Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Petra Olli juoksee kuin apina. Apinanainen. Takuulla ei myöskään sheivaa kainaloitaan.
No, painijan fysiikka ja painijan ryhti, painijan kävelytyyli ja painijan juoksu
Jo on kumma jos painijankin pitäisi sipsutella kuin keijukainen.
Porkan alkaa hermo mennä. Veikkaan, että muuttuu hankalaksi tuolla ajan myötä.
Markulla on jotenki hirveen miellyttävä olemus, en edes tiedä mistä se johtuu mut sellanen jota tekee mieli seurata ja puhetta kuunnella. Ei oo tarvis kailottaa kokoajan, mutta tarvittaessa kuitenkin uskaltaa ja osaa ottaa roolia, eikä ole mikään nössö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni kahlaa tämäkin formaatin samalla tyylillä millä on vetänyt aikaisemmat tosi-tv esiintymiset. Näyttelee tutut kuviot eikä tuo omaa itseään esiin. Ronin yleistietämys yhteiskunnallisista asioista ym. täysin nolla, jatkuvaa universaalia höpötystä mikä ei johda mihinkään.
Hauska hattu laitan sen päähän...oho..sukat meni väärinpäin eiku oikeinpäin....nykyt nukun hassusti...oho..kompastuin...katso minun ilmettä...oho ai niinkö...joo...nyt vähän hassua puhetta ja ilmettä...joo minä voin
Mun mielestä Ronin olemuksessa näkyy tää somettajien ikäluokka. Eilen puhui siitä, että mieleluummin laittelee ääniviestejä kavereiden kans, kuin soittelee. Että soittaminen on ahdistavaa, ku ei ehdi yhtään miettiä mitä sanoo. Mun mielestä sama on näkyvissä tuolla talossa, sellanen spontaani rentous ja vitsailu puuttuu kokonaan. Sellasta suunniteltua, muka hauskaa ihan tilanteesta irralista läppää yrittää heittää. Vertaa esim. Porkkaan, jolla tulee sellasta tahatonta tilannehuumoria kokoajan.
Ymmärrän sen, että TYÖasioissa haluaa suunnitella ja miettiä tarkoin mitä sanoo puheluissaan, mutta miksi ihmeessä toimii noin myös kavereiden kanssa? Miksi kavereiden kesken pitäisi harkita tarkkaan mitä sanoo? Tosi outo ajatus. Mä ainakin tykkään jutella kavereiden kanssa mahdollisimman rennosti, ilman turhia paineita mistään tarkoin käsikirjoitetuista nasevista kommenteista.
Nimenomaan luulisi olevan rentouttavaa, kun ei tarvitse puhua kameralle. Vaikuttaa menneen sairaalloiseksi toi tubettaminen, kun se määrittelee jo noin pahoin omaa käyttäytymistä.
Ei tuo nyt ole mitenkään erikoista. Itsekin mieluummin laitan kavereille viestiä kuin soitan. Ja otan mieluummin vastaan viestejä kuin puheluita. Vastauksien harkitseminen liittynee siihen, että jos joku kysyy, milloin voidaan tavata tms, siihen on mukavampi vastata, kun saa tarkistaa asian rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Nina,Roni ja Markku kolmen kimppa tulossa :D
Sanoi että nää on ainoita herrasmiehiä, jotka ei vaan rakasta omaa ääntään. Valavuori heti huutamaan päälle, niiin loistava esimerkki tuosta Aleksista et pitää saada heti oma ääni kuuluviin :
Et sitä vitsiä sitten tajunnut?
Eikö Ronilla ole vaihtovaatteita?
Osa hikoilee lyhythihaisissa ja tällä koko ajan sama villapaita päällä.
Aamulla äkkiä vetäisi tuon päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Ukkola ja Sara inhottavasti hiljensivät Ninan, kun Nina olisi halunut jutella Dannyn ja Helmin ikäerosta..
Hyvä jos joku tekee ninalle ninat.
😂👌
Vierailija kirjoitti:
Oli ihan mielenkiintoinen keskustelu pöydän ääressä ihannekumppanin ulkonäöstä, ikäerosta ja muista piirteistä. Hyvä, että kaikki osallistui ja jokainen sai vuorollaan vastata. Oli helpompi kuunnella, kun yksi puhui. Lopussa kuitenkin pöydän eri päädyt alkoi puhua keskenään ja silloin ei kyllä kuullut enää yhtään mitään. Olisi ollut ihan mielenkiintoinen puheenaihe, joka olisi voinut laajentua ja jatkua pidempäänkin, mutta päättyi harmillisesti kun BB oli ajoittanut tehtävän alun juuri tähän kohtaan.
Mitä sani sanoi?
Eivätkö nuo ymmärtäneet ohjeita vai olivatko ohjeet taas puutteelliset, kun kukaan ei tiedä, iten nuo sekunnit lasketaan.
”Älkää nyt koko ajan pyydelkö anteeksi! Sääli on sairautta!” - Porkka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Rosa nyt uhriutuu ja tekee numeron tosta, että juoksi napin ohi? Eikä saanut kyllä mitään selvää, kun huusi kysymyksen. Muutenkin nää häsää niin paljon näiden tehtävien kanssa.
