Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Nina : "mä en ymmärrä miks pitäs kokemusasiantuntijuuteen saada jotain koulutusta"
Huokaus
No varmaan jos ajattelee, et voi vaan itse lörpöttää omaa totuuttaan niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Eddy kirjoitti:
Poistetaanko täällä kommentteja?
Asiallinen kommenttini on kadonnut (hämmentävää ja surullista, jos sairauksien tieto estetään).
No, tiivistänpä asiani uudestaan:
Niille, jotka ihmettelevät Rosan punakkuuta. Hän on kertonut omaavansa yliliikkuvat nivelet ja punan nouseminen on yliliikkuvuuden oire.
Huomasin myös, että viestejä on poistettu. Liekö syyllinen tuo yksi vauhkoontuja tuosta yhdestä asukkaasta, kun kehuttiin. Ilmeisesti täällä ei sa kehua asukkaita.
Markkuako tarkoitat? Markkua täällä ollaankin hyvin kehuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vala ei voi sietää Ninaa. joka on joka asiassa parempi. kuin vala.
Nina voittoon ja vala ulos heti. äkkyrä äijä.
Aleksille pahin pommi ikinä olis kun olisivat Nina kanssa finaalissa ja Nina voittais. Oispa hauska nähdä ne reaktiot 😂😂😂
Sitä raivon määrää! Ei taatusti saisi pidäteltyä yhtään. Tän mä haluun nähdä :D
Onhan Valalla paljon tietoa hyvin monistakin asioista. Ja hyvä muistikin on.
Ovat vaan monin tavoin erilaisia persoonia.Onhan ne, kun Nina ei tiennyt edes kuka on Sanna Marin. Ei ihme ettei Aleksia(kaan) kiinnosta kuunnella kun joku narisevalla äänellään puhuu vaan itsestään, miehestään ja lapsistaan joko kehuen tai kurjuuttaan valittaen sekä väliin mielistelee muita.
Kyllähän se sen tiesi. Hetkellinen black out. Niitä kuule sattuu ja on sattunut talossa muillekin. Sannan kanssa oli hyvä pitkä keskustelu muistiongelmista ja esim unen puutteen vaikutuksesta siihen.
Vierailija kirjoitti:
Nina : "mä en ymmärrä miks pitäs kokemusasiantuntijuuteen saada jotain koulutusta"
Huokaus
No varmaan jos ajattelee, et voi vaan itse lörpöttää omaa totuuttaan niin sitten.
Ei ollut kyse siitä. Rosahan puhui omien rajojen vetämisestä, ei sen oman kokemuksen muuttamisesta koulutuksella toiseksi ja selittikin sen siinä oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on mun mielestä pahin päälle puhuja. Hän ei välitä yhtään jos jollakulla on juttu menossa kesken jos sattuu tulemaan jokin oma aihe mieleen. Olisin yhtenä iltana niin mielelläni kuunnellut Tonin jutun loppuun koskien huoltajuuskiistoja mut Sanna alkoi hölöttää päälle jotain puutaheinää Ronille. Rasittavaa käytöstä. Lopullinen inhotus tuli sitä onnetonta siivousta katsellessa. Ja Huom. Pidin hänestä ennen mut nyt en voi enää sietää.
Keksit vain syitä olla pitämättä Sannasta. Mikset sano sitä suoraan, ettet tykkää Sannasta. Ei kaikista voi tykätä, mutta nämä on tekaistuja syitä. Ei Sanna puhu päälle, on ihan normaalia, että joistain asiasta innostuu, että sanoo jotain väliin. Toi siivouksesta vedetty inhotus oli aika pohjanoteeraus sinulta.
Vaikuttaisiko pikkasen myös Sannan kannattama puolue joidenkin "inhotukseen"? Ei sanota täällä ääneen, mutta siitähän saattaa olla monasti kyse. Mutta kuten Kellykin alussa sanoi, hänellä oli epäluuloja Sannaa kohtaan, oli varmaan peloteltu, että siellä on persutoimittaja talossa :D, ja sitten totesikin, että piti eniten Sannasta.
