Muistaako joku, milloin joulusuklaat tulee tarjoukseen?
En tarkoita aattoaamun alennuksia, vaan x kpl 10 eurolla - tyyppistä.
Tuleeko vasta juuri ennen joulua vai aiemmin jo?
Kommentit (23)
Meni jo, kohta tulee pääsiäiskarkit
Tokmannilla ainakin oli jo monta viikkoa sitten.
Kyllä ne on koko ajan jossain alennuksessa. Siitä sitten vaan vertailemaan, mikä on paras. Toistaiseksi edullisin itse näkemäni oli 3 rasiaa/12€. En usko, että kovin paljon tuo alle enää voidaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on koko ajan jossain alennuksessa. Siitä sitten vaan vertailemaan, mikä on paras. Toistaiseksi edullisin itse näkemäni oli 3 rasiaa/12€. En usko, että kovin paljon tuo alle enää voidaan mennä.
Tokmannilla näköjään on 3 kpl 15 eurolla.
Missä saa 12 eurolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä saa 12 eurolla?
Ei tällä hetkellä tietääkseni missään, mutta tuo oli K-ryhmässä vähän aikaa sitten tarjouksena.
Milloin joulunajan alennukset tulevat? Sellaiset -30-50%
Vaikuttaa siltä ettei 10e enää 3 rasiaa saakaan. Joulun jälkeen kaupat voivat myydä alennuksella.
Ei niitä kunnon alennuksia enää tule ennen joulua kun kauppiaat huomasi että ihmiset ryntäsi aattona ostamaan halvemmalla.
Ei tule ollenkaan. Kauppiaat tilaavat vain rajallisen määrän koska eivät halua myydä niitä joulun jälkeen alennuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tulossa
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011667932.html
LINKKIHULLU TAAS VAUHDISSA
Ne joko on ostettu kaikki tai viety piiloon mutta tarjouksia ei tule.
Syysmarkkinoilla Helppoheikki myy 1e/ rasia, kahdella eurolla 3 rasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä saa 12 eurolla?
Ei tällä hetkellä tietääkseni missään, mutta tuo oli K-ryhmässä vähän aikaa sitten tarjouksena.
Oli Prismassakin ja ostin jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne joko on ostettu kaikki tai viety piiloon mutta tarjouksia ei tule.
Kauheaa mistä nyt halpaa suklettia
Vierailija kirjoitti:
Milloin joulunajan alennukset tulevat? Sellaiset -30-50%
Ensimmäisenä arkipäivänä, kun osastonhoitajat palaa töihin. Mutta eihän siellä sitten ole enää kuin vähiten suosittuja jäljellä. Kannattaako ostaa paljon perusssuklaata vai muutama oikeasti hyvä samalla rahalla jo aatoksi?
Joulun jälkeen kaikista kalleimmat suklaat on max 20 pros alennukdessa ja hinta edelleen suolainen. Bulkkisukaarasioita ei alenneta.
On yleensä jo tässä vaiheessa mielestäni ollut. Saa nähdä tuleeko tänä vuonna mitään kunnon tarjouksia.