Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
16741/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset (?) ihmiset vänkäävät sivutolkulla jonkun BB-asukkaan tekemisistä. Kovapäisin jankuttaja vielä katsoo ja kelaa, katsoo ja kelaa kohtauksen yhä uudelleen päästäkseen litteroimaan sen.

Johan teille nauraa naurismaan aidatkin 😂

Kannattaisi harkita sen kuuluisan elämän hankkimista.

Voi voi, etkö enää muuta keksi, kun jäit valheistasi kiinni. Minua ei ainakaan haittaa, jos joku minua nolompi pitää minua nolona. 

Pieleen meni. En ole osallistunut teidän vänkäämiseenne.

Olet ilmeisesti niitä, joiden on pakko saada viimeinen sana, vaikka sen sanoisi täysin ulkopuolisellle.

Jatka toki 😂

Jollain hieman mennyt tunteisiin ja kiukkuaa kaikille 🤣

Vierailija
16742/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset (?) ihmiset vänkäävät sivutolkulla jonkun BB-asukkaan tekemisistä. Kovapäisin jankuttaja vielä katsoo ja kelaa, katsoo ja kelaa kohtauksen yhä uudelleen päästäkseen litteroimaan sen.

Voi voi, etkö enää muuta keksi, kun jäit valheistasi kiinni. Minua ei ainakaan haittaa, jos joku minua nolompi pitää minua nolona. 

Olet ilmeisesti niitä, joiden on pakko saada viimeinen sana, vaikka sen sanoisi täysin ulkopuolisellle.

Jatka toki 😂

Okei, anteeksi. Tässä on myös tuo toinen keskustelija, joka yrittää aina nolata muut keskustelijalla ja hän käyttää myös ahkerasti nauruhymiöitä aina silloin, kun joku oikaisee hänen valheitaan. Hymiön takia siis erehdyin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16743/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara näykkii suupaloja kuin ei sopisi vatsalaukkuun isoja annoksia.

ruokaa otetaan suuhun pieni pala kerrallasan ja purraan hyvin . 

Toisin kuin mikkonen joka heittää emalikulhollisen kerralla suuhun. Posket pullollaa yrittää nieleskellä.

Vierailija
16744/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, että Sara kyllä äänekkäästi ja jämäkästi kiittelee saamistaan kohteliaisuuksista, mutta hän ei itse sano kohteliaisuuksia muille. Tuossakin kehuivat toistensa tauluja ja muiden tauluista Sara sanoi vain "juu". 

Niin. Jos hän ei ole huomannut mitään sellaista, josta voisi sanoa kohteliaisuuksia? Pitäisikö hänen vain niitä kilometritolkulla kuitenkin latoa niin kuin teennäinen, oman kilven kiillottaja-Mikkoska? 

Se juuri tympii tällaisissa ulkoaopituissa 'kohteliaisuuksissa' -ne ovat vain sellainen valheellinen vaihtoverkosto, minä kehasin sinun puseroa vaikka ja sit sun on velvollisuus kehasta pikkasen vaiks mun persettä. Tai ei sittenkään, ei taijja olla polittisesti korrektia juu nou ja ou mai kaat. No kehu vaiks mun silmii sit, kuha kehut.

Eipä silti: Sara on kyllä itsekin niin teennäinen ja koko ajan jotain roolia ylläpitävä j se siitä nyt vielä puuttuisi, jos se alkaisi Mikkoskaa kopioimaan noissa kehumismaratoneissa kaiken kukkuraksi. Kyllä tuolla on naisissa tympeimmät ja tylsimmät jäljellä. Siinä näkyy se, että vieläkin herkästi lähtöpassit saa mielipiteitä omaava, näkyvä nainen, jäljelle jää hömelö mummu ja kumitissit, tylsimykset ja mykät.

Se, että osaa olla kohtelias on osa sosiaalista taitoa. Muiden ihmisten huomioonottamista. En ymmärrä sunlaisia ihmisiä, jotka pitää ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta feikkinä tai asiana, mitä ei pitäisi harjoittaa. Kehuminen ja kohteliaisuus on kivaa, siitä tulee hyvä mieli :)

Ja minulle siitä tulee kiusaantunut olo, koska se ei ole aitoa. Kun ladot minulle niitä ehania ja kivoja kohteliaisuuksiasi, niin älä sitten ihmettele, jos pidän sinua teennäisenä, laskelmoivana ja olen hyvin varautunut kaikkiin tekemisiisi. 

