Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
MItä lääkkeitä nenärengastubettaja vetää? Olis pitänyt ottaa jo.
Jaahas, Pinksu röökillä... Semmonen hyvä esimerkki lapsille.
Vieläkö Pulli on vegaani? Mitä tuohon sen pastakastikkeeseen tuli tuon soseen lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että perhesurma-aatoksia voi tulla päähän mutta ei olisi ehkä kannattanut tuolla niistä puhua. Ikävää, jos kantautuu lasten korviin nämä.
Niina on niin avoin, että todennäköisesti pojat kyllä jo tietää.
Vierailija kirjoitti:
Pinsku siis, korjaan.
Miks tuo yks ääliö kulkee reppu selässä tuolla? Sekin joku sponssisopimus?
Vierailija kirjoitti:
Maksaako livekatselu jos niin paljonko
Itse hankin ilmaisen 2 viikon ruutuplussan katselun. Sen jälkeen maksaa, jos haluaa jatkaa.
BB selvästi unohti Pinjan lääkkeen, joka pitää ottaa ennen klo 14. Nyt kun Pinja siitä puhui ja mietti paljonkohan kello on, niin heti tuli kutsu pk:hon. Kello siis jo yli 14.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä. Toivottavasti lasu ollut perheen elämässä mukana. Eihän terve ihminen tuollaista suunnittele.
On tainnut olla vakavassa masennustilassa tuollaisia suunnitellessan, epätoivoinen?
Tuollaisia ajatuksia voi yllättävän moni hautoa, mutta niistä ei sinänsä ihan ymmärrettävästi puhuta muille. Jos tuollaisia tekoja hautova uskaltaisi hakea apua, moni tragedia olisi sillä estetty. Ninahan on hakenut apua ja hänellä on lääkitys.
Lisäksi avun saamista Suomessa pitäisi helpottaa. Nykyisin on yhä tilanne , jossa sulla monesti pitää olla apua siihen, että saat apua. Pahassa tilanteessa olevalle ihmiselle se avun hakeminen ja vaatiminen voi usein olla ihan liian raskasta.
Nina Mikkonen sanoi äsken että masennus uusiutuu eli onko luopunut suunnitelmasta?
Kamalasti paisunut tämä Rosa Meriläinen...
En ollut tunnistaa eilen, kun asteli taloon!
Nyt kun kuuli nauravan, niin tunnisti samaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina Mikkonen just kertoi 24/7:ssa miten suunnitteli perhesurmaa.
Sanoi jokseenkin näin (Kertoi ajasta, kun kaikki omaisuus oli mennyt, Timo sairas ja Nina itse oli ihan loppu)ossain vaiheessa olin tehnyt sen päätöksen, että mä tap an ensin Timon , sitten pojat sitten itseni. Kun ihminen menee syviin vesiin, kun sul ei oo enää, et löydä enää mitään vaihtoa ehtoa. Sit ajattelin, että ei mulla ole oikeutta pojiltani riistää heidän henkeään, enkä ole heitä siksi tänne synnyttänyt. " Ja kertoi, että oli 12-vuotiaana todistanut isänsä riistävän itseltään hengen heidän keittiössä.
Kyllä nämä Ninan jutut on kuultu jo isää myöten vuosia sitten. Mitä hän näillä samoilla jutuilla hakee, sitä en tiedä, nyt ilmeisesti bb-voittoa.
Nyt pitäs keksiä jo jotain muuta, ei hän ole mitään hirveää elämää nähnyt, siksi kai näistä hänen ainoista castoinkäymisistä JATKUVASTI avautuu.
Minä en ollut ainakaan kuullut eikä ilmeisesti suurin osa talon asukkaista kun niin kovasti kyselivät ja kiittelivät tarinan jakamisesta.
Eniten odotan poliittista debattia kombolla Meriläinen-Ukkola-Valavuori-Mikkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Valavuori itse osallisena tuossa Padel hallissa mitä mainostaa? Vai nettooko muuten vaan bonukset tuon hikipannan pitämisestä?
Arvaisin että jonkinlainen sponssidiili Ville Leinon tai siis BilleBeinon kanssa?
Ei ole. Ei mukana padelhallissa, sillä on kolem vuoden liiketoimintakielto ja ehdollinen vankeustuomio päällä eikä ole mitään sponssia billebeinolta, itse just tänä aamuna siitä puhui.
Ahaa. Eli BilleBeino on tuolla "partnerit" osiossa ihan vaan huvikseen:
😄
Valavuori näyttää niin urpolta tuo hikipanta päässä 24/7. Ja aiemmin roudasi jotain reppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä. Toivottavasti lasu ollut perheen elämässä mukana. Eihän terve ihminen tuollaista suunnittele.
On tainnut olla vakavassa masennustilassa tuollaisia suunnitellessan, epätoivoinen?
Tuollaisia ajatuksia voi yllättävän moni hautoa, mutta niistä ei sinänsä ihan ymmärrettävästi puhuta muille. Jos tuollaisia tekoja hautova uskaltaisi hakea apua, moni tragedia olisi sillä estetty. Ninahan on hakenut apua ja hänellä on lääkitys.
Todella hienoa, että kertoi tarinansa. Sillä on ja tulee olemaan lukuisia vielä samassa tilanteessa. Vertaistukea ja hyviä ohjeita ja neuvoja antoi.
Meruläinen jo luetellut suurinpiirtein kaikki maailman urheilulajit joita harrastaa tai on harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus, eiköhän se ole ihan vanhempien vastuulla, mitä omat lapset netistä katsoo ja ottaa vaikutteita. Turha sysätä kasvatusvastuuta 18-vuotiaalle tubettajalle :D
Olenko mä ainut, jota kiinnostaa kuka nukkui missäkin sängyssä? Ja miten jako tapahtui? Tarjolla kun oli kuitenkin pinnasänkyä ja muita normaalia lyhyempiä sänkyjä, joissa nukkuminen on varmaan todella epämiellyttävää. Ottivatko itsekkäimmät ja nopeimmat parhaat sängyt ja kiltimmät kärsivät huonoissa sängyissä?
Vierailija kirjoitti:
Maksaako livekatselu jos niin paljonko
6.95e mainoksilla, 9.95e ilman mainoksia.
2 viikon ilmaiskokeilu myös saatavana, jos et ole sitä joskus aiemmin käyttänyt.
BB-Perttu veti sen eilen ja katsoivat & kommentoivat Palanderin ja Jethron kanssa Julkkis-BB:tä.