Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Valavuori on rasittava. Ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäisiä ne Mikkosten pojat olikaan? Nina kertoi että rahan takia mennyt, kun potti tulisi yksinhuoltajalle tarpeeseen. Lisäksi kertoi ensimmäisenä Ronille, että poikani fanittavat sinua. Näistä puheista tulee vaikutelma, että olisi tyyliin ala-asteikäisiä. Eikös he ole jotain parikymppisiä? Kuinka kauan Nina aikoo heitä hyysätä?
Vanhempi on lukion toka luokalla ja nuorempi, erityislapsi, taitaa olla just peruskoulun käyny.
Ovat syntyneet 2002 ja 2003 eli molemmat ovat jo aikuisia!
Ikänsä puolesta täysi-ikäisiä, mutta varsinkin pojat tarvitsevat vanhemman tukea vielä tuossa iässä.
Tänään töihin kun pääsin niin kunnon vähättelyä tuli näistä bb asukkaista. No, en mä näitä vanhempia ihmisiä hyvin tunne, mutta silti ihmettelen tuota suvaitsemattomuutta bb asukkaita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
No voi että, Valavuoten studio on sattumalta Tampereen suurimmassa ja hienoimmassa urheiluhallissa, jossa voi kaikkea ja jonka pihasta lähtee parhaat urheilumaastot. Jopas sattui :D
Ja kappas yhdistetyn miehet ooikein halunneet mennä hänen haastatteluun. Ja Kallekin oli paikalla. Ja hän oli ihan Matti Nykäsen paras ystävä ja tulkkikin ollut. Hjallis soittanut ja pyytänyt. Mikä itsekehun määrä! Kuka sanoi eilen jo siitä namedroppailusta niin osuipa oikeaan, pelkkää luettelointia keitä hän tuntee. Hirmu paljon parhaita ystäviä miehellä.
Valavuori on ovela. Billebeinon hikipanta päässä, saanut pikku summan palkkaa.
Pinja on hyvin villi joten alastomuutta on todennäköisesti luvassa
Vierailija kirjoitti:
Kun Valavuori on toisaalla ihmiset juttelevat keskenään erilaisista asioista yhdessä. Kun Valavuori saapuu paikalle hän kertoo vain itsestään ja omia muistojaan luetellen aimo liudan julkkisten nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä kuullutkaan Markusta ja Pinjasta. Vappu olis saanut olla tuolla mutta Vapulla töitä ja meininkiä.
En minäkään.
Onko se markku se joku salatut elämät-näyttelijä? En katso sarjaa niin ei voi tietää.
Mikä se Pinja on ?
Vierailija kirjoitti:
Sini nukkunut meikissään ja sama kampaus. Olis kiva nähdä ilman meikkiä.
Kuka vi*un Sini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää Ninan lapset rauhaan, eivät kuulu tähän.
Eikä äidissä ole mitään haukuttavaa jos huolehtii lapsistaan vielä 18- ja 19-vuotiainakin. Ei tuossa ole mitään haukkumista tai irvailtavaa. En tunne yhtään vanhempaa joka ei niin tekisi.
Kritisoitavaa on siinä, ettei anna jo täysi-ikäisten lastensa aikuistua ja itsenäistyä, vaan pitää loputtomiin kiinni kotiäidin roolistaan ja ”yksinhuoltajuudestaan”.
Mulla myös on ehdottomat suosikit ovat Markku, Roni, Nina ja Janne.
Toivottavasti heistä joku voittaa.
Toi valavuori olevinaan joku iso bisnesmies, huomaa että kokoajan puhuu itsestään ja mitä kaikkea on ja tekee, pitäis jo päänsä kiinni huuhaaroisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun 19 v vois olla aika närkästynyt jos yhä esiintyisin hänen huoltajanaan 😀 Aikuinen vastaa itse itsestään jos on oikeustoimikelpoinen. Opiskelijaikäisen lapsen elatus on eri asia kuin huoltajuus.
Äiti on äiti aina.
Lopettakaa jauhanta jo.
En oo katsellut vielä paljon, eilen en ainakaan huomannut että Nina ois mitäänyksinhuoltajuuttaan julistanut.
Minun lapsi täyttää kesällä 18. Olen yksinhuoltaja. Vaikka elatustuki loppuu kohta, eikä mulla pienempiä lapsia ole, en koe että huoltaminen yhtäkkiä loppuu kuin seinään, koska kotona lapsi asuu edelleen.
Amen. Tähän on hyvä lopettaa tästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Valavuori on toisaalla ihmiset juttelevat keskenään erilaisista asioista yhdessä. Kun Valavuori saapuu paikalle hän kertoo vain itsestään ja omia muistojaan luetellen aimo liudan julkkisten nimiä.
Aina kun joku kertoo jostain Valavuori on myös nähnyt sen / ollut siellä aikaisemmin / tehnyt sen paremmin / jne jne
Kiva joukkohan tuo on, mutta Vip-julkisuus ehkä jotain muuta kumminkin...?
Markusta en ollut koskaan kuullutkaan eikä naama ollut mistään tuttu, ajattelin aluksi, että tämä onkin sellainen julkkisbb, että sinne on valittu yksi tavis ns. turhien julkkisten joukkoon. Pinja oli samanlainen, en ollut ikinä kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiva joukkohan tuo on, mutta Vip-julkisuus ehkä jotain muuta kumminkin...?
No ei tässä tosiaan niitä kovi nimiä ollut, joista Janne Virtanen kehui iltapäivälehdissä. Helppo oli kuulemma saada kovia nimiä mukaan kun koronan vuoksi ei ollut muita työkiireitä.
Katson ilmaiseksi 2 viikkoa koska sanoma tili eli aiemmin ollut Ruutu ja tilaan sitten kuukaudeksi. Kesä ja lähtö maaseudulle.
Miksei ole enemmän livekameroita? Nyt ei näe mitä porukka makkarissa juttelee.
Ihastusta ilmassa?
https://urly.fi/22kN