Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi oli huikea kaupassa.
Missä kauppreissu näytettiin
Nelosella. Tulee myöhemmin ruutuun ja BB -sivulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku vaientaa ton Aleksin!! Niin ärsyttävä itsekeskeinen mulkero!
Miehellä on tosi monipuoliset aiheet: minä, minä, minä ja mun julkkisystävät :D
Ei oo, jutellut aikuisten kanssa ihan mielenkiintoisista asioista. Joku just kertoi kuinka Toni Nieminen on puhunut itsestään, lapsistaan, hevosistaan, töistään, hyppelyistään, jne. niin eikös hän sitten ennemminkin ole puhunut koko ajan minä, minä, minä.. En viittaa, että olisi itsekeskeinen, mutta hänhän nimenomaan on puhunut itsestään. Vai onko hän kysellyt muilta ihmisiltä heistä jotain? Minusta Aleksi ja kai Sanna ovat enemmänkin kyselleet muiden ihmisten asioita ja mielipiteitä. Sitten kun aikaa kuluu tuolla ja alkaa väsymään, alkaa varmaan kiinnostamaan muiden asiat aina vain vähemmän, mutta ei heti alussa saisi niin olla.
Aleksi kysellyt muilta? Ootko tosissas? Puhuu vaan omasta elämästään. Narsistisesti.
Heti alussa jo kysyi Rosaltakin, kun tietää Rosan olevan feministi, että mitä se Rosalle tarkoittaa? Oli siis ottanut jopa selvää, mistä asioista ihmiset ovat kiinnostuneita. Sillä on sitä paitsi liian hyvä huumorintaju ollakseen narsisti, koska narsistillahan ei ole huumorintajua, eikä narsisti naura itselleen, mutta Aleksin olen huomannut useampaan kertaan nauravan itselleen. Hän harjoittaa ironiaa, se ei ehkä kaikille aukea, ja luullaan pöyhkeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Roni antoi Markulle 2p?
Sehän on pari päivää kulkenu ihan Markun peräkärrynä ja kyselee Markulta kaikkea. Keittiössä myös todella aktiivisesti yrittänyt ainakin auttaa Markkua.Koska Roni pelaa! (Ja Markku on iso uhka)
Yöks, sit nuoleskelee Markkua että ei ainakaa ite sais Markulta ääniä. "Kokkaatsä paljoki isolle porukalle, ku se käy sulta niin hyvin?" Tän tapasta juttua tulee usein Ronin suusta Markulle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Rosa kehuskele yhtään Frans-pojallaan?
Monet kerrat kehuskellut minun lapsellani. Ja lapsen varakkaalla isällä, jonka ei enää tarvitse tehdä töitä rahan takia
Siis miten Markku on äänestyksessä kun sai 2 pistettä ja Sedu sai 4 vai 6? Mikä homma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://leffanator.blogspot.com/2021/05/keskustelua-nayttelijasta-markku…; <-- Paras BB-asukkihan se siinä :)
Näyttelijät osaa artikuloida selkeästi. Salkkari-esiintyjillä ei ole sen kanssa niin tarkkaa.
Olisiko noin? Näyttelijöitähän ne Salkkarit-esiintyjätkin ovat.
Iso osa salkkarilaisista on käynyt Teakin tai Nätyn. Eli ihan koulutettuja näyttelijöitä ovat, ei toki nuoriso, mutta usealla niistäkkn on jonkin sortin ilmaisutaitopainotteista opinahjoa menossa.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten Markku on äänestyksessä kun sai 2 pistettä ja Sedu sai 4 vai 6? Mikä homma?
Sedu voitti päivätehtävän ja sai vaihtaa itsensä siitä pois.
Sara on kaunis ilman tatskoja.
Onpa erikoista että kaikki herkut on lähimpänä ja hedelmät kauimpana ja vielä lomittain ne pöydät että pitää pujotella. Pitäisikö mandariinit yksitellen juosta?! Miksi niitä ei ole pussitettu vaikka 2kg pusseihin.
Ihmeen hyvin nuo jaksaa. Sellaisen lihamäärän jälkeen itse oisin kuorsannut seuraavaan aamuun (joojoo tiedän etteivät saa nukkua ilman lupaa).
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeesti ne innostuu noista sipseistä?
Eikö olekin jännä juttu että kaikki ei tykkää samoista asioista kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori oikaisi taas säännöissä kauppareissulla.
