Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
8481/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko se tympeä ja takakireä Markku lähtee?

Tykkään Sedusta entistä enemmän nyt.

Sedu on kyllä yllättänyt monella tapaa positiivisesti. Hyvin heittäytyy mukaan kisoihin, pinnasänkyynkin suostui mukisematta vaikka ei ne kaikki muutkaan asukkaat ole siellä nukkuneet ja hyvin ja kauniisti kuvaili Tonia aidoksi, rehelliseksi ja teeskentelemättömäksi.

Todellakin, lehtijuttujen perusteella oon kuvitellut sen  jonkinlaiseksi öykkäriksi.

Sehän oli ihan dorka vuodenvaihteessa, kun olis väkisin järkännyt kauheen isot uv-bileet koronan keskellä. Siinä sitten äkäili lehtien lööpeissä kun valtiovalta kielsi🙄

Vierailija
8482/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin julkuille on vaikea asettaa bb leimaa.

Heidät kun tunnetaan omista aloistaan.

Täysin tietämätön henkilö voi sen kylläkin saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8483/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan on äänestys! Porkka ja Markku on katsojan kannalta tosi tärkeitä säästää talossa, samoin on Sanna. Ja niin olisi kyllä Rosakin, mutta ehken sen putoaminen on pienin paha..

Mikään talossa ei ärsytä yhtä paljon kuin tämä ”ehken”-jankuttaja..! Jos tarkoitat ”ehkä”, mikset kirjoita niin??

Vierailija
8484/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninahan vain kuvasi tuntojaan eikä ollut oikeasti suunnittelemassa koska ei todellakaan tehnyt yhtään mitään.

Ai jos ei tee mitään, ei ole voinut edes suunnitella tekevänsä?

Ninahan nimenomaan sanoi että oli ihan suunnitellut.

Mun mielestä aika ylimitoitettua reagointia muutenkin sellaiseen tilanteeseen.

Vierailija
8485/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on mun mielestä pahin päälle puhuja. Hän ei välitä yhtään jos jollakulla on juttu menossa kesken jos sattuu tulemaan jokin oma aihe mieleen. Olisin yhtenä iltana niin mielelläni kuunnellut Tonin jutun loppuun koskien huoltajuuskiistoja mut Sanna alkoi hölöttää päälle jotain puutaheinää Ronille. Rasittavaa käytöstä. Lopullinen inhotus tuli sitä onnetonta siivousta katsellessa. Ja Huom. Pidin hänestä ennen mut nyt en voi enää sietää.

Vierailija
8486/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sani on tuolla turhake. Täysin mitäänsanomaton.

Ikävä kyllä yksikään näistä mitäänsanomattomista ei erityisemmin saa muiden asukkaiden ääniä.

Päiväkirjahuoneessa äänet jakautuu ärsyttäville ja suosikeille, tapetteja hädin tuskin kukaan edes muistaa.

Tää on kausi on ollut aika kiva ja vois olla sitä jatkossakin, mut mua vähän kauhistuttaa että lopulta talossa on vain ne ketkä ei vaan ole millään tavalla mielenkiintoisia.

Se on tietysti ihan eri asia katsoa tätä talon ulkopuolelta, mut voi kun pian heräisivät sihen että siellä on niitäkin ketkä on vaan tosi tylsiä.

Vierailija
8487/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valavuori oikaisi taas säännöissä kauppareissulla.

Yllätys! Ei antanu Ninan hakea mitään mitän talon asukkaat pyysi, keskittyi vaan kahmimaan karkkia ja sipsiä. Okei, niillä voi toki ostaa muutaman puolelleen, mutta aika monta nyrpeää naamaakin näkyy.

Mitä ne vielä olisi halunneet? Fiksua ottaa loppuun asti siitä läheltä jotain kun vaihtoehto olisi voinut olla saamatta mitään.

