Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla tapahtunut niin, että olet vain jonain päivänä kuin herännyt? Silmäsi avautuivat omalle valheelliselle identiteetillesi.

Vierailija
28.10.2025 |

Jonain aikakautena olet herännyt siihen miten eksyksissä oletkaan ollut. Miten valheellista elämää olet itsellesi elänyt. Se tuntuu siltä, kuin se vanha versio olisi ihminen, jota et enää tunnista itseksesi. Yhtäkkiä ne toimintamallit joita sinulla aiemmin oli niin riisutuvat pois. Valheellisuus elämästäsi katoaa ja löydät itsesi kaiken sen alta, millä olit aiemmin paennut itseäsi.

Minulle näin kävi kun aloin haluamaan raitistumista ja raitistumisen myötä silmäni avautuivat ihmeellisellä tavalla. On kuin kaksi maailmaa. Se ei ollut pelkästään raitistuminen, siinä tapahtui hyvin paljon kaikkea muutakin. Kaikki tapahtui niin uskomattomalla tavalla. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ihminen pystyy tuohon! Hienoa, että sinulle känvi niin. Tuo on iso lahja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva ihminen pystyy tuohon! Hienoa, että sinulle känvi niin. Tuo on iso lahja.

Niin olen pohtinut sitä, että onko tämä oikeasti kuinka yleistä? Olen miettinyt myös voisinko olla avuksi ihmisille. Olen hämmentynyt mutta kiitollinen. Hyvin uteliaana tarkastelen tätä elämää uuden linssin läpi ja opettelen. Minusta tuntuu, että voisin olla vielä toivottavasti avuksi joillekin. Toivon ainakin niin.

Aloittaja 

Vierailija
4/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut kouluttautua kokemusasiantuntijaksi?

Vierailija
5/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Heräsin tänä aamuna ja päätin vaihtaa sukupuolta.

Kiitos Sanna ja Petteri!

Vierailija
6/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut kouluttautua kokemusasiantuntijaksi?

Itseasiassa minun tekisi mieli kouluttautua ihan ammatillisesti näiden teemojen ympärille. Sitä vielä mietin mikä se polku olisi siihen tai kuinka toteutan ja ilmaisen tämän kaiken. Kova tahto olisi jalostaa tästä hyötyä myös toisillekin kanssaihmisille, jotka kamppailevat elämässään ja toivoisivat sisimissään toisenlaista elämää. En tahtoisi liikaa ohjata tietenkään kenenkään elämää vaan tuoda enneminkin toivoa ja tukea. 

Aloittaja 

Vierailija
7/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin, muutamaan otteeseen (raitistuminen, ahdistuksesta pääseminen terapian avulla, hengellinen herääminen). Tämä on ollut siis muutaman vuoden sisällä tapahtunut kolmen ison muutoksen prosessi. En ole mitenkään valmis vieläkään mutta tällaista rauhaa en ole kokenut koskaan.

Vierailija
8/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt noin, muutamaan otteeseen (raitistuminen, ahdistuksesta pääseminen terapian avulla, hengellinen herääminen). Tämä on ollut siis muutaman vuoden sisällä tapahtunut kolmen ison muutoksen prosessi. En ole mitenkään valmis vieläkään mutta tällaista rauhaa en ole kokenut koskaan.

Ymmärrän täysin! Minullekin tapahtunut ihan tässä viime vuosina. Myöskin tunnen rauhaa, rakkautta ja ennenkaikkea olen itseni kanssa samalla puolella. En myöskään ole valmis ja tämä on mielenkiintoinen elämänmittainen projekti. En kuitenkaan tiennyt tällaisesta ennen kuin "heräsin". Tämä on vielä aika uutta ja hämmentävää ja pakottaa tarkastelemaan sitä, että miten voisin ilmaista tätä myös ympärilleni luovalla tavalla. Sillä kyllähän tätä kannattaa kuitenkin laajentaa mikäli mahdollista.

Aloittaja 

Vierailija
9/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sinulle Aloittaja että sinä varmasti säteilet jo ympärillesi sitä hyvää mitä koet. Mutta ehdottomasti kannattaa miettiä vaikkapa ihan ammattia kuten tuossa aiemmin kirjoittelit. 7

Vierailija
10/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
11/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuoruusikäni valtamedian orja ja öyhöttävä lammas. Onneksi ei enää tarvitse. 

Vierailija
12/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Tosin kävin psykoosissa myös osittain tämän valaistuksen takia ja se piti hoitaa lääkityksellä pois.

Vierailija
13/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akiko se siellä puhelee? Onko somali airways one - way alkanut yskiä? Eikö löydy enää valevaimoehdokkaita? 

Vierailija
14/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt yhdessä yössä, mutta kyllä meditoinnin myötä on kuva maailmasta ja itsestä muuttunut aikalailla.

Vierailija
15/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut alkoholin kanssa tuollaista ongelmaa, että olisin päässyt kokemaan mitään kummempaa heräämistä siinä suhteessa, vaikka nuorempana sitä alkoa aika runsaasti kuluikin.

Vierailija
16/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt yhdessä yössä, mutta kyllä meditoinnin myötä on kuva maailmasta ja itsestä muuttunut aikalailla.

Millä tavoin?

Vierailija
17/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni myös "valaistuu" salaliittoteoreetikoksi tai muuhun elämänkatsomukseen. Tai entisestä juoposta tulee kiihkouskovainen. Riippuvuudet vaihtuu toisiin ja laidasta laitaan, kultaista keskitietä ei ole. Sellaista kannattaa varoa.

Vierailija
18/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaiset valheelliset toimintamallit? Siis ihan vain ryyppääminen? Voitko kertoa tarkemmin. Itsellä alkoholi on jäänyt ihan iän mukana, kuten varmaan useimmille, baareissa pyöriminen ei niin kiinnosta, mutta ei siinä nyt mitään sen kummempaa herätystä ole tullut.