Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
17861/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee Markusta mieleen Juliet Jonesin Sydämen biisi Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ja varsinkin se kohta, jossa lauletaan "että miten meidän kunnon miesten käy".

Itse tykkään kovasti. Hän on ehkä eniten oma itsensä. Välillä hauska, välillä vakava, toisinaan vetäytyvä.

Äänelleen ei kukaan voi mitään. Markku on ahkera, ottaa aina muut huomioon, vetää kännit, keittää puurot, keksii pingispallot ja on reilu.

höpönlöpö jäätävä ärsyttä tyyppi, varmaan jotku salkkariteinit sitä fanittanu aikoinaan ja nyt muistelee ja fanittaa. ihan jäätävän ylimielinen selittäjä.

Mistä tulee oletus, että markuksesta pitävät ainoastaan salkkarifanit? En ole katsonut salkkareita viiteentoista vuoteen eikä minulla ollut hajuakaan, kuka Markku oli, kun hän astui taloon. Tähänkin ketjuun kirjoitin, että kuka tämä ruutupaita nyt sitten on. Silti hän on mielestäni todella upea tyyppi. 

En oo kattonu Salkkareita, en tienny Markusta mitään ennakkoon, mutta alusta saakka häirinny Markun harrastama selän takana supattelu milloin kellekin milloin kenestäkin. 

Voisit varmaan kertoa esimerkkejä, koska itse en 24/7-katsojana ole moista havainnut.

Toki voin, kaikkihan ei kaikkea huomaa, joku havainnoi tarkemmin hienovaraisia juttuja, joku kiinnittää huomionsa vain äänekkyyteen. Ihan äsken supatti hiihtäessä Ronille joka vastasi supattaen. Aiemmin on supattanut Jannelle ja Aleksille lukuisia kertoja, paristi olen nähnyt myös Sedulle kuiskaavan jotain ja ihan ensimmäisen kerran kun kiinnitin huomiota kuiskutti jotain Saralle. 

Just joo. Sinä oot ihan pimee. Et muuta näekään kuin "papattelua". Vastenmielisiä tuollaiset negatiiviset ihmiset, joska häiriintyneessä päässään keksivät joka asiasta jotain pahaa. Pthyi.

Vierailija
17862/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lähtee kaksi asukasta😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17863/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee Markusta mieleen Juliet Jonesin Sydämen biisi Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ja varsinkin se kohta, jossa lauletaan "että miten meidän kunnon miesten käy".

Itse tykkään kovasti. Hän on ehkä eniten oma itsensä. Välillä hauska, välillä vakava, toisinaan vetäytyvä.

Äänelleen ei kukaan voi mitään. Markku on ahkera, ottaa aina muut huomioon, vetää kännit, keittää puurot, keksii pingispallot ja on reilu.

höpönlöpö jäätävä ärsyttä tyyppi, varmaan jotku salkkariteinit sitä fanittanu aikoinaan ja nyt muistelee ja fanittaa. ihan jäätävän ylimielinen selittäjä.

Mistä tulee oletus, että markuksesta pitävät ainoastaan salkkarifanit? En ole katsonut salkkareita viiteentoista vuoteen eikä minulla ollut hajuakaan, kuka Markku oli, kun hän astui taloon. Tähänkin ketjuun kirjoitin, että kuka tämä ruutupaita nyt sitten on. Silti hän on mielestäni todella upea tyyppi. 

En oo kattonu Salkkareita, en tienny Markusta mitään ennakkoon, mutta alusta saakka häirinny Markun harrastama selän takana supattelu milloin kellekin milloin kenestäkin. 

Voisit varmaan kertoa esimerkkejä, koska itse en 24/7-katsojana ole moista havainnut.

Toki voin, kaikkihan ei kaikkea huomaa, joku havainnoi tarkemmin hienovaraisia juttuja, joku kiinnittää huomionsa vain äänekkyyteen. Ihan äsken supatti hiihtäessä Ronille joka vastasi supattaen. Aiemmin on supattanut Jannelle ja Aleksille lukuisia kertoja, paristi olen nähnyt myös Sedulle kuiskaavan jotain ja ihan ensimmäisen kerran kun kiinnitin huomiota kuiskutti jotain Saralle. 

