Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Valavuori itse osallisena tuossa Padel hallissa mitä mainostaa? Vai nettooko muuten vaan bonukset tuon hikipannan pitämisestä?
Arvaisin että jonkinlainen sponssidiili Ville Leinon tai siis BilleBeinon kanssa?
Ei ole. Ei mukana padelhallissa, sillä on kolem vuoden liiketoimintakielto ja ehdollinen vankeustuomio päällä eikä ole mitään sponssia billebeinolta, itse just tänä aamuna siitä puhui.
Ahaa. Eli BilleBeino on tuolla "partnerit" osiossa ihan vaan huvikseen:
Kuuntelin sen saman aamulla kun Nieminen kysyi juuri tuosta Billebeinon hikinauhasta että onko sun sponsori niin Valavuori sanoi että ei ole mitään kaupallista yhteistyötä Billebeinon kanssa. Kannattaa varmaan kysyä Valavuorelta eikä keltään toiselta kommentoijalta tuon "partneriuden" merkitystä.
Lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kelasin Ruudusta kamera 1, Rosa joogaa aamulla ja tosiaan ruskea kohta oli keskellä peetä.
Mitä hittoa, ei kai tää voi olla totta? Kai hän nyt olisi itse huomannut viimeistään aamupi..salla että nyt on tullut vähän yli ja vaihtanut vaatteet. Taidatte huijata?!
Minäkin olen järkyttynyt jos ei oikeasti itse huomaa ja kulkee tuolla p-läikkä mekossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitte yrittää itse olla kumppaninne omaishoitaja vuosia, siihen päälle erityislapset, jotka tarvitsevat tukea ja talousongelmat päälle ja sen jälkeen tulla elvistelemään, miten paljon paremmin selvisitte ja jaksoitte. Ei myöskään varmasti ole helppoa nähdä lapsena, kun oma isä ampuu itsensä sinun silmiesi edessä.
Erityislapset jotka kuitenkin nyt jätti kotiin ypöyksin kun lähti vähän julkisuutta ja ns. helppoa rahaa yksinhuoltajan elämäänsä hakemaan.
Ne sen pojathan ovat nykyään jo 18- ja 19-vuotiaita... Luultavasti pärjäilevät maks 3 viikkoa ilman äitiä jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kelasin Ruudusta kamera 1, Rosa joogaa aamulla ja tosiaan ruskea kohta oli keskellä peetä.
Mitä hittoa, ei kai tää voi olla totta? Kai hän nyt olisi itse huomannut viimeistään aamupi..salla että nyt on tullut vähän yli ja vaihtanut vaatteet. Taidatte huijata?!
paskapuhetta on
Sanan varsinaisessa merkityksessä 😁
Aleksi V. voisi olla välillä hiljaa. Niin kiusallista katsottavaa ja kuultavaa. Itsetunto nolla, miehisyys nolla, sössinyt uransa ja elämänsä moneen kertaan. Toivottavasti tippuu ensimmäisenä. Säälittävä (pullisteleva) pikkumies.
Vierailija kirjoitti:
Tulispa Archie Cruz
Niinpä! Hän ei ole turhan sovinnainen ja mielistelevä vaan reilusti oma itsensä
Ovat olleet talossa alle vuorokauden ja nyt jo tarvetta pestä pyykkiä? Kaikilla tullut jännäribuli? Tai jännitushikoilu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä. Toivottavasti lasu ollut perheen elämässä mukana. Eihän terve ihminen tuollaista suunnittele.
On tainnut olla vakavassa masennustilassa tuollaisia suunnitellessan, epätoivoinen?
Tuollaisia ajatuksia voi yllättävän moni hautoa, mutta niistä ei sinänsä ihan ymmärrettävästi puhuta muille. Jos tuollaisia tekoja hautova uskaltaisi hakea apua, moni tragedia olisi sillä estetty. Ninahan on hakenut apua ja hänellä on lääkitys.