Onhan se fiksua että jokaielle on 2 karkkipussia ja 3 sipsipussia ja puolikas banaani vaikka osa ei syö karkkia ja sipisä lainkaan. Miksi ajatella muita tai kaikkien parasta kun minä minä minä minä MINÄÄÄÄÄ.

Oispa niitä banaaneja voinut ottaa enemmänkin tai kanamunia joita toivottiin

Miksi se Valavuori alkoi kauhoa paniikissa niitä karkkeja ja sipisiä jo kun Vehviläinen huusi että aikaa jäljellä 25 sekuntia? Olis kerenny juosta hakemaan niitä hedelmiä ja vihanneksia, joita asukkaat toivoi. 

Vierailija
8488/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätys! Ei antanu Ninan hakea mitään mitän talon asukkaat pyysi, keskittyi vaan kahmimaan karkkia ja sipsiä. Okei, niillä voi toki ostaa muutaman puolelleen, mutta aika monta nyrpeää naamaakin näkyy.

Nina haki jääkaapista.

Kai se nyt nähtiin :D

Mutta mikä oli se pointti että Aleksi saa valita useamman tuotteen? Kuitenkin Talossa kaikki yhdessä taas päättivät mitä haetaan, mutta Aleksi päättikin sitten kahmia valtaosan ajasta karkkia ja perunalastuja? Ei edes bananeja otettu niin että jokainen saisi yhden kokonaisen. Karkkia ei kaikki syö.

Vierailija
8489/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne vielä olisi halunneet? Fiksua ottaa loppuun asti siitä läheltä jotain kun vaihtoehto olisi voinut olla saamatta mitään.

Onhan se fiksua että jokaielle on 2 karkkipussia ja 3 sipsipussia ja puolikas banaani vaikka osa ei syö karkkia ja sipisä lainkaan. Miksi ajatella muita tai kaikkien parasta kun minä minä minä minä MINÄÄÄÄÄ.

Miksi se Valavuori alkoi kauhoa paniikissa niitä karkkeja ja sipisiä jo kun Vehviläinen huusi että aikaa jäljellä 25 sekuntia? Olis kerenny juosta hakemaan niitä hedelmiä ja vihanneksia, joita asukkaat toivoi. 

Valavuori on jotenkin hätäinen kaveri, alkoi tosiaan panikoida kun aikaa oli jäljellä enemmän, mitä Sedulla ja Pinjalla oli koko suoritukseen.

Vierailija
8490/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina haki jääkaapista.

Kai se nyt nähtiin :D

Mutta mikä oli se pointti että Aleksi saa valita useamman tuotteen? Kuitenkin Talossa kaikki yhdessä taas päättivät mitä haetaan, mutta Aleksi päättikin sitten kahmia valtaosan ajasta karkkia ja perunalastuja? Ei edes bananeja otettu niin että jokainen saisi yhden kokonaisen. Karkkia ei kaikki syö.

Ainakin Rosa Meriläinen antoi reippaasti palautetta siitä karkin määrästä, Petra Ollin ilme oli näkemisen arvoinen kyllä, ei varmaan hänenkään ruokavalioonsa juuri ylenmääräinen herkuttelu kuulu.

Vierailija
8491/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sielä varmaan on asukkaita jotka olisivat mieluummin ottaneet itselleen 2 banaania kuin 2 pussia karkkia. Ei ne ostokset oikein vastanneet sitä, mitä yhdessä oli sovittu.

Vierailija
8492/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällön kannalta olisi parasta, että Markku tai Janne lähtisi. Aina, kun on syntynyt talossa Majakka ja perävaunu -tyyppinen ystävyys, pitäisi siitä tehdä heti loppu. Etenkin, kun tämä kausi on niin lyhyt.

Vierailija
8493/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosalla on koko ajan punakat kasvot.

Onkohan verenpaineongelmia?

Toivottavasti pysyy talossa, mua vähän harmittaa nää jatkuvat pudotukset, tulevat liian nopeasti.

