Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
5721/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kylhän sen näkee kun ne tulee suoraan selästä ulos", sanoi Sedu täytetyistä pyllyistä. 👍🏻

Sedu on ihmeen maalaisjärkinen ja mukava, ei feikki.

Vierailija
5722/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieminenkin on kyllä hauska ja sujuva tarinankertoja. Enemmän tämmöistä.

Urheilu. Eipä tarinaa muuta oo. No parisuhteet.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5723/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei mukaan kiinnosta Rosan ja Sannan vanhempien erinomaisuus. Rosa ja Sanna ulos! Tonin jutut on enemmän mun mieleen,

Hep! Minä oon kanssa tykänny tänään Tonin ja Sedun jutuista.

Vähemmän tosiaan kehuja Sannan ja Rosan omista vanhemmista.

Vierailija
5724/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sani Hämeen hidas, Hämeenlinnasta.

Vierailija
5725/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roni kahlaa tämäkin formaatin samalla tyylillä millä on vetänyt aikaisemmat tosi-tv esiintymiset. Näyttelee tutut kuviot eikä tuo omaa itseään esiin. Ronin yleistietämys yhteiskunnallisista asioista ym. täysin nolla, jatkuvaa universaalia höpötystä mikä ei johda mihinkään.

Hauska hattu laitan sen päähän...oho..sukat meni väärinpäin eiku oikeinpäin....nykyt nukun hassusti...oho..kompastuin...katso minun ilmettä...oho ai niinkö...joo...nyt vähän hassua puhetta ja ilmettä...joo minä voin

Mun mielestä Ronin olemuksessa näkyy tää somettajien ikäluokka. Eilen puhui siitä, että mieleluummin laittelee ääniviestejä kavereiden kans, kuin soittelee. Että soittaminen on ahdistavaa, ku ei ehdi yhtään miettiä mitä sanoo. Mun mielestä sama on näkyvissä tuolla talossa, sellanen spontaani rentous ja vitsailu puuttuu kokonaan. Sellasta suunniteltua, muka hauskaa ihan tilanteesta irralista läppää yrittää heittää. Vertaa esim. Porkkaan, jolla tulee sellasta tahatonta tilannehuumoria kokoajan.

Ymmärrän sen, että TYÖasioissa haluaa suunnitella ja miettiä tarkoin mitä sanoo puheluissaan, mutta miksi ihmeessä toimii noin myös kavereiden kanssa? Miksi kavereiden kesken pitäisi harkita tarkkaan mitä sanoo? Tosi outo ajatus. Mä ainakin tykkään jutella kavereiden kanssa mahdollisimman rennosti, ilman turhia paineita mistään tarkoin käsikirjoitetuista nasevista kommenteista.

On tainnut Roni kadottaa aidon itsensä, kun elinkeinona on esiintyä kameralle.

Jatkuvasti rooli päällä. Valtava ero esim. luontevaan, rentoon ja aitoon Janne Porkkaan joka omaa loistavan huumorin- ja tilannetajun.

Vierailija
5726/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Älkää nyt koko ajan pyydelkö anteeksi! Sääli on sairautta!” - Porkka

Tais olla piikki Mikkosen tekonöyristelylle. 🤭

En tiedä, en nähnyt.

Hyvä Janneeee!!!!

Vierailija
5727/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä murretta Sani puhuu? Kuulostaa ehkä Tampereen seudun murteelta.

Sanoi olevansa Hämeenlinnasta ja asuneensa nyt 6-7 vuotta Tampereella.

Vierailija
5728/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei mukaan kiinnosta Rosan ja Sannan vanhempien erinomaisuus. Rosa ja Sanna ulos! Tonin jutut on enemmän mun mieleen,

Hep! Minä oon kanssa tykänny tänään Tonin ja Sedun jutuista.

Vähemmän tosiaan kehuja Sannan ja Rosan omista vanhemmista.

24/7 en oo kuullut . Tiedän että Sannin äiti ollut kansanedustaja. Tonin asiat tiedetään jo lehdistä.

Vierailija
5729/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahyppy ja tanssi ovat ne kaksi lajia, jotka tekee kauniin miesvartalon, Rosan mielestä.

Uinti tekee miehillä hyvän vartalon.

Vierailija
5730/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksooku muut kuunnella näitä urheilujuttuja?