Just joo. Sinä oot ihan pimee. Et muuta näekään kuin "papattelua". Vastenmielisiä tuollaiset negatiiviset ihmiset, joska häiriintyneessä päässään keksivät joka asiasta jotain pahaa. Pthyi.

supattelua*

Vierailija
17864/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjeessa oli että jokaisen ampujan jälkeen sanotaan ääneen ampujan tulos sekä KOKONAISTULOS. Nina ei niin tehnyt vaan merkkasi yhteistulokseen ampujan järjestysluvun. Ei siis älynnyt mitä piti tehdä.

Tuolla nuo nyt pohtii paljonko jäi sekunteja saamatta mokan takia. Eli turha teidän täällä vängätä vastaan.

Ihan sama mitä kukakin sanoo, ihan oikein se laski ne yksittäisten kilpailijoiden tulokset. Puhui koko ajan ääneen ne lisäykset ja ne meni ihan oikein. 

Vierailija
17865/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä idioottimaista. Pitkään on jo puhuttu, että äänestäkää sitä suosikkia älkääkä sitä toiseksi viimeistä. Mutta ei. Edelleen idiootit äänestää jotain nobodya kun joku muu ärsyttää.

Missä ihmeessä ne Pinjan äänestäjät ovat kun somet pullistelevat Jannen kannattajia? En ole ig:ssä tai fb:ssä nähnyt kuin pari kommenttia, joissa sanotaan että hyvä että Pinsku jäi taloon. Onko esim täällä Pinjan faneja jotka oikeasti halusivat että Janne putoaa ennen Pinjaa?

Ei sillä ettei Pinja olisi aivan ihana, mutta vaikeaa uskoa, että hän olisi noin monen mielestä parempi kuin Janne.

Pinjan fanit on tiktokissa ja jodelissa eikä millään mummokanavilla tai keskustelupalstoilla 

Onko Instakin jo mummokanava?

Jo pelkästään Pinjan instaa seuraa neljä kertaa suurempi seuraajamäärä kuin Suomen bb:n tiliä. Tähän lisäksi tubet, tiktokit, jodelit.

Eli summa summarum, Insta onkin lapsi/teinikanava.

Mistä päättelet että ne seuraajat on lapsia? Alaikäiset taitaa olla tyypillisesti menossa muualle siinä vaiheessa kun vanhemmat keksii jonkun somen omaan käyttöönsä. Kuten nyt vaikka instan nykyään. 

Vierailija
17866/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten ampunut saa palkinnon. Tiedä vaikka ois vapautus pudotuksesta. Olis kannattanu huolehtia että kaikki hiihtää yhtäpaljon.

Pitäs Virtasen olla tuolla jokahetki kuuluttamassa : lukekaa ohjeet, kun nuo ei älyä.

Vierailija
17867/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kans ihan alkupäivinä joku kommentoi, että Markku on kova supattelemaan ja eikö supiseminen olekaan kiellettyä niin kelasin ja katsoin sen illan tilanteen ja kyllä vain Markku supatti makuuhuoneessa jollekin naisasukkaalle jostain toisesta asukkaasta ja nauroi päälle. Vain muutamasta sanasta sai selvää, eikä tullut mitään kuulutusta.

Vierailija
17868/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan s-tanan tylsä tehtävä.

Sainion mukaan varmaan taas nerokas 🙄

Niin on tylsä-ei mitään hauskuutta ja iloa ole tässä tehtävässä.

Vierailija
17869/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten ampunut saa palkinnon. Tiedä vaikka ois vapautus pudotuksesta. Olis kannattanu huolehtia että kaikki hiihtää yhtäpaljon.

Pitäs Virtasen olla tuolla jokahetki kuuluttamassa : lukekaa ohjeet, kun nuo ei älyä.

Juu, ei ne taida koskaa kovin huolella lukea niitä.

