkee...”

”Mun olisi varmaan pitänyt olla nyhverö vellihousu telttani kulmalla ja itkeä itseni uneen niin sitten mut olisi hyväksytty siihen joukkoon ...”

”Aika iso kysymysmerkki, miten minulle kävi näin, kun mä olin kuitenkin porukan liideri”

Ihan älyvapaita sovinistisia kommentteja. Aki ei ymmärrä, mitä on sovinismi. Käsittämättömin oli tämä huomion anto kommentti, missä maailmassa tämä tyyppi elää? Ketä naista kiinnostaa miehen huomio?

Mikä tuossa oli sovinismia? Oletko edes katsonut koko ohjelmaa?

Naiset ohjelmassa on juuri sellaisia, kuin Aki kertoi. Kiusaajakäärmelauma. 

Vierailija
167/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin menee ihan ei-julkisessa työssäkin. Jos meinaa työnsä säilyttää, on vaan pakko miettiä toisenkin kerran ennenkuin avaa suunsa ja lataa mitä ensimmäisenä mieleen tulee

Rehellisyys on hyve, tyhmyys oma häpeä. Rehellisyys ei tarkoita että latoo yhtään suodattamatta kaikki mielipiteensä julki

Aki on teflon-ihminen josta kaikki kritiikki valuu tarttumatta. Olisi hyvä pysähtyä hetkeksi miettimään olisiko sittenkin omassa käytöksessä jotain parannettavaa kun ensin tulee julkinen ryöpytys ja sitten potkut, mutta taitaa herra vaan syytellä muita

Vierailija
168/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et taida kiihkoissasi tajuta mitä on sovinismi. Käytännössä olet sovinistin naispuolinen vastine.

Vierailija
169/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Av mammat on tyytyväisiä kun Akilta menee työt.

Makia myy vaatteita Lidlissä!! Hirveetä kun niitä myytiin Kärkkäisellä!

Saksakauppaan mars!

Siis yksi muutaman viikon työrupeama. Televisio-ohjelmia on Suomi pullollaan ja niiden juontajia vaihdetaan ihan muuten vaan ilman mitään syytä tai jostain syystä. Uusia tilaisuuksia kyllä tulee.

Kanavajohtajat voivat olla kyseisen herran kohdalla tästedes varpaillaan?

Kertoo työkeskustelut julkisuuteen. Ei hyvä.

Vierailija
170/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä vihaseuraa ketään. Sitä ihmettelen, miksi hänen pitää nostaa niin hirveä draama siitä, että muut kilpailijat eivät noudattaneetkaan hänen päässään tekemää käsikirjoitusta ohjelman kulusta. Kun tippui, niin sitten piti ruveta haukkumaan muita kilpailijoita. Kyseessähän oli pelkkö viihdeohjelma.

Niinhän kaikki muutkin ohjelmaan osallistujat tekevät, kuvittelevat oman käsikirjoituksensa toimivan.

Miksi se ei olisi Akille sallittua? 

Vierailija
171/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Av mammat on tyytyväisiä kun Akilta menee työt.

Makia myy vaatteita Lidlissä!! Hirveetä kun niitä myytiin Kärkkäisellä!

Saksakauppaan mars!

Siis yksi muutaman viikon työrupeama. Televisio-ohjelmia on Suomi pullollaan ja niiden juontajia vaihdetaan ihan muuten vaan ilman mitään syytä tai jostain syystä. Uusia tilaisuuksia kyllä tulee.

Kanavajohtajat voivat olla kyseisen herran kohdalla tästedes varpaillaan?

Kertoo työkeskustelut julkisuuteen. Ei hyvä.

Miksi ei kertoisi? 

Vierailija
172/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Samu Haber, kun sai tuomion Katiskasta. Pahoitteli asiaa YHDEN AINOAN KERRAN ig:ssä, pitkä kirjoitus oli. Case closed, vai onko siitä asiasta jauhettu viikkotolkulla, tuomiot tulivat muistaakseni kolme viikkoa sitten? Oikeaoppinen julkitulo, asia käsitellään kerran ja sille laitetaan piste. Mutta mitä tekee Manninen? Pitää asiaansa framilla viikkoja, eri yhteyksissä. Kyllähän se asia ihmisten mielessä on. Mutta itselleen sika kiusaa tekee, kun kottinsa kaataa, sanoi mun mummuvainaakin. Pitää muuten hyvin paikkaansa.

Te maalittajat olette antaneet asian olla? Juuhjooh.

Palstalla on ollut TUHANSIA Akia maalittavia vihapuhekommentteja. 

Sä et tainnut nyt oikein ymmärtää pointtia. Samu kommentoi kerran sitä tuomiotaan ja asian jauhaminen on jäänyt siihen. Aki taas on itse nostanut tuota asiaansa esille, milloin instanssaan, Rita omassaan, on käynyt Päivärinnan ja Perjantai-ohjelman haastattelussa. Koko ajan asia esillä. Onko Samun tuomiota jauhettu viimeiset kolme viikkoa mediassa? Eipä ole.

Vierailija
173/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla lapsi kun yrität epätoivoisesti uhriutua noin surkean keppihevosen avulla.

Vierailija
174/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap saanut Akilta pakit? 

Mikä on tämä kiiltokuvakerho? Ikinä kuullutkaan. Siis ennen tätä uhriutumis-draamaa, jossa koko kansan pitäisi olla kiinnostunut ikävän ihmisen ikävistä tunteista, kun ei saakaan huomiota. Välttelen tollaisia ihmisiä ihan ylipäänsä, joita edes kiinnostaa jotkut realityt.

Koko tässä keskustelussa ei ole, ystävä kallis, kyse siitä ohjelmasta eikä feminisistä. Vaan sun kaltaisten turhasta valittajien katkeruudesta ja naisvihasta. Huonosta häviämisestä, uhriutumisesta.

naisvihakortti käytetty. 

Ja sä et ilmentänyt naisvihaa syyttelemällä toisen näkökantaa maalitukseksi ja feminismiksi?

Tämä on ivallista naureskelua ihmiselle joka käyttäydyttyään huonosti, ymmärtämättä mikä on leikin juoni itkee viikosta toiseen miten huonosti häntä on kohdeltu.

Voin sanoa, jos tuota tissin kaipaajaa ei olisi pudotettu, en enää olisi selviytyjiä katsonut.

Minua kauhistuttaisi, jos puolisoni kavereiden kesken kehuisi kaipaavansa tissejäni, aikamoisen puhuttelun saisi, saati, että julkisesti tvssä. Toivoisin olevani paljon enemmän kuin tissit.

Vierailija
175/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Samu Haber, kun sai tuomion Katiskasta. Pahoitteli asiaa YHDEN AINOAN KERRAN ig:ssä, pitkä kirjoitus oli. Case closed, vai onko siitä asiasta jauhettu viikkotolkulla, tuomiot tulivat muistaakseni kolme viikkoa sitten? Oikeaoppinen julkitulo, asia käsitellään kerran ja sille laitetaan piste. Mutta mitä tekee Manninen? Pitää asiaansa framilla viikkoja, eri yhteyksissä. Kyllähän se asia ihmisten mielessä on. Mutta itselleen sika kiusaa tekee, kun kottinsa kaataa, sanoi mun mummuvainaakin. Pitää muuten hyvin paikkaansa.

Sä et tainnut nyt oikein ymmärtää pointtia. Samu kommentoi kerran sitä tuomiotaan ja asian jauhaminen on jäänyt siihen. Aki taas on itse nostanut tuota asiaansa esille, milloin instanssaan, Rita omassaan, on käynyt Päivärinnan ja Perjantai-ohjelman haastattelussa. Koko ajan asia esillä. Onko Samun tuomiota jauhettu viimeiset kolme viikkoa mediassa? Eipä ole.

Oletteko te maalittaneet Samua yhtä raivokkaasti? Vaikka kyseessä on huumerikollinen?

Kiiltokuvakerhosta puhuminen on pahempi asia kuin narkkaaminen? 

Ymmärrätkö ollenkaan mitä on suhteellisuudentaju? 

Vierailija
176/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ihmisille ei luoja ole näemmä suonut kykyä lopettaa ajoissa. Tässäkin tapauksessa kohun alettua olisi voinut laittaa nopean viestin someen: "Pahoittelen tunnekuohuissa antamiani harkitsemattomia lausuntoja jotka ovat loukanneet monia". Sitten olisi antanut asian olla siinä ja pidättäytynyt kommentoimasta asiaa enää millään tavalla.

Tuo lause olisi vastannut tarpeeseen ja sitä kirjoittaessa olisi voinut vaikka ajatella, että joo, lausuntoni oli harkitsematon, koska siitä seuraa minulle itselleni taloudellista vahinkoa, mutta silti siinä ei oteta kantaa siihen mitä ajattelen asioista noin muutoin oman pääni sisällä. Tämä nykyinen yhteiskunta nyt on tiedotuksellisesti sellainen kuin se on, joten tämän kanssa on vain opittava pärjäämään.

Edelleenkin odotan sitä vastausta siihen, että KENELTÄ ja MISTÄ Akin pitää pyytää anteeksi? 

,'Ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu?

Jos sun pitää vielä kysellä tällaisen perään, anna olla.

Vierailija
177/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei taas edes lukenut koko linkkiä ja lässyttää jostain mistä ei ole edes ollut kyse. Lukekaa se linkki - sisäistäen. Tulkaa sen jälkeen uudestaan puhumaan, jos on mitään sanottavaa.

Vierailija
178/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sanomasi on se, että anonyymien somepellejen on annettava rauhassa jauhaa kohteesta mitä lystää ja kohteella ei ole oikeutta sanallakaan puolustautua tai se oikeuttaa samantien entistä isompaan sontamyrskyyn?

Taidat olla vähän nyrjähtänyt aivoistasi joten kaikki väitteesi on siis täysin arvottomia koska  kuka sitä neuvoja hulluilta ottaa. 

Vierailija
179/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap saanut Akilta pakit? 

naisvihakortti käytetty. 

Tämä on ivallista naureskelua ihmiselle joka käyttäydyttyään huonosti, ymmärtämättä mikä on leikin juoni itkee viikosta toiseen miten huonosti häntä on kohdeltu.

Voin sanoa, jos tuota tissin kaipaajaa ei olisi pudotettu, en enää olisi selviytyjiä katsonut.

Minua kauhistuttaisi, jos puolisoni kavereiden kesken kehuisi kaipaavansa tissejäni, aikamoisen puhuttelun saisi, saati, että julkisesti tvssä. Toivoisin olevani paljon enemmän kuin tissit.

Ivallinen naureskelu on siis ok? Really?

Oletko muuten kiusaamista vastaan noin yleisesti? 

Vierailija
180/1171 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap saanut Akilta pakit? 

naisvihakortti käytetty. 

Mitä sitten, jos sinua kauhistuttaisi? Jos Ritaa ei kauhistuta tai hän jopa tykkää Akin kommenteista niin mitä väliä? Se on heidän parisuhteensa ja tehkööt mitä lystää? Vai pitääkö jokaisen elää sellaisessa parisuhteessa, josta sinä tykkäisit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi