Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
16581/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo Sara pysty olemaan hetkeään hiljaa tuolta hoilotukseltaan. Ei vaan jaksa tuollaista mölinää kuunnella. 

No onko sitä pakko tuijottaa 24/7?

Vierailija
16582/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivätehtävässä Kuulevat ranskankielisiä lauseita, joiden thtävä on toteutettava nimetyn henkilön.

Jannelle tuli kuulutus: mene kylmään suihkuun kylpyhuoneeseen.

Muut asukkaat keksivät sen aika nopeasti ja Janne menee lakemaan kylpyhuoneen hanasta vettä. TÖÖT! Väärin. Muut huutavat että mene suihkuun. Janne laskee suihkusta vettä lattialle. TÖÖT! Väärin.

Muut huutavat että MENE suihkuun. Janne huutaa EN MÄ MIHINKÄÄN SUIHKUUN NYT MENE!

Joku ehdottaa, että laske vaikka vähän edes vettä päähäsi. Pitkin hampain suostuu kun kaikki kehottavat. Ja kas, tehtävä oikein suoritettu.

- miksi tämä mies pitäisi pitää talossa kun ei halua enää osallistua mihinkään?

Tätä ihmettelin myös. Ei aikonut lainkaan tehdä, mitä muut ehdottivat lauseen tarkoittavan ennen kuin Petra meni mukaan kylppäriin katsomaan, että laskee vettä päähänsä.

Jannesta tullu ihmeänkyrä, ei oo enää aikoihin heittäytyny rooleihin ja tehtäviin kuten kuuluisi. Kiukuttelijat ulos vaan,

Hohhoijaa. Ihan kuka tahansa olisi voinut tuossa sanoa, että ei kai nyt oikeasti tarvitse kylmään suihkuun mennä. 

Kuka tahansa muista talon asukkaista olisikin varmaan juuri sanonut ihan rauhallisesti ja kohteliaasti että ei kai nyt oikeasti kokonaan tarvitse kylmään suihkuun mennä ja laskenut vettä vaikka vain päähänsä tai jalkaansa. Janne sen sijaan huutaa näköjään ihan kovaan ääneen muille asukkaille vastaan että hän ei nyt ainakaan mihinkään suihkuun mene. Ja ei, ei ole leikillään vaan hyvin tosissaan ja hyvin kyllästyneen ja tympiintyneen näköisenä.

Onko Janne jo väsynyt koko leikkiin? Aina valittaa huonoja yöuniaan ja kieltämättä näyttää hieman nuutuneelta alkuaikoihin verrattuna. Alkanut myös tiuskia ja kiroilla. Nyt tehtävät jo häiritsevät sitä mitä mieluummin haluaisi tehdä.

Mulla on koko ajan 24/ 7 päällä ja en ole huomannut Jannen tiuskimista tai väsymistä. Enkä ole kuullut valittavan yöuniaankaan. On leikissä hyvin mukana noin yli 60- vuotiaaksi ja on menossa hyvin mukana.ja huumorin kautta.

Janne on vuoden Ninaa oliko vanhempi vai nuorempi. jotain 56 vee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16583/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei oo 24/7. Näen Saraa ihan tarpeeks koosteissa.

Vierailija
16584/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla raskasta seurata 24/7 kun sara laulaa ja mölisee jatkuvasti. Olen seurannut alusta asti, olikohan alussa rauhallisempi? Mulla oikeesti pää hajoo kohta, ehkä sen taktiikkaa koetella muiden hermoja?

Ei hän kenenkään hermoja halua koetella. Kunhan kerjää kehuja ja huomiota. Ninahan häntä välillä kehuu ja ylistää, mutta muut eivät noteeraa mitenkään, onneksi. 

Vierailija
16585/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne kiroilee ikäihmiseksi vähän liikaa. 

Vierailija
16586/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi laittoi väriä piirroksensa päälle, en tiedä mikä siitä lopussa tuli. Pinjalla parhain näyttää olevan ja Mikkoskankaan maalaus ihan pöhkö ollut. 

Vierailija
16587/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että ottaa päähän tuon "fiksun" mikkosen jatkuva syöminen ja ruoka suussa puhuminen. Eikö sillä ole edes tuon verran käytöstapoja?

Vierailija
16588/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarassa on jotain outoa, piilotettua ylimielisyyttä, agressiivisuutta,  jatkuvaa mölinää, äänen sekä itsensä esittelyä.

Vierailija
16589/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, että Sara kyllä äänekkäästi ja jämäkästi kiittelee saamistaan kohteliaisuuksista, mutta hän ei itse sano kohteliaisuuksia muille. Tuossakin kehuivat toistensa tauluja ja muiden tauluista Sara sanoi vain "juu". 

Niin. Jos hän ei ole huomannut mitään sellaista, josta voisi sanoa kohteliaisuuksia? Pitäisikö hänen vain niitä kilometritolkulla kuitenkin latoa niin kuin teennäinen, oman kilven kiillottaja-Mikkoska? 

