Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nieminenkin on kyllä hauska ja sujuva tarinankertoja. Enemmän tämmöistä.
Joo, ei mukaan kiinnosta Rosan ja Sannan vanhempien erinomaisuus. Rosa ja Sanna ulos! Tonin jutut on enemmän mun mieleen,
Ninakin on pudotusuhan alla ja nyt lähtövuorossa. Toni, Sanna ja Rosa antaa keskusteluihin enemmän kuin Nina joka vie kamalasti tilaa muilta tuolla höösäämisellä ja höpöttämisellä.
Samalla sitten just esim Pinsku, Roni ja Petra jää turhaan sivustaseuraajiksi eikä kukaan edes odota heiltä sen kummempaa osallistumista kun voivat olla Ninan puheripulin takana piilossa ja vaan lähinnä kuunnella.
Ninan lähdön jälkeen näkyy paremmin onko he oikeasti hiljaisia seuraajia vai alkavatko ottaa omaa paikkaa keskusteluissa. Toisaalta jos ovat niin sitten sekin tulee esiin, koska naamat menee nurinpäin itselle aiempaa epämieluisammassa tilanteessa. Nythän nuo on tähän asti jääneet ihan vieraiksi eikä ole antaneet itsestään oikein mitään.
Ninan jutut sen sijaan on nyt aikalailla kuultu ja varsinkin tuo joutava pulina vie tilan muilta koska kenelläkään muulla ei ole tarvetta täyttää hiljaisuutta omilla jutuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni syö banaania, ei ole kaunis näky.
Toi saisi tippua, joku tossa tökkii ja pahasti.
Minusta on tyhjäntoimittaja joka ei ansaitsisi senttiäkään typerällä tubetuksellaan. Ja lisäksi vei Marjomaalta työn ja tappoi koko ohjelman, joka oli Sampon luomus.
Ja toi olmi vaatii naiselta kauneutta, mikä vitsi.
Mahtaako naisista edes viehättyä, niin outo.Ei vienyt. Sampo on tästä monesti sanonut, ettei se ole Ronin vika, että hänen uransa tässä ohjelmassa loppui. Se olisi loppunut ilman Ronia, paikalle olisi tullut joku muu.
Hauskat kotivideot pyöri vuosikymmen, silloin kun niissä oli vielä joku pointti. Että ei ollut Sampon luomus.
Ronilla on kyllä yksi kauniimmista naisista, jonka mä tiedän. Hauska, mukava, luonnollisen kaunis nainen.
Sössönsössön. Roni on ahne tubettaja ja teki Sampolle törkeän tempun silkkaa ahneuttaan.
Sampo todellakin kehitti kotivideot sellaiseksi kuin se oli, oli hänen luomus. Roni pilasi kaiken, ja ilmeisesti koko ohjelma lopoui tuon olmin takia, katsojat lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitien pikku kusimutterit jauhaa täällä vain BB-paskaa.
Kas kun ei olla kusisia kusipäitä :D
Tena auttaa
Voiko itserakkaampaa ihmistä olla kun Valavuori! 😡
Minä kun tiedän kaikki, tunnen kaikki ja olen kaikessa oikeisssa ja paras. 😤
Siis ei noin selvää narsismia ihmisestä voi olla huomaamatta.
Kaveri ei ole saavuttanut urheilussa mitään, mutta puhuu kun olisi kovempikin tekijä.
Säälittävä minä-minä-minä tyyppi.
Ulos heti kun vaan mahdollista.
Välillä pelästyttää Ninan tuijottava katse. Silmät suurina rävähtämättä ja jotenkin pelottavan näköiset.
Jos olisin paikalla, menisin pöydän alle piiloon......
Vierailija kirjoitti:
Kuka siellä nyt laiskotteli tuon kysymyksen kanssa? Ei lukenut ääneen ja tilaisuus meni ohi. Laiskasti vaan "ei nyt enää kannata mennä".
Sedu
Nyt on Tietovisassa kysytty mm. kuka on nuorin 7 veljeksestä, mikä on miesten korkeushypyn ME, mikä alkuaine on C, mikä viikonpäivä on xx.xx. (joku pvämäärä), montako luuta on ihmiskehossa, mikä on Suomen kansalliskukka, mikä on tetrafobia. Oliko muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni syö banaania, ei ole kaunis näky.
Toi saisi tippua, joku tossa tökkii ja pahasti.
Minusta on tyhjäntoimittaja joka ei ansaitsisi senttiäkään typerällä tubetuksellaan. Ja lisäksi vei Marjomaalta työn ja tappoi koko ohjelman, joka oli Sampon luomus.
Ja toi olmi vaatii naiselta kauneutta, mikä vitsi.
