Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Mitä lääkettä Sanna Ukkola käyttää? Puhui aamulla jotain, että hänen täytyy sitten saada lääke?
Vierailija kirjoitti:
Voitte yrittää itse olla kumppaninne omaishoitaja vuosia, siihen päälle erityislapset, jotka tarvitsevat tukea ja talousongelmat päälle ja sen jälkeen tulla elvistelemään, miten paljon paremmin selvisitte ja jaksoitte. Ei myöskään varmasti ole helppoa nähdä lapsena, kun oma isä ampuu itsensä sinun silmiesi edessä.
Erityislapset jotka kuitenkin nyt jätti kotiin ypöyksin kun lähti vähän julkisuutta ja ns. helppoa rahaa yksinhuoltajan elämäänsä hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Voitte yrittää itse olla kumppaninne omaishoitaja vuosia, siihen päälle erityislapset, jotka tarvitsevat tukea ja talousongelmat päälle ja sen jälkeen tulla elvistelemään, miten paljon paremmin selvisitte ja jaksoitte. Ei myöskään varmasti ole helppoa nähdä lapsena, kun oma isä ampuu itsensä sinun silmiesi edessä.
Silloin olisi kannattanut ajatella poikia ja Timo olisi voinut olla hoitokodissa. Erittäin raskasta varmaan myös pojille se aika.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako livekatselu jos niin paljonko
Ruutu+ 6,95 kuukausi jos katsot mainokset. 9,95 ilman mainoksia. Halpaa on.
Talossa voisi jakaa päivittäiset keittiö- ja siivousvuorot, ettei jotkut lokit pääse luistamaan yhteisistä hommista.
Vierailija kirjoitti:
Joo kelasin Ruudusta kamera 1, Rosa joogaa aamulla ja tosiaan ruskea kohta oli keskellä peetä.
Mitä hittoa, ei kai tää voi olla totta? Kai hän nyt olisi itse huomannut viimeistään aamupi..salla että nyt on tullut vähän yli ja vaihtanut vaatteet. Taidatte huijata?!
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Pinksu röökillä... Semmonen hyvä esimerkki lapsille.
No tuohan on itsekin ihan lapsi vielä... Mahtaa hänellä olla aika orpo olo tuolla suht iäkkäiden ihmisten kanssa. Mun poikani on saman ikäinen ja kauhisteli eilen, että "pelkkiä puumereitako tuolla on". Poikani ei kestäisi tuolla päivääkään ilman oman ikäistään seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hankin ilmaisen 2 viikon ruutuplussan katselun. Sen jälkeen maksaa, jos haluaa jatkaa.
Ilmaiskoodeilla voi katsoa vaikka vuoden maksamatta penniäkään. Ja ihan ilman mainoksia.
Mä odotan koko ajan, että joltakin pääsee Freudilainen lipsahdus ja kutsuu Markkua Joonataniksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Valavuori itse osallisena tuossa Padel hallissa mitä mainostaa? Vai nettooko muuten vaan bonukset tuon hikipannan pitämisestä?
Arvaisin että jonkinlainen sponssidiili Ville Leinon tai siis BilleBeinon kanssa?
Ei ole. Ei mukana padelhallissa, sillä on kolem vuoden liiketoimintakielto ja ehdollinen vankeustuomio päällä eikä ole mitään sponssia billebeinolta, itse just tänä aamuna siitä puhui.
Ahaa. Eli BilleBeino on tuolla "partnerit" osiossa ihan vaan huvikseen:
Kuuntelin sen saman aamulla kun Nieminen kysyi juuri tuosta Billebeinon hikinauhasta että onko sun sponsori niin Valavuori sanoi että ei ole mitään kaupallista yhteistyötä Billebeinon kanssa. Kannattaa varmaan kysyä Valavuorelta eikä keltään toiselta kommentoijalta tuon "partneriuden" merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
MItä lääkkeitä nenärengastubettaja vetää? Olis pitänyt ottaa jo.
Mielialalääkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan koko ajan, että joltakin pääsee Freudilainen lipsahdus ja kutsuu Markkua Joonataniksi
Mutta ei tuolla talossa kukaan tuntenu sitä. Mikkonen tais olla ainoa joka edes tunnusti katsoneensa Salkkareita kun pojat pienempinä katseli sitä.
Ruutu+:sta saa ilmaiskoodeja, joiden avulla plussaa voi käyttää vaikka koko vuoden maksutta. Itsellä ollut ilmaiskoodit käytössä viime syyskuusta lähtien. Ei tarvitse vaihtaa maksukorttia eikä tiliä. Helppoa kuin heinänteko.
Rosa on niin menneen maailman lumia. Mutta huomion haku ei kuitenkaan ole kadonnut edes muumuun tai kilovuoren alle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MItä lääkkeitä nenärengastubettaja vetää? Olis pitänyt ottaa jo.
Mielialalääkkeitä?
Niitä ei oteta iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hankin ilmaisen 2 viikon ruutuplussan katselun. Sen jälkeen maksaa, jos haluaa jatkaa.
Ilmaiskoodeilla voi katsoa vaikka vuoden maksamatta penniäkään. Ja ihan ilman mainoksia.
Ns. laillisesti ei. Uusilla mailiosoitteilla ja feikkinimillä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni iskee jo pilke silmäkulmassa juttua Kellylle
Siinä mallia ja esimerkkiä näille "kilttimiehille" ja muille, että reippaasti vaan juttelemaan naisille vaikka ulkonäkö ei olekaan minkään laatikkoleukaisen hunksin..
Niemisellä on hyvät puhelahjat, moni ihminen on kaukana noin sanavalmiista.
Ja thank god onkin, koska ainakaan itse en tuollaista jatkuvaa "helppoheikki"-hölötystä jaksa kuunnella. Pointti olikin, että pitää vaan mennä rohkeasti toisen juttusille ja ottaa kontaktia. Se on vaan plussaa jos mies ei ole supersuulas naistennaurattaja ja/tai mahtava tarinaniskijä koska kaksihan siinä on keskustelemassa.
Ihan omituinen ajatuskin, että juttua pitäisi tulla tauotta sarjatulella eikä yhtään hiljaista hetkeä saa olla tai kaikki on pilalla. Moniko mieskään jaksaisi/haluaisi kuunnella esim hautalan kaltaista moottoriturpaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä lääkettä Sanna Ukkola käyttää? Puhui aamulla jotain, että hänen täytyy sitten saada lääke?
Mielialalääkitys? Hänelläkin ollut masennus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityislapset jotka kuitenkin nyt jätti kotiin ypöyksin kun lähti vähän julkisuutta ja ns. helppoa rahaa yksinhuoltajan elämäänsä hakemaan.
Hänen lapsensa ovat tällä hetkellä täysi-ikäisiä, joten ei nyt ole ihan verrattavissa vuosien takaiseen tilanteeseen.
Onkohan tuo vala palkattu tonne aiheuttamaan tuollaista...?