Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina Mikkonen just kertoi 24/7:ssa miten suunnitteli perhesurmaa.
Sanoi jokseenkin näin (Kertoi ajasta, kun kaikki omaisuus oli mennyt, Timo sairas ja Nina itse oli ihan loppu)ossain vaiheessa olin tehnyt sen päätöksen, että mä tap an ensin Timon , sitten pojat sitten itseni. Kun ihminen menee syviin vesiin, kun sul ei oo enää, et löydä enää mitään vaihtoa ehtoa. Sit ajattelin, että ei mulla ole oikeutta pojiltani riistää heidän henkeään, enkä ole heitä siksi tänne synnyttänyt. " Ja kertoi, että oli 12-vuotiaana todistanut isänsä riistävän itseltään hengen heidän keittiössä.
Kuulostaa ihan samanlaiselta draamailulta kuin erään narsistin säälinkeruu Oprahin haastattelussa...
Vierailija kirjoitti:
Nina kertoi siis kuinka oli todella syvissä vesissä silloin, kun Timo oli sairastunut , menettivät koko omaisuuden, tuntui, että mitään mahdollista ei ole nousta. Ja oli jo päättänyt, että sur maa ensin Timon, sitten pojat sitten itsensä. Mutta kuitenkin ymmärsi, että ei hänellä ole oikeutta riistää lastensa henkeä.
Ja oli myös itse nähnyt lapsena isänsä ottavan itseltään hengen keittiössä.
No huh. Rankkaa settiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä. Toivottavasti lasu ollut perheen elämässä mukana. Eihän terve ihminen tuollaista suunnittele.
On tainnut olla vakavassa masennustilassa tuollaisia suunnitellessan, epätoivoinen?
Markku muussaa porkkanat ja sipulit blenderissä :D Onko toi joku yleinenkin juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon kuumimmat?
Miehistä Toni ja naisista Pinja. Samaa vai eri mieltä?
Miehistä Roni ja naisista Sara
Onki Sieppikin tullut taloon? No hän on kyllä kaunotar.
Sara = SAARA.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005414605.html Rosa Meriläinen treenaa vaginaansa - pystyy nostamaan esim ketsuppipullon vaginallaan.
Vierailija kirjoitti:
Hiljentäkää se Mikkosen MIKKI!!!
Siellä on muitakin kuin se yksi mikkonen joka on ihan kokoajanäänessä
Sun ei varmaan kannata katsoa kun menee noin ihon alle. Kaikki asukkaat halusivat kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä. Toivottavasti lasu ollut perheen elämässä mukana. Eihän terve ihminen tuollaista suunnittele.
On tainnut olla vakavassa masennustilassa tuollaisia suunnitellessan, epätoivoinen?
Masentunut tai ei, niin ei se mikään syy ole. Pitää osata hakea apua. Jos ei itselleen niiin edes lapsilleen.
Aleksi kehui Kellyn asuja ;D Mutta missä on alfa Toni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi jokseenkin näin (Kertoi ajasta, kun kaikki omaisuus oli mennyt, Timo sairas ja Nina itse oli ihan loppu)ossain vaiheessa olin tehnyt sen päätöksen, että mä tap an ensin Timon , sitten pojat sitten itseni. Kun ihminen menee syviin vesiin, kun sul ei oo enää, et löydä enää mitään vaihtoa ehtoa. Sit ajattelin, että ei mulla ole oikeutta pojiltani riistää heidän henkeään, enkä ole heitä siksi tänne synnyttänyt. " Ja kertoi, että oli 12-vuotiaana todistanut isänsä riistävän itseltään hengen heidän keittiössä.
Kyllä nämä Ninan jutut on kuultu jo isää myöten vuosia sitten. Mitä hän näillä samoilla jutuilla hakee, sitä en tiedä, nyt ilmeisesti bb-voittoa.
Nyt pitäs keksiä jo jotain muuta, ei hän ole mitään hirveää elämää nähnyt, siksi kai näistä hänen ainoista castoinkäymisistä JATKUVASTI avautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pojat ja sit itsensä. Juu tota.
