Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Hyvin tiedetty/arvattu Markulta ihmiskehon luiden määrä. 206.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Älkää nyt koko ajan pyydelkö anteeksi! Sääli on sairautta!” - Porkka
Hyvin sanottu. Porkka viittasi siihen, kun Nina alkoi etukäteen pyytelemään anteeksi hänen hidasta juoksuaan. Rasittavaa tuollainen jatkuva itsensä alentaminen.
Valavuorihan sen aloitti, olisi halunnut että Nina sijaan menee joku nopeampi juoksija.
Ja mitäs kävi, Ninahan olikin hemmetin nopea, hah hah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen päivällä/iltapäivällä sanottiin, että eilen tulisi jokin jymy-yllätys. Oliko se huijausta? Koska mitään jymy-yllätystä ei ainakaan talossa näkynyt.
Uusi asukas?
Ei tullut ketään uutta. Nimenomaan eilen piti tapahtua joku iso yllättävä juttu.
Yllätys. Tuolla kaikki on suhteellista.
Roni syö banaania, ei ole kaunis näky.
Toi saisi tippua, joku tossa tökkii ja pahasti.
Minusta on tyhjäntoimittaja joka ei ansaitsisi senttiäkään typerällä tubetuksellaan. Ja lisäksi vei Marjomaalta työn ja tappoi koko ohjelman, joka oli Sampon luomus.
Ja toi olmi vaatii naiselta kauneutta, mikä vitsi.
Mahtaako naisista edes viehättyä, niin outo.
Nina tai Rosa ulos. Ehken mieluummin Nina, koska Rosan kuorsaus ym kiristää enemmänkin noiden asukkaiden hermoja, kun taas Nina kiristää "vain" meidän katsojien hermoja. Ninan pudotus siis parantaa katselukokemusta ja samalla antaa sitten muillekin tuolla tilaa + vaatii uudenlaista ryhmädynamiikkaa joka on aina mielenkiintoista ja tuo ihmisistä uusia puolia esiin.
Lisäksi Rosalla (ja Sannalla) on oikeasti fiksuakin puhuttavaa eli ovat mielenkiintoisia ja nyt vasta kun kaikki tuolla tulee paremmin tutuiksi toisilleen niin näiden keskustelutaitojen avulla saattaa tulla esiin muista vaikka minkälaisia puolia joita ei aiemmin ole nähty eikä kuultu.
Toni on ollut positiivinen yllätys aiempaa julkisuuskuvaansa nähden ja sille voi vielä hyvin antaa päivän pari lisäaikaa talossa.
Lisäksi on se riski, ettei Ninaa nimetä pudotukseen kertaakaan ja silloin kun kaikki on äänestyksessä niin putoaja on joku muu vaikka kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tiedetty/arvattu Markulta ihmiskehon luiden määrä. 206.
Paras suoritus tähän mennessä! Ninahan oli nopea kuin gepardi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni kahlaa tämäkin formaatin samalla tyylillä millä on vetänyt aikaisemmat tosi-tv esiintymiset. Näyttelee tutut kuviot eikä tuo omaa itseään esiin. Ronin yleistietämys yhteiskunnallisista asioista ym. täysin nolla, jatkuvaa universaalia höpötystä mikä ei johda mihinkään.
Hauska hattu laitan sen päähän...oho..sukat meni väärinpäin eiku oikeinpäin....nykyt nukun hassusti...oho..kompastuin...katso minun ilmettä...oho ai niinkö...joo...nyt vähän hassua puhetta ja ilmettä...joo minä voin
Mun mielestä Ronin olemuksessa näkyy tää somettajien ikäluokka. Eilen puhui siitä, että mieleluummin laittelee ääniviestejä kavereiden kans, kuin soittelee. Että soittaminen on ahdistavaa, ku ei ehdi yhtään miettiä mitä sanoo. Mun mielestä sama on näkyvissä tuolla talossa, sellanen spontaani rentous ja vitsailu puuttuu kokonaan. Sellasta suunniteltua, muka hauskaa ihan tilanteesta irralista läppää yrittää heittää. Vertaa esim. Porkkaan, jolla tulee sellasta tahatonta tilannehuumoria kokoajan.