Näihin on törmännyt bisnes-maailmassa niin monta kertaa, että osaa kyllä nykyään pitää varansa. Pidättyväinen ja kohtelias käytös on parasta, ei siinä tarvitse lähteä lipomaan ja kommentoimaan toisen ulkonäköä tai omainaisuuksia - se vasta tökeröä on. Tungettelevaa ja erittäin usein jostain kuvitteelliselta korokkeelta maireasti annetun tuntuisia alentuvia 'sydämellisyyksiä'. Juupa juu.

Sinulla ei sitten taida kovin kummoiset sosiaaliset taidot olla, jos et kestä edes pieniä kohteliaisuuksia miettimättä, tulevatko ne nyt varmasti aidosti sydämen pohjasta. En kyllä ymmärrä, miten vaikeaa se nyt on uskoa, että esim Nina oikeasti piti niitä tauluja hienoina. Ei kukaan nyt varmasti kuvittelekaan, että verrattaisiin joihinkin superlahjakkuuksiin ja legendoihin vaan toki ne kehut pitää osata suhteuttaa siihen tilanteeseen. Jos joku taulu Ninan mielestä oli selkeästi parempi kuin mihin hän itse koskaan pystyisi, miksi ihmeessä sitä ei saisi kehua? Tai jos joku vaikka tekee hyvää ruokaa tai jollain on nätti paita, miksi ihmeessä se olisi epäaitoa? Onko sinulla niin huono itsetunto, että et voi uskoa, jos joku sanoo pitävänsä sinun tekemästäsi ruoasta? 

eri

Tuletko iloiseksi siitä että joku sanoo: onpa sulla nätti paita

( Lapselle voi sanoa noin, ei nuorelle tai aikuiselle

No en minä nyt tiedä, tulenko siitä nyt niin hirmu iloiseksi, mutta sen tiedän, että en ainakaan siitä ahdistu tai loukkaannu. Miksi ihmeessä niin ei saisi sanoa ja mitä pahaa siinä on? 

No saa kai sitä sanoa ihan mitä lystää, mutta ei tuollainen tee ketään mukavaksi tai kivaksi ihmiseksi.

Pahasta en tiedä, mutta ainakaan mitään hyvää sellaisessa ei ole.

Kuka tässä nyt puhuikaan mukavista ja kivoista ihmisistä? Käsittääkseni tässä puhuttiin, mikä on kohteliasta ja mikä vaivaannuttavaa ja teennäistä. Minusta kohteliaisuudet eivät ole välttämättä teennäisiä vaan ne ovat melko normaalia sosiaalista vuorovaikutusta, mutta sinä sanoit, että sinua ahdistaa. En vain ihan ymmärrä, mikä siinä ahdistaa, jos joku sanoo paitaasi nätiksi. 

Suurinta osaa ihmisistä ei varmasti ahdistakaan. Hän ketä ahdistaa kokee aina oikeudekseen puhua kakiken puolesta, koko kansan puolesta, pahimmillaan koko maan... me täällä Suomessa ahdistumme tuollaisesta... 

Emme ahdistu. Ne keille asia on ok, normaalia, tavallista eivät sitä kulje ympäriinsä kuuluttamassa, mutta he joita ahdistaa kulkevat ihan taatusti. Valittaminen on vaan mukavanpaa kuin kehuminen ;D

Vierailija
16745/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin mikkonen joka heittää emalikulhollisen kerralla suuhun. Posket pullollaa yrittää nieleskellä.

Missähän se kaikkia valheilta puolustava on silloin kun Mikkoskasta ja sen tekemisistä valehdellaan? Tai Aleksin? Tai Saran? Tai Pinjan? Tai Ronin? Tai Markun?

Varmaan koska on vain Jannefani joka halusi uljaan rehtiviitan harteilleen 🤣🤣

Vierailija
16746/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, että Sara kyllä äänekkäästi ja jämäkästi kiittelee saamistaan kohteliaisuuksista, mutta hän ei itse sano kohteliaisuuksia muille. Tuossakin kehuivat toistensa tauluja ja muiden tauluista Sara sanoi vain "juu". 

