Ostin vaimolle paitulin jja pörrösukat joululahjaks. Se on söötti aatoiltana ne päällään.
Kommentit (42)
Perusanaalia jouluaattona ja juhannuksena?
Naisella ei voi koskaan olla liikaa paituleita ja pörrösukkia 🥰
Hmm, ihan nätisti tehty.
Mutta ole aattona selvin päin. Vähän vaikuttaa, että olet viinaan menevä.
Nuo pörrösukat on olleet joululahjapaketeissa vuosikymmeniä. En ole nähnyt niitä kuin vanhusten jalassa, eli varmaan roskiin menevät. Eiväthän ne ole mitään aitoa luonnonmateriaalia edes.
Ihanaa, saako tulla jälkiliukkaille?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa ne olla läskin päällä näky
Katkera inceli ilmoittautui 🤣
Onko rouva aattoiltana pörrösukat jalassa, paidanhelma hampaissa ja pylly pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Nuo pörrösukat on olleet joululahjapaketeissa vuosikymmeniä. En ole nähnyt niitä kuin vanhusten jalassa, eli varmaan roskiin menevät. Eiväthän ne ole mitään aitoa luonnonmateriaalia edes.
Sä et ole mikään kaikkien naisten äänitorvi. Mulle kelpaa oikein hyvin pörrösukat, on kelvannut jo vuosikymmeniä.
N43
Mulla on jo kahdet paitulit ja kahdet pörrösukat
t. Vaimo
Hyvä joululahja. Kelpaisi mulle :)
Vierailija kirjoitti:
Perusanaalia jouluaattona ja juhannuksena?
Oletko sinä katsonut liikaa Upia? Rappioskenen huono vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Sain aina näitä lahjaksi ja tympeämpää lahjaa ei ollutkaan, entisiäkin oli ties kuinka monet parit. Eivät mahdu kenkiin eivätkä ole edes oikeasti lämpimät kun vertaa villasukkiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän, jos sattuu olemaan. Olen kyllä ostanut aikuisenakin pörrösukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain aina näitä lahjaksi ja tympeämpää lahjaa ei ollutkaan, entisiäkin oli ties kuinka monet parit. Eivät mahdu kenkiin eivätkä ole edes oikeasti lämpimät kun vertaa villasukkiin.
Lämpösukkia käytin viime talvena, kun kesällä asunto oli pitkälle syksyyn noin 30 astetta ja laski talvella noin 25 asteeseen. Kuljin villasukissa sisällä.
No kiva, hyvää joulua teille🎄