Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
3901/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen keskustelu se Ninan ja Tonin pitkä syvällinen keskustelu oli ? Itse kuulin jonkun pätkän, kun Toni puhui Ninalle, että lasten huoltajuuskiista on todella helv etistä, eikä olisi ikinä uskonut, mutta ei halua puhua siitä sen enempää.

Jutteliko ne siitä myöhemmin enemmän ja millaisia asioita ?

Juu, ei se nyt niin pitkä ja syvällinen ollut, mutta kuitenkin aiheena arka ja meni henkilökohtaiselle tasolle ja molemmat olivat toisilleen aidosti läsnä eikä se ollut sellaista pinnallista hölinää. Kyllähän Toni huoltajuusasioiden lisäksi puhui omasta elämänkaarestaankin, että on nyt "palannut juurilleen" ja siksi nyt on erityisen hyvä olla pitkään aikaan. 

Vierailija
3902/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä et miten täällä palstalla ihmiset voi nähdä niin negatiivisessa valossa noi asukkaat! Olen seuraillu 24/7 liveä ja mun mielestä kaikki ihan jees tyyppejä, toiset äänekkäämpiä kuin toiset. Mutta ei tuolla kukaan ole mikään tapetti, kaikki osallistuu ja juttelee. En mä ainakaan kykene lähtökohtaisesti näkemääm ihmisissä kaikkea negatiivista, ihan kamalan myrkyllinen tämä palsta.

Kiitos ja näkemiin, en taida viitsiä enää tätä lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3903/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko aineissa?

Vierailija
3904/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina Mikkola se tiivisti Kellyn häädön jälkeen. Putosi, koska oli nuori, kaunis, tummaihoinen nainen.

Hienosti pelattu rasistikortti. Voisko syynä olla se, että hänellä ei ollut tarjota mitään muuta kuin ulkokuori. Mitään (järkevää) ei saanut suustaan ulos.

Vierailija
3905/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestän voittajaksi multilahjakasta Saraa.

Vierailija
3906/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku katsoo tuollaista roskaa?

Vierailija
3907/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään todella paljon Annin juontotyylistä ja siitä, että "huutelee vieraaseen pöytään" ja keskustelevat vapaammin keskenään Anni, Tinni ja se kolmas. Tulee eloa ja enemmän sisältöä! 

Vierailija
3908/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

simos kirjoitti:

Todella noloa ensimmäisen ihmisen pudottaminen heti alkuun, pieni pieni rasistinen sisäsiittoinen kansa. Ei siitä pääse mihinkään. Tä ei voi feikata mitenkään, oikeata luonnollista syvältä sisältä kumpuavaa muukalaisvastaisuutta, joka on koodattu geeneihin. Siitä et pääse eroon, ehkä kontroilloida voi. Mut..vaikeeta ilmeisesti on. Todella surkuhupaisaa touhua, ei tuotantotiimillä ole myöskään sen verta tilannetajua et ois heittäny ulos vaikka...no ihan kenet vaan muut mut ei.....ni ei. Öööhöhöhöhö öööö kansa on puhunut. Lapsia, aikuisia autistisia tilannetajuttomia juntteja. 

Koita vaikka terveyskeskuksen kautta saada keskusteluapua.

Vierailija
3909/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna vaikuttaa aidosti kiinnostuneilta muista ihmisistä ja on tosi kivan oloinen, en tiedä miksi häntä soimataan. Varmaan ihan vaan siksi, koska hänen puolisonsa on persu ja persujahan kuuluu vihata.

Tai voisiko johtua siitä sonnasta, mitä kirjoittaa? 

Feministien mielestä sontaa, muun kansan mielestä täyttä asiaa josta muutkin toimittajat voisi kirjoittaa välillä sannan lisäksi. 

20% äänestäjistä eli 10% ei ole ”muu kansa”. :D

Vierailija
3910/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tykännyt Annin tyylistä juontaa edes aamulypsyssä,. Siinä se on kyllä pelkkää kikatusta. Tosin mun on sanottava etten tykännyt Elinastakaan. Hyvä että oli rauhallinen eikä huutanut, mutta muuten mulla oli koko ajan tunne että haluis olla missä tahansa muualla eikä ne kysymykset jne tulleet mitenkään luonnollisesti.

Oisko siis joku ihan uus juontaja seuraavalla kerralla?

Vehviläinen ja Sainio ei sentään huuda koko aikaa joten miellyttävämpi kuunnella.

Kuunteleeko joku oikeesti noita kaupallisia nelosen radiokanavia. Huhhuh.

Lopettakaa se valitus juontajista koostelähetyksissä, se nyt on aivan sama kuka niitä juontaa. Eikä teille kukaan edes kelpaa.

Minä en edes huomannut sen kummemmin juontajia, huomio kiinnittyy ihan muihin asioihin.

Vierailija
3911/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen kehuin että tää on ollut Aihevapaa-ketjuksi ihmeen asiallinen ketju, nyt tää on tänään taas tällainen perinteinen "vitsi kaikki on pelkkää paskaa"-ketju. Mihin kaikki hyvä asiallinen keskustelu katosi😭

Se katosi taas hetkeksi, kun eilen oli häätölähetys, joka oli toteutettu huonosti. Talon tapahtumat ja asukkaathan ovatkin ihan kivoja, mutta tuotannon sähläys ei nyt voi kehuja kerätä. Eilisestä flopistahan on puhuttu muuallakin kuin täällä. 