Veikkaan että alkoholi maistuu kotioloissa.

Vierailija
8494/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun oli se tietovisa jossa piti juosta painamaan nappia, Mikkonen oli sekunnin Valavuorta nopeampi. Silloinkin Vala yritti, että Nina on niin hidas, että pitää vaihtaa joku muu tilalle. Taas sama juttu kaupassa. Onko se noin tyhmä vai vaan ilkeyttään?

Vierailija
8495/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisällön kannalta olisi parasta, että Markku tai Janne lähtisi. Aina, kun on syntynyt talossa Majakka ja perävaunu -tyyppinen ystävyys, pitäisi siitä tehdä heti loppu. Etenkin, kun tämä kausi on niin lyhyt.

Rosa ja Aleksi juttelee vain keskenään, Markku ja Janne kaikkien kanssa.

Vierailija
8496/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisällön kannalta on nimenomaan oleellista että Markku ja Janne pysyy talossa vielä pitkään. 

Onpahan jotain muutakin katsottavaa kun paatoksellista jauhamista politiikasta, urheilusta tai milloin mistäkin. Valavuoret, Mikkoset, Meriläiset ja Ukkolat on kun rikkinäisiä levyjä juttujensa kanssa. Kaikki on nähty ja kuultu jo. 

Vierailija
8497/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Sanna pysyy talossa.

Sanna ja Rosa on molemmat monta kertaa sanoneet haluavansa jo kotiin, samalla perusteella äänestettiin Toni Nieminen pois. Etenkin se ärsytti eilen kun erittäin varakas Rosa Meriläinen kehuskeli saunassa kuinka hyvin hänelle osallistumisesta maksetaan ja kuinka hyvät ehdot hänellä on. 

Vierailija
8498/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa ja Aleksi juttelee vain keskenään, Markku ja Janne kaikkien kanssa.

Tämäkin on totta! Vaikka Markku ja Janne viihtyy hyvin keskenään, ne ei silti hakeudu pelkästään vaan toistensa seuraan vaan voi hengailla seurassa kuin seurassa luontevasti. Fiksuja ja sympaattisia kavereita.

Vierailija
8499/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vi751 erailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se viime kaudella kun ne osti monella sadalla eurolla pelkästään karkkeja, suklaata ja energiajuomia.

Vala otti sipdit ja katkit. Nina jääkaapista maitoa jne

He olivat sopineet, että Nina hoitaa jääkaapin ja Aleksi muun.

Aleksi haki kahvit ja banaanit.

Kun aika oli tiukilla, hän alkoi kahmia lähellä olevia herkkuja.

Kun aika oli tiukilla? Kimmo Vehviläinen huusi että aikaa on jäljellä 25 sekuntia kun Valavuori jo kahmi karkkia kaksin käsin :D

Paljos Sedulla ja Pinjalla oli koko aikaa? Ihme panikoituja toi Valavuori, ilmanko bisnekset sakkaa kun tosipaikan tulleen hätääntyy.  BB:ltä oli kiva ele vaihtaa se toinen maito kauramaitoon, koska kaupan jääkaapissa ei ollut kauramaitoa ja sellaisen Nina olisi ottanut.

Vierailija
8500/24387 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Sanna pysyy talossa.

Sanna ja Rosa on molemmat monta kertaa sanoneet haluavansa jo kotiin, samalla perusteella äänestettiin Toni Nieminen pois. Etenkin se ärsytti eilen kun erittäin varakas Rosa Meriläinen kehuskeli saunassa kuinka hyvin hänelle osallistumisesta maksetaan ja kuinka hyvät ehdot hänellä on. 

Tämä tuli kyllä Aleksille yllätyksenä, näki naamasta ja meni hetkeksi pasmat sekaisin. Mutta sanoiko Aleksi mitään siitä, maksetaanko hänelle ja millaiset ehdot itsellä on? Sitä en kuullut

Ketju on lukittu.