Eikun juuri päinvastoin. Pidin hänestä ja jopa hänen julkaisuistaan aiemmin. Mut nyt olen huomannut että on itseään täynnä ja aivan käsi käytännön jutuissa. Eli en pidä hänestä tuolla. Toivottavasti tippuu tänään.
Ei nyt varsinaisesti liity Sannaan, mutta aina BB-ketjuissa huvittaa ne, joiden mielestä kotityöaktiivisuus on avain BB-voittoon.
Viimevuonna ainakin Markolle alettiin antamaan aika paljon ääniä , kun määräili liikaa keittiössä ja pomotti. Saa nähdä alkaako kohta ropista Markulle häätöpisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on mun mielestä pahin päälle puhuja. Hän ei välitä yhtään jos jollakulla on juttu menossa kesken jos sattuu tulemaan jokin oma aihe mieleen. Olisin yhtenä iltana niin mielelläni kuunnellut Tonin jutun loppuun koskien huoltajuuskiistoja mut Sanna alkoi hölöttää päälle jotain puutaheinää Ronille. Rasittavaa käytöstä. Lopullinen inhotus tuli sitä onnetonta siivousta katsellessa. Ja Huom. Pidin hänestä ennen mut nyt en voi enää sietää.
Keksit vain syitä olla pitämättä Sannasta. Mikset sano sitä suoraan, ettet tykkää Sannasta. Ei kaikista voi tykätä, mutta nämä on tekaistuja syitä. Ei Sanna puhu päälle, on ihan normaalia, että joistain asiasta innostuu, että sanoo jotain väliin. Toi siivouksesta vedetty inhotus oli aika pohjanoteeraus sinulta.
Vaikuttaisiko pikkasen myös Sannan kannattama puolue joidenkin "inhotukseen"? Ei sanota täällä ääneen, mutta siitähän saattaa olla monasti kyse. Mutta kuten Kellykin alussa sanoi, hänellä oli epäluuloja Sannaa kohtaan, oli varmaan peloteltu, että siellä on persutoimittaja talossa :D, ja sitten totesikin, että piti eniten Sannasta.
Eikun juuri päinvastoin. Pidin hänestä ja jopa hänen julkaisuistaan aiemmin. Mut nyt olen huomannut että on itseään täynnä ja aivan käsi käytännön jutuissa. Eli en pidä hänestä tuolla. Toivottavasti tippuu tänään.
Ei nyt varsinaisesti liity Sannaan, mutta aina BB-ketjuissa huvittaa ne, joiden mielestä kotityöaktiivisuus on avain BB-voittoon.
Tämä. Toinen on suihkussa käyntien ja kasvojen pesun määrä joita varmaan sama/samat tarkkaan seuraa.
Petra: nyt on viikonloppuna maailman olympiakarsinnat..
Aleksi: ai mihin, maailmanmestaruuskisoihin..?
Petra silmät pyöreänä: öö.. olympialaisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ns. sisältöä (hyvässä tai huonossa) näyttäisivät tuovan Rosa, Nina, Aleksi, Sanna ja Janne. Ehkäpä he ovat ne äänekkäimmät. Mutta muista en muutaman jakson perusteella ole saanut oikein mitään kuvaa.
Kannattaa katsoa 24/7. Ei koosteista saa mitään käsitystä.
Kun mielipide on väärä, niin on saanut koosteista väärän käsityksen? Tottahan se on, että mainitut on tuottaneet kontenttia.
Omat suosikkini Ukkola, Sedu ja Porkka, mutta myös Rosalla on paikkansa.
t. eri
Onko ihan pakko käsittää väärin?
Ihan varmasti jokainen, joka katsoo aktiivisesti 24/7 ja sitten koosteen, tietää, että jälkimmäinen on tuotannon haluama lopputulos.