Mitä helkkaria? 😳 Timon kuoleman takiako? Mulla ei ole 24/7.
YouTube: Nelonen Maria @ Nina Mikkonen, 09:20 ->
Vierailija kirjoitti:
Sanni nukkunut meikit kasvoillaan. kätevää.
Hän näytti jo tullessaan siltä, että on nukkunut jo toista viikkoa vanhoilla meikeillä, ja aamulla vaan uutta maalia vanhan päälle. Vulgäärin oloinen ihminen, puhetyyli, käheä ääni ja sottainen ulkonäkö.
Pitäisikö nelosen kokeilla myös selviytyjiä 24/7 formaatilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrajumala tuota Niina Mikkosta. Vieläkin määkii Timo TA Mikkosen kuolemasta. Get over it Niina, siitä on parikymmentä vuotta jo!
Kaikkiahan noita talon asukkaita kiinnosti kuunnella, kyselevät vielä lisää. Miksi sinä katsot kun ei kiinnosta?
Kaikkia muita kiinnosti. Valavuorta harmitti kun kaikki kerääntyi Ninan ympärille eikä kukaan kuunnellut häntä. Valavuori meni jääkaapille.
Ei kiinnostanut ketään, noi on sen saman virren kuulleet jo eri medioista, kuten mekin.
Nina on rikkoutunut gramofoni.Tulee mieleen jo romanikerjäläinen hänestä.
Oletpa väärässä. Kaikki asukkaathan tuolla kuunteli, osa kyyneleet silmissä. Jos joku pelle Valavuori loukkaantuu kun ei ole huomion keskipisteenä ni mitä sitten, pellehän se on kaikessa muussakin.
Tuskin tiesi kukaan tota kaikkea josta Nina kertoi, sai vastailla lukuisiin kysymyksiin ja lopuksi moni kävi sanomassa että kiitos kun kerroit tän, enpä tiennytkään mistä kaikesta olet selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olispa kiva kuulla telkkarista, kuinka oma äiti on suunnitellut tappamistasi...
Eiköhän heillä ole tuo asia keskusteltu, tuskin se nyt on eka kerta, kun Nina asiasta puhuu ( ehkä julkisesti joo, mutta kyllä yleensä läheisissä perheissä puhutaan myös niistä elämän kriisihetkistä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ajatuksia voi yllättävän moni hautoa, mutta niistä ei sinänsä ihan ymmärrettävästi puhuta muille. Jos tuollaisia tekoja hautova uskaltaisi hakea apua, moni tragedia olisi sillä estetty. Ninahan on hakenut apua ja hänellä on lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee tosta Valavuoresta mieleen joku Antti Luusuaniemen hahmo. Ehkä se hahmo siitä M/S romanticista :D
Sama täällä, olen jo muutamaan kertaan revennyt hänen jutuilleen, ja pyöritellyt päätäni. XD
Vitsiähän nuo onkin. Tosin mulla on yksi kaveri joka heittää samanlaista läppää (ei kyllä ihan noin paljoa) ja tosi usein sekin käsitetään ihan väärin tai siis koko tyypistä joko tykätään hurjasti tai sitten sitä vihataan ja harva suhtautuu siihen neutraalisti.. Näemmä porukka ei oikein tajua tuollaista huumoria ja ironista suhtautumista itseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Valavuori itse osallisena tuossa Padel hallissa mitä mainostaa? Vai nettooko muuten vaan bonukset tuon hikipannan pitämisestä?
Arvaisin että jonkinlainen sponssidiili Ville Leinon tai siis BilleBeinon kanssa?
Ei ole. Ei mukana padelhallissa, sillä on kolem vuoden liiketoimintakielto ja ehdollinen vankeustuomio päällä eikä ole mitään sponssia billebeinolta, itse just tänä aamuna siitä puhui.
Maksaako livekatselu jos niin paljonko
Arvaisin että jonkinlainen sponssidiili Ville Leinon tai siis BilleBeinon kanssa?