Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Saralla taisi olla kova rooli päällä alussa, nyt alkaa kuori rakoilla ja väsymys painaa. Aivan eri meininki kuin vaikka maanantaina.
Vieläkö täällä joku itkee Tarinan perään? :D
Miksi feministit ensin kiihkeästi selittävät ettei naisia ja miehiä ole ja on monta sukupuolta mutta jos sanoo ettei Sara ole niitä naisellisimpia niin hirmu pultit taas? Ei mitään järkeä jälleen.
Maksaako se äänestäminen nelosen netissä???
Sanna vois ottaa viikarin mallia ja mennä stailattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ekstrovertein minkä olen nähnyt. Jokin muu ongelma on.
Sara on määritellyt itsensä introvertiksi, joten eiköhän hän itse tiedä paremmin mikä on. Introvertit voivat silti olla erittäin ekstrovertin oloisia työtehtävissä, julkisuudessa, jne.
Introvertiksi voi myös luulla itseään jos on ongelmia jotka vaan ajavat ekstrovertin yksin olemaan, kuitenkin on kyse kahdesta eri asiasta kokonaan. Ekstrovertti on minusta ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Sanna vois ottaa viikarin mallia ja mennä stailattavaksi.
Joku toinen tukka vois sopia paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Saralla taisi olla kova rooli päällä alussa, nyt alkaa kuori rakoilla ja väsymys painaa. Aivan eri meininki kuin vaikka maanantaina.
Just siksi onkin oikeasti ekstrovertti mutta ongelmat muualla. Ei ole introverttia nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministit ensin kiihkeästi selittävät ettei naisia ja miehiä ole ja on monta sukupuolta mutta jos sanoo ettei Sara ole niitä naisellisimpia niin hirmu pultit taas? Ei mitään järkeä jälleen.
Minusta tässä on erittäin paljon järkeä. Esim. sinä et voi määrittää millainen nainen on tai ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako se äänestäminen nelosen netissä???
https://bigbrother.fi/uutiset/haatoaanestykseen-joutuivat-rosa-toni-nin… Voi herranjestas, eikö tule mieleen mennä bb:n nettisivuille katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara on määritellyt itsensä introvertiksi, joten eiköhän hän itse tiedä paremmin mikä on. Introvertit voivat silti olla erittäin ekstrovertin oloisia työtehtävissä, julkisuudessa, jne.
'
Ketä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertiksi voi myös luulla itseään jos on ongelmia jotka vaan ajavat ekstrovertin yksin olemaan, kuitenkin on kyse kahdesta eri asiasta kokonaan. Ekstrovertti on minusta ainakin.
Josko mäkin olen syntynyt ekstrovertiksi, mutta elämä sysännyt mut lopulta yksinäisyyteen.
Näkeekö kauppareissua missään? Millä perusteellä Pinja ja Sedu valittiin kauppaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Ninan vihaaja katsoo tätä jos noin ottaa mielenterveyden päälle 🥴
Onhan siellä monta muutakin asukasta.
No hei, ei ole.
Siellä on vain Nina Mikkonen.Jännä, että suurin osa pystyy havainnoimaan kaikki asukkaat tasapuolisesti ja huomaamaan kaikista useita puolia ja tapoja, mutta Mikkosvihaaja jankkaa vain samaa, hänelle siellä ei tosiaan muita ole. Hieman surullista.
Yksi iso paha "mikkosvihaaja" on oman pääsi tuote, se se vasta surullista on.
Mikkonen ärsyttää monia, ei liene suuri ihme, siksi se tuonne on otettukin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole sinuakaan logiikalla siunattu. Johtuisiko siitä, että sinä tuossa nimenomaan määrittelet, millaisia naiset ovat tai millaisia heidän kuuluu olla?
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on ihana!
Yököttää.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa feministeistä todellakin uskoo biologisiin sukupuoliin. Tai ei voi puhua uskomisesta, kun kyse on faktoista.
Petran vartaloa myötäilevät vaateet puhuttelee ;) Ottakaapa mammat mallia!