Joo, toivottavasti siitä jauhamiseksi ei kuitenkaan menisi tämä ketju. Se meni jo, eikä sille enää mitään voi. Ennemin kannattaa laittaa joukolla palautetta kanavalle ja tuotannolle

Kyllä se palaute on saavuttanut jo tuotannonkin. Tottakai asiasta halutaan keskustella täälläkin. Yhteisöllisyys on aika suuri osa bb:n katsojakokemusta. 

Kuinka kauan se yleensä kestää ? pari päivää ?

Niin kauan kunnes tulee uutta puhuttavaa. Ei tämä nyt mitään rakettitiedettä ole. 

No huh . Sittenhän loppuu jo yheltätoista viimeistään, kun pommi räjähtää. Ja onhan tässä ketjussa onneksi jo nytkin (tän mun kyselyni aikana)tullut muitakin aiheita koskevia kysymyksiä, toivottavasti joku niihinkin vastaisi.

No niin, kipin kapin sitten virittämään keskustelua muista aiheista. Turha siitä on muita keskustelijoita syyttää, jos täällä ei puhuta sinulle mieluisista asioista. 

Vierailija
3912/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen ei voittaa nykyään Big Brotheria Suomessa, koska katsojista 85 prosenttia naisia ja tämän kansan nainen ei kestä toisen kauneutta. Tämän kansan nainen äänestää voittajaksi kiroilevan, piereskelevän Kristianin tai makaavan Joelin.

Suomessa ei ole mikään pakkoa asua jos ei viihdy...

Vierailija
3913/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terroristit-Veks kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna vaikuttaa aidosti kiinnostuneilta muista ihmisistä ja on tosi kivan oloinen, en tiedä miksi häntä soimataan. Varmaan ihan vaan siksi, koska hänen puolisonsa on persu ja persujahan kuuluu vihata.

Niin, Sanna ei kehu "Enoja" Isisläisiä ja äärifemakoita ? Sanna on 10 + !

Iihahhaa, iihahhaa, hepo hirnahtaa...

Vierailija
3914/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetan tämän BB-ketjun lukemisen tähän. Pelkkää naisten arvostelua. Tulkaa Facebookiin BB-ryhmään omalla nimellänne ja naamallanne haukkumaan toisia naisia rumiksi. Ei taida pokka/naama riittää? 

Vierailija
3915/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen kehuin että tää on ollut Aihevapaa-ketjuksi ihmeen asiallinen ketju, nyt tää on tänään taas tällainen perinteinen "vitsi kaikki on pelkkää paskaa"-ketju. Mihin kaikki hyvä asiallinen keskustelu katosi😭

Se katosi taas hetkeksi, kun eilen oli häätölähetys, joka oli toteutettu huonosti. Talon tapahtumat ja asukkaathan ovatkin ihan kivoja, mutta tuotannon sähläys ei nyt voi kehuja kerätä. Eilisestä flopistahan on puhuttu muuallakin kuin täällä. 

Joo, toivottavasti siitä jauhamiseksi ei kuitenkaan menisi tämä ketju. Se meni jo, eikä sille enää mitään voi. Ennemin kannattaa laittaa joukolla palautetta kanavalle ja tuotannolle

Kyllä se palaute on saavuttanut jo tuotannonkin. Tottakai asiasta halutaan keskustella täälläkin. Yhteisöllisyys on aika suuri osa bb:n katsojakokemusta. 

Kuinka kauan se yleensä kestää ? pari päivää ?

Niin kauan kunnes tulee uutta puhuttavaa. Ei tämä nyt mitään rakettitiedettä ole. 

No huh . Sittenhän loppuu jo yheltätoista viimeistään, kun pommi räjähtää. Ja onhan tässä ketjussa onneksi jo nytkin (tän mun kyselyni aikana)tullut muitakin aiheita koskevia kysymyksiä, toivottavasti joku niihinkin vastaisi.

No niin, kipin kapin sitten virittämään keskustelua muista aiheista. Turha siitä on muita keskustelijoita syyttää, jos täällä ei puhuta sinulle mieluisista asioista. 

Näin olen tehnytkin  ole huoleti

Vierailija
3916/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellyllä on kroppa todella timmissä kunnossa ja seksikkään näköinen, siksi suomalaiset naiset äänesti sen ulos. Tässä nähtiin suomalaisten naisten kateus.

Vierailija
3917/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku katsoo tuollaista roskaa?

Samasta syystä kuin joku kuluttaa aikaansa vauvapalstalla bb aiheisessa ketjussa kyselemässä, miksi joku katsoo tuollaista roskaa. 

Vierailija
3918/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Hautala Ja Tinni samassa ohjelmassa lässyttämässä..ei kiitos

Vierailija
3919/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetan tämän BB-ketjun lukemisen tähän. Pelkkää naisten arvostelua. Tulkaa Facebookiin BB-ryhmään omalla nimellänne ja naamallanne haukkumaan toisia naisia rumiksi. Ei taida pokka/naama riittää? 

Saako siellä muihinkin kysymyksiin vastauksia kuin juontajia koskeviin ?

Vierailija
3920/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terroristit-Veks kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Sanna ei kehu "Enoja" Isisläisiä ja äärifemakoita ? Sanna on 10 + !

Painu räkäpersu muualle lässyttämään politiikkaasi.

Ketju on lukittu.