No henkilö oli kuitenkin päätynyt suht. oikeaan päätelmään koosteiden perusteella, joten tässä tapauksessa siitä ei oo kyse. En katso itse koosteita ollenkaan juuri sen vääristelyn takia.
Olisi siis itseni pitänyt selkeämmin ilmaista itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Minun Fransini on ollut A-studiossa, minun Fransini ei huuda toisten päälle, minun Fransini odottaa vuoroaan, minun Fransini vastaa kysymyksiin, minun Fransini on ihana!!
miksi hänen Frans on ollut A-studiossa
Ymmärrän täysin ettei Vala tai joku toinen jaksa kuunnella Ninan jaarittelua. Tuota noin, että tuota noin.... Loputtomiin! Miksei ole Timo aikoinaan koulannut vaimon puhumista suoremmaksi?
Todella kiusallista kuunneltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tämä Ritke Vorresterin juttu on? Koska tulossa? Vai tuleeko ollenkaan?
Mikähän juttu toi oikeesti oli, kun sen tulosta kohkattiin, eikä sitten pitänytkään paikkaansa?
Ja eikös Alma Hätösenkin pitänyt tulla? Tuleekohan nämä kaksio kesken kaiken mukaan?
Ei pitäny. Lakatkaa lukemasta roskalehtiä ja uskomasta Seiskan "varmoihin tietoihin".
Kaksio on asuntotyyppi.
Netissä kiersi varma huhutieto, että Jeesus oli tulossa taloon.
😂😂😂😂
Janne on ihan ykkönen! Eilen illalla imitoi Hjallista ja tänä aamuna Tamia: ”Suomi-Tšekki peli päättyi 3-2 ja mä tein kolme maalia ja syötin kaksi” En muista, että olisin ikinä BB:tä kattoessa nauranut ääneen tällä tavalla! Siltä tulee jatkuvalla syötöllä niin hyvää juttua. Tilannekomiikan kuningas! Jannen on pakko jäädä taloon. Ja antaa Ronille puhumiseen vinkkejä nyt, koska jos joutuu lähteen tänään. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tuotannon ryssiminen on täällä varmaan jo moneen kertaan kommentoitu ja tuo eilinen Onnenpyörä?
Äänestäminen on kyllä niin kusetusta taas mutta että näin läpinäkyvästi..
Petralla ja Valvuorella(koska päättivät tiputtaa Kellyn toki hyvä että tippui) oli vaikeampi tuo kaksintaistelu mutta kun tuotannolle selvis ketkä laittaa äänestykseen toisella kertaa tiesivät jo ennen lopputulosta että Nieminen tiputetaan ja laitetaan mammat matalaan pallomereen kypärät päässä😂
Tänää tietenkin naisen vuoro tippua ja miehet on eilisen tyyppisessä cramo kilpailussa.
Nin siis jos joku ei tiennyt niin tuo onnenpyörä alkoi itsestään pyöriä ja pysähtyi eli se myös pysäytetään jonkun tahosta tarkoituksella määrättyyyn juttuun.Hyviä huomioita!
Rosa kehuskeli eilen saaneensa läpi omia ehtoja osallistumiselleen. Oliko niistä yksi ettei tullut mitään rankkua pudotuksessa kuten Petralle tuli pommi?
Oliko tästä jotain selitystä miksi nyt ei kaksinkamppailun hävinneelle seurannut mitään?
Minusta näytti siltä, ettei Rosa tosissaan yrittänytkään voittaa. Vai oliko vain varovainen, ettei törmää Ninaan, joka keräili jotenkin innokkaampana. Jos ei halunnut immuniteettia, syytä voi vain arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin ettei Vala tai joku toinen jaksa kuunnella Ninan jaarittelua. Tuota noin, että tuota noin.... Loputtomiin! Miksei ole Timo aikoinaan koulannut vaimon puhumista suoremmaksi?
Todella kiusallista kuunneltavaa.
