Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Joko se tympeä ja takakireä Markku lähtee?
Tykkään Sedusta entistä enemmän nyt.
Markkuhan on paras tuolla. Symppis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Roni antoi Markulle 2p?
Sehän on pari päivää kulkenu ihan Markun peräkärrynä ja kyselee Markulta kaikkea. Keittiössä myös todella aktiivisesti yrittänyt ainakin auttaa Markkua.Koska Roni pelaa! (Ja Markku on iso uhka)
Ronihan kuolaa Saaraa, vaikka hänellä tyttöystävä kotona onkin, ja Saara taas kuolaa Markkua, niin jospa Ronia vaivaa pieni mustis ja siksi nimesi Markun (tai ainakin osaksi siksi).
Ja Petra kai anto siks kaks pistettä Saralle, ku Sara pörrää kokoajan Markun ympärillä. Petrahan on kans hakeutunu Markun juttusille nyt viimepäivinä aika paljon.
No ei kai oikeesti! Ehkä näillä on paremmat perustelut sille, miksi ketäkin on äänestetty :D
Vi751 erailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori oikaisi taas säännöissä kauppareissulla.
Yllätys! Ei antanu Ninan hakea mitään mitän talon asukkaat pyysi, keskittyi vaan kahmimaan karkkia ja sipsiä. Okei, niillä voi toki ostaa muutaman puolelleen, mutta aika monta nyrpeää naamaakin näkyy.
Oliko se viime kaudella kun ne osti monella sadalla eurolla pelkästään karkkeja, suklaata ja energiajuomia.
Vala otti sipdit ja katkit. Nina jääkaapista maitoa jne
Janne ja Markku on jo niin nähty. Heillä ei enää mitään annettavaa ohjelmalle. Sen sijaan Sannalla ja Rosalla on vielä paljon annettavaa, joten he saavat jäädä.
En ymmärrä miten 24/7 äänenlaatu on surkea. Välillä joidenkin mikit ei toimi kunnolla eikä kuule mitään
Mistä toi niämine aina löytää emännän.
Sanna joutaisi lähteä nyt. Onko niille jo kerrottu nimeämiset?
Vierailija kirjoitti:
Sanin saa puhumaan alkoholin voimalla.
Juuri näin, tylsä tapetti selvitte päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys! Ei antanu Ninan hakea mitään mitän talon asukkaat pyysi, keskittyi vaan kahmimaan karkkia ja sipsiä. Okei, niillä voi toki ostaa muutaman puolelleen, mutta aika monta nyrpeää naamaakin näkyy.
Mitä ne vielä olisi halunneet? Fiksua ottaa loppuun asti siitä läheltä jotain kun vaihtoehto olisi voinut olla saamatta mitään.
Onhan se fiksua että jokaielle on 2 karkkipussia ja 3 sipsipussia ja puolikas banaani vaikka osa ei syö karkkia ja sipisä lainkaan. Miksi ajatella muita tai kaikkien parasta kun minä minä minä minä MINÄÄÄÄÄ.
Oispa niitä banaaneja voinut ottaa enemmänkin tai kanamunia joita toivottiin
Roosalla on koko ajan punakat kasvot.
Onkohan verenpaineongelmia?
Toivottavasti pysyy talossa, mua vähän harmittaa nää jatkuvat pudotukset, tulevat liian nopeasti.
Sanna on paras. Janne ja Markku liian mukavia taloon.
Sani on tuolla turhake. Täysin mitäänsanomaton.
Rosa tai Sanna pihalle! Markku oikeassa.
Toivottavasti Sanna pysyy talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina haki jääkaapista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna ja Rosa antoi kumpikin 2p Jannelle
Mitä sanoivat syyksi?
Rosa koska janne sanonut että alkaa hermo mennä jos ei nuku ja olisi ok jos putoaisi, osaisi suhtautua, sanna jotain epämääräistä jannesta nähty vaan hauska puoli..
Siis Sanihan on tainnu joka ilta viimeisenä olla keittiössä, vältelly ettei tarvii mennä muiden kanssa iltapesuille. Sitten vasta kun valot sammuu talosta niin menee vessaan, mutta ei silti taia meikkejä pestä pois. Hyi yök!
Nuo asukkaat just tänään puhu että ei ikinä uskois että sani täyttää 50v, mä olin ihan järkyttynyt ku olin ajatellut että hän on vähintään 55v. En tiedä vanhentaako tuo tunkkainen olemus, kauhee pakkelikerros ja järkky hiustyyli niin paljon.
Onko häntä nähty kertaakaan tuolla rennoissa vaatteissa? Nukkuuko myös nahkavaatteissa?
Tuo ikuinen nuoruuden tavoittelu on niin noloa, ja vaikutus on päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Vi751 erailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se viime kaudella kun ne osti monella sadalla eurolla pelkästään karkkeja, suklaata ja energiajuomia.
Vala otti sipdit ja katkit. Nina jääkaapista maitoa jne
He olivat sopineet, että Nina hoitaa jääkaapin ja Aleksi muun.
Aleksi haki kahvit ja banaanit.
Kun aika oli tiukilla, hän alkoi kahmia lähellä olevia herkkuja.
Markku on turisti. Ei jatkoon.