Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Verovelka-Valavuoresta nyt puhumattakaan. Kaverilla vaatimattomat puoli miljoonaa verovelkaa.
Veroja ei yleensä kerry, jos ei ole tuloja.
Kuuntelin kun uhriutui veloista ja ihmettelin, että mitä hänelle on sattunut, kun yhtäkkiä tupsahtanut jostain hurjat velat päälle.
Sani vaikutti mun silmiin ja korviin hieman humalaiselta loppuillasta. Plussaa siis katsoin. Yllätyin, odotin että hänellä olisi heleämpi ääni ja olikin sellainen elämää kokeneen tyypin karheus äänessä.
Vessassa saivat aikaan pienen tasa-arvokeskustelun Valavuori, Sanna U ja Rosa, mutta toistaiseksi mentiin vielä asiallisen kohteliaalla linjalla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi täällä pitää kehuskella sillä, ettei tiedä kaikkia talossa olevia. Varsinkin tubettajien alaspainaminen turhina julkkiksina on naurettavaa, sillä näiden seuraaminen kuuluu lähes jokaisen suomalaisen nuoren elämään ja on kuulunut enenevissä määrin 2010-luvun alkupuolelta lähtien. Minusta on vähän noloa, jos ei ole mitään hajua siitä, millaista sisältöä omat lapset kuluttavat/ovat kuluttaneet.
No minä olen kysynyt näitä seuraavalta nuorelta että miksi seuraa tubettajia eli mitä se tubettaja tekee että sitä haluaa seurata niin ei ole osannut vastata. Ja se vähä mitä itse olen seurannut on ollut täysin turhaa lätinää, tyhjyyden täyttämistä vain omalla äänellään ilman sisältöä. Nuoret seuraa näitä koska joku on sanonut että on seurattava että on inessä. Sisältöä ei tarvitse valitettavasti olla.
Pinsku on ihan kiva oloinen tyttö, mutta noin nuorena ei oikein sovi joukkoon. Sara Forsberg on yllättävän kaunis. Valavuoren olen tuntenut ala-asteelta, on vuotta minua nuorempa. Raskas persoona, todella raskas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoista namedroppailua Valavuorelta koko ajan + itsensä kehumista. Raskas persoona.
Juu, se aloitti sen eilen heti tyyliin, hyvät perhetuttumme ne ja ne... olin Levillä koko talven sen ja sen kanssa.. vaikka itsekin paljon urheilusta tiedän...
Todella rasittavaa.
Itsekin olin 35 pvää Lapissa mutten turistikeskuksessa. Rauhaa ja puhdasta lunta mm.
Vierailija kirjoitti:
Oisko eka kausi mistä puuttuu turhanpäiväiset kiintiöhomot?
katso tarkemmin
Oma lemppari on Markku! Ihmettelin, kun niin moni ei tunnistanut - oli kuitenkin Salatuissa elämissä mukana, kun ohjelma oli suositumpi kuin nykyään ja näytteli myös siinä Salkkari-leffassa, joka sai Yleisön suosikki -Jussin. Uskon että hän on kauden yllättäja ja hurmaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella on tuskin luvassa shokkiotsikoita, sen verran korkea tuo kilpailijoiden keski-ikä.
Pinja Sanaksenaho, 18
Petra Olli, 26
Roni Back, 27
Sara Forsberg, 27
Kelly Kalonji, 33
Markku Pulli, 33
Aleksi Valavuori, 42
Toni Nieminen, 45
Rosa Meriläinen, 45
Sanna Ukkola, 46
Sani Aartela, 49
Janne Porkka, 55
Nina Mikkonen, 56
Sedu Koskinen, 63
eli asukkaiden keski-ikä 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin kotonaan tubevideoissa kameralle puhuminenhan on helpommpaa kuin sosialisoida ja olla ison yleisön edessä muutoin, joten ei yllätä tubettajien tapettius
Niinpä, oman napansa ja naamansa ympärillä ollut koko tähänastinen elämä.
Pinsku ei huono valinta. Mitä muuten opiskelee. Ikinä kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko eka kausi mistä puuttuu turhanpäiväiset kiintiöhomot?
katso tarkemmin
Kuka noista ei ole hetero??
Vierailija kirjoitti:
Oma lemppari on Markku! Ihmettelin, kun niin moni ei tunnistanut - oli kuitenkin Salatuissa elämissä mukana, kun ohjelma oli suositumpi kuin nykyään ja näytteli myös siinä Salkkari-leffassa, joka sai Yleisön suosikki -Jussin. Uskon että hän on kauden yllättäja ja hurmaa kaikki.
Mäki tykkäsin Markusta ainaki ton alkuillan perusteella mitä seurasin. Ennestään aika tuntematon tyyppi, ku en salkkareita oikein koskaan ole seurannut.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi täällä pitää kehuskella sillä, ettei tiedä kaikkia talossa olevia. Varsinkin tubettajien alaspainaminen turhina julkkiksina on naurettavaa, sillä näiden seuraaminen kuuluu lähes jokaisen suomalaisen nuoren elämään ja on kuulunut enenevissä määrin 2010-luvun alkupuolelta lähtien. Minusta on vähän noloa, jos ei ole mitään hajua siitä, millaista sisältöä omat lapset kuluttavat/ovat kuluttaneet.
on tubettajia muitakin ei kaikkien lapset seuraa just ronia tai pinjaa
Miksi ton Rosan naama punoittaa kuin puistokemistillä?
onko markku ollut missään muualla kuin salkkareissa? onkohan aloittamassa tekemään musiikkia tmv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin kotonaan tubevideoissa kameralle puhuminenhan on helpommpaa kuin sosialisoida ja olla ison yleisön edessä muutoin, joten ei yllätä tubettajien tapettius
Niinpä, oman napansa ja naamansa ympärillä ollut koko tähänastinen elämä.
Pinsku ei huono valinta. Mitä muuten opiskelee. Ikinä kuullutkaan.
Eiks toi ole sen ikäinen, että on lukion viimeisellä eli valmistunee ylioppilaaksi tänä keväänä.
Maailmassa on muuten paljon muitakin asioita, joista et ole kuullut ja silti ne on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noita ällöjä tubettajia pitää laittaa taloon? Forsberg olisi riittänyt. Backia ei jaksa katsoa kukaan ja kukas hemmetti se naistubettaja oli olevinaan? Ei voi vähempää kiinnostaa nämä tyypit.
En tiedä mistä aiheista tubettaa Roni mutta fiksuimmasta päästä tuolla.
Vierailija kirjoitti:
onko markku ollut missään muualla kuin salkkareissa? onkohan aloittamassa tekemään musiikkia tmv
Ainaki ollu salilla ja suorittanu yksityislentäjän lupakirjan
Vierailija kirjoitti:
Miksi ton Rosan naama punoittaa kuin puistokemistillä?
Maksa prakaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on tubettajia muitakin ei kaikkien lapset seuraa just ronia tai pinjaa
Tää on totta. Tosin tässä ketjussa on paljon haukuttu tubettajia ihan yleisesti.
Aika mitäänsanomaton kommentti. Tunnetko kaikki jo ennalta vai mikä on syy haukkua ja nälviä? Mikä ylipäänsä on syy aina haukkua ja nälviä? Liikaa vaadittu että keskityttäisiin joskus jatkuvan negatiivisuuden lietsonnan sijaan johonkin muuhun? Ennakkoluulojen luvattu kansa.