Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
3121/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä jauhetaan Saran tukasta? Kellyllä on peruukki!

Vierailija
3122/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä oikeassakin elämässä sen havainnut, että mitä rumempi nainen niin sitä enemmän haukkuu muiden ja varsinkin kauniiden naisten ulkonäköä. Se on inhottava, suorastaan kuvottava piirre ihmisessä, että kuvitellaan toisten lyttäämisen olevan ok.

Joo, se on aina nää muodottomat, epänaiselliset perunanaamat, jotka haukkuvat toisten meikkejä, hiuksia ja vaikka mitä. Jopa oma äitini alkaa haukkumaan mun isoja tissejä kännissä, koska itse on aina omannut pienet rinnat, vaikka pahimmillaan paino yli 140kg ja silloinkaan rasva ei kertynyt niihin. Minulla taas on hoikkanakin isot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3123/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Sarassa varmaan hämää ettei paljon mikään ulkonäössä ole aitoa, hiusten , ihon ja kulmakarvojen väri on oikeasti aivan eri ja kaikkien rusketusten, laminointien, pidennysten ja piikitysten jälkeen olisi hyvin eri näköinen ihminen. Ikäänkuin naamio olisi päällä.

Mitä väliä? Katseletko sä tuolla kadullakin paljon kullakin naisella on meikkiä, millaset hiukset jne? Hirveän ulkonäkökeskeinen ihminen.

Ei niitä kadulla katsele paitsi jos on yhtä epäaidon huutava olemus. Ei silti Sara on varmaan mustavalkoisen ihmisen yksinkertaisen huomautuksen mukaan "hyvä" ihminen ja muuta "pahoja". Ei kuitenkaan edellytä että kaikki olisivat yhtä yksinkertaisia arvioissaan.

Vierailija
3124/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, että on kiusallista katsottavaa... kaikilla hirveä rooli päällä. Tämä on nykyajan trendi: laitetaan julkkikset reality-ohjelmiin siinä uskossa, että he ovat omia itsejään. Iholla-sarjassa seurataan Martinan ja Saran "aitoa elämää", eli sitä samaa pintakiiltosomea, jota tuputtavat muutenkin.

Pöllötöllössäkin näyttelijät ovat mukakasuaalisti sohvalla, vaikka esittävät koko ajan jotain roolia ja yrittävät olla hauskoja.

Ei julkkiksia voi laittaa tositelkkariin, koska he eivät ole aitoja kameran edessä. Vai nähdäänkö Toni Nieminen tuppihumalassa iskemässä naisia ja Valavuori repimässä vitosen seteliä humalapäissään? Tai Nina Mikkonen kyykyttämässä muita ja Sara Forsberg valittamassa kehonkuvastaan? Roni Back harmittelemassa, että Hauskat kotivideot floppasi? Petra Olli ilman uhoa? Rosa Meriläinen taitaa olla ainoa, joka tuolla ei esitä mitään ... ikävä kyllä. :D 

Vierailija
3125/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi BB aloitti tämän tehtävän juuri kun olivat aikeissa alkaa syömään sitä uunibroileria? Omituinen ajoitus välillä. Se eilinen hauska tietovisa (yllättävät piirteet) pidettiin keskellä yötä, vaikka olisi kerännyt enemmän katsojia alkuillasta.

Nälkä lisää kiukkua.

Vierailija
3126/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt nina nuolee valan ahteria.

Ukkolahan tuo oli joka mielisteli rankasti Valaa. Nolo

pöydän ääressä nuoli nina. Haukkui itseään rähmäkäpäläksi ja kehui miten hyvin vala käsittelee pallia.

Hetken päästä nina nuoli jo Saraa, kehumalla tämän hirveää peruukkia ihanaksi.

Nina on ehtiväinen nuolija.

Ja Ukkola sanoi että peli meni alussa pilalle huutelijoiden takia,  ja hän olisi itse antanut vain Valavuoren huutaa ohjeita muille kilpailijoille koska tämä oli ainoa joka tiesi mitä tehdä... sluurrrrppsss!

Juu, ja sitten Ukkola sanoi Kellylle kuinka hauska ja sanavalmis tämä on ja Sedulle kuinka pallon kuljetus tehtävästä ei olisi selvitty lainkaan ilman Sedua. Nuolaus nuolaus :D

Vierailija
3127/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Sarassa varmaan hämää ettei paljon mikään ulkonäössä ole aitoa, hiusten , ihon ja kulmakarvojen väri on oikeasti aivan eri ja kaikkien rusketusten, laminointien, pidennysten ja piikitysten jälkeen olisi hyvin eri näköinen ihminen. Ikäänkuin naamio olisi päällä.

No samaa voi kyllä sanoa tästä Pinjasta (kun täällä jostain syystä on noita kahta vertailtu keskenään, vaikka ovatkin täysin eri näköisiä/tyylisiä ja -tasoisia). Pinjakaan valkaistuine hiuksineen (ehkä pidennyksiäkin) nenärenkaineen yms ei todellakaan näytä miltään luomuneidolta.

Vierailija
3128/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vaihdoin kameraa aina kun Valavuori kertoili juttujaan. Tänään oon yllättäen alkanut sietää Valaa ja löydän hänestä jopa viihdearvoa. Sen sijaan Sanin, Pinskun ja Ronin puhuessa huomaan vaihtavani kameraa. Roni on jotenkin niin kuiva, eikä huumori uppoa. Nina on ihan lämmin persoona, mutta jaaritteleva puhetyyli vähän kypsyttää.

Vierailija
3129/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinja on sulonen ja miellyttävä, mutta mielestäni noin nuoret ei vaan sovi tohon ohjelmaan. Ja itse olen vain pari vuotta Pinjaa vanhempi, mutta kokisin itsenikin ihan ulkopuoliseksi tuolla aikuisten ihmisten keskellä. Muutaman vuoden kun antaisi oman persoonansa ja itsetuntonsa kehittyä niin antaisi ohjelmaan itsestään enemmän.

Vierailija
3130/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinja oli mukava neito nuorempana, ja vielä suht kiltin oloinen kun häntä tubessa seurasi. Tai siis varmasti vieläkin ihan mukava mutta erittäin iso miinus oikeasti toi röökaaminen kun tietää kuinka paljon hänellä on faneja :( Ei mikään fiksu tapaus ilmeisesti kun tätä ei itse ymmärrä. Jos olisi fiksu ei ikinä olisi aloittanut tota.

Hyviä tapoja pitäisi esittää.

Voi olla että seuraajia katoaa.

Ja voi olla että tuleekin lisää. Tyttö on jo 16-vuotