Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Silakat hoi! Nyt sanna ulos.
Et nyt ajatellut loppuun asti: Mitä pidempään sanna on tuolla, sitä kauemmin kestää että se kirjoittaa seuraavan kolumninsta joka luultavasti taas ärsyttää jotakuta. Eli sanna voittoon niin saatte pitkän tauon kolumneista.
Toni noista toistaiseksi suurin turhake ja pettymys joka vain ainoa anti nauraa saunakaverinsa jutuille.
Onko tuolla nyt häädössä 4 (Rosa, Sanna ja muutama muu)? Onko nuo asukkaiden itsensä äänestämiä?
Rosa on naisista viisain ja paras keskustelija. Ei pitäs vielä lähtee.
Miks ton Sannan pitää aina toistaa "tämä on big brother" kuulutukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silakat hoi! Nyt sanna ulos.
Et nyt ajatellut loppuun asti: Mitä pidempään sanna on tuolla, sitä kauemmin kestää että se kirjoittaa seuraavan kolumninsta joka luultavasti taas ärsyttää jotakuta. Eli sanna voittoon niin saatte pitkän tauon kolumneista.
Tämä, ja sikaileva kuorsaaja Rosa ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara meni mökömökömaahan taas, ja vilkuilee kameroita ja hatschaa jotain. Esittääkö nyt jotain telttakokous syvällisyys kaipuutaan yleisölle?
Sara on selvästi introvertti. Ymmärrän täysin. Tunsin ihan omissakin luissani sen rauhan, mikä laskeutui kun kamera seurasi Saraa kylppäriin. Olen tänään ekaa kertaa katsonut 24/7 muutaman tunnin, ja olen oikeasti aivan fyysisesti poikki siitä puheen määrästä mitä olen tässä parin tunnin aikana kuunnellut. Uskon, että nukun ensi yönä kuin tukki :D
On kyllä ekstrovertein minkä olen nähnyt. Jokin muu ongelma on.
Mä luopuisin mieluiten Pinjasta, Ronista, Ninasta tai Petrasta. Ovat mun mielestä talon tylsimmät.
Rosan myötä tulee hyviä keskusteluja, on mukavan räväkkä ja fiksu. Toivottavasti ei vielä lähde. Tykkään yllättäen myös Sannasta. Toni on ihan hauska sitten kun pääsee vauhtiin ja muut tykkää vitsailla Niämisestä, siksi saisi vielä jäädä. Ottaa myös hyvin kuppia juhlissa.
Häädössä olevista luopuisin mieluiten Ninasta, joka käy aika raskaaksi jo.
Mikkonen ulos että saadaan tutustua muihinkin kuin Mikkosen Ninaan ja hänen elämäänsä. Huusi tänään Per..le kun ei saanut sanottua heti mielipidettään... tosi nolo muija.Rakastaa omaa ääntään
No voi herranjestas tuota kauppatehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nieminen on symppis ja viisas mies, jopa hieno mies. Markkukin on hieno komistus.
Kuka teistä on ns hieno mies tuolla. Tykkäsin Krisustakin vaikka ei ollut hieno mies vasta kuin Rokkamaisella tyylillä. Krisu oli ihan huippu Rokka tyyppi kyllä, vieläkin hymyilyttää ne rinkelisilmät ekana kun tuli taloon. Järkyttyneen hymiön perikuva .D!
Krisu oli musta aika vastenmielinen. Ne eläinrääkkäysjutut ja turhanpäiväiset kännitappelut ei olleet mitään kivaa kuultavaa eikä katsottavaa. Kaiken lisäksi nyt on tullut ilmi että kiusasivat Jukan kanssa Arionia (ent. Tarinaa) todella pahasti talossa.
En ymmärrä miksi Krisua pidettiin ja pidetään vieläkin hyvänä tyyppinä.
Ei Tarinaa talossa kiusattu. On vaan todella hankala ihminen. Toi Tarinan avautuminen menee kunnianloukkaukseksi.
Minusta Tarina ei ollut ollenkaan hankala vaan ne muut. Tarinahan pyrki keskustelemaan avoimesti.
Tarina vaati, että muiden täytyy koko ajan puhua niin, että hänelle ei tule paha olo. Tarina ahdistui talon keskustelukulttuurista. Mä ainakin ahdistuisin Tarinan vaatimasta keskustelukulttuurista, kun koko ajan pitäisi olla varuillaan, koska milloinkaan ei tiedä, milloin se sattuisi tuntumaan hänestä pahalta. Mä olen ihminen, joka ei missään nimessä halua loukata ketään, joten olisi todella ahdistavaa olla tuollaisen ihmisen seurassa, joka loukkaantuu ammatikseen ja kaikkien puolesta. Katsoin siis 24/7 ja Tarina väänsi lahjakkaasti tekoitkua turhista asioista. Vaarallisia tuollaiset Tarinan kaltaiset lumihiutaleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara ja Markku olis upea pari😏
Niin Sarankin mielestä, Markku taitaa olla eri mieltä
Kyllähän Sara on miljoona kertaa kauniimpi kuin Markun tyttöystävä Venla Savikuja.
Ei ole kaunis NAINEN, kävelee kuin mies ja huonoja tapoja, Räpätäti. Ja rikkaan tytön syndrooma oikkuja löytyy. Markku vaan polttais näppinsä, Mieluummin Pinja.
Minua häiritsee ketjussa tämä, että joku väittää millon kenenkin asukin (naisen) kävelevän kuin miehet tai näyttävän miehiltä. On se nyt kumma, mistä ihme p0rnosta te olette naisia nähneet tai katselleet, kun pitäisi kävellä jotenkin teennäisesti että kävelisi oikein?