Se juuri tympii tällaisissa ulkoaopituissa 'kohteliaisuuksissa' -ne ovat vain sellainen valheellinen vaihtoverkosto, minä kehasin sinun puseroa vaikka ja sit sun on velvollisuus kehasta pikkasen vaiks mun persettä. Tai ei sittenkään, ei taijja olla polittisesti korrektia juu nou ja ou mai kaat. No kehu vaiks mun silmii sit, kuha kehut.

Eipä silti: Sara on kyllä itsekin niin teennäinen ja koko ajan jotain roolia ylläpitävä j se siitä nyt vielä puuttuisi, jos se alkaisi Mikkoskaa kopioimaan noissa kehumismaratoneissa kaiken kukkuraksi. Kyllä tuolla on naisissa tympeimmät ja tylsimmät jäljellä. Siinä näkyy se, että vieläkin herkästi lähtöpassit saa mielipiteitä omaava, näkyvä nainen, jäljelle jää hömelö mummu ja kumitissit, tylsimykset ja mykät.

Vierailija
16590/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä römpsää vala tekee

Voi luoja, miten lapsellinen ja typerä ukko!

Myötähäpeä! Telkka kiinni. Nyt helvetissä tuo tyyppi ulos!

Ootte Te arvon kyttääjät niin suloisia. Arvostelette keskeneräistä teosta. Valan teos kolmen parhaan joukossa.

Saran minimaalinen on paras. Sitten Markku tai Vala.

Vala tajusi römpsävirheensä ja korjasi teostaan. Silti alkuun paljasti lapsellisuutensa - siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
16591/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina voisi olla välillä hiljaa, puuttuu nk tilannetaju. Mulle sama vaikka voittaisi . 

Vierailija
16592/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kyllästyttää niin naps 247 , aurinko paistaa ainakin Hgissä. 

Vierailija
16593/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, että Sara kyllä äänekkäästi ja jämäkästi kiittelee saamistaan kohteliaisuuksista, mutta hän ei itse sano kohteliaisuuksia muille. Tuossakin kehuivat toistensa tauluja ja muiden tauluista Sara sanoi vain "juu". 

Niin. Jos hän ei ole huomannut mitään sellaista, josta voisi sanoa kohteliaisuuksia? Pitäisikö hänen vain niitä kilometritolkulla kuitenkin latoa niin kuin teennäinen, oman kilven kiillottaja-Mikkoska? 

Se juuri tympii tällaisissa ulkoaopituissa 'kohteliaisuuksissa' -ne ovat vain sellainen valheellinen vaihtoverkosto, minä kehasin sinun puseroa vaikka ja sit sun on velvollisuus kehasta pikkasen vaiks mun persettä. Tai ei sittenkään, ei taijja olla polittisesti korrektia juu nou ja ou mai kaat. No kehu vaiks mun silmii sit, kuha kehut.

Eipä silti: Sara on kyllä itsekin niin teennäinen ja koko ajan jotain roolia ylläpitävä j se siitä nyt vielä puuttuisi, jos se alkaisi Mikkoskaa kopioimaan noissa kehumismaratoneissa kaiken kukkuraksi. Kyllä tuolla on naisissa tympeimmät ja tylsimmät jäljellä. Siinä näkyy se, että vieläkin herkästi lähtöpassit saa mielipiteitä omaava, näkyvä nainen, jäljelle jää hömelö mummu ja kumitissit, tylsimykset ja mykät.

Ei tietenkään tarvitse ylitsevuotavasti ylistää, mutta jos omaa työtä kehutaan, on aika tilannetajutonta, jos ei yhtäkään kehua keksi toisten töistä siinä kun niitä yhdessä katsotaan vaan keskittyy vain ihailemaan omaa työtään. 

Vierailija
16594/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkonen on koko ajan syömässä.

Monet lihavat ovat, etenkin juuri tuollaiset Mikkosen kaltaiset kotona olijat ja/tai siellä töitään tekevät. Sama oli sekä Sannan että Rosan kohdalla. Talon miehet taas hyvässä kunnossa ja nuorekkaankin oloisia, vaikka ovatkin talon vanhimpia leidejä iäkkäämpiä!

Vierailija
16595/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minusta tuntuu, että nuo syövät koko ajan? söivät aamupalaa ja sitten paistoivat niitä kananmunia tms ja nyt paistavat pizzaa. 

Vierailija
16596/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkonen ei malta olla edes syödessä hiljaa.

Vierailija
16597/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että osaa olla kohtelias on osa sosiaalista taitoa. Muiden ihmisten huomioonottamista. En ymmärrä sunlaisia ihmisiä, jotka pitää ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta feikkinä tai asiana, mitä ei pitäisi harjoittaa. Kehuminen ja kohteliaisuus on kivaa, siitä tulee hyvä mieli :)

Vierailija
16598/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tuossa pizzojen jakamisessa on vaikeaa. Talossa on kahdeksan asukasta. Yhdellä on oma pizza, yksi ei syö, koska on vege. Moneenko osaan yhteinen pizza pitää jakaa? 

Vierailija
16599/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina mielisteleekaikkia tuolla. Itse vaivaannun jos kovin kehutaan. 

Vierailija
16600/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne pitsat on erilaisia. Eikö nuo oo vaan pakastepissoja? 

Ketju on lukittu.