Kyllähän tuota kaikki muut näyttää jaksavan oikein hyvin. Vie Valavuorelta liikaa huomiota ja tilaa valokeilassa, selkeesti vihoittelee edelleenkin siitä kuitista että voisi itse joskus kuunnella vähän muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun Fransini on ollut A-studiossa, minun Fransini ei huuda toisten päälle, minun Fransini odottaa vuoroaan, minun Fransini vastaa kysymyksiin, minun Fransini on ihana!!
seuraan 24/7 ja en oo kertaakaan kuullut pojan nimeä. Sen kuulin että saa kiroilla kotona. Rosa on tuolla mielenkiintoihin asukas, Janne tai Markku ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tuotannon ryssiminen on täällä varmaan jo moneen kertaan kommentoitu ja tuo eilinen Onnenpyörä?
Äänestäminen on kyllä niin kusetusta taas mutta että näin läpinäkyvästi..
Petralla ja Valvuorella(koska päättivät tiputtaa Kellyn toki hyvä että tippui) oli vaikeampi tuo kaksintaistelu mutta kun tuotannolle selvis ketkä laittaa äänestykseen toisella kertaa tiesivät jo ennen lopputulosta että Nieminen tiputetaan ja laitetaan mammat matalaan pallomereen kypärät päässä😂
Tänää tietenkin naisen vuoro tippua ja miehet on eilisen tyyppisessä cramo kilpailussa.
Nin siis jos joku ei tiennyt niin tuo onnenpyörä alkoi itsestään pyöriä ja pysähtyi eli se myös pysäytetään jonkun tahosta tarkoituksella määrättyyyn juttuun.Hyviä huomioita!
Rosa kehuskeli eilen saaneensa läpi omia ehtoja osallistumiselleen. Oliko niistä yksi ettei tullut mitään rankkua pudotuksessa kuten Petralle tuli pommi?
Oliko tästä jotain selitystä miksi nyt ei kaksinkamppailun hävinneelle seurannut mitään?
Minusta näytti siltä, ettei Rosa tosissaan yrittänytkään voittaa. Vai oliko vain varovainen, ettei törmää Ninaan, joka keräili jotenkin innokkaampana. Jos ei halunnut immuniteettia, syytä voi vain arvailla.
Rosa puhui kyllä eilen siihen malliin että ei häviä tahallaan. Eikä se siltä edes näyttänyt, Rosahan niitä kirjaimia kauhoi kaksin käsin ylös suuremman määrän, ei vaan sattunut se oikea puuttuva käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
seuraan 24/7 ja en oo kertaakaan kuullut pojan nimeä. Sen kuulin että saa kiroilla kotona. Rosa on tuolla mielenkiintoihin asukas, Janne tai Markku ulos.
Justhan tuo puhui siitä, noin klo 10 pintaan. Pikkuisen valikoiva kuulo ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on huomattavasti mukavempi nykyään, jotenki se alun ylimääräinen uho ja mölyäminen on vähentynyt.
Alkaa huomata, että riittää että on vaan eikä tarvi pitää niin paljon ylimääräistä mölyä itsestään.
"Sinä riität" ja tähän se käsillä tehty sydän!
Petralla onko siviili ammattia? Painit on kai jo painittu vai???? Janne on vakuutusmyyjä. Entä tämä Valasvuori, mitä tekee nyt? Sara radiojuontoja ja kai somesta saa fyrkkaa, lähtee heti jenkkeihin kun portit avautuu. ts korona loppuu. ketä muita siellä on? Janne luennoi Ronille miten pitää puhua, Totta osaa asiansa koska tulot muutama satatuhatta siis Ronillaq.
Ei niillä ole esim hedelmiä ja vihanneksia ollenkaan ja niistä on moni asukas puhunut joka päivä ja niitä toivottiin nytkin eniten. Ja kananmunia ja ruisleipää.
Ei kaikki syö karkkia, ei se kaikille ole mikään nautinto. Ja tästä kaikki aukkaat yhdessä keskustelivat ja sopivat mitä kaupasta haetaan, ihan kuten oli Pinjan ja Sedunkin kohdalla.