Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Saaran piti esittää perse sitten Markulle. Oli ihan yhtä hymyä kun pääsi Markun kanssa samaan paljuun.
On niin sanottu pitkä perse joka alkaa kainaloista melkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko kiinnittäny huomiota et tollasissa pinemmissä porukoissa Markku tekee monesti sellasen keskustelun alotuksen tai kysymyksen, et kaikki kertoo jonku jonku oman mielipiteen tai näkemyksen.
Ihan kiva juttu tuolla porukassa et kaikki pääsee ääneen ja saa suum vuoron. Ei oo nyt paljussakaan Aleksi päässy kertomaan kovin pitkiä urheiluselostuksia.Just ku pääsin sanomasta nii Valavuori alotti loputtoman pitkän tarinan :''''D
Jaarittelee ja jaarittelee ja jaarittelee ja sitten sanoo että mitähän mä olinkaan sanomassa, en ees muista.
Muut näyttää kuin olisivat kuolemassa tylsyyteen
Paljussa oli hyvä ja vilkas keskustelu menossa ennen kuin Valavuori pulahti mukaan tappamaan sen tylsyydellään :D
Mun mielestä Valavuorella on ihan hyviäkin juttuja ja pointteja, monesti kahdenkesken in ihan hyviäkin keskustelu. Mutta tuntuu että hän ei porukassa osaa otta huomioon muita kuulijoita, vaan vaahtoaa omaa tarinaansa piittaamatta siitä jaksaako sitä kuunnella.
Valavuoren pointit on minä, minä, minä ja mun todella kuuluisat hyvät ystävät 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuka on eniten kännissä tänään ?
Aleksi ja Nina on raittiista. Itse veikkaan Sara tai Janne.
Onko Aleksi täysraitis?
Petra ei kohta jaksa tätä porukkaa. Nina jaksaa puhua ja puhua.
Vierailija kirjoitti:
Sani näyttää, kävelee ja kuulostaa ihan vanhalta pirinistiltä. JA vielä deittailee alle kolmekymppistä jannua
No oho oli viimeinen nainen joka putosi telineestä, on kova kunto hänellä. Ikä huomioiden päälle vielä.
Viihteen näkökulmasta laittaisin hyphyn seuraavina Ronin, Petran ja Pinjan. Heillä vähiten annettavaa. Sani ja Sedu on ok kun juttelevat vanhemman väen kesken, muuten liian hiljaisia. Nina ja Aleksi mahdolliset draaman aiheuttajat pitäisin. Rosa ja Sanna sopivan puheliaita, ja uskaltavat avata suunsa. Janne ja Markku vetävät parasta huumoria.
Miten Ninan silmät on niinkuin lautaset ammollaan, aika psykoottiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ninalla ollenkaan iloisia juttuja kerrottavana?!
Onhan toi kertonut monia iloisia juttuja, kuten juuri äskenkin tuossa matkustelukeskustelussa
Mikä ihmeen tarve joillakin on puolustaa koko ajan kaikkea, mitä Mikkonen tekee.
Koettakaa nyt niellä, että viestien, peukutusten ja fb-kommenttien peusteella hän on ärsyttävä ja tekopyhä ihminen, joka elää menneisyydessä.
Timo T A oli muuten ihan yhtä itserakas ja omahyväinen kuin tämä jalkavaimosta valtakunnan leskeksi päätynyt kampaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi ja Nina on raittiista. Itse veikkaan Sara tai Janne.Onko Aleksi täysraitis?
On kertonut täällä, että oli katkolla v 98, eikä juo
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Vala ilmoitti että pystyy velat maksamaan että järjestää hiihdot! Arvostus👍
Kerätäänkö Afrikkaan rahaa?Lähetä viesti tähän numeroon!Kertoo suoraan ja hankkii itse yhteystyö kumppanit!Arvostus!
Juu, tottahan hiihtokisat järjestämällä yhdet puolen miljoonan verorästit maksaa. Sanoiko muista ulootoista tai sakoista että millä hoitaa. Minä en arvosta tyhjän puhujia. Pelkkää sanahelinää, teot ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi ja Nina on raittiista. Itse veikkaan Sara tai Janne.Onko Aleksi täysraitis?
On kertonut täällä, että oli katkolla v 98, eikä juo
Ei se siitä saakka juomatta ole ollut. Itse kertoi että on taas vasta vähän aikaa ollut kuivilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikasta porukkaa tuolla talossa. Matkustelleet ympäri maailmaa.
Ei siihen tarvitse olla rikas
No ei tartte, huvittaa aina kun ihmiset sanoo että sitten kun saavat lottovoiton niin sitten matkustellaan. Ei siihen mitään voittoja tarvii. Itse olen tavallinen kaupungin duunari ja olen matkustellut vuosikymmenten kuluessa kyllästymiseen asti. Kaikki maanosat käyty ja ehkä noin 40 eri valtiossa.
Juuri näin. Rikkaan ja köyhän ero on se, että köyhä tuhlaa kaiken rahansa.
Anna mä arvaan: sun huippuhetki oli, kun matkustit kolme vuotta sitten Korsosta Tuurin kyläkauppaan.
En tiedä viittaatko minun kommenttiin. Tarkoitan tuolla rikkaan ja köyhän erolla sitä, että monesti olen saanut kateellisia reagointeja erilaisista asioista. Samaan aikaan tämä kateellinen vetää askin pari röökiä päivässä, syö ulkona joka päivä, nappaa ärrältä kahvit, hakkaa kauppareissulla pelikonetta ym. ym. Elämä on valintoja täynnä... Ja siis olen käynyt muuallakin kuin korsossa:)
Vierailija kirjoitti:
Miten Ninan silmät on niinkuin lautaset ammollaan, aika psykoottiset.
Onhan hänellä jokin mielialalääkitys päällä...
Tuntuu usein ajatuskin seisovan silmien lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on alkoholisti. Ollut pari vuotta kuivilla.
Vierailija kirjoitti:
Sani näyttää, kävelee ja kuulostaa ihan vanhalta pirinistiltä. JA vielä deittailee alle kolmekymppistä jannua
Ai se oli tämä mikä Sanissa mammoja harmittaa... sillä on nuori mies 😂😂
Noilta olisi pitänyt ottaa mielialalääkkeet pois. Olisi tullut parempaa televisiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vala: Turkki kuuluu Afrikkaan
Onko Valavuori saanut yhtään faktaa oikein talossa?
Oliko Valavuori myös se, joka sanoi USA:n Route 66:n väärin?
Valan veloista paljon puhuttu mutta eikös Sedulla ollu paljon isompi piikki? Vai joko sai hoidettua? Muistaakseni puhuttiin yli millistä.
Nina äänessä taas alahuuli väpättäen... aika mennä siis kakalle.