Ainakin kolme eri ihmistä kertoi sille, missä se nappi on. Ei kuunnellut heistä ketään. Silti oli sitten väärien ohjeiden syy kun ei nähnyt itsensä kokoista nappia
Onks se joku 5-vuotias, nyt mököttää naama punaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni kahlaa tämäkin formaatin samalla tyylillä millä on vetänyt aikaisemmat tosi-tv esiintymiset. Näyttelee tutut kuviot eikä tuo omaa itseään esiin. Ronin yleistietämys yhteiskunnallisista asioista ym. täysin nolla, jatkuvaa universaalia höpötystä mikä ei johda mihinkään.
Hauska hattu laitan sen päähän...oho..sukat meni väärinpäin eiku oikeinpäin....nykyt nukun hassusti...oho..kompastuin...katso minun ilmettä...oho ai niinkö...joo...nyt vähän hassua puhetta ja ilmettä...joo minä voin
Mun mielestä Ronin olemuksessa näkyy tää somettajien ikäluokka. Eilen puhui siitä, että mieleluummin laittelee ääniviestejä kavereiden kans, kuin soittelee. Että soittaminen on ahdistavaa, ku ei ehdi yhtään miettiä mitä sanoo. Mun mielestä sama on näkyvissä tuolla talossa, sellanen spontaani rentous ja vitsailu puuttuu kokonaan. Sellasta suunniteltua, muka hauskaa ihan tilanteesta irralista läppää yrittää heittää. Vertaa esim. Porkkaan, jolla tulee sellasta tahatonta tilannehuumoria kokoajan.
Ymmärrän sen, että TYÖasioissa haluaa suunnitella ja miettiä tarkoin mitä sanoo puheluissaan, mutta miksi ihmeessä toimii noin myös kavereiden kanssa? Miksi kavereiden kesken pitäisi harkita tarkkaan mitä sanoo? Tosi outo ajatus. Mä ainakin tykkään jutella kavereiden kanssa mahdollisimman rennosti, ilman turhia paineita mistään tarkoin käsikirjoitetuista nasevista kommenteista.
On tainnut Roni kadottaa aidon itsensä, kun elinkeinona on esiintyä kameralle.
Uimahyppy ja tanssi ovat ne kaksi lajia, jotka tekee kauniin miesvartalon, Rosan mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meriläisen ja Valavuoren ääni taas - kummassakin kamerassa. Rasittavaa!
Tämä parivaljakko kisaa kumpi kertoo enemmän itsestään ja omista jutuistan ja blokkaa eniten muita pois keskustelusta. Jestas, kuinka rasittavia minä minä minääääää!!!
Todellakin. Ukkola sai eilen BB:ltä huutia ettei osallistu talontöihin, mutta ei tainnu tahti parantua tänäänkään. Keskittyvät Meriläisen kanssa vain puhumiseen ja syömiseen. Itsestään puhumiseen.
Sanna Ukkola oli Farmissakin kaikkein laiskin lötjäke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni on kyllä puiseva ja kuiva tyyppi. Mäkin ihmettelen hänen valtavaa suosiota. Luulin, että olisi karismaattisempi, rennompi ja hauskempi, kun niin moni tykkää. Mikä on hänen suosion salaisuus?
Ainakin 24/7 katsoessa on huomannut, että on sujuvasanainen ja hauska tyyppi. Vetäytyy ehkä isosta porukasta kuten aika moni muukin, koska Nina tai Aleksi on yleensä ne joilta muut ei saa suunvuoroa.
Pienemmissä porukoissa ihan kaikilta tulee juttua kyllä. Kun Nina ja Aleksi lähtee niin uskon että monesta kuoriutuu esiin enemmän, kun saavat tilaa ja ääntä kuuluviin.
Roni on varmaan just Nina seurassa puhunut eniten. Uskaltaa olla oma itsensä Ninan seurassa. Kuten mutkin nuoremmat.
Koska Nina kättelyssä kehui Ronin olevan poikiensa Favorite.
Vala sanoi, että huutaa vastauksen vain, jos on varma, muuten on hiljaa. Arvaamaan ei kannata lähteä. Nyt Vala on vastannut jo kaksi kertaa väärin. Korkeushypyn ME meni väärin. Äsken huusi ensimmäisenä, kovimpaan ja varmana torstain, meni väärin. Oikea vastaus oli perjantai.
Vierailija kirjoitti:
”Älkää nyt koko ajan pyydelkö anteeksi! Sääli on sairautta!” - Porkka
Hyvin sanottu. Porkka viittasi siihen, kun Nina alkoi etukäteen pyytelemään anteeksi hänen hidasta juoksuaan. Rasittavaa tuollainen jatkuva itsensä alentaminen.
Ja taas kun porukka juttelee jo jostain yhdessä kaikki niin Rosa kiljuu päälle jonkun toisen aiheen
Joku kysyi, niin on Porkalla vaimo. Ovat olleet 30 v yhdessä. Sormessa myös sormus