Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaksintaistelusta Sanna puhui kylppärissä? Sekoittaako nyt Farmi-formaattiin vai onko noista häätöäänestyksessä olevista kaksi menossa johonkin kaksintaisteluun?
lue bb-sivulta
Mitä sieltä pitäisi lukea? Minun nettini on ilmeisesti rikki, kun en näe bb:n sivuilla mitään muuta kuin "Mies- ja naisihanteet puhuttavat BB-talossa – Ootsä tissi- vai peppumiehiä?” Häätöäänestysohjeissa ei lue mitään. Mihin siellä pitäisi mennä, että löytyisi jotain oikeaa tietoakin?
No joko selaat sieltä uutisista tiedot, toivot että joku vääntää rautalangasta tänne tai odotat ja katsot illan teevee-lähetyksestä
Niin? Minä selasin, en löytänyt. Kysyin täältä ja käskettiin menemään bb:n sivuille, en vieläkään löytänyt. Eli pitänee odottaa illan lähetystä, kun kukaan ei suostu vastaamaan vaikka ilmeisesti tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän toi Vala kehuu ketä tuntee ja kenen kanssa reissussa😄Vois Nieminen kehasta että onko täällä muita Olympia voittajia!
Miks sillä on se helkkarin hikipantakin päässä 🤭
Koettaa tapailla jotain nuorten muotia, haluaa profiloitua nuorekkaana ja urheilullisena
Voihan Nina ja äidilliset tunteet! Moneskohan kerta tänäkin päivänä näistä tunteista... Toivotaan että lähtee tänään!
Vierailija kirjoitti:
Sara katsoo aina elämänsä pr tilaisuuden kun tälläytyy, toivoo uraa. Hirmu täpinöissä heti kun lisää julkisuutta tv ssä tulossa :D!
Saraa kiinnostaa julkisuus tässä maassa?😁
Päässyt tekemään duuneja Usa:ssa joista sinäkin voit vähän unelmoida.
Vierailija kirjoitti:
En oo nähny itsekeskeisempää ihmistä ku toi Aleksi.
Ei kukaan muukaan ole
Siis yhtään en enää kestä tuota kilpakehuntaa, mitä nämä kaksi akanketkua Mikkonen ja Ukkola harrastaa, nyt Petraa kohden. Kumpikin on kuuluisa ihmisten arvostelusta, halveeraamisesta, suvaitsemattomuudesta, kokonaisten ihmisryhmien mustamaalaamisesta, mutta tuolla nyt makealla äänellä hurskastellaan ja heitellään ylisanoja. Alentuvasti ja maireasti.
Petra sanoi, että ihmisiin on vaikea luottaa. Jep. Ja noihin kahteen kaikkein vähiten. No, okei siellä on yksi vielä ketkumpi, Valasvaras eikun Valavaara.
Vierailija kirjoitti:
Voihan Nina ja äidilliset tunteet! Moneskohan kerta tänäkin päivänä näistä tunteista... Toivotaan että lähtee tänään!
Yksi tuotannon lellikeistä eli ei lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valalla housunetumus märkänä.
Hups!
Heittäkää se pihalle jo, onpa törkee
Taas?
Mua kyllä nolottaisi olla julkisuudessa ilman mitään meriittejä. Timo Ta:n puolisona oleminen ei ole sellainen.
Siis maksetaanko noille jotain pierubonusta?
"Et ehkä voita koko skabaa ja saa kolmeakymmentätuhatta euroa, mutta me maksetaan sulle vitonen joka pöräytyksestä."
"Joo, hyvä diili, mä otan sen."
Talossa on 13 ihmistä ja molemmat streamit näyttävät samaa kolmen ihmisen keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Taas keittoa, 2 x tänään. Onko tuo Markku salaatin purija???
Kyllä se vielä tänä iltana syö viisi kertaa, roni myös. Aina kulho edessä.
EKSÄ TIEDÄ KUKA MÄ OON?? kirjoitti:
Ei hetkeäkään, että Valavuori ei mainosta itseään ja selitä omaa paremmuuttaan. Rasittava tapaus kyllä.
Ihmetyttää jos studiossa ei kukaan mainitse Valavuoren leijuilusta ja itsensä korostamisesta ollenkaan.
Muut asukkaat on selvästi loppu ainaiseen oikeassa olemiseen ja pätemiseen, mutta tämä vaan ei tajua ja jatkaa vaan.
Puhuu leveitä kuinka tuntee kaikki ja paras oli kun alkoi Petralle selittää painin maaimaa ja sääntöjä. Totaalinen pelle 🤡
Toiset kysyi Pinskulta ja Ronilta tuben asioista ja tuloista niin johan tämä kaiken osaava ja tietävä alkoi selittää Ronin ja Pinskun päälle. Nolo tapaus. 💩
No tämäpä! Tietää ja osaa aina kaiken paremmin.
Tänään veti ihan teinipoikamaisesti herneet nenään kun Nina kehaisi Ronia ja Markkua herrasmiehiksi, jotka kuuntelevat muitakin eivätkä ole vain itse äänessä. Ei maininnut Aleksia eikä minusta osoittanut sitä kellekään mutta siitä asti on Aleksi, reilu heppu, halunnut tuosta valittaa jollekin ja kuittailla Ninalle mitsä vaan voi. Kasvaisi jo aikuiseksi, eikö se ole yli 40?
Onko siellä muitakin persuloideja kuin Sanna ja Seppo?
Vierailija kirjoitti:
Siis yhtään en enää kestä tuota kilpakehuntaa, mitä nämä kaksi akanketkua Mikkonen ja Ukkola harrastaa, nyt Petraa kohden. Kumpikin on kuuluisa ihmisten arvostelusta, halveeraamisesta, suvaitsemattomuudesta, kokonaisten ihmisryhmien mustamaalaamisesta, mutta tuolla nyt makealla äänellä hurskastellaan ja heitellään ylisanoja. Alentuvasti ja maireasti.
Petra sanoi, että ihmisiin on vaikea luottaa. Jep. Ja noihin kahteen kaikkein vähiten. No, okei siellä on yksi vielä ketkumpi, Valasvaras eikun Valavaara.
Ukkolaa ja Mikkolaa nyt ei voi edes verrata. Sanna on hyvä ammatissaan, Mikkola täys höperö.
Haloo ohjaaja!! Monta minuuttia jo näytetty samaa keskustelua! Mute Nina!
Petra saa nyt rauhassa keskustella ja kertoa omasta urasta kun valavuori ei ole puhumassa päälle ja pätemässä vieressä. Kiva kuunnella Petran tarinaa kun valavuori ei ole selittämässä.
Vierailija kirjoitti:
Siis maksetaanko noille jotain pierubonusta?
"Et ehkä voita koko skabaa ja saa kolmeakymmentätuhatta euroa, mutta me maksetaan sulle vitonen joka pöräytyksestä."
"Joo, hyvä diili, mä otan sen."
Kehuukohan aleksi kenen kanssa on piereskellyt?
Saran tyylistä päätellen kukahan tulee? Ariana Grande?
Ketä veikkaatte?
Aleksi katsoo ensiksi pepun koska on nk peppu mies.