Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Aleksi: 4 pinnaa menee sviitti-Timolle eli Porkalle ihan sillä perusteella että
tää on kilpailu ja vaikka huumori on hauskaa jossain kohtaa huumori ei oo enää hauskaa kun koko ajan tulee turpaan. Suu kät mutta kun kisat alkaa niin mitän ei tapahdu, äijä jäätyy koko ajan.
Toki varmasti siis katsojien mielestä.. siellä jotkut lahjattomat perässä vedettävät taputtaa saman parin käsiään yhteen kun kaikki korjaantuu huumorilla, mutta mä oon täällä myös osin kilpailemassa aika isosta rahapotista myös että jossain vaiheessa pitää pystyy sit suorittamaan myös
Aleksi the MVP, jos siis itseltään kysytään. Katsomon puolelta voi havaita Aleksin pyrkimyksen päästä aina johtoon mutta tulokset ei ole ihan yhtä vakuuttavat. Lisäksi tuo ei malta koskaan olla "venyttämättä sääntöjä" eli huijaamatta. Kuten esim. eilisessä tv-lähetyksessä se vika karkkipussi tms. kaupasta oli selvästi aikarajan jälkeen.
Aleksin vitsit naisista eivät ole enää tätä päivää, vaan antavat kuvan opitusta asenteesta, jossa naisista voi puhua erittäin halventavasti. Hän ei taida itse tätä edes ymmärtää.
Nina perhetehtävässä tästä hieman huomauttikin.
Opettaa asennetta laajalle joukolle nuorisoa, mikä ei ole suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vanhat muijjat haukkuu nyt täällä Pinjaa. En tiedä miksi. Äänestättekö miehiä vain? Ja itseä vanhempia?
On mukava ja perus-iloinen ja kaikille kiva. Juttelee, tekee ja kisaa silti tosissaan. En antaisi lähteä vielä.
Ei ole kiva katsoa nuoren tytön tupakanpolttoa! Pinja ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sedukin huomasi vasta nyt talosta poistuttuaan Ninan kaksinaamaisuuden.
Nina ei ole koskaan aiemmin antanut Jannelle pisteitä nimeämisessä.
Nyt antoi koska Janne ei ottanut vastuuta kapteenina.
Sedun mielestä Jannen vitseille nauramisen takia kaksinaamaista.
Ei ne sulje toisiaan pois, tottahan se oli että Janne ei ottanut vastuuta, voi sen vitseille silti nauraa. Ja hei, antoihan Sedukin Ninalle psteitä vaikka sanoi Aleksille että Nina parantanut eniten talossa eli samalla logiikalla Sedukin kaksinaamainen.
Aika moni muukin on koko kauden aikana antanut Jannelle pisteitä ja silti nauraneet sen vitseille eli kaikki asukkaat kaksinaamaisia. Sedu herkillä vanhan frendinsä takia ihan suotta.
Useat perustelleet rehellisesti sillä, että Janne on pidetty kaikkien keskuudessa ja koetaan siksi uhkana. Ninan kaksinaamaisuus on sitä, että edessä esittää toista mutta selän takana haukkuu.
Hetkonen nyt! Kerropa ketä Nina on selän takana haukkunut?
Onko mielestäsi nimeämispisteiden antaminen haukkumista. Tämähän on peliä jossa jokainen antaa muille nimeämispisteitä, ei vain Nina. Mitä mieltä olet siitä, että Janne on 2 kertaa antanut pisteitä Sedulle, miksi haukkui selän takana vaikka on edessä esittänyt hyvää kaveria jo 30 vuotta? Antoi muuten nimeämispisteitä Sarallekin, miksi haukkuu Saraa selän takana vaikka edessä flirttaa ja on mielin kielin? Todella kaksinaamaista tällä logiikalla.
Mitä Markku tekee työkseen tällä hetkellä? Salkkareissa ei vissiin oo ollu enää?
