Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Tässä hyvä esimerkki, että Valavuori voi törkeästi heittää pervoja kommentteja, mutta Aki Mannisen heittoja liioiteltiin ja kaukana noin härskistä puheesta mitä vala heittää. Vala ulos! 😤
Porkka kyselee muilta mikä on maailman seksikkäin urheilulaji.
Aina jotenkin seksi mukana hänen jutuissaan, tai alapääjutut.
Katselin äsken jonkin aikaa tuota heidän ranskan kielen tehtävää, katselu loppui kuin seinään kun Sara aloitti taas jonkin ärsyttävän lallatuksen. Miksi hänen pitää koko ajan esittää jotain ihme ääniä, tai mennä puolijuoksua huonetta ympäri?
Pervo vala kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki, että Valavuori voi törkeästi heittää pervoja kommentteja, mutta Aki Mannisen heittoja liioiteltiin ja kaukana noin härskistä puheesta mitä vala heittää. Vala ulos! 😤
Niin mikä on hyvä esimerkki? Jäikö sinulta joku teksti, linkki tai video kommentistasi pois vai mistä ihmeestä meidän pitäisi tietää, mikä se sinun esimerkkisi nyt on?
Ihan idiootti päivätehtävä.
Onko noille sallittu laulaminen, kun taviksilta se on kielletty? Eilen illalla kävi hermoon Saran veisaaminen, kun se on niin päälle liimattua esittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran mietitään, että kuka tarvitsee rahoja eniten niin se on varmaan Nina. Ja Aleksi. Mutta Valan velat on itse aiheutettuja rikoksella, joten siihen mulla ei riitä sympatiat. (Ja hänhän on ne tulot joskus hassannut, mistä nyt veroja jälkikäteen makselee. Kertoi miten ajeltiin lentokoneilla ja Kovasen kyydeillä ja pistettiin rahaa haiseen suuren maailman tyyliin.) Mutta kyllä mä luulen, että jengi äänestää silti sen mukaan, kenestä tykkää tyyppinä eniten! Kyllä mäkin Jannen jutuista diggailen eniten. Sehän ite sanoi olleensa Kelan päivärahalla viime vuonna, joten tuskin nyt rahassa kylpee kuitenkaan. Mutta toki 55-vuotiaalla on jotain säästöjä varmasti olemassa. Nuoret tube-tähdet on kaikki hyvätuloisia jo nyt ja heihin ei korona ole iskenyt.
Roni on ainakin massikeisar! Sanoi eilen lennättävänsä frendinsä Las Vegasiin omiin polttareihinsa. Häät on kuulemma suunniteltu, mut ei puhu niistä sanaakaan, koska ei halua lehdistöä paikalle. Joku Ronissa tökkii ja pahasti. Yrittää heittää hauskoja letkautuksia, mutta kun ne ei oikein naurata.. ehkä vähän liikaa yrittämistä?
Ronille on seuraajamäärä ja raha nousseet päähän.
Ilmeisesti hän kuvittelee olevansa kovinkin hauska, mutta talossa spontaanit vitsit ovat vähissä.
Hän on myös alusta asti ollut kateellinen muiden miesten rentoudesta. Varsinkin Markku hiertää kuin kivi kengässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vala kyllä on viihdyttävä. Ja kyllä häntä vielä haluaa katsoa.
Näistä kyllä tiputtaisin ehdottomasti Pinjan. Pinja on lähes kakara vielä.
Ihan tuntematon ainakin mulle. Pinja vähän kasvaessaan ehtii hakea kyseiseen ohjelmaan myöhemminkin.
Toista on keski-ikäiset, joita jo työmarkkinoillakin syrjitään.
Pinjalla näyttää ihan hirvee se nenärengas. Mä olen nenä renkaita tottunut näkemään vain eläimillä.
Missähän sinä mahdat asua, jos tuollaista kovinkin usein näet? Ankkalinnassa?
Sama tuli mieleen! Nenärenkaat on tosi yleinen urbaani ilmiö. Esimerkiksi Helsingissä joka toisella on nenärengas sekä myös renkaita intiimialueilla. Itselläni (kuin myös useimmilla kavereillani) on häppäreissä renkaat mistä roikotamme iltaisin esineitä kuten silitysrautoja ja kevyempiä kahvakuulia.
Oletteko kavereidesi kanssa eläimiä vai miksi vastasit kysymykseeni, missä eläimillä nykyään näkee nenärenkaita?
