Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
8061/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vala ei suinkaan vedä nytkin jotain kuolemantylsää monologia. Kun täällä jatkuvasti Ninasta valitetaan. Miksi sillä on joku puntti tuolla ammeessa.

Että osaakin olla tylsä mies. Karkailee niin pahasti sivuraiteille ettei muista enää itsekään mitä piti sanoa.

Vierailija
8062/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni ei tiedä Rosan puoluetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8063/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valavuorella ei ole muuta kuin ne smat urheilujutut: Nykänen, Selänne, Nykänen, Selänne ja jutut joistain B-luokan räppäreistä. Ja juttu jatkuu ja jatkuu ja jatkuu

Voi luoja kuinka puuduttavaa monologia mies vetääkään.

Rakastaa omaa ääntään ja haluaa olla keskipisteenä.

Vierailija
8064/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Vala ilmoitti että pystyy velat maksamaan että järjestää hiihdot! Arvostus👍

Kerätäänkö Afrikkaan rahaa?Lähetä viesti tähän numeroon!Kertoo suoraan ja hankkii itse yhteystyö kumppanit!Arvostus!

Vierailija
8065/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikasta porukkaa tuolla talossa. Matkustelleet ympäri maailmaa.

Ei siihen tarvitse olla rikas

No ei tartte, huvittaa aina kun ihmiset sanoo että sitten kun saavat lottovoiton niin sitten matkustellaan. Ei siihen mitään voittoja tarvii. Itse olen tavallinen kaupungin duunari ja olen matkustellut vuosikymmenten kuluessa kyllästymiseen asti. Kaikki maanosat käyty ja ehkä noin 40 eri valtiossa.

Vierailija
8066/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valavuorella ei ole muuta kuin ne smat urheilujutut: Nykänen, Selänne, Nykänen, Selänne ja jutut joistain B-luokan räppäreistä. Ja juttu jatkuu ja jatkuu ja jatkuu

Voi luoja kuinka puuduttavaa monologia mies vetääkään.

Rakastaa omaa ääntään ja haluaa olla keskipisteenä.

Sanikin meni mieluummin takaisin Mikkosen pöytään, jaksoi Valavuoren paasausta parisen minuuttia

Vierailija
8067/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ja vihaan Rosa Meriläistä, mitä helvettiä. Sama oikeastaan Nina Mikkosen kanssa, mutta vihaan häntä vähän enemmän ja rakastan vähän vähemmän. Paljon hyvää, mutta niin paljon kaikkea mistä en katsojana pidä.

Vierailija
8068/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tartte, huvittaa aina kun ihmiset sanoo että sitten kun saavat lottovoiton niin sitten matkustellaan. Ei siihen mitään voittoja tarvii. Itse olen tavallinen kaupungin duunari ja olen matkustellut vuosikymmenten kuluessa kyllästymiseen asti. Kaikki maanosat käyty ja ehkä noin 40 eri valtiossa.

Sama, muuten mutta en läheskään noin monessa maassa ole käyyt, mutta matkustellut aina, teinistä saakka. Ja ihan duunarin palkoilla.

Vierailija
8069/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran piti esittää perse sitten Markulle. Oli ihan yhtä hymyä kun pääsi Markun kanssa samaan paljuun.

Vierailija
8070/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Rikkaan ja köyhän ero on se, että köyhä tuhlaa kaiken rahansa.

Vierailija
8071/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko kiinnittäny huomiota et tollasissa pinemmissä porukoissa Markku tekee monesti sellasen keskustelun alotuksen tai kysymyksen, et kaikki kertoo jonku jonku oman mielipiteen tai näkemyksen.

Ihan kiva juttu tuolla porukassa et kaikki pääsee ääneen ja saa suum vuoron. Ei oo nyt paljussakaan Aleksi päässy kertomaan kovin pitkiä urheiluselostuksia.

Just ku pääsin sanomasta nii Valavuori alotti loputtoman pitkän tarinan :''''D

Jaarittelee ja jaarittelee ja jaarittelee ja sitten sanoo että mitähän mä olinkaan sanomassa, en ees muista.

Muut näyttää kuin olisivat kuolemassa tylsyyteen

Paljussa oli hyvä ja vilkas keskustelu menossa ennen kuin Valavuori pulahti mukaan tappamaan sen tylsyydellään :D

Mun mielestä Valavuorella on ihan hyviäkin juttuja ja pointteja, monesti kahdenkesken in ihan hyviäkin keskustelu. Mutta tuntuu että hän ei porukassa osaa otta huomioon muita kuulijoita, vaan vaahtoaa omaa tarinaansa piittaamatta siitä jaksaako sitä kuunnella.

Vierailija
8072/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Ninalla ollenkaan iloisia juttuja kerrottavana?!

Onhan toi kertonut monia iloisia juttuja, kuten juuri äskenkin tuossa matkustelukeskustelussa

Vierailija
8073/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaran piti esittää perse sitten Markulle. Oli ihan yhtä hymyä kun pääsi Markun kanssa samaan paljuun.

Tai sitte halusi näyttää mulle. Olin yhtä hymyä myös..

Vierailija
8074/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva.fi mainittu

Kuka ja miten mainitsi?

Vierailija
8075/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääääk, näittekö Rosan pitkät kainalokarvat

Vierailija
8076/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Rikkaan ja köyhän ero on se, että köyhä tuhlaa kaiken rahansa.

Anna mä arvaan: sun huippuhetki oli, kun matkustit kolme vuotta sitten Korsosta Tuurin kyläkauppaan.

Vierailija
8077/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko kiinnittäny huomiota et tollasissa pinemmissä porukoissa Markku tekee monesti sellasen keskustelun alotuksen tai kysymyksen, et kaikki kertoo jonku jonku oman mielipiteen tai näkemyksen.

Ihan kiva juttu tuolla porukassa et kaikki pääsee ääneen ja saa suum vuoron. Ei oo nyt paljussakaan Aleksi päässy kertomaan kovin pitkiä urheiluselostuksia.

Just ku pääsin sanomasta nii Valavuori alotti loputtoman pitkän tarinan :''''D

Jaarittelee ja jaarittelee ja jaarittelee ja sitten sanoo että mitähän mä olinkaan sanomassa, en ees muista.

Muut näyttää kuin olisivat kuolemassa tylsyyteen

Paljussa oli hyvä ja vilkas keskustelu menossa ennen kuin Valavuori pulahti mukaan tappamaan sen tylsyydellään :D

Mun mielestä Valavuorella on ihan hyviäkin juttuja ja pointteja, monesti kahdenkesken in ihan hyviäkin keskustelu. Mutta tuntuu että hän ei porukassa osaa otta huomioon muita kuulijoita, vaan vaahtoaa omaa tarinaansa piittaamatta siitä jaksaako sitä kuunnella.

Ei ole sen kummempi kahden keskenkään ollut. Joko mielistelee Meriläistä tai Ukkolaa droppailee julkkisystäviensä nimiä tai kehua leuhottaa muiden tekemisillä. Aina saatava viimeinen sana. Ja eka. Ja päättää aihe. 

Vierailija
8078/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on eniten kännissä tänään ?

Aleksi ja Nina on raittiista. Itse veikkaan Sara tai Janne.

Vierailija
8079/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara lähti saunasta jonnekin (kylppäristä ulos), eikä käynyt suihkussa ollenkaan, hyhhyh.

Vierailija
8080/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sani näyttää, kävelee ja kuulostaa ihan vanhalta pirinistiltä. JA vielä deittailee alle kolmekymppistä jannua

Ketju on lukittu.