Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
1501/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee tosta Valavuoresta mieleen joku Antti Luusuaniemen hahmo. Ehkä se hahmo siitä M/S romanticista :D

Sama täällä, olen jo muutamaan kertaan revennyt hänen jutuilleen, ja pyöritellyt päätäni. XD

Jep. Valavuori on yli-Ikäinen teinari. Setämies joka luulee olevansa 19v. Nolo hahmo..

Vierailija
1502/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meriläinen lappaa aamupalaa sisällä, Meriläinen kaivelee eräilijöiden eväspussukat ja lappaa naamaansa, Meriläinen lappaa lettua naamaansa terassilla.

Eipä ihme

Kamalaa sanoa, mut ei näitä kauhean terveeltä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä tuli kyllä jollakin lusikallinen housuun yön aikana:

http://bot.fi/3lk6

😂😂😂

Rosan perästä kuului.

Kaikenmaailman joutavaa videospämmiä on kaikki ketjut täynnä, mutta tähän ketjuun ei sitten saada vahingossakaan linkatuksi videopätkiä näistä "kohokohdista"..

Keksitty juttu.

Ei ole keksitty. Katso Tiktokista tägillä rosameriläinen

Vierailija
1504/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee tosta Valavuoresta mieleen joku Antti Luusuaniemen hahmo. Ehkä se hahmo siitä M/S romanticista :D

Ahhaah, sehän just se :D

Vierailija
1505/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valavuori tuntee koko maailman julkkikset, He ovat kaikki mun frendejä ! Voi itku mikä vauva ! Setämies on ihan teinari. ääri nolo. . . .

Vierailija
1506/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva kausi. Nina tosi symppis, hauska nähdä taas Porkkaa, Ronia olen pitänyt vähän tyhmänä, mutta nyt ei siltä vaikuta ja Sarasta olen saanut kylmän ja kovan kuvan, mutta mukavalta vaikuttaa hänkin, ja Rosan nauru. :)

Ihan mahtava porukka on nämä. Monesta jo paljastunut sellaista mitä en tiennyt ja omat käsitykset osoittautuneet ihan vääriksi luuloiksi. Mikkonen etenkin yllättänyt todella positiivisesti.

Vierailija
1507/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly ei tainnut tietää mitä Niinalle oli tapahtunnut ? Taisi ruveta itkemään ;(

Vierailija
1508/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä, että tää Mikkosen elämäntarina kuullaan joka ikinen päivä tuolla erimuodossa. 

Vierailija
1509/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tuo Roni Beck on alkanut vänistä Selviytyjien Herbalistin tavoin: "Nyyh nyyh tulee ihan lapsuuden kiusaus mieleen. Kun oon kaksmetrinen hevosen naama, byäääh".

Onko mitään herkkänahkaisempaa kuin tubettajat?

Vierailija
1510/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonni, Valavuori olis muuten, omien sanojensa mukaan, jopa Lauri Markkasta kovempi koripalloilija mutta kun on lyhyempi ja epäireilua kun ei mitään mahdollisuuksia.

Pelle!

Tuohan oli sarkastista itseironiaa.. Osalla menee aina nämä parhaat jutut ihan ohi kun ei ymmärretä vitsiä ollenkaan ja sitten tyypille lätkäistään pellen leima otsaan.

Katoitko sä edes sitä tilannetta? Ei ollu mitään vitsailua tai sarkasmia. Ihan vakavissaan selitti ja Nieminen alkoi sitten sivusta puhua että ei jää yhdestä ominaisuudesta kiinni, ja kuinka pitää sitten kompensoida muilla taidoilla ja luetteli jopa lyhyitä menestyneitä koripalloilijoita ja selitti kuinka lyhytkin saa pomppuaan treenattua ja Valavuorikin alkoi myöntyä että näinhän se on.

Pelle mikä pelle!

Vierailija
1511/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninalla on sellanen kuvitelma nyt itsestään, että on swlvinnyt jostain rankasta sankarina.

Jotenkin jäänyt jumiin tohon sankariviittansa heilutteluun, häneltä kuoli aviomies, ei mikään oma lapsi tai oikeasti tärkeä ihminen.

Ihmiset on kaikki samanlaisia, jokainen pyörii aina samojen asioiden ympärillä. Raskasta.

Ihmidten seurassa ei kauaa jaksa juuri tämän takia varmaan. Samat tarinat ja samat itsestäänselvyydet kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
1512/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Rosan perästä kuului.

Kaikenmaailman joutavaa videospämmiä on kaikki ketjut täynnä, mutta tähän ketjuun ei sitten saada vahingossakaan linkatuksi videopätkiä näistä "kohokohdista"..

Keksitty juttu.

Ei mulla oo mitään tiktokkia, niin ei näe!

Vierailija
1513/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelly ei tainnut tietää mitä Niinalle oli tapahtunnut ? Taisi ruveta itkemään ;(

Suurin osa ei varmasti tiedäkään kaikkea. Onhan toi ollu hemmetin rankkaa, en ihmettele jos menee herkimmillä tunteisiin.

Vierailija
1514/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Rosan perästä kuului.

Keksitty juttu.

Ei mulla oo mitään tiktokkia, niin ei näe!

Mulla on eikä siellä mitään ole, kunhan vedättää.

Vierailija
1515/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala tuota Niina Mikkosta. Vieläkin määkii Timo TA Mikkosen kuolemasta. Get over it Niina, siitä on parikymmentä vuotta jo!

Vierailija
1516/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sani ei näköjää pysty olla ilman noita vahvoja pakkeleita. Nukkui meikit naamalla koko yön, hyi! Onkohan jotenkin epävarma itsestään?

Vierailija
1517/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninalla on sellanen kuvitelma nyt itsestään, että on swlvinnyt jostain rankasta sankarina.

Jotenkin jäänyt jumiin tohon sankariviittansa heilutteluun, häneltä kuoli aviomies, ei mikään oma lapsi tai oikeasti tärkeä ihminen.

Ihmiset on kaikki samanlaisia, jokainen pyörii aina samojen asioiden ympärillä. Raskasta.

Ihmidten seurassa ei kauaa jaksa juuri tämän takia varmaan. Samat tarinat ja samat itsestäänselvyydet kerta toisensa jälkeen.

Eikä ole, justahan se sanoi ettei pidä itseään minään sankarina. Kuuntele äläkä keksi itse.

Todella paljon kiitteli auttajiana ja ystäviään ja kertoi ettei olisi ilman heitä selvinnyt.

Vierailija
1518/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Ukkolalla on kova kiire vahtia muita ja koettaa kytätä jokaisen tekemiset. Kun joku menee sisään kiitää heti perässä: mitä sä teet siellä? minne te menette? kuka meni sisään? missä Kelly on?

Miks sä kyttäät Ukkolaa?

Vierailija
1519/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomies/kumppani on monille todella tärkeä, yksi elämän rakkaimmista ihmisistå. Samaa mieltä kyllä, että liika vellominen ei ole hyvästä, muttei tarvitse vähätellä toisen selvästi kipeää menetystä.

Vierailija
1520/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrajumala tuota Niina Mikkosta. Vieläkin määkii Timo TA Mikkosen kuolemasta. Get over it Niina, siitä on parikymmentä vuotta jo!

Kaikkiahan noita talon asukkaita kiinnosti kuunnella, kyselevät vielä lisää. Miksi sinä katsot kun ei kiinnosta?

Ketju on lukittu.