Niin. Jos hän ei ole huomannut mitään sellaista, josta voisi sanoa kohteliaisuuksia? Pitäisikö hänen vain niitä kilometritolkulla kuitenkin latoa niin kuin teennäinen, oman kilven kiillottaja-Mikkoska? 

Se juuri tympii tällaisissa ulkoaopituissa 'kohteliaisuuksissa' -ne ovat vain sellainen valheellinen vaihtoverkosto, minä kehasin sinun puseroa vaikka ja sit sun on velvollisuus kehasta pikkasen vaiks mun persettä. Tai ei sittenkään, ei taijja olla polittisesti korrektia juu nou ja ou mai kaat. No kehu vaiks mun silmii sit, kuha kehut.

Eipä silti: Sara on kyllä itsekin niin teennäinen ja koko ajan jotain roolia ylläpitävä j se siitä nyt vielä puuttuisi, jos se alkaisi Mikkoskaa kopioimaan noissa kehumismaratoneissa kaiken kukkuraksi. Kyllä tuolla on naisissa tympeimmät ja tylsimmät jäljellä. Siinä näkyy se, että vieläkin herkästi lähtöpassit saa mielipiteitä omaava, näkyvä nainen, jäljelle jää hömelö mummu ja kumitissit, tylsimykset ja mykät.

Se, että osaa olla kohtelias on osa sosiaalista taitoa. Muiden ihmisten huomioonottamista. En ymmärrä sunlaisia ihmisiä, jotka pitää ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta feikkinä tai asiana, mitä ei pitäisi harjoittaa. Kehuminen ja kohteliaisuus on kivaa, siitä tulee hyvä mieli :)

Ja minulle siitä tulee kiusaantunut olo, koska se ei ole aitoa. Kun ladot minulle niitä ehania ja kivoja kohteliaisuuksiasi, niin älä sitten ihmettele, jos pidän sinua teennäisenä, laskelmoivana ja olen hyvin varautunut kaikkiin tekemisiisi. 

Näihin on törmännyt bisnes-maailmassa niin monta kertaa, että osaa kyllä nykyään pitää varansa. Pidättyväinen ja kohtelias käytös on parasta, ei siinä tarvitse lähteä lipomaan ja kommentoimaan toisen ulkonäköä tai omainaisuuksia - se vasta tökeröä on. Tungettelevaa ja erittäin usein jostain kuvitteelliselta korokkeelta maireasti annetun tuntuisia alentuvia 'sydämellisyyksiä'. Juupa juu.

Sinulla ei sitten taida kovin kummoiset sosiaaliset taidot olla, jos et kestä edes pieniä kohteliaisuuksia miettimättä, tulevatko ne nyt varmasti aidosti sydämen pohjasta. En kyllä ymmärrä, miten vaikeaa se nyt on uskoa, että esim Nina oikeasti piti niitä tauluja hienoina. Ei kukaan nyt varmasti kuvittelekaan, että verrattaisiin joihinkin superlahjakkuuksiin ja legendoihin vaan toki ne kehut pitää osata suhteuttaa siihen tilanteeseen. Jos joku taulu Ninan mielestä oli selkeästi parempi kuin mihin hän itse koskaan pystyisi, miksi ihmeessä sitä ei saisi kehua? Tai jos joku vaikka tekee hyvää ruokaa tai jollain on nätti paita, miksi ihmeessä se olisi epäaitoa? Onko sinulla niin huono itsetunto, että et voi uskoa, jos joku sanoo pitävänsä sinun tekemästäsi ruoasta? 

eri

Tuletko iloiseksi siitä että joku sanoo: onpa sulla nätti paita

( Lapselle voi sanoa noin, ei nuorelle tai aikuiselle

No en minä nyt tiedä, tulenko siitä nyt niin hirmu iloiseksi, mutta sen tiedän, että en ainakaan siitä ahdistu tai loukkaannu. Miksi ihmeessä niin ei saisi sanoa ja mitä pahaa siinä on? 

No saa kai sitä sanoa ihan mitä lystää, mutta ei tuollainen tee ketään mukavaksi tai kivaksi ihmiseksi.

Pahasta en tiedä, mutta ainakaan mitään hyvää sellaisessa ei ole.

