Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Olen vain pätkittäin sieltä sun täältä selannut tätä ketjua. En tiedä onko tästä jo puhuttu, mutta Ronilla on video tästä osallistumisestaan Big Brotheriin. Tästä videosta viisaannuin BB:stä ja Ronin suhtautumista ohjelmaan. Katsottuani tuon videon niin BB on aikalailla muuttunut mitä on ollut (En ole edes viimeisimpiäkään BB:itä katsonut).
Pinsku olis paljon nätimpi ilman tuota sonninkorua nenässä.
Vala sanoi että jatkuvaa oman hännän nostoa ei jaksa kukaan katsoa.... Aa älä
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein muistan edellisen julkkisten bb-kauden (2013), niin minun mielestä tämän porukan valinnassa onnistuttu paremmin. Yhtenäisempi ja rennompi, näin ainakin tuntuu nyt.
Silloinhan lyhyemmän julkkis bb:n jaksojen aikana ovi kävi ulospäin tiuhaan, silloin mm. Frederik ja a Andy Mc Coy lopettivat kesken ja useampi heitettiin pihalle sääntörikkomusten takia.
Oot kyllä oikeassa, en silloin ees jaksanu katsoa loppuun, mutta nyt oon kyllä aika paljon 24/7:aa seurannu eikä mua oo ärsyttäny yksikään asuka vielä henkilökohtaisesti. Olen kyllä ikäni ollu erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä paljon ja nähnyt kaikenlaista. Ehkä jotenkin paljon tuntuisesti on vain urheilusta tietäviä tai puhuvia ihmisiä mutta ei sekään nyt muutamassa päivässä ole haitannut, ensit teisä jos olis jäljellä vain niitä asukkaita, jaksisiko enää kuunnella, mutta nyt menettelee, ei tuolla kukaan yksittäinen asukas kovin pitkää pätkää kerrallaan ole äänessä ollut.. Loistava kattaus!
Muo pelottaa toi Ninan tuijotus. Silmät on välillä ihan isot "lautaset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina ei tiennyt kuka on Sanna Marin.
Vai niinkö se meni🤣
Jos ei tiedä niin ei kannata täällä valehdella..vaikka en Mikkosta siedäkkään!
Tuollahan tuo on BB Instassa klippi mene katsomaan jos et usko mitä sanoi, lopeta jankkaaminen sitten
Vierailija kirjoitti:
Vala sanoi että jatkuvaa oman hännän nostoa ei jaksa kukaan katsoa.... Aa älä
Petra ei näköjään mene enää Valan hoviin
http://leffanator.blogspot.com/2021/05/keskustelua-nayttelijasta-markku…; Markku Pullihan se siinä pullistelee :)
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainoa, jota ärsyttää nuo Saran tokaisut. Jjuuh! Kllä! Ei se mitään! Ole hyvä! Juu kohteliaita ilmaisuja, mutta jotenkin huudahtaa nopeasti, kovaäänisesti ja teennäisesti. Ja ei tämä nyt ole mikään iso juttu, mutta jotenkin hassu maneeri.
Juu, et.
Juut
A köytän paljon itse, nyt vaan ärsyttää kun tulee kielinaisen ontto olemus mieleen siitä.
Juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun tuo Nelosen tettiläinen äänimies ei saa jaettua noita mikrofoneja järkevästi kiinni ja auki oleviin
Oisko joku harjoittelija tai vastavalmistunut äänimies.
Taitaa olla nuo BB:n sivutkin jonkun harjoittelijan kontolla, kun sinne tooodella hitaasti päivittyy tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Taas keittoa, 2 x tänään. Onko tuo Markku salaatin purija???
Mitä ihmettä jengi täällä marmattaa tuosta vegeruasta? Ihan niinku siellä olis syödä jotai lihaa :D Eilen vetivät viimeset lihat ja tänää on syöty pelkkää kasvisruokaa.
Ihan hyvin noi on siihen nähden tehtyä ruokaa, että mitä aineksia mahdollista käyttää. Eihän niil oo edes mitään leipää?
Ilman vegekokkia tuskin olisivat syöneet mitään proteiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas keittoa, 2 x tänään. Onko tuo Markku salaatin purija???
Kyllä se vielä tänä iltana syö viisi kertaa, roni myös. Aina kulho edessä.
Vegeruoka ei pidä nälkää.
Totta kai pitää kun sen koostaa oikein. Enemmän papuja ja herneitä lautaselle. En tiedä mitä nuo kokkaa, mut toki joku pelkkä nuudeli tai peruna ei pidemmän päälle nälkää pitkään pidä.
En ole yllättynyt, että nelosen BB on tuotantona kökömpi kuin Subin BB, mutta jopa AlfaTV olisi todennäköisesti osannut tehdä ensimmäistä laadukkaamman häätölähetyksen.
Valavuorella erikoisia kommentteja poliitikoista. Liikemaailmassa kuulemma kannetaan vastuu mokistsa ja poliitikot ovat suojattuja. Kritisoi myös siitä, että poliitikot syyttävät toisia mieluummin kuin tekevät jotain asioille. Itse kuitenkin on tuomittu talousrikollinen eikä näe tehneensä mitään väärää. Hänellä on myös Kokoomuksen puoluekirja ja tällä hallituskaudella nimenomaan Kokoomushan on kunnostautunut muiden syyttelyssä.
Toni positiivinen yllätys! En jaksanut kuunnella kun oli mäkihypyn asiantuntija vuosia sitten!Hirveä puhe ripuli ja puhui selostajan päälle!👍peukut Tonille
Vierailija kirjoitti:
Ei Pinsku ole sitä nenäänsä laittanutkaan sen vuoksi, että näyttäisi kauniilta juuri sinun silmissäsi.
Jokainen saa näyttää siltä, miltä itse haluaa.
Miksi edes olet huolissasi siitä, että Pinskun pitäisi näyttää nätimmältä?
Pinja laittaa ylipitkiä rakennekynsiä. Olen aina ihmetellyt, että miten tuollaisten kanssa käydään vessassa, pyyhitään yms?? YÖKS, luulisi, että sinne kynsien alle jäisi kaikkea. Ja miten nuo kestää käsien pesun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän toi Vala kehuu ketä tuntee ja kenen kanssa reissussa😄Vois Nieminen kehasta että onko täällä muita Olympia voittajia!
Miks sillä on se helkkarin hikipantakin päässä 🤭
Koettaa tapailla jotain nuorten muotia, haluaa profiloitua nuorekkaana ja urheilullisena
🤣🤣👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Pinsku ole sitä nenäänsä laittanutkaan sen vuoksi, että näyttäisi kauniilta juuri sinun silmissäsi.
Jokainen saa näyttää siltä, miltä itse haluaa.
Miksi edes olet huolissasi siitä, että Pinskun pitäisi näyttää nätimmältä?
Mitä sä vauhkoat. Kai nyt omia mielipiteitään saa heittää. Ihan niin kuin sinäkin.
Rosan suu näyttää hauskalta kun se puhua papattaa niin nopeasti