Harmi kun luurangon näköistä tubettajaa ei saa ulos. Tylsä ja mauton, ylimalkainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää on kilpailu ja vaikka huumori on hauskaa jossain kohtaa huumori ei oo enää hauskaa kun koko ajan tulee turpaan. Suu kät mutta kun kisat alkaa niin mitän ei tapahdu, äijä jäätyy koko ajan.
Toki varmasti siis katsojien mielestä.. siellä jotkut lahjattomat perässä vedettävät taputtaa saman parin käsiään yhteen kun kaikki korjaantuu huumorilla, mutta mä oon täällä myös osin kilpailemassa aika isosta rahapotista myös että jossain vaiheessa pitää pystyy sit suorittamaan myös
Aleksi the MVP, jos siis itseltään kysytään. Katsomon puolelta voi havaita Aleksin pyrkimyksen päästä aina johtoon mutta tulokset ei ole ihan yhtä vakuuttavat. Lisäksi tuo ei malta koskaan olla "venyttämättä sääntöjä" eli huijaamatta. Kuten esim. eilisessä tv-lähetyksessä se vika karkkipussi tms. kaupasta oli selvästi aikarajan jälkeen.
Eihän Aleksi ollut eilen kaupassa?
Onko täällä joku trolliarmeija haukkumassa ihmisiä asioista joita eivät ole edes tehneet vai onko porukka oikeasti noin tyhmää ettei erota asukkaita toisistaan eikä mustaa valkoisesta ;D
Pidin Ronia fiksuna nuorena miehenä vaikka en hauskoissa kotivideoissa pitänyt, Veitolassa oli symppis veljensä kanssa, mutta nyt mennyt tyyppiin maku. Tubehommistaan en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Markku tekee työkseen tällä hetkellä? Salkkareissa ei vissiin oo ollu enää?
Kertoi olevansa kaupallisella alalla kuluttaja myynnissä.
Elisan liikkeessä on myyjänä.
Pinja ulos ja seuraavaksi Mikkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, siis Pinjaa on nimetty VAIN koska ei ole ollut häädössä aiemmin. Reippaaksi ja iloiseksi kutsuivat Pinjaa. Kaikki nimeäjät luulee, että se kyllä pärjää. Mitä jos ei pärjääkään?!
No oikeesti ne ei siitä pidä, mutta sanovat noin, kun eihän se olisi sopivaa antaa häätöääniä porukan nuorimalle tytölle.
Itse en arvosta sellaista, että lähtee koulusta kesken kaiken BB:hen. Ehtisi näihin reality-ohjelmiin myöhemminkin. Pinja saisi pudota.
Ei tuo reilun parin viikon lukiosta pois oleminen vaikuta mihinkään yhtään. Jos et ole sattunut huomaamaan ylioppilaskirjoitukset on järjestetty jo ennen BB-taloon menoa. Muilta kursseilta on saanut opettajilta luvan olla pois.
Itse en oikein arvosta, että ollaan hyvä palkkaisessa työssä kuten Porkka ja mennään silti metsästämään lisää rahaa.
Minkähän takia Porkka muuten sanoi talon keskustelussa olevansa nollatuloinen kun kuitenkin on vakuutusmyyjänä ja verotustietojen mukaan ansainnut sievoisen summan? Ei kai Porkka koeta varattomuudellaan kalastella katsojaääniä ja voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petralla hyvä tsemppi päällä. Noussut tylsimyksestä yhdeksi hauskimmista.
Petran kiroilu on rasittavaa kuunneltavaa.
Urheilijaksi yllättävän heikkohermoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, siis Pinjaa on nimetty VAIN koska ei ole ollut häädössä aiemmin. Reippaaksi ja iloiseksi kutsuivat Pinjaa. Kaikki nimeäjät luulee, että se kyllä pärjää. Mitä jos ei pärjääkään?!
No oikeesti ne ei siitä pidä, mutta sanovat noin, kun eihän se olisi sopivaa antaa häätöääniä porukan nuorimalle tytölle.
Itse en arvosta sellaista, että lähtee koulusta kesken kaiken BB:hen. Ehtisi näihin reality-ohjelmiin myöhemminkin. Pinja saisi pudota.