Kuka tässä nyt puhuikaan mukavista ja kivoista ihmisistä? Käsittääkseni tässä puhuttiin, mikä on kohteliasta ja mikä vaivaannuttavaa ja teennäistä. Minusta kohteliaisuudet eivät ole välttämättä teennäisiä vaan ne ovat melko normaalia sosiaalista vuorovaikutusta, mutta sinä sanoit, että sinua ahdistaa. En vain ihan ymmärrä, mikä siinä ahdistaa, jos joku sanoo paitaasi nätiksi. 

No täältä yksi huutaa epäkohteliaasti sivusta: tungettelevuus. Ole kohtelias ja anna toisten pitää reviirinsä, älä yritä tulla iholle, en kaipaa sinun  'kehumisiasi', joilla yrität lähestyä minua kuin lähestyisit jotain pikkulasta.

Tulipa muuten mieleeni eräs kokous, jossa olin aikoinaan paljon ennen tätä korona-aikaa. Kokouksen puheenjohtaja ja koollekutsuja oli hivenen myöhässä niin, että hän oli viimeinen joka tuli kokoushuoneeseen. Kyseessä oli nainen. Muut istuivat jo paikoillaan ja sitten joku läsnäolijoista heitti naiselle jonkun kommentin tämän ulkonäöstä (kaunis pusero sinulla tai jotain vastaavaa) ja jokunen muu yhtyi laulukuoroon. Nainen istuutui rauhallisesti paikoillaan ja odotti että litania loppuu ja totesi sitten vain tyynesti että kiitos näistä kommenteista. Ja nyt kun on arvosteltu minun ulkonäkö, lienee sitten minun vuoroni arvostella teidän ulkonäkönne. Ja sitten tämä nainen arvosteli napakasti jokaisen läsnäolevan ulkoasun, itsekin sain osani liian isosta puvuntakista (olin trendikäs). 

Loppuaika kokouksesta meni asiallisesti ja sutjakkaan nopeasti. 

En ymmärrä,miten tämä liittyi asiaan. On mielestäni pikkuisen eri asia, jos joku ohimennen kehaisee toisen puseroa kuin että tehdään asiasta ohjelmanumero silloin, ku pitäisi tehdä töitä. Mutta kai nämä sitten jonkun mielestä on täsmälleen sama asia. 

Vierailija
16747/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka toki 😂

Okei, anteeksi. Tässä on myös tuo toinen keskustelija, joka yrittää aina nolata muut keskustelijalla ja hän käyttää myös ahkerasti nauruhymiöitä aina silloin, kun joku oikaisee hänen valheitaan. Hymiön takia siis erehdyin. 

Hymiön käyttäjiäkin on toki useampia kuin yksi. Ei kannata olettaa että vain yksi käyttää hymiöitä ja sen perusteella tunnistan. Ei kannata olettaa, että vain yksi kommentoija ei pidä Jannesta ja sen perusteella tunnistan. Ei kannata olettaa tunnistavansa toisia kommentoijia, koska se ei vaan ole mahdollista. 😂

Vierailija
16748/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka toki 😂

Hymiön käyttäjiäkin on toki useampia kuin yksi. Ei kannata olettaa että vain yksi käyttää hymiöitä ja sen perusteella tunnistan. Ei kannata olettaa, että vain yksi kommentoija ei pidä Jannesta ja sen perusteella tunnistan. Ei kannata olettaa tunnistavansa toisia kommentoijia, koska se ei vaan ole mahdollista. 😂

Amen

Vierailija
16749/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40... kirjoitti:

Kattelin koostetta ruudusta. Siis mitä helkkaria, Vala läpsäisi Petraa takamukselle. Petraa näytti ottavan päähän kunnolla. Eikö tosta pitäisi saada häätö?

Pertsan olis aika jo häätää. Päivät kuluu muita mulkoillessa ja kiroillessa - muuta ei suusta sitten tulekaan. Miehekäs, vähäpuheinen ja epäsosiaalinen mörökölli.

Vierailija
16750/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän se kaikkia valheilta puolustava on silloin kun Mikkoskasta ja sen tekemisistä valehdellaan? Tai Aleksin? Tai Saran? Tai Pinjan? Tai Ronin? Tai Markun?

