Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on huomattavasti mukavempi nykyään, jotenki se alun ylimääräinen uho ja mölyäminen on vähentynyt.
Alkaa huomata, että riittää että on vaan eikä tarvi pitää niin paljon ylimääräistä mölyä itsestään."Sinä riität" ja tähän se käsillä tehty sydän!
kyllä se pistää vähän nöyräkasi kun muutama satatuhatta velkaa ja perhe hajonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun Fransini on ollut A-studiossa, minun Fransini ei huuda toisten päälle, minun Fransini odottaa vuoroaan, minun Fransini vastaa kysymyksiin, minun Fransini on ihana!!
miksi hänen Frans on ollut A-studiossa
seuraan 24/7 ja en oo kertaakaan kuullut pojan nimeä. Sen kuulin että saa kiroilla kotona. Rosa on tuolla mielenkiintoihin asukas, Janne tai Markku ulos.
Joka päivä on Rosa tarinoinut Fransista. Miksi ei olisi, kaikkihan tuolla puhuu lapsistaan. Ei ole kauan aikaa kun äsken puhui viimeksi
Vierailija kirjoitti:
Petra: nyt on viikonloppuna maailman olympiakarsinnat..
Aleksi: ai mihin, maailmanmestaruuskisoihin..?
Petra silmät pyöreänä: öö.. olympialaisiin
Hassusti ilmaistu Petralta. Mitä tarkalleen ottaen tarkoittaa maailman olympiakarsinnat?
Vierailija kirjoitti:
Sedu - arvaamaton, täysi kysymysmerkki, tosin kiinnostava perustelu nimeämisessä kun nimesi Ronin "testatakseen " ronin suosiota
Sara - ylimielinen, luulee olevansa universumin tärkeimpiä ihmisiä
Janne - mukahauska, rooli päällä koko ajan
Markku - liian kunnollinen ja tunnollinen
Pinja - melko huomaamattomana edennyt tähän saakka, ei ole joutunut koviin paikkoihin vielä
Roni - tarkkailija, ilmeisesti leijuu youtube-suosionsa aallonharjalla, kuvittelee olevansa hauska
Nina - saisi jättää oudon tuijotuksen vähemmälle
Sanna - talon kiinnostavin seurattava
Rosa - ylimielinen, ärsyttävä, saisi pysyä talossa
Aleksi - viihdyttävä
Petra - painien ja painihaastatteluiden perusteella myönteinen vaikutelma, talossa kuitenkin ollut melko hiljainen
Sani - melko huomaamaton ja hiljainen
Roni ei ollut edes häädössä, Markun nimes jos salkkari katsojat äänestää niin jättävät taloon Markun. Itse en tiennyt koko Markusta mitään enkä Pinjasta, muut tiesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun Fransini on ollut A-studiossa, minun Fransini ei huuda toisten päälle, minun Fransini odottaa vuoroaan, minun Fransini vastaa kysymyksiin, minun Fransini on ihana!!
miksi hänen Frans on ollut A-studiossa
seuraan 24/7 ja en oo kertaakaan kuullut pojan nimeä. Sen kuulin että saa kiroilla kotona. Rosa on tuolla mielenkiintoihin asukas, Janne tai Markku ulos.
Kakkosen A Teema illassa jossa käsiteltiin kasvatusasioita, Frans oli ns asiantuntija ja kyseltiin häneltä mitä kotona saa tehdä jne
Sani pessy hiukset, oi tätä onnenpäivää!
Vierailija kirjoitti:
Oho Sani meikkaa muiden kanssa!
Sanna käynyt ilmeisesti onko ekan kerran suihkussa ja hajottanut linnunpesän päälaelta.
Nina: "Sani, miltä tuntuu puhtaat hiukset?"
Ilmeisesti Sani pesi hiukset ekan kerran talossa.
Kerran viikossa pesu tuossa tilanteessa, että olet erittäin suositusss livekamerassa 24/7 sekä joka päivä telkkarissa on liian harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassusti ilmaistu Petralta. Mitä tarkalleen ottaen tarkoittaa maailman olympiakarsinnat?
Ihan oikein ilmaistu Petralta. Valavuoren typeryyttä jos luulee olympiakarsintojen liittyvän maailmanmestaruuskisoihin.
Sanilla pitää olla pään päällä aina joku koroke😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tämä Ritke Vorresterin juttu on? Koska tulossa? Vai tuleeko ollenkaan?