Vierailija
5731/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat juoruilee .

Vierailija
5732/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin pitänyt Sedusta. BB:n myötä oon huomannut, että onkin fiksu, mukava ja kiinnostava heppu. Mutta...pakko sanoa, että perussuomalaisten ehdokkuus tiputti pisteitä. En pysty ottamaan enää vakavasti. Harmi, aloin jo tykätä.

Vierailija
5733/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais olla piikki Mikkosen tekonöyristelylle. 🤭

En tiedä, en nähnyt.

Hyvä Janneeee!!!!

Tilanne oli:

Nina valittu seuraavaksi kilpailijaksi.

Valavuori alkaa valittaa että olisi pitänyt ottaa nopeampi.

Nina sanoo vaan kerran, että no anteeksi nyt sitten, johon

Janne että tässä ei ole mitään anteeksipyydeltävää, tehdääs nyt ensin vaan tää tehtävä ennen kuin arvostellaan ja sääli on sairautta.

-

Nina suoritti osansa nopeammin kuin Petra

Vierailija
5734/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko kerta kun kertovat samaa Jasper-Matti-tulkkausjuttua.

Vierailija
5735/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kun porukka juttelee jo jostain yhdessä kaikki niin Rosa kiljuu päälle jonkun toisen aiheen

Tuota ihmettelen itsekin, että valavuorta kyllä morkataan muiden päälle puhumisesta vaikka rosa on siinä paljon pahempi. Lisäksi rosan möläytysten jälkeen porukka menee ihan mykäksi kun taas valavuoren päällepuhumisten jälkeen keskustelu vaan jatkuu hieman polveillen.

Valavuori puhuu päälle mutta samasta aiheesta, Rosa vaihtaa aina ihan johonkin muuhun ja muut ihmeissään

Vierailija
5736/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan mielenkiintoinen keskustelu pöydän ääressä ihannekumppanin ulkonäöstä, ikäerosta ja muista piirteistä. Hyvä, että kaikki osallistui ja jokainen sai vuorollaan vastata. Oli helpompi kuunnella, kun yksi puhui. Lopussa kuitenkin pöydän eri päädyt alkoi puhua keskenään ja silloin ei kyllä kuullut enää yhtään mitään. Olisi ollut ihan mielenkiintoinen puheenaihe, joka olisi voinut laajentua ja jatkua pidempäänkin, mutta päättyi harmillisesti kun BB oli ajoittanut tehtävän alun juuri tähän kohtaan.

Sama ongelma on ollut aina BB alkaessa, kun jengi tutustuu toisiinsa. NIitä on liian paljon samassa paikassa ja äänet puuroutuu. Viime kausi oli ok seurattava alusta saakka, kun olivat jaettuna mökkiin ja taloon. Paljon helpompaa kuulostella juttuja sieltä täältä ja sitten se Sinin huuto pakotti seuraamaan vaan mökkiä.

Sitten vielä tuntuu, että tuotanto mokaa osan äänistä, kun ei vaan saa mistään kiinni, mikä voisi olla katsojista mielenkiintoista.

Eilen illalla Toni muisteli Matti Nykästä ja hänen edesottamuksiaan. Yritin kuunnella, mutta väliin luikahti Janne Porkan itekseen "viheltelyä" makkarissa, toisen pään olkkarin satunnaisia yhähdyksiä tubettamisesta ja Ninan säätöä ja vaatteiden laskostelusta. Keskity siinä sitten. :(

Vierailija
5737/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina muisti siveänä todetä "tai ei niitä ole ollut kuin kolme", kun puhutaan noista miesmakujutuista.

Mitenhän lienee. 😂

Vierailija
5738/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu. Porkka viittasi siihen, kun Nina alkoi etukäteen pyytelemään anteeksi hänen hidasta juoksuaan. Rasittavaa tuollainen jatkuva itsensä alentaminen.

Valavuorihan sen alensi, kun sanoi että ois pitäny ottaa joku nopeampi asukas siihen. Valavuori on itse kahteen kysymykseen jo sanonu väärän vastauksen, eipä sure niitä. Miksi haukkuu muita jo etukäteen, Ninahan oli hiton nopea kaiken lisäksi.

Vierailija
5739/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yllätys, Rosalla on taas nälkä :D

Vierailija
5740/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara rasvaa sheivatut sääret.

Ketju on lukittu.