Juu, katsopa muista saa valehdella, saa mustamaalata ja keksiä juttuja joita muka sanoivat ja tekivät, mutta ei Jannesta. Janne on ihana ja itselle tule ylväämpi olo kun esiintyy muka totuuden puolustajana siinä Jannen tekemisiä paremmaksi selitellessä.

Vierailija
16751/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, anteeksi kun  poistuin hetkeksi omaan elämääni ja minulta meni jotain ohitse. Voin lohduksesi kertoa, että olen täällä pari päivää sitten mm. selittänyt, että Nina ei suinkaan keskeyttänyt teatterijutullaan Saran tarinaa, vaan Sara oli tuolloin jo lopettanut tarinansa. Ronia puolustin, kun joku meuhkasi, että hän rikko sääntöjä roikkumistehtävässä ja heitti kätensä nurkkaan. Pinjan ja Markun tekemisiä en ole tainnut täällä oikoa, kun en muista, miten niistä on täällä valehdeltu. Aleksia puolustin jossain aiemmin, enkä enää muista, mikä se asia oli. 

Onko muuta kysyttävää? 

Vierailija
16752/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, katsopa muista saa valehdella, saa mustamaalata ja keksiä juttuja joita muka sanoivat ja tekivät, mutta ei Jannesta. Janne on ihana ja itselle tule ylväämpi olo kun esiintyy muka totuuden puolustajana siinä Jannen tekemisiä paremmaksi selitellessä.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta kahlaa vain tätä ketjua taaksepäin ja etsi esimerkiksi se kohta, jossa kerroin, että Nina ei keskeyttänyt teatteritarinallaan Saran puhetta. Onko niin vaikeaa uskoa, että joku osaa katsoa ohjelmaa ihan puolueettomasti. 

Vierailija
16753/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamera 1 klo 11:49 alkaen

Kuulutus kaiuttimista ranskaksi. Janne keittiössä ripottelee jotain paistinpannuun, muuta asukkaat pöydän ääressä tai seisoskelemassa pöydän läheisyydessä.

Sara kertoo ymmärtäneenä sanan kylmä lauseesta. Alkavat arvuutella Valan kanssa tarkoitetaanko jääkaappia, pyytävät Jannea avaamaan jääkaapin.

Häh, sanoo Janne, avaa jääkaapin käsiään levitellen. Äänimerkki tuuttaa väärän vastauksen merkiksi. Avaa pakastin huutaa Vala. La pizza restaurant sanoo Janne, avaa oven ja äänimerkki tuuttaa taas.  Janne menee ravistelemaan paistinpannua, muut pohtivat pitäisikö sinne jääkaappiin laittaa jotain. Vala valittaa että harmi kun joku piippasi just samaan aikaan äskeisen lauseen aikana, Sara kehottaa menemään kaiuttimien lähelle.

Sara toistelee äsken kuultua lausetta, Vala miettii, Janne heiluttaa pannua ja askeltaa keittiössä.

Lause kuuluu udestaan kaiuttimista, asukkaat miettivät yhdessä ääneen, Sara hoksaa kylpyhuone -sanan. Narkku tökkää Jannea käsivarteen ja Vala sanoo käy kokeilemassa kylpyhuoneessa, käy laskemassa kylmää vettä kylpyhuoneessa.

Nina kysyy yhtä sanaa, mitä tarkoittaa. Sara hoksaa suihku -sanan.

Kylmä suihku! -keksii Vala

Ota kylmä suihku, komppaa Sara. 

Janne astuu yksin kylpyhuoneeseen, laskee vettä hanasta käsienpesualtaaseen, samaan aikaan kuuluu Markun ja Saran äänet, kumpikin kehottavat menemään suihkuun, samalla kylpyhuoneen ovi sulkeutuu ja äänimerkki tuuttaa väärän vastauksen merkiksi.

Janne siirtyy kädellä sivusta kurkottaen avamaan suihkun. Valan ja Saran äänet toistavat edelleen sanoja ja ehdottavat taas kylmää suihkua oikeaksi tekemiseksi. Kuuluu useita ääniä jota toistavat Jannelle kylmä suihku, ota kylmä suihku, mene kylmään suihkuun, Janne levittelee käsiään, kuuluu tuuttaus.