Ei tuo reilun parin viikon lukiosta pois oleminen vaikuta mihinkään yhtään. Jos et ole sattunut huomaamaan ylioppilaskirjoitukset on järjestetty jo ennen BB-taloon menoa. Muilta kursseilta on saanut opettajilta luvan olla pois.
Itse en oikein arvosta, että ollaan hyvä palkkaisessa työssä kuten Porkka ja mennään silti metsästämään lisää rahaa.
Minkähän takia Porkka muuten sanoi talon keskustelussa olevansa nollatuloinen kun kuitenkin on vakuutusmyyjänä ja verotustietojen mukaan ansainnut sievoisen summan? Ei kai Porkka koeta varattomuudellaan kalastella katsojaääniä ja voittoa.
Verotustiedoissa ei ole tämän vuoden tulot. Keikkaviihdyttäjällä on nää keikat ainakin näinä vuosina nollassa. Jos muutakaan ei ole niin tulot on nollassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku trolliarmeija haukkumassa ihmisiä asioista joita eivät ole edes tehneet vai onko porukka oikeasti noin tyhmää ettei erota asukkaita toisistaan eikä mustaa valkoisesta ;D
Et sitten katsonut telkkaria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talosta on näköjään poistettu porukkaa fiksuimmasta päästä lähtien. Kaikkein turhimmat tyypit jäljellä. Ei oikein pysty ketään talossa tällä hetkellä olijaa kuvittelemaan 30 000 euron voittopotin kanssa
Talosta tippuu ne kenestä katsojat ei tyllää
Ei vaan muut paitsi Nelosen eli tuotannon suojatit.
Ja kätevästi jälkeenpäin sitten julistat ketkä pysyneistä on ne suojatit ja kuka tippunut ei ole. Näin sitä luodaan itseään toteuttavia ennustuksia. Ohjelmaa on jäljellä alle viikko. Tuskin nelosta enää kiinnostaa mikromanageroida tippuvia, sikäli kun koskaan on kiinnostanut.
Ne suojatit on olleet alusta alkaen selviä ja täälläkin moneen kertaan mainittu. Nelosen omia työntekijöitä ja aiempiin ohjelmiin osallistujia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siis onks Porkalla joku ihan normipäivätyökin? Luulin kans et sillä on loppunu juontokeikat ja messuhommat ja kaikki nää koronan takia mutta äijälläkö siis kuukausipalkka rullannu ihan normisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talosta on näköjään poistettu porukkaa fiksuimmasta päästä lähtien. Kaikkein turhimmat tyypit jäljellä. Ei oikein pysty ketään talossa tällä hetkellä olijaa kuvittelemaan 30 000 euron voittopotin kanssa
Talosta tippuu ne kenestä katsojat ei tyllää
Ei vaan muut paitsi Nelosen eli tuotannon suojatit.
Ja kätevästi jälkeenpäin sitten julistat ketkä pysyneistä on ne suojatit ja kuka tippunut ei ole. Näin sitä luodaan itseään toteuttavia ennustuksia. Ohjelmaa on jäljellä alle viikko. Tuskin nelosta enää kiinnostaa mikromanageroida tippuvia, sikäli kun koskaan on kiinnostanut.
Ne suojatit on olleet alusta alkaen selviä ja täälläkin moneen kertaan mainittu. Nelosen omia työntekijöitä ja aiempiin ohjelmiin osallistujia.
Kaikki noista asukkaista on aiemmin olleet Nelosen ohjelmissa, ihan jokainen siis suojatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verotustiedoissa ei ole tämän vuoden tulot. Keikkaviihdyttäjällä on nää keikat ainakin näinä vuosina nollassa. Jos muutakaan ei ole niin tulot on nollassa.
Niin ja verotustiedoissa ei ole vielä viime vuodenkaan tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten katsonut telkkaria?
Katsoin ja sen takia hämmästelenkin. Mun televisiossa kaupassa olivat Pinja ja Markku