Yllätys! Ei antanu Ninan hakea mitään mitän talon asukkaat pyysi, keskittyi vaan kahmimaan karkkia ja sipsiä. Okei, niillä voi toki ostaa muutaman puolelleen, mutta aika monta nyrpeää naamaakin näkyy.
Oliko se viime kaudella kun ne osti monella sadalla eurolla pelkästään karkkeja, suklaata ja energiajuomia.
Joo Sami ja OP.
Sara tunki istumaan markun viereen. Nyt bb pyysi kaksi vapaaehtoista päiväkirjahuoneeseen niin markku nosti heti käden. Mistä vetoa, että ei palaa samalle tuolille.
Jeesus että tuo Valavuori niolee tuota Ukkolaa. Odottaa varmaan kutsua ohjelmaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ns. sisältöä (hyvässä tai huonossa) näyttäisivät tuovan Rosa, Nina, Aleksi, Sanna ja Janne. Ehkäpä he ovat ne äänekkäimmät. Mutta muista en muutaman jakson perusteella ole saanut oikein mitään kuvaa.
Kannattaa katsoa 24/7. Ei koosteista saa mitään käsitystä.
Kun mielipide on väärä, niin on saanut koosteista väärän käsityksen? Tottahan se on, että mainitut on tuottaneet kontenttia.
Omat suosikkini Ukkola, Sedu ja Porkka, mutta myös Rosalla on paikkansa.
t. eri
Onko ihan pakko käsittää väärin?
Ihan varmasti jokainen, joka katsoo aktiivisesti 24/7 ja sitten koosteen, tietää, että jälkimmäinen on tuotannon haluama lopputulos.
Sannan ulkoinen olemus inhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku vaientaa ton Aleksin!! Niin ärsyttävä itsekeskeinen mulkero!
Miehellä on tosi monipuoliset aiheet: minä, minä, minä ja mun julkkisystävät :D
Ei oo, jutellut aikuisten kanssa ihan mielenkiintoisista asioista. Joku just kertoi kuinka Toni Nieminen on puhunut itsestään, lapsistaan, hevosistaan, töistään, hyppelyistään, jne. niin eikös hän sitten ennemminkin ole puhunut koko ajan minä, minä, minä.. En viittaa, että olisi itsekeskeinen, mutta hänhän nimenomaan on puhunut itsestään. Vai onko hän kysellyt muilta ihmisiltä heistä jotain? Minusta Aleksi ja kai Sanna ovat enemmänkin kyselleet muiden ihmisten asioita ja mielipiteitä. Sitten kun aikaa kuluu tuolla ja alkaa väsymään, alkaa varmaan kiinnostamaan muiden asiat aina vain vähemmän, mutta ei heti alussa saisi niin olla.
Aleksi puhuu pelkästään itsestään, minä minä minä. Nieminen puhui kisamatkoistaan ja niiden tapahtumista, hevosten kouluttamisesta, eri tilanteista tapahtumista ei tosiaan ollut minä minä. Eikä ole kukaan niin kuin Aleksi ja Rosa. Pelkkää kilpahuutamista toisten päälle ja itsensä kehumista. Rosa ulos nyt ja Aleksi perässä sunnuntaina.
Janne ulos. Rosa ja Sanna saa jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se tympeä ja takakireä Markku lähtee?
Tykkään Sedusta entistä enemmän nyt.
Sedu on kyllä yllättänyt monella tapaa positiivisesti. Hyvin heittäytyy mukaan kisoihin, pinnasänkyynkin suostui mukisematta vaikka ei ne kaikki muutkaan asukkaat ole siellä nukkuneet ja hyvin ja kauniisti kuvaili Tonia aidoksi, rehelliseksi ja teeskentelemättömäksi.
Todellakin, lehtijuttujen perusteella oon kuvitellut sen jonkinlaiseksi öykkäriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sani taitaa olla jo ihan kännissä, kun se hihittelee Markulle kuin teinipissis.
No senhän exä oli kans kalju mies.
Oliko se jo silloin kalju vaiko vasta nyt Upi Aaltosena?
Turkka mastomäki on sanin exä.
Niin? Se on tuossa upi aaltosen roolissa aallonmurtajassa ja roolihahmo on kalju. Sitä en tiedä onko kalju muutenkin.
Jaa en ole katsonut sarjaa.
Repesin kun Aleksi alko lappomaan sitä tavaraa