Mahtaako naisista edes viehättyä, niin outo.Ei vienyt. Sampo on tästä monesti sanonut, ettei se ole Ronin vika, että hänen uransa tässä ohjelmassa loppui. Se olisi loppunut ilman Ronia, paikalle olisi tullut joku muu.
Hauskat kotivideot pyöri vuosikymmen, silloin kun niissä oli vielä joku pointti. Että ei ollut Sampon luomus.
Ronilla on kyllä yksi kauniimmista naisista, jonka mä tiedän. Hauska, mukava, luonnollisen kaunis nainen.
Sössönsössön. Roni on ahne tubettaja ja teki Sampolle törkeän tempun silkkaa ahneuttaan.
Sampo todellakin kehitti kotivideot sellaiseksi kuin se oli, oli hänen luomus. Roni pilasi kaiken, ja ilmeisesti koko ohjelma lopoui tuon olmin takia, katsojat lähti.
Luuletko tai uskotko muuten, että se kuinka rumasti täällä puhut, jotenkin muuttaa tilannetta ?
Suukapula Valavuorelle kun se alkaa pröystäillä.
Kivalta kuulosti kun Sara ja Rosa lauloi ranskaksi.
Ulkomaalainen tulee? Ridge???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Älkää nyt koko ajan pyydelkö anteeksi! Sääli on sairautta!” - Porkka
Tais olla piikki Mikkosen tekonöyristelylle. 🤭
En tiedä, en nähnyt.
Hyvä Janneeee!!!!Tilanne oli:
Nina valittu seuraavaksi kilpailijaksi.
Valavuori alkaa valittaa että olisi pitänyt ottaa nopeampi.
Nina sanoo vaan kerran, että no anteeksi nyt sitten, johon
Janne että tässä ei ole mitään anteeksipyydeltävää, tehdääs nyt ensin vaan tää tehtävä ennen kuin arvostellaan ja sääli on sairautta.
-
Nina suoritti osansa nopeammin kuin Petra
Vaikuttaa siltä että Janne jalus tukkia Mikkosen isommat nöyristelylitaniat heti alkuunsa, koska niitähän ois kuultu lisää.
Hyvä Janne!!! 👍🏻
Minusta vaikutti ettei jaksanut Valavuorta. Sinne päin meni kuitti. Ja ihan aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti! On tuo Ukkola täysin avuton joka hommassa!
Neloskammo
Vierailija kirjoitti:
Suukapula Valavuorelle kun se alkaa pröystäillä.
Tai nuolla tunnettujen ihmisten p**seitä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalainen tulee? Ridge???
Ja pinnasänkyyn nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aiemmin pitänyt Sedusta. BB:n myötä oon huomannut, että onkin fiksu, mukava ja kiinnostava heppu. Mutta...pakko sanoa, että perussuomalaisten ehdokkuus tiputti pisteitä. En pysty ottamaan enää vakavasti. Harmi, aloin jo tykätä.
Sanoi että persujen ohjelma ainoa jonka ymmärtää. Ymmärrätkö itse muiden ohjelmia?
Mikä pakko Sedun on asettua ehdolle, jos tuo on hänen syynsä? Jos ei ymmärrä puolueohjelmia, ei ole pakko lähteä mukaan politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Tietovisassa kysytty mm. kuka on nuorin 7 veljeksestä, mikä on miesten korkeushypyn ME, mikä alkuaine on C, mikä viikonpäivä on xx.xx. (joku pvämäärä), montako luuta on ihmiskehossa, mikä on Suomen kansalliskukka, mikä on tetrafobia. Oliko muita?
Suomen kolme T-kirjaimella alkavaa kaupunkia
Vierailija kirjoitti:
En ole aiemmin pitänyt Sedusta. BB:n myötä oon huomannut, että onkin fiksu, mukava ja kiinnostava heppu. Mutta...pakko sanoa, että perussuomalaisten ehdokkuus tiputti pisteitä. En pysty ottamaan enää vakavasti. Harmi, aloin jo tykätä.
Päinvastoin, tuo nosti pisteitä. Muutenkin sedu vaikuttaa just mainiolta tyypiltä, ei tee itsestään numeroa vaikka kuvittelin että on jokin kuspää-macho joka on kokoajan suuna päänä.
Oli ihan elementissään sinä iltana kun grillailivat Porkan kanssa. Kummassakin on sellaista hyvää "isäntämäisyyttä" ja seuramiestä vaikka ovatkin persoonaltaan tosi erilaisia.
Valavuori on valovoimainen ja itsevarma ihminen. Toivon, että pääsee pitkälle. Olisi kyllä hyvä, että kuorsaaja pysyisi talossa niin asukkaat pysyisi väsyneinä.
Tuossa ei sais pöllyttää vaan sanoa oikea vastaus jos tietää varmasti. Pölöttää