Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Kimmo ja Jarkko hoitaa loppukauden juonnot kiitos.
Ei ne kai vielä päässyt kauppaan. Pinsku ja Sedukka on edelleen sohvilla. Pinjan ääni kuuluu. Sedu on vaan hiljaa, ei kaupassa.
Kouluun ehdottamasti aine tubettaminen ,tik tokit yms.Sillä Suomi nousuun👍
Oonko mä ainut jota ärsyttää Petra ja Sani...
Saako asukkaat tänään tietää häädössä olevat?
Vierailija kirjoitti:
Sanna vois ottaa viikarin mallia ja mennä stailattavaksi.
😂😂
Kuka tää hikipanta mies on? Tuntuu olevan tosi tärkee mies, urhelija?
Vierailija kirjoitti:
Saralla taisi olla kova rooli päällä alussa, nyt alkaa kuori rakoilla ja väsymys painaa. Aivan eri meininki kuin vaikka maanantaina.
Onkohan BB-talo hyväksi Saralle, MOT-ohjelmassa tuotiin esiin, kuinka psyykkinen kunto saattaa tositoosissa romahtaa. Sara oli muutama päivä sitten aivan kuin toinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
On tää nyt erikoista. Olen lähes tunnin nyt kuunnellut kumpaakin kameraa enkä huomaa Mikkosen olevan äänessä mitenkään erityisen paljon. Enemmänhän tossa Valavuori ja Meriläinen puhuu, usea muu pikkuisen jotain välillä.
Miksi en nyt näe sitä Mikkosen dominointia vaikka ihan näiden kommenttien perusteella aloin seurata?
Valikoiva näkö ja kuulo, väärä kamera, Nina-rakkaus.. Kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo ja Jarkko hoitaa loppukauden juonnot kiitos.
Ihmettelen, että Valteelle annettiin Nelosen radiokavavilta potkut eikä uutta pestiä ole löytynyt, joutui Kelan luukulle. On ammattitaitoinen juontaja, hyvä artikuloimaan ja edustavan näköinenkin. Sen sijaan höslä-Tinnille, kilju-Annille ja muille löytyy ikuiset syojatyöpaikat Neloselta. Itse palkkaisin heidän tilalleen paljon mielummin Jarkon.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää hikipanta mies on? Tuntuu olevan tosi tärkee mies, urhelija?
Turha, ylimielinen iljetys
Musta tuntuu et Sara on ehkä vähä ulkopuolinen tuolla. Ja sitte ehkä vähä kompensoi sitä ulkopuolista fiilistä sillä että hakeutuu itse olemaan yksin. Ehkä hänelle on itsellekin tullut yllätyksenä, että miten vieraiden ihmisten ympäröimänä voi olla vaikea olla.
Meneekö ne näin myöhään vielä sinne ”kauppaan”. Kohta kuulevat varmaan nimetyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna vois ottaa viikarin mallia ja mennä stailattavaksi.
😂😂
Hukkaan meni Tytilläkin stailaukset, sheivauksista en tiedä. Ehkä Yli-Viikari onkin sisältä kaunis.
Olen aktiivinen 24/7:n katsoja ja nyt katson myös koosteen. Eihän näillä ole mitään tekemistä toistensa kanssa 😶
Mikkonen on ollut hiljaa just niiden valittujen varttien ajan.
Harmi et jonkun pitää lähteä, mut Pinja, Roni, Sedu tai Toni joutas ekana pois.
En näe formaatissa muuta ongelmaa kuin sen, että mielenterveysongelmaiset pitäisi seuloa tarkemmin casting-vaiheessa ulos, etteivät pääse sabotoimaan koko ohjelmaa. Kuten Janne Virtasen kausilla on nähty, bb sukii instatyrkkyjä niin myötäkarvaan kuin mahdollista ja Cristal Snown kehittämät apukoulutasoiset tehtävät takaavat sen, ettei bb-asukkien tarvitse astua yhtään mukavuusalueeltaan ulkopuolelle. Kaiken maailman transssuja vaan nostetaan Seiskan ja iltap lehtien sivuille, se on ollut bb-tuotannon anti viime vuosina.