Ymmärrän sen, että TYÖasioissa haluaa suunnitella ja miettiä tarkoin mitä sanoo puheluissaan, mutta miksi ihmeessä toimii noin myös kavereiden kanssa? Miksi kavereiden kesken pitäisi harkita tarkkaan mitä sanoo? Tosi outo ajatus. Mä ainakin tykkään jutella kavereiden kanssa mahdollisimman rennosti, ilman turhia paineita mistään tarkoin käsikirjoitetuista nasevista kommenteista.
On tainnut Roni kadottaa aidon itsensä, kun elinkeinona on esiintyä kameralle.
Saa rahhaa hyvin. KKK. Opiskelu kesken, KTM.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Älkää nyt koko ajan pyydelkö anteeksi! Sääli on sairautta!” - Porkka
Hyvin sanottu. Porkka viittasi siihen, kun Nina alkoi etukäteen pyytelemään anteeksi hänen hidasta juoksuaan. Rasittavaa tuollainen jatkuva itsensä alentaminen.
Valavuorihan sen aloitti, olisi halunnut että Nina sijaan menee joku nopeampi juoksija.
Ja mitäs kävi, Ninahan olikin hemmetin nopea, hah hah
Valavuori otti nokkiinsa kun Nina kehui Markkua ja Ronia muiden kuuntelemisesta. Näköjään pitkävihainen kun kuittailee koko ajan lisää. Missä huumorintaju?
Vieralijaa kirjoitti:
Eikö talossa ole astianpesukonetta, Sara tiskaa ja spruuttaa pesuainetta jokaiseen kippoon niitä pestessään. Mitä tuhlausta.
Ja rikkoo joka toisen lasin, kokkikoulun kun käynyt.
Jos olisin talossa, veisin painipatjan varastohuoneeseen ja asettaisin miehet jonoon. Kukin saisi tulla vuorollaan höyläämään. Markku tuuppisi ihanan röyhkeästi, lantio pumppaisi voimakkaasti. Valavuori olisi hätäinen tökkijä. Porkka huolehtisi nautinnostani. Roni olisi kuin viiden metrin mittainen kakkosnelosen lankku.
Vierailija kirjoitti:
Petra on mun suosikki. Sillä on vähä kuiva huumorintaju. Pitäiskö naisten hymyillä koko ajan, eihän miehetkään ole suu korvissa jatkuvasti.
Minunkin suosikki. Myös Jannesta tykkään.
Mutta Petra sais voittaa. Ihan vain siksi, että sais noi moottoriturvat ja papattajat nenilleen.
Petralla ja Jannella on hyvät sosiaaliset taidot, samaa ei voi esim valavuoresta tai ninasta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni kahlaa tämäkin formaatin samalla tyylillä millä on vetänyt aikaisemmat tosi-tv esiintymiset. Näyttelee tutut kuviot eikä tuo omaa itseään esiin. Ronin yleistietämys yhteiskunnallisista asioista ym. täysin nolla, jatkuvaa universaalia höpötystä mikä ei johda mihinkään.
Hauska hattu laitan sen päähän...oho..sukat meni väärinpäin eiku oikeinpäin....nykyt nukun hassusti...oho..kompastuin...katso minun ilmettä...oho ai niinkö...joo...nyt vähän hassua puhetta ja ilmettä...joo minä voin
Mun mielestä Ronin olemuksessa näkyy tää somettajien ikäluokka. Eilen puhui siitä, että mieleluummin laittelee ääniviestejä kavereiden kans, kuin soittelee. Että soittaminen on ahdistavaa, ku ei ehdi yhtään miettiä mitä sanoo. Mun mielestä sama on näkyvissä tuolla talossa, sellanen spontaani rentous ja vitsailu puuttuu kokonaan. Sellasta suunniteltua, muka hauskaa ihan tilanteesta irralista läppää yrittää heittää. Vertaa esim. Porkkaan, jolla tulee sellasta tahatonta tilannehuumoria kokoajan.