Paikoissa joissa nautaeläimille sellaisia vielä laitetaan. Lisäksi esim. aku ankoissa. Oliko nillitykselläsi joku pointtikin? t. eri
Niin, sitähän kysyinkin, missä sellaisia vielä laitetaan, kun tuo toinen kertoi ihan tottuneensa sellaisia näkemään.
Miksi normaalin asian kysyminen on mielestäsi nillittämistä? Tiedätkö, että tämä on KESKUSTELUpalsta? Jos keskustelu ei kiinnosta, mene lukemaan vaikka Aku Ankkaa.
Sinähän tässä näytät rageavan keskustelun sijaan eli mene itse lukemaan aku ankkaa. Se sivistää.
Minä kysyin ihan normaalin kysymyksen ja sinä tulit sanomaan minulle nillittämisestä. Siitä oletin, että normaali keskustelu on sinulle nyt hieman liikaa, joten keskustelupalsta ei liene sinulle ihan oikea paikka.
Mutta jos olet valmis keskustelemaan, niin vastaa siihen kysymykseeni. Kiitos.
Netti ei nyt vaan toimi siten että jollakulla olisi velvollisuus vastailla kaikkiin tyhmimpiinkin kysymyksiisi. Kysy jotain mielenkiintoisempaa niin ehkä saat vastauksen jos jotakuta kiinnostaa vastata. Muuten rageat ihan turhaan.
Lisäksi sait jo vastauksen kysymykseesi. Se, ettei jatkokysymykseesi vastata kertoo vaan siitä miten hölmönä ihmiset sitä pitää.
No älä sitten vastaa. :D Sillähän siitä pääset. Jatkokysymykseen vastaamattomuus kertoo ainoastaan siitä että asiasta ei niin paljon sitten tiedettykään. Sinun ei ole pakko vastata, jos et osaa.
Niin, en vastannutkaan.
No mikä sinun ongelmasi sitten on, kun tulet minua syyttämään rageamisesta ja nillittämisestä ja vastaamiseen pakottamisesta? :D
Sinähän tätä jatkat eli mieti niitä omia ongelmiasi. Minä en käytä tähän juuri ollenkaan vaivaa.
Taitaa Markkukin olla kyllästynyt Saraan, koska antoi Saralle nimeämispisteen.
Vierailija kirjoitti:
Pervo vala kirjoitti:
Niin mikä on hyvä esimerkki? Jäikö sinulta joku teksti, linkki tai video kommentistasi pois vai mistä ihmeestä meidän pitäisi tietää, mikä se sinun esimerkkisi nyt on?
Manninen olisi voinut seivata maineensa Extrassa, mutta upposi typerillä jutuillaan yhä syvemmälle suohon. Turha häntä on puolustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervo vala kirjoitti:
Manninen olisi voinut seivata maineensa Extrassa, mutta upposi typerillä jutuillaan yhä syvemmälle suohon. Turha häntä on puolustella.
Voisitko nyt vain kertoa, mistä Valavuoren tekemisestä tai sanomisesta tässä puhutaan. En tiedä, kuka tässä nyt puolusteli Mannista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vala kyllä on viihdyttävä. Ja kyllä häntä vielä haluaa katsoa.
Näistä kyllä tiputtaisin ehdottomasti Pinjan. Pinja on lähes kakara vielä.
Ihan tuntematon ainakin mulle. Pinja vähän kasvaessaan ehtii hakea kyseiseen ohjelmaan myöhemminkin.
Toista on keski-ikäiset, joita jo työmarkkinoillakin syrjitään.
Pinjalla näyttää ihan hirvee se nenärengas. Mä olen nenä renkaita tottunut näkemään vain eläimillä.
Missähän sinä mahdat asua, jos tuollaista kovinkin usein näet? Ankkalinnassa?
Sama tuli mieleen! Nenärenkaat on tosi yleinen urbaani ilmiö. Esimerkiksi Helsingissä joka toisella on nenärengas sekä myös renkaita intiimialueilla. Itselläni (kuin myös useimmilla kavereillani) on häppäreissä renkaat mistä roikotamme iltaisin esineitä kuten silitysrautoja ja kevyempiä kahvakuulia.
Oletteko kavereidesi kanssa eläimiä vai miksi vastasit kysymykseeni, missä eläimillä nykyään näkee nenärenkaita?
Paikoissa joissa nautaeläimille sellaisia vielä laitetaan. Lisäksi esim. aku ankoissa. Oliko nillitykselläsi joku pointtikin? t. eri
Niin, sitähän kysyinkin, missä sellaisia vielä laitetaan, kun tuo toinen kertoi ihan tottuneensa sellaisia näkemään.
