Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinsku olis paljon nätimpi ilman tuota sonninkorua nenässä.
Ei Pinsku ole sitä nenäänsä laittanutkaan sen vuoksi, että näyttäisi kauniilta juuri sinun silmissäsi.
Jokainen saa näyttää siltä, miltä itse haluaa.
Miksi edes olet huolissasi siitä, että Pinskun pitäisi näyttää nätimmältä?
Mitä sä vauhkoat. Kai nyt omia mielipiteitään saa heittää. Ihan niin kuin sinäkin.
Sinä arvostelit ulkonäköä. Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökö ne kaikki vegee koska Markku kokkaa?
Kaikki syövät vegeä, koska kaupasta ei saatu lihaa.
Kaupassa ei ollut lihaa edes tarjolla, pelästään jotain makkaraa ja eineksiä
Kunnon rokkari tuonne taloon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinsku olis paljon nätimpi ilman tuota sonninkorua nenässä.
Ei Pinsku ole sitä nenäänsä laittanutkaan sen vuoksi, että näyttäisi kauniilta juuri sinun silmissäsi.
Jokainen saa näyttää siltä, miltä itse haluaa.
Miksi edes olet huolissasi siitä, että Pinskun pitäisi näyttää nätimmältä?
Mitä sä vauhkoat. Kai nyt omia mielipiteitään saa heittää. Ihan niin kuin sinäkin.
Sinä arvostelit ulkonäköä. Minä en.
Niin mitä sitten? Sehän oli oma mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuorella ansiotulot monena vuotena nolla euroa. Siinä ei paljoa veroeuroja kerry.
#nettosaaja
Siitähän se just tuomion sai ettei ilmottanu tulojaan vaan veti pimeenä taskuun. 2,5 vuotta ehdollista vankeutta ja 3 vuoden toimintakielto- Puolen millin verot nyysi omaan taskuun.
Kuinka tyhmä pitää olla että tekee tuollaista julkista työtä eikä maksa siitä veroja? Luuleeko se oikeesti ettei siitä jää kiinni?
Yrittikö se hyppös-pääskysaaria? Nehän ei maksa veroja heti, vaan jälkeenpäin. Sijoittavat ja antavat omaisuuden kasvaa ja sitten maksavat veronsa. Tiedä sitten onko hyöty niin suuri, että kannattaa vekslailla.
Ai niillä on ollu semmoista? Luulen että Valavuori on vaan niin tyhmä että luuli oikeesti voivansa välttyä verojenmaksulta jos ei ilmota tulojaan.
No voihan kuka tahansa tehdä noin. Maksaa veroa pienellä prosentilla ja varautuu maksamaan jäännösveron.
Teen joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina mietti tuolla tänään, että hänellä voi olla adhd, molemmilla pojillaan kuulemma on. Adhd tai add selittäisi hyvin tuota loputonta puhetulvaa, joka vaan jatkuu ja jatkuu ja harhailee sivupoluille. Se on ihan tyypillinen piirre nepsyillä, osa tiedostaa ja hallitsee paremmin, osa huonommin.
Olen itse joskus aiemmin miettinyt, voisiko Niemisellä olla adhd (ihan julkisuuskuvan perusteella) ja ihan hyvin voisi olla ainakin piirteitä tuonkin perusteella, miten on käyttäytynyt talossa. Toisaalta taas mitä väliä, kunhan vaan spekuloin joutessani. 🤔
Voi jösses, vielä adhd:kin raukalla 🤣 En kyllä näe mitään siihen viittavaa. Varmaan jotain mt-häiriötä onkin mutta tuskin tuo.
Eiköhän olisi jo asian tossa iässä tutkituttanut jos kerran lapsensakin on.
Surullista että huonoa käytöstä vedotaan aina adhd:seen.
Ihmiset on vaan erilaisia ja käyttäytyy kuten käyttäytyy ilman että niillä pitää olla joku diagnoosi taustalla, jos ei istu vaikka siihen yleiseen "koulutus-koti-mökki-avio-lapset" muottiinNina sanoi itse, että ei ole halunnut mennä tutkimuksiin, joten hukkaan meni nyt viisastelusi.
No vttuako sitäkin sitten pitää vielä pohtia ja arpoa kun kerran ei edes ole kiinnostanut tietää onko vai ei.
Älä ny mulle riehu, kunhan raportoin talon tapahtumia. On Nina minustakin raskas, mutta jos se johtuu neurologisista jutuista, niin niihin ei määräänsä enempää voi itse vaikuttaa. Yksi parhaista ystävistäni on adhd, ja välillä oireet on todella rasittavia lähellä oleville. Mutta ei hän tahallaan sellainen ole. Mikkosesta en tiedä, mutta voisi ajatella että ei hänkään varta vasten halua olla raskas ihminen, hän ei vaan osaa muuta.