Jos nainen kävelee, se kävelee aina kuin nainen, koska se on nainen.
No ei se ihan noin mee vaan. Jos joku nainen kävelee kuin jätkä se syö naiseuden ideaa ja paljon.
Naiseus ei ole mikään idea, trolli. Eikä rooli, vaan sukupuoli jolla on kaksi jalkaa, aivan kuten miehilläkin. Kävelytyyli riippuu jalkojen kunnosta, koosta, kehosta ym seikoista.
En minäkään ole mikään trolli, vaan eri mieltä tässsä asiassa. Ihmisiä kuten miehiä triggeröi vaan ns naisellisuus eikä jätkämäisyys. Sulla voi olla toisin, ei voi mitään.
Pakko vastata sivusta. Oletpa pihalla. Sinä et määrittele mitä naiseus on. Jos ihminen on nainen, hän kävelee kuin nainen kävelee, elä sen kanssa. Ihan sama mikä sinun mieltymyksesi on ja mikä sinua "triggeröi", se ei kiinnosta ketään.
Tietääkö nuo häädössä olevat olevansa häädössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nieminen on symppis ja viisas mies, jopa hieno mies. Markkukin on hieno komistus.
Kuka teistä on ns hieno mies tuolla. Tykkäsin Krisustakin vaikka ei ollut hieno mies vasta kuin Rokkamaisella tyylillä. Krisu oli ihan huippu Rokka tyyppi kyllä, vieläkin hymyilyttää ne rinkelisilmät ekana kun tuli taloon. Järkyttyneen hymiön perikuva .D!
Krisu oli musta aika vastenmielinen. Ne eläinrääkkäysjutut ja turhanpäiväiset kännitappelut ei olleet mitään kivaa kuultavaa eikä katsottavaa. Kaiken lisäksi nyt on tullut ilmi että kiusasivat Jukan kanssa Arionia (ent. Tarinaa) todella pahasti talossa.
Ei Tarinaa talossa kiusattu. On vaan todella hankala ihminen. Toi Tarinan avautuminen menee kunnianloukkaukseksi.
Tarina oli sekaisin jo ennen taloon menoa, ei mennyt sekaisin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara meni mökömökömaahan taas, ja vilkuilee kameroita ja hatschaa jotain. Esittääkö nyt jotain telttakokous syvällisyys kaipuutaan yleisölle?
Sara on selvästi introvertti. Ymmärrän täysin. Tunsin ihan omissakin luissani sen rauhan, mikä laskeutui kun kamera seurasi Saraa kylppäriin. Olen tänään ekaa kertaa katsonut 24/7 muutaman tunnin, ja olen oikeasti aivan fyysisesti poikki siitä puheen määrästä mitä olen tässä parin tunnin aikana kuunnellut. Uskon, että nukun ensi yönä kuin tukki :D
Saraa vaan kyrsii se, kun kukaan ei halua kuunnella sen siansaksalla mölistyjä esityksiä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ekstrovertein minkä olen nähnyt. Jokin muu ongelma on.
Sara on määritellyt itsensä introvertiksi, joten eiköhän hän itse tiedä paremmin mikä on. Introvertit voivat silti olla erittäin ekstrovertin oloisia työtehtävissä, julkisuudessa, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina jankkasi siitä, ettei hänelle saisi sanoa että hän suuttuu liian helposti. Siitä vartin verran jauhoi ja jauhoi, se on henkistä väkivaltaa muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamen. Kerrankin joku joka jakaa täysin saman mielipiteen mun kanssa
Jäätävän mustavalkoinen ajatusmaailma.
Ei Kristian ole mikään pyhimys, hänessä on kosolti huonoja puolia, enemmän kuin keskivertotallaajassa. Ei se kuitenkaan tarkoita sitä, että myöskään yletön uhriutuminen pitäisi yhteiskunnassa kruunata korkeimmalla marttyyrinarvolla. Kristian kiusasi ja nolasi talossa ylivoimaisesti eniten itseään ja osoitti asiattomalla käytöksellään lähinnä oman typeryytensä. Yhteiskunnassa elävä ihminen ei voi koskaan täysin välttyä kaikelta vääryydeltä ja ihmisten ilkeilyltä, ja valtaosa Kristianin esimerkiksi Tarinan kanssa käymistä keskusteluista/väittelyistä oli täysin erilaisten mielipiteiden ja näkemysten ja vuorovaikuttamisen tapojen kohtaamista, ei kiusaamista. Jos varsin provokatiivisesti julistaa jonkin aatteen (kyllä, merkittävä osa nykypäivän sukupuolivähemmistö-kulttuurista on saavuttanut aatteen piirteitä, se ei ole enää ihmisen hyväksymistä sellaisena kuin on) erityisyyttä muihin nähden, niin täytyy varautua vastustukseen. Jos menee agenda edellä tositelevisioon, niin mitä ihmettä voi odottaa muuta kuin että siellä väitellään?
Toisaalta on myös ihan totta, että BB-formaatissa itsessään on paljon vakaviakin ongelmia, ja hyvä, että niitä on nyt nostettu esille, ja odotan, että myös muutosta on tulossa ja tositelkkarista tulee eettisempää.
Eikö kauppakäyntiä näytetä 24/7:ssa ollenkaan tällä kaudella? 👎
Tonilla aika hyvät mahikset ainoana miehenä. Lähtiskö Rosa sitten.