Janne astuu pois kylpyhuoneesta ja sanoo: ei ollut vesihana eikä

Ota kylmä suihku, vastaa Vala Jannen lauseen päälle.

Laita jotain sinne kylypyammeeseen, ehdottaa Petra.

Ota kylmä suihku, sanoo Vala taas.

Sara toistaa sanat ranskaksi 

Ota kylmä suihku, toistaa Vala. Janne kävelee keittiöön, muut asukkaat katsovat hiljaa.

Ottaisin kultaisen suihkun mutisee Janne keittiöstä.

Eikun kylmä suhku, ota kylmä suihku Vala taas ehdottaa, muut asukkaat katsoo Janneen.

Kylmään suihkuun kuuluu vielä.

Mutta mä valutin kyl vettä suihkusta sanoo Janne pikkuisen turhautumista äänessä jo.

Mutta siis ota.. aloittaa Sara

Sun pitää ottaa kylmä suihku, sanoo Vala

En mä sinne mee nyt suihkuun, Janne sanoo kove,paan äänensävyyn selkeästi jo tuskastunena.

Ei mutta kokeile vaikka laittaa päätä sinne veden alle ehdottaa Markku

Nii, komppaa Sara. Janne puuhaa paistinpannun kanssa. Katso tuota, Janne sanoo Saralle viitaten pannuun. Katson tuota, sanoo Sara ja menee pannun taa. 

Mä valutin kyl sielt vettä, sanoo Janne

No kastele vaikka vähän vaan päätä, jatkaa Markku.

Janne pelattiin kebabkioskille, nauraa Jutikin

Janne ulos - Juti sisään

Vierailija
16754/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kopsaat sinne bb-sivuilta kopsattuja tietoja eteenpäin muka sen sivun tietoina. Alkuperäinen lähde kuitenkin on bb-sivut. Kunnia sinne minne se kuuluu, ei kopsaajille.

Siksi, kun tässä tapauksessa lähde on otettu kyseiseltä sivustolta. 

Vaikka alkuperäinen julkaisu on tehty eri sivustolla, niin se ei muuta sitä tosiasiaa,

että kyseisen viestin lähde on otettu sieltä, mistä sen kerrottiin otetun. 

Vierailija
16755/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos BB:ssä ei muuta katsottavaa ole kuin katsoa miten ruokaa popsitaan niin tylsäksi muuttuu koko

ohjelma?Kukaan ei ole vielä tehnyt mitään repäisevää vaan kävellään peräkkäin kuin Ellun kanat ja pelataan pallopelejä ja ratkotaan palapelejä hyi hemmetti!Kuka voittaa ihan sama eiköhän tuo ole jo selvillä tuotannon kanssa ennen yleisön äänestyksiä!

Vierailija
16756/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, Aleksistahan puhuttiinkin tänä aamuna, kun joku kivenkovaan väitti, että hän venytti sääntöjä kun eilen otti kaupasta karkkipussin vielä kun aika oli loppunut. Siihen korjasin, että Markkuhan se siellä kaupassa oli eikä Aleksi. Tämä valehtelija vielä väitti, että eilisen kauppareissu ei näkynyt eilen vielä telkkarissa ja hänelle selitin, että kauppareissuhan nimenomaan näkyy suorana eikä jälkikäteen koosteessa. 

Vierailija
16757/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa ton Aleksin höpinää.

Vierailija
16758/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän BB:tä, vähemmän vänkäystä. 

Onko asukkailta kielletty käsipeilit vai miksi kaikki meikkaavat noiden vaatekaappien peilien edessä?

Vierailija
16759/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Sara opetti juuri kampaajalle, miten kiharrinta käytetään? 

Vierailija
16760/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tuota jannen maiskutusta ja ähkimistä tuon syömisen kanssa. 

Vetääkö se tämän samalle linjalle kuin omasta mielestään seksikkäimmän urheilulajin äänikuvailun?

Toi oli kyllä hemmetin noloa toi naistennispelajien imitoiminen. Ei tää seksitinen läppä ole oikein 2020-lukua. 

Samaa mieltä. Rasvaisten läppien aika ohi, samoin pikkutuhmien ja alapääjuttujen. Ei kuulu tähän päivään. 

Ketju on lukittu.