Big Brother vip 2021 official
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun 19 v vois olla aika närkästynyt jos yhä esiintyisin hänen huoltajanaan 😀 Aikuinen vastaa itse itsestään jos on oikeustoimikelpoinen. Opiskelijaikäisen lapsen elatus on eri asia kuin huoltajuus.
Miten joku ei voi tätä tajuta?
Ajatelkaa itseänne parikymppisenä ja vanhempanne puhumassa julkisesti olevansa yksinhuoltajanne...
Nuo Ninan pojat saa kuunnella tuota puhetta varmaan vielä yli kolmekymppisenäkin.
Oot aika p*ska trolli.
Kysymys, mitä Sani sanoi eilen illalla ruokapöydässä koronasta ja busineksistään
Nuo ihmiset on kamalan jäykän ja teennäisen oloisia kun vertaa taviksiin. Tietysti julkisuuskuva jota pitää suojella ja tiedostavat kamerat mutta...aika tylsää ja ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni voittoon!!!
Roni on kanssa mun suosikki! Reipas ja kohtelias, varmaan hyvä keksimään tekemistä talossa.
Roni tuleva KTM nyt KKK.
Oisko kuitenkin ktk. Ku Klux Klanin kanssa hänellä tuskin on mitään tekemistä.
Itse en tiedä keitä nuo vanhemmat asukkaat on.
Kyllä muutaman niistäkin tunnistan.
Nämä nuoremmat kuten Markku ja Pinja esimerkiksi tiedän. Kaikki nuoremmat tyypit siis tiedän. Siis sitä olin sanomassa, että vaikka vanhempia ihmisiä en näistä tiedä niin itselläni ei ole silti kummiskaan tarve vähätellä heitä.
Miettisitte tekin omaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Huono juttu kun tuo pudotus on niin päin, että äänestetään suosikkia. Silloin saattaa käydä niin, että suurelle yleisölle vieraampi Markku tippuu. Valavuorella on omat "fanijoukkonsa" urheilupiireissä, joten ei varmaan tipu ekana. Jos äänestys olisi ollut käänteinen (äänestä, kenet haluat tippuvan), Valavuori olisi saattanutkin lähteä ekana.
Eiköhän Valavuori ole masinoinut kaverinsa äänestämään itseään aina voittajaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Toni vaan makaa sohvalla.Mitä naiset näkee tossa kundissa ?
Hyvä /C.
Vierailija kirjoitti:
Valavuori on talousrikollinen.
Tonilla on ulosotossa satoja tuhansia ja Sedulla toista miljoonaa. Sani teki konkurssin.Pinjalla on YouTubessa 260 000 tilaajaa ja instaseuraajia 280 000. Bäckin kanavan on tilannut yli puoli miljoonaa katsojaa. Molemmat tienaavat elantonsa somella, mikä on nykyaikaa. Ihan turha suhtautua alentuvasti tubettajiin.
Saralla on tilaajia 1,19 miljoonaa. On ollut myös mukana kirjoittamassa K-pop artisteille biisejä ja ne ovat menestyneet hyvin. Hänhän nousi julkisuuteen YouTuben kautta.
Mitä te oikein kuvittelette tai odotatte talossa tapahtuvan tuolla porukalla? Tuskin peitto heiluu? Henkeviä keskusteluja? Paljastuksia? Romahtamisia? Kännisekoilua?
Noitten elämän kuviot on esitelty eri medioissa jo niin moneen kertaan, että mahtaako löytyä enää mitään uutta esiteltävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun 19 v vois olla aika närkästynyt jos yhä esiintyisin hänen huoltajanaan 😀 Aikuinen vastaa itse itsestään jos on oikeustoimikelpoinen. Opiskelijaikäisen lapsen elatus on eri asia kuin huoltajuus.
Äiti on äiti aina.
Lopettakaa jauhanta jo.
En oo katsellut vielä paljon, eilen en ainakaan huomannut että Nina ois mitäänyksinhuoltajuuttaan julistanut.
Minun lapsi täyttää kesällä 18. Olen yksinhuoltaja. Vaikka elatustuki loppuu kohta, eikä mulla pienempiä lapsia ole, en koe että huoltaminen yhtäkkiä loppuu kuin seinään, koska kotona lapsi asuu edelleen.Amen. Tähän on hyvä lopettaa tästä aiheesta.
Noo, mikäs puheenjohtaja se siellä. Saa kai tämän hönttöporukan seuraamsisen sijaan sanoa pari sanaa, vaikkapa meidän lapsistamme.
Kukakohan tota Pinjaa laittaa? Veikkaisin Sedua, ensimmäinen liike on jo tehty
Onko kenenkään kalu vilahtanut suihkussa jo? Lähinnä kiinnostaa Tonin, Valavuoren ja Markun varustus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te oikein kuvittelette tai odotatte talossa tapahtuvan tuolla porukalla? Tuskin peitto heiluu? Henkeviä keskusteluja? Paljastuksia? Romahtamisia? Kännisekoilua?
Noitten elämän kuviot on esitelty eri medioissa jo niin moneen kertaan, että mahtaako löytyä enää mitään uutta esiteltävää?
Se, että Toni laittaa paksuksi puolet porukasta. Olisi myös kiva kuulla känninen Zedu laulamassa hittibiisiään.
Teinihirviö tubettaja ulos! Ei mitään annettavaa ja koulukin kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori on talousrikollinen.
Tonilla on ulosotossa satoja tuhansia ja Sedulla toista miljoonaa. Sani teki konkurssin.Pinjalla on YouTubessa 260 000 tilaajaa ja instaseuraajia 280 000. Bäckin kanavan on tilannut yli puoli miljoonaa katsojaa. Molemmat tienaavat elantonsa somella, mikä on nykyaikaa. Ihan turha suhtautua alentuvasti tubettajiin.
Saralla on tilaajia 1,19 miljoonaa. On ollut myös mukana kirjoittamassa K-pop artisteille biisejä ja ne ovat menestyneet hyvin. Hänhän nousi julkisuuteen YouTuben kautta.
Tubettajien vakiokatsojat ovat noin 10-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara 21 v niin kuinka aikaisin mennyt jenkkeihin.? Suomessa ollut 2 v ja aikoo heti mennä kun voi.
sara on 27
Saara sano eilen synttäreitä järkkäillessään täyttävänsä 21 eli joku on varmaan siksi erehtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys, mitä Sani sanoi eilen illalla ruokapöydässä koronasta ja busineksistään
Puhui, että korona kohdellut kaltoin. Oli tullut huijatuksi jossain jutussa ja valisti, että olkaa tarkkoja kenen kanssa teette liiketoimia. Sitten sanoi, että Sotkamoon tulossa jotain viihdettä häneltä.
Varmasti siinä tapauksessa jos törmäävät sinuun. Normaalit ihmiset eivät kiusaa.