Ymmärrän sen, että TYÖasioissa haluaa suunnitella ja miettiä tarkoin mitä sanoo puheluissaan, mutta miksi ihmeessä toimii noin myös kavereiden kanssa? Miksi kavereiden kesken pitäisi harkita tarkkaan mitä sanoo? Tosi outo ajatus. Mä ainakin tykkään jutella kavereiden kanssa mahdollisimman rennosti, ilman turhia paineita mistään tarkoin käsikirjoitetuista nasevista kommenteista.
Nimenomaan luulisi olevan rentouttavaa, kun ei tarvitse puhua kameralle. Vaikuttaa menneen sairaalloiseksi toi tubettaminen, kun se määrittelee jo noin pahoin omaa käyttäytymistä.
Ei tuo nyt ole mitenkään erikoista. Itsekin mieluummin laitan kavereille viestiä kuin soitan. Ja otan mieluummin vastaan viestejä kuin puheluita. Vastauksien harkitseminen liittynee siihen, että jos joku kysyy, milloin voidaan tavata tms, siihen on mukavampi vastata, kun saa tarkistaa asian rauhassa.
Mieluummin soitan ja laitan myös viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kun porukka juttelee jo jostain yhdessä kaikki niin Rosa kiljuu päälle jonkun toisen aiheen
Tämä on omituista, miksi se ei vaan kuuntele muita tai oallistu siihen mitä on meneillään, miksi se aina alkaa kaakattaa jotain ihan ohista
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kun porukka juttelee jo jostain yhdessä kaikki niin Rosa kiljuu päälle jonkun toisen aiheen
Tuota ihmettelen itsekin, että valavuorta kyllä morkataan muiden päälle puhumisesta vaikka rosa on siinä paljon pahempi. Lisäksi rosan möläytysten jälkeen porukka menee ihan mykäksi kun taas valavuoren päällepuhumisten jälkeen keskustelu vaan jatkuu hieman polveillen.
Vierailija kirjoitti:
Roni syö banaania, ei ole kaunis näky.
Toi saisi tippua, joku tossa tökkii ja pahasti.
Minusta on tyhjäntoimittaja joka ei ansaitsisi senttiäkään typerällä tubetuksellaan. Ja lisäksi vei Marjomaalta työn ja tappoi koko ohjelman, joka oli Sampon luomus.
Ja toi olmi vaatii naiselta kauneutta, mikä vitsi.
Mahtaako naisista edes viehättyä, niin outo.
Luulen, että tämän kommentin laittoi n. 58-vuotias pikkuisen pulska osa-aikatyötä tekevä vähän alkoholisoitunut nainen.
Nieminenkin on kyllä hauska ja sujuva tarinankertoja. Enemmän tämmöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan luulisi olevan rentouttavaa, kun ei tarvitse puhua kameralle. Vaikuttaa menneen sairaalloiseksi toi tubettaminen, kun se määrittelee jo noin pahoin omaa käyttäytymistä.
Ei tuo nyt ole mitenkään erikoista. Itsekin mieluummin laitan kavereille viestiä kuin soitan. Ja otan mieluummin vastaan viestejä kuin puheluita. Vastauksien harkitseminen liittynee siihen, että jos joku kysyy, milloin voidaan tavata tms, siihen on mukavampi vastata, kun saa tarkistaa asian rauhassa.
Mieluummin soitan ja laitan myös viestejä.
Roni käynyt lukion ja siellä saadaan hyvä yleissivistys ja käynyt kauppakorkeakoulu,viittä vaille maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Nieminenkin on kyllä hauska ja sujuva tarinankertoja. Enemmän tämmöistä.
Joo, ei mukaan kiinnosta Rosan ja Sannan vanhempien erinomaisuus. Rosa ja Sanna ulos! Tonin jutut on enemmän mun mieleen,
Mitä murretta Sani puhuu? Kuulostaa ehkä Tampereen seudun murteelta.
Petra on mun suosikki. Sillä on vähä kuiva huumorintaju. Pitäiskö naisten hymyillä koko ajan, eihän miehetkään ole suu korvissa jatkuvasti.