Miksi normaalin asian kysyminen on mielestäsi nillittämistä? Tiedätkö, että tämä on KESKUSTELUpalsta? Jos keskustelu ei kiinnosta, mene lukemaan vaikka Aku Ankkaa.
Sinähän tässä näytät rageavan keskustelun sijaan eli mene itse lukemaan aku ankkaa. Se sivistää.
Minä kysyin ihan normaalin kysymyksen ja sinä tulit sanomaan minulle nillittämisestä. Siitä oletin, että normaali keskustelu on sinulle nyt hieman liikaa, joten keskustelupalsta ei liene sinulle ihan oikea paikka.
Mutta jos olet valmis keskustelemaan, niin vastaa siihen kysymykseeni. Kiitos.
Netti ei nyt vaan toimi siten että jollakulla olisi velvollisuus vastailla kaikkiin tyhmimpiinkin kysymyksiisi. Kysy jotain mielenkiintoisempaa niin ehkä saat vastauksen jos jotakuta kiinnostaa vastata. Muuten rageat ihan turhaan.
Lisäksi sait jo vastauksen kysymykseesi. Se, ettei jatkokysymykseesi vastata kertoo vaan siitä miten hölmönä ihmiset sitä pitää.
No älä sitten vastaa. :D Sillähän siitä pääset. Jatkokysymykseen vastaamattomuus kertoo ainoastaan siitä että asiasta ei niin paljon sitten tiedettykään. Sinun ei ole pakko vastata, jos et osaa.
Niin, en vastannutkaan.
No mikä sinun ongelmasi sitten on, kun tulet minua syyttämään rageamisesta ja nillittämisestä ja vastaamiseen pakottamisesta? :D
Sinähän tätä jatkat eli mieti niitä omia ongelmiasi. Minä en käytä tähän juuri ollenkaan vaivaa.
Okei. Minä muistin, että se olit sinä joka puhui velvollisuuksista ja nillityksistä ja rageamisisista, mutta se taisikin olla minä. Anteeksi erehdykseni..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa edelleen että Sedu lähti. Hänestä tuli todella sympaattinen ja aito vaikutelma, vaikka aiemmin olen ajatellut hänestä negatiivisesti. On myös hyvin säilynyt näin nuorenkin naisen mielestä!
Sedu on kaikkea muuta kuin sympaattinen. Asukkaiden kertoman mukaan äreä vanha äijä joka kermostuu heti kun kaikkea ei tehdä hänen mielensä mukaan. Oli huutanut jopa frendilleen Porkalle. Sedu vaikuttaa myös katkeralta jälken päin kitisijältä, Nyt voi kohuliikemiesystävineen järjestää taas lisää koronajuhlia.
Todellakin. En ymmärrä tuota nuoleskelua ja mielistelyä. Sedu päätti, että häntä ei koske mitkään säännöt ja porukka vain pokkuroi vieressä ja ovat valmiita koko tehtävän epäonnistumiseen, kun Herra Sedu ei tykkää viivoista. Ja samaan pokkurointiin taisi lähteä isovelikin. Sääntörikkomus ei olekaan sääntörikkomus, jos tekijänä on Sedu. Minusta todella kuvottavaa ja surullista, että jollakulla on tuollainen mahti vain pönöttämällä hiljaa nurkassa.
Tämä. Hyvin vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vala opiskellut 6 vuotta ranskaa, kertoi, mutta ei muista mitään? Penaali ammottaa tyhjyyttään.
Onko Vala ollu 6 vuotta lukiossa? Se sanoi lukiossa opiskelleensa ranskaa, kuten Sarakin.
Vierailija kirjoitti:
Uusi haku syksyn BB. Oliko 52 tuntia jättää hakemus. Ei kai olla tyytyväisiä kun uusi haku. Ei makailijoita ja ei juoppoja nikotinisteja.
Tämä päivä aikaa jättää hakemus
Sedu Seppo oli vilustunut. Yski ja köhi studiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vala opiskellut 6 vuotta ranskaa, kertoi, mutta ei muista mitään? Penaali ammottaa tyhjyyttään.
Onko Vala ollu 6 vuotta lukiossa? Se sanoi lukiossa opiskelleensa ranskaa, kuten Sarakin.
Todennäköisesti siis aloittanut ne kieliopinnot yläasteella, kuten yleensä.
Juti ulos. Ei jaksa enää noita lätkäjuttuja mansen murteella
Täällä nämä täydelliset mallikansalaiset haukkuvat ihmisiä, joita eivät edes tunne😁
Antakaa armoa, sillä kaikki tekevät elämässään virheitä.