Petra on ainoa joka on hiihtänyt ihan koko ajan eli ollut ampumassakin useimmin.

Vierailija
17870/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronin varpaat ruvella koko ajan LUL

Vierailija
17871/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ronin varpaat ruvella koko ajan LUL

Vai vaan tekosyy mennä etsimään loppuja palloja?

Vierailija
17872/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra on kyllä asennemuija. Hänellä on hetkensä, vaikkei välttämättä olekaan se kaikkein viihdyttävin asukas.

Nauratti kun se siinä MM-kultajuhlayönä pienesä sievässä ehdotti kaikille, että tehdään nyt joukkopako täältä kun vielä ollaan kaikki näin hyvissä säleissä

Vierailija
17873/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannen häätö oli yksi askel lähemmäs Markun voittoa. Taloon jääneistä ei ole Markulle vastusta.

Vierailija
17874/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään KAKSI ulos, se laskutaidoton ruoka suussa puhuva nainen ainakin ulos!

Vierailija
17875/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Kaikku muut on merkannut ja sanonut ampujan oman kokonaistuloksen sekä yhteisen kokonaistuloksen. Kuten nyt Pinja. Niin teki myös Roni ja kaikki muutkin paitsi Nina joka teki väärin. Luuli että ampujan jälkeen lisätään kokonaislukuun 1 eli yksi ampumiskerta lisää.

Itsekkin pahoitteli mokaansa.

En tiedä kelle vastaat, mutta mä ainakin kommentoin, että ei Mikkosen merkkaustyylillä menetetty yhtään mitään kuten Aleksi huusi. Mikkonen merkkasi ihan jokaiselle ampujalle tulokset oikein, saahan niistä sen yhteistuloksen laskettua, eikö?

Vierailija
17876/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakaroilla ei mene jakeluun sellainen, että joku voisi pitää jostakin asukkaasta ihan vaan sen persoonan takia ja/tai ilman aiempaa fanittamista. Se fanittaminenkin on nykyään harvinaisen mustavalkoista joko-tai-ajattelua että jos et ole "meidän" puolella niin sitten sitten olen meitä vastaan eli vihollinen eikä sellaisella ole oikeutta mielipiteeseen missään asiassa eikä suunnilleen edes olemassaoloonsa..

Jotenkin hupaisaa, että jollain vuosien takaisella roolihahmolla edes olisi jotain vaikutusta siihen mitä tyypistä ajattelee. Tai niin no, eikö osa ihmisistä kuvittele (ikään katsomatta) että esim se monikan näyttelijä tykkää oikeasti alaikäisistä ja aaron näyttelijä on täysi sekopää..

Osalla toki on sama ajatus valavuorestakin, että koska se on tehnyt joskus sitä ja sitten vielä tätäkin niin tyyppi on läpeensä pska joka ei tee eikä sano ikinä mitään oikein. 

Hupaisinta on, että yleensä nämä pahimmat valavuoresta läyhääjät on just niitä joiden mielestä mikään rikos ei saa pilata tuomitun loppuelämää vaan pitää antaa uusi mahdollisuus ja armonkin käydä oikeudesta, koska tuomio ei tehtyä saa tekemättömäksi eikä ketään pidä lynkata.

Vierailija
17877/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra kyllä ollut hyvä kisassa.Kunnon asenne kilpailuun.

Vierailija
17878/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra on kyllä asennemuija. Hänellä on hetkensä, vaikkei välttämättä olekaan se kaikkein viihdyttävin asukas.

Nauratti kun se siinä MM-kultajuhlayönä pienesä sievässä ehdotti kaikille, että tehdään nyt joukkopako täältä kun vielä ollaan kaikki näin hyvissä säleissä

Sori kirjoitusvirhe: siis näin hyvissä väleissä

Vierailija
17879/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli-petra on ällöäijä. Tänään lähtee Olli-petra ja wannabeRonn-?onija sitten määkijämarkus ja lopulta pikkupisuvala

Vierailija
17880/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummut äänestää Markun voittoon.

Ketju on lukittu.