Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Tuo Ukkolan veitsi työskentely..😭
Onko säännöissä kielletty laulaminen? Ei...!! Oon tällänen dinosaurus joka seurasi bb joskus 12v sitten viimeksi mutta nyt julkkiskausi tempaisi mukaan. Ja nyt vielä ekaa kertaa 24/7 käytössä kun sillon olin niin köyhä ettei ollut mihinkään ylimääräiseen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Nina on ihanan aito ja rehellinen nainen ja aina heikompien puolella. Myös sopivan iloinen höpöttäjä.
Olisiko esimerkiksi oikein toiveanoppi palstamammoille?
Vierailija kirjoitti:
Juontaako Anni tänään? Tärkeä tieto. Toivottavasti. Paras.
Anni ja Kimmo ovat parhaita. Eivät lätise liikaa.
Tuo Hautala vois lopettaa tuon lässytyksen..karmeeta kuultavaa..jäänyt päälle kotiolot ja "mitä lapsesi"formaatti...
Kertokee, miksi Nina on häädössä? Onko siellä olleet nimeämiset vai mistä tiedätte?
T: Epätietoinen
Ella peilailisi itseään tylsistyneen näköisenä makkarissa.
Petra Olli kusee seisaaltaan.
Nojoo. Äänestäkää vain "mammat " ulos niin katsotaan sitten vain Tonin tuijotusta.
Kova aamu trollilla kun ei kukaan lähde mukan vaikka kuinka yrittää 😂😂
Kati pyörisi jumppapallolla pitkin taloa ja laulaisi kikkelilaulua.
Vierailija kirjoitti:
Petra Olli kusee seisaaltaan.
Onko Patra petri
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkolan twiiteistä näkee hänen ajatusmaailmansa, ja totta kai se heijastuu myös kolumneihin.
Vuosi sitten hän kirjoitti, että "Sanna Marin haluaa tappaa suomalaiset" ja "Sanna Marinilla on verta käsissään".
Kysymys oli siis koronatoimista.
Puolueettoman toimittajan ajatusmaailmaa?
No tollaset jutut on kyllä törkeitä. En ole sen twiittejä lukenut, mutta ukkolan tv-ohjelmista ja kirjotuksista olen pitänyt (en niitä montaa ole lukenut) , sanna on tutumpi televisiosta mulle.
Twiiteissähän ihmiset kai haluaa olla övereitä.
Eri kelle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Ella peilailisi itseään tylsistyneen näköisenä makkarissa.
No ei nämä julkkiksetkaan ilmeisesti sen mielenkiintoisempia ole, koska pitää viime vuotta muistella ja siitä kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Kova aamu trollilla kun ei kukaan lähde mukan vaikka kuinka yrittää 😂😂
Trolli puskee samoja haukkujaan jo kolmatta päivää, ei normaali ihminen lähde tuohon mukaan. Onkohan sama hamppi joka kyselee koko ajan milloin mistäkin tapahtumasta eikä mene Big brother -sivulta lukemaan uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Kati pyörisi jumppapallolla pitkin taloa ja laulaisi kikkelilaulua.
Ja juttelisi välillä siilille.
Nyt on vähän naiiveja mielipiteitä ja ajatuksia pinjalla ja Sarallakin. Eläimet eivät muka tee mitään, mistä eivät pidä. Juu, kaikki eläimet vain haluavat etsiä joka päivä ruokaa ja etsiä suojia ja rakentaa pesiä eikä se ole elinehto. Ihan sattumalta kaikki vain tykkäävät siitä eivätkä laiskottelisi, jos se olisi mahdollista.
Rosalla on fiksuja ajatuksia.
Sitten siirtyisivät makkariin ja sanoisivat ettei v**u jaksa puhua koko ajan.