Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tubettaja nuorten idoli ja esikuva saisi polttaa.
No vanhemman tehtävä on luoda lapselleen se malli mitä tämä arvostaa. Jos nuori alkaa polttamaan tupakkaa tubettajan tupakoinnin perässä, on siinä vanhemmalla peiliin katsomisen paikka. Itsetunto ja oma tahto luodaan kuitenkin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee tosta Valavuoresta mieleen joku Antti Luusuaniemen hahmo. Ehkä se hahmo siitä M/S romanticista :D
Sama täällä, olen jo muutamaan kertaan revennyt hänen jutuilleen, ja pyöritellyt päätäni. XD
Oispa tää julkkis BB edes hyväntekeväisyys kausi. Enpä noille kellekään soisi mitään kolmeakymmentä tuhatta. Mikkonenkin ääni väristen kerjäsi heti sisäänkäynnin yhteydessä rahapalkintoa itsensä ja aikuisten miesten (lastensa) elämiseen.
Keisaritamariini kirjoitti:
Itse käytin viime vuonna 4 ruutu plus koodia bb:hen. Neljällä eri kortilla. Eli samaa korttia ilmaseen kokeiluun ei voi käyttää kuin kerran. Nyt piti 6.85e maksaa..
Mä otin samalla kortilla kaikki ilmaiset viime syksynä. Ja nyt tämän uudennen ilmaisjakson eilen myös.
Mikkoskaa kun katsoo, voi vain todeta, mithin jouten olo ja köyhyys johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän samantyylinen kaveri kun tuo valavuori, kyllä mua ainakin huvittaa nuo jutut, siksi juuri kun puhuu itsestään kun mistäkin...
Mitä tapahtuu, että lapsesta kasvaa noin itseriittoinen ja missä vaiheessa alkaa kuvitella olevansa parempi muita? Onko vanhemmat kehuneet ja ylistäneet aina kaikessa vai mikä lie
oon kehunut poikaa kun on kehuttavaa mutta silti vaatimaton vaikka vois itsrkin joskus ainakin mulle kehuskella.
Piti sattua ja tapahtua tällä minikaudella, mutta onhan ne tosiaan ennättänyt tänään syödä jo useampaan kertaan. Siinä se. Jotenkin ei taas vakuuta tääkään tuotanto.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytin viime vuonna 4 ruutu plus koodia bb:hen. Neljällä eri kortilla. Eli samaa korttia ilmaseen kokeiluun ei voi käyttää kuin kerran. Nyt piti 6.85e maksaa..
Mä otin samalla kortilla kaikki ilmaiset viime syksynä. Ja nyt tämän uudennen ilmaisjakson eilen myös.
Mullakin on samat tiedot, yhtään kuukautta en oo maksanut itse, mutta eri ilmaiskoodeilla toimii.
Toi Nina vois jo lopettaa, toi sama nyyhkytarina (sankaritarina) on kuultu jo useAn kertaan eri tuuteista.
RIITTÄÄ JO.
Onpa kiva kausi. Nina tosi symppis, hauska nähdä taas Porkkaa, Ronia olen pitänyt vähän tyhmänä, mutta nyt ei siltä vaikuta ja Sarasta olen saanut kylmän ja kovan kuvan, mutta mukavalta vaikuttaa hänkin, ja Rosan nauru. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on samat tiedot, yhtään kuukautta en oo maksanut itse, mutta eri ilmaiskoodeilla toimii.
Joo, totta, siis noilla ilmaiskoodeilla just, mutta kortin tiedot niihinkin piti laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nonni, Valavuori olis muuten, omien sanojensa mukaan, jopa Lauri Markkasta kovempi koripalloilija mutta kun on lyhyempi ja epäireilua kun ei mitään mahdollisuuksia.
Pelle!
Tuohan oli sarkastista itseironiaa.. Osalla menee aina nämä parhaat jutut ihan ohi kun ei ymmärretä vitsiä ollenkaan ja sitten tyypille lätkäistään pellen leima otsaan.
Kertooko nuo nyt kaikki vuorotellen itsestään vai Nina nyt vaan ?
Nina, move on.
Sen on vaan pakko jauhaa ja jauhaa tätä samaa vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä tuli kyllä jollakin lusikallinen housuun yön aikana:
😂😂😂
Rosan perästä kuului.
Kaikenmaailman joutavaa videospämmiä on kaikki ketjut täynnä, mutta tähän ketjuun ei sitten saada vahingossakaan linkatuksi videopätkiä näistä "kohokohdista"..
Vierailija kirjoitti:
Toni iskee jo pilke silmäkulmassa juttua Kellylle
Kohta lahjoittaa Kellyn kaulaan helminauhan.
Vierailija kirjoitti:
twitterissä oli eilen ilmaiskoodi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä tuli kyllä jollakin lusikallinen housuun yön aikana:
😂😂😂
Rosan perästä kuului.
Kaikenmaailman joutavaa videospämmiä on kaikki ketjut täynnä, mutta tähän ketjuun ei sitten saada vahingossakaan linkatuksi videopätkiä näistä "kohokohdista"..
Keksitty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Nina, move on.
Sen on vaan pakko jauhaa ja jauhaa tätä samaa vuodesta toiseen.
Nina kertoo itsestään. Mietin vaan, että onko oikeasti vielä joku joka ei tuota tiedä? Tykkään Ninasta kyllä, ja hyvää porukkaa tuolla, kun keskeyttämättä kuuntelevat.
ei kisailuja, mutta tehtäviä. Yhdessä tekemistä, muutakin kuin jauhamista asioista joista ne on jauhanut jo seiskan sivuilla kerran jos toisenkin. Nyt on ihan liian rentoa ja mukavaa kesäleirifiilistä.