Mikähän juttu toi oikeesti oli, kun sen tulosta kohkattiin, eikä sitten pitänytkään paikkaansa?
Ja eikös Alma Hätösenkin pitänyt tulla? Tuleekohan nämä kaksio kesken kaiken mukaan?
Alma taitaa olla paratiisi saarella juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan virallinen termi on eikä mikään Petran hassu ilmaisu
Yleensä lapsi määrätyssä iässä antaa ymmärtää, ettei hänen asioistaan sitten lässytetä. Roosalla on oma meininkinsä, poikaparka. Huomaa, että talossa on feministejä, kaikki olemme samanarvoisia ja mies kauhan varteen.
Valavuori on just sellainen ihminen, jonka seurassa kannattaa vaan myötäillä ja antaa vauhkota rauhassa, mutta ulkomaailmassa yrittäisin pysyä mahdollisimman kaukana ja ghostata.
En jaksa Petran tyylisiä ihmisiä, jotka ei kerta kaikkiaan osaa puhua muusta kun itsestään ja urheilu-urastaan. Jos muut haluaa Petran sanovan jotain he selvästi yrittävät kysyä painista ja ehkä toivovat Petran avautuvan enemmän muutenkin, mutta nyt on nähty ettei se onnistu. Joutaa pois.
Janne on ehdoton suosikki, olen myöskin nauranut hänen jutuilleen. Muuten joutuu usein laittaa mutelle, kun Vala tai Nina on vauhdissa. Rosakin alkaa ärsyttää, mutta toivon pysyvän talossa.
Ninan ja Valavuoren voisi laittaa vaikka vuorokaudeksi keskenään johonkin. Pliis BB.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin ettei Vala tai joku toinen jaksa kuunnella Ninan jaarittelua. Tuota noin, että tuota noin.... Loputtomiin! Miksei ole Timo aikoinaan koulannut vaimon puhumista suoremmaksi?
Todella kiusallista kuunneltavaa.
Saattahan se olla Ninankin kohdalla että vuosikausein stressi, unettomuus ja etenkin masennus lääkityksineen vaikuttaa sekä ulkoiseen olemukseen että käytökseen. Ketään muuta ei näy haittavan kuin Aleksia. Itseäni enemmän hämmästyttää tuo empatiakyvyttömyys sekä käytöstapojen puute. Myös ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan virallinen termi on eikä mikään Petran hassu ilmaisu
Mitä se siis tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Jannella meni selvästi vähän ihon alle eilinen äänestys, mikä on tietysti todella ymmärrettävää. Tottakai se pistää vähä miettimään et kuka äänesti ja miksi äänesti.
Kokoajan toisteli peli on alkanut, game is on.
Markulle pohtii ääneen useammanki kerran jotai äänestyksiä.
Oli vaan ihan mielenkiintoinen nähdä tällastaki puolta Jannesta, ku tuntuu et se on jotenki ollut niin rennon rempseä kokoajan.
ei odottanut olevansa häädössä
Miten tänään nimeämiset kun on myös häätö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho Sani meikkaa muiden kanssa!
Sanna käynyt ilmeisesti onko ekan kerran suihkussa ja hajottanut linnunpesän päälaelta.
Sanna jatkoon.
Sedu - arvaamaton, täysi kysymysmerkki, tosin kiinnostava perustelu nimeämisessä kun nimesi Ronin "testatakseen " ronin suosiota
Sara - ylimielinen, luulee olevansa universumin tärkeimpiä ihmisiä
Janne - mukahauska, rooli päällä koko ajan
Markku - liian kunnollinen ja tunnollinen
Pinja - melko huomaamattomana edennyt tähän saakka, ei ole joutunut koviin paikkoihin vielä
Roni - tarkkailija, ilmeisesti leijuu youtube-suosionsa aallonharjalla, kuvittelee olevansa hauska
Nina - saisi jättää oudon tuijotuksen vähemmälle
Sanna - talon kiinnostavin seurattava
Rosa - ylimielinen, ärsyttävä, saisi pysyä talossa
Aleksi - viihdyttävä
Petra - painien ja painihaastatteluiden perusteella myönteinen vaikutelma, talossa kuitenkin ollut melko hiljainen
Sani - melko huomaamaton ja hiljainen