Ihan ymmärrettävästi niistä ajatukista pitää puhua muille. Kuinka voi hake apua jos ei puhu? Hemmetin hyvä, että Mikkonen kertoo tästä julkisesti, saattaa joku tajuta, että minäkin voin saada apua ja minäkin voin puhua tästä jollekin. Rohkea teko oli. Lopettakaa mt-ongelmien häpeily ja niistä kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitte yrittää itse olla kumppaninne omaishoitaja vuosia, siihen päälle erityislapset, jotka tarvitsevat tukea ja talousongelmat päälle ja sen jälkeen tulla elvistelemään, miten paljon paremmin selvisitte ja jaksoitte. Ei myöskään varmasti ole helppoa nähdä lapsena, kun oma isä ampuu itsensä sinun silmiesi edessä.
Erityislapset jotka kuitenkin nyt jätti kotiin ypöyksin kun lähti vähän julkisuutta ja ns. helppoa rahaa yksinhuoltajan elämäänsä hakemaan.
Hänen lapsensa ovat tällä hetkellä täysi-ikäisiä, joten ei nyt ole ihan verrattavissa vuosien takaiseen tilanteeseen.
Mutta kuitenkin nostaa yksinhuoltajan rahahuolet esille kun bb voitosta puhutaan. Säälipisteillä voittoon siis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paskapuhetta on
Mikä tuo läikkä tossa keskellä sitten on? Ripulia se on. Ei se käynyt vessassa, kun heräsi. Otti vettä ja aloitti jumpan ja vasta sitten meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaako livekatselu jos niin paljonko
Itse hankin ilmaisen 2 viikon ruutuplussan katselun. Sen jälkeen maksaa, jos haluaa jatkaa.
Ilmaiskoodeilla voi katsoa vaikka vuoden maksamatta penniäkään. Ja ihan ilman mainoksia.
No mistä niitä ilmaiskoodeja saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulispa Archie Cruz
Niinpä! Hän ei ole turhan sovinnainen ja mielistelevä vaan reilusti oma itsensä
Joku tuon kaltainen tyyppi tuonne kyllä tarvittais. Nyt on vähän liian mukavaa ja leppoista kaikilla. Tietävät että kausi on niin lyhyt, että sen nyt mielistelee vaikka ketä.
Tämäniltaisessa MOT-ohjelmassa kuulemma käsitellään tositv-ohjelmien tapaa käsitellään osallistujia. Se ei tietenkään koske alkanutta "julkkis-BB:a"! Kannattanee katsoa ennen illan muita "tosiTv"-ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
ON KUULTU JO ! ei tarvitse mikkosen samaa aina ja aina vaan toistaa.
Piti vaihtaa kameraa Markun pihakokkailuun kun en jaksanut kuunnella Valavuoren urheilujuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaako livekatselu jos niin paljonko
Itse hankin ilmaisen 2 viikon ruutuplussan katselun. Sen jälkeen maksaa, jos haluaa jatkaa.
Ilmaiskoodeilla voi katsoa vaikka vuoden maksamatta penniäkään. Ja ihan ilman mainoksia.
No mistä niitä ilmaiskoodeja saa?
google on kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä. Toivottavasti lasu ollut perheen elämässä mukana. Eihän terve ihminen tuollaista suunnittele.
On tainnut olla vakavassa masennustilassa tuollaisia suunnitellessan, epätoivoinen?
Tuollaisia ajatuksia voi yllättävän moni hautoa, mutta niistä ei sinänsä ihan ymmärrettävästi puhuta muille. Jos tuollaisia tekoja hautova uskaltaisi hakea apua, moni tragedia olisi sillä estetty. Ninahan on hakenut apua ja hänellä on lääkitys.
Ihan ymmärrettävästi niistä ajatukista pitää puhua muille. Kuinka voi hake apua jos ei puhu? Hemmetin hyvä, että Mikkonen kertoo tästä julkisesti, saattaa joku tajuta, että minäkin voin saada apua ja minäkin voin puhua tästä jollekin. Rohkea teko oli. Lopettakaa mt-ongelmien häpeily ja niistä kiusaaminen.
Kyllä! Ei ole mitään syytä häpeillä mielenterveysongelmiaan ja nimenomaan niistä ajatuksista pitää puhua muille jotta saa apua. Hyvä kun kertoi tarinansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paskapuhetta on
Mikä tuo läikkä tossa keskellä sitten on? Ripulia se on. Ei se käynyt vessassa, kun heräsi. Otti vettä ja aloitti jumpan ja vasta sitten meni.
Argh, niin taitaa olla, oikeassa olitte. Järkkyä...
paskapuhetta on