Ei mikkosella mitään adhd:ta ole, se on ihan muutoin vain tollo ja huomiohakuinen.
Jos pojalla on asperger, niin voi sitä Ninallakin jotain neurologista olla. Usein se periytyy. Tai sitten ei ole mitään. Eihän sitä tiedä kuin tutkimalla.
Ei ole periytyvää eikä asperger ole mikään sairaus. Jättäkää ihan suosiolla noista irvailu pois.
No kyllähän ADHD ja asperger periytyy. Voi hypätä sukupolvien yli mutta aika suuri osa tapauksista selittyy perinnöllisyydellä.
Kai te tajuatte millanen niiden poikien siittäjä oli sotilaspuvuissaan yms. Ja eihän poikien "erityisdestä" kukaan tiedä. Nina puhuu juttuja joilla kerjää säälipisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Pinja laittaa ylipitkiä rakennekynsiä. Olen aina ihmetellyt, että miten tuollaisten kanssa käydään vessassa, pyyhitään yms?? YÖKS, luulisi, että sinne kynsien alle jäisi kaikkea. Ja miten nuo kestää käsien pesun?
Pyyhitkö sinä perseesi kynsillä? Hyi s**tana.
Taas on kaikkien mikit yhtäaikaa päällä... Varmaan olisi ihan mielenkiintoisia juttuja mutta kun ei niistä saa mitään selvää kun kaikki puhuvat yhtä aikaa. Voi tuotanto :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas keittoa, 2 x tänään. Onko tuo Markku salaatin purija???
Kyllä se vielä tänä iltana syö viisi kertaa, roni myös. Aina kulho edessä.
Vegeruoka ei pidä nälkää.
Totta kai pitää kun sen koostaa oikein. Enemmän papuja ja herneitä lautaselle. En tiedä mitä nuo kokkaa, mut toki joku pelkkä nuudeli tai peruna ei pidemmän päälle nälkää pitkään pidä.
Pavut ja herneet pierettää. 9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina ei tiennyt kuka on Sanna Marin.
Vai niinkö se meni🤣
Jos ei tiedä niin ei kannata täällä valehdella..vaikka en Mikkosta siedäkkään!
Mitä itse valehtelet? Nina oli ihan ulalla kun joku mainitsee Sanna Marinin, että kuka ihme se on ja hautaa nolona kasvot käsiinsä kun kuulee, että kyse on maamme pääministeristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja täällä joku väitti pitkin päivää kivenkovaan, että liha kuuluu asukkaiden peruselintarvikkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas keittoa, 2 x tänään. Onko tuo Markku salaatin purija???
Kyllä se vielä tänä iltana syö viisi kertaa, roni myös. Aina kulho edessä.
Vegeruoka ei pidä nälkää.
Totta kai pitää kun sen koostaa oikein. Enemmän papuja ja herneitä lautaselle. En tiedä mitä nuo kokkaa, mut toki joku pelkkä nuudeli tai peruna ei pidemmän päälle nälkää pitkään pidä.
Jotai soijaa ja tofua ne on käyttäny, sitä varmaa mitä kaapista löytyy.
Ja taas vaimennettiin mikit kun ois ollut porukalla hyvä keskustelu tupakoinnin lopettamisesta. Nyt kuunnellaan kun kaks ährää jonkun kuntolaitteen mutterin parissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja täällä joku väitti pitkin päivää kivenkovaan, että liha kuuluu asukkaiden peruselintarvikkeisiin.
Varmaan se sama vastarannan kiiski, joka ei millään uskonut Ninan kysyneen kuka on Sanna Marin (vaikka siitä on videotodistekin).
"voih.. on seki hirveetä ku mun täytyy välillä lastenosastolta mennä ettii kenkii.."
Mikkonen
Putoaisipa Mikkonen. Ei oikein enää jaksa sitä sanataitelua, siis kykyä tuottaa hitaahkolla temmolla ja polveillen asiasta toiseen, kolmanteen... ja kohta kolmanteenkymmenenteen. Sellaisilla välilauseilla vain sidotaan yksi asia toiseen. Ei vain enää jaksaisi, vaikkei hänessä nyt mitään vikaakaan ole.
Kuka lähtee? Toivon, että Nina lähtee. Veikkaan kuitenkin, että Sanna tai Rosa. Haluaisin, että ainakin Rosa ja Toni jää.
Älkää hyvät ihmiset parjatko harjoittelijoita. He ovat usein kunnianhimoisia ja tarkkoja työssään.
Kyllä tässä on taustalla ihan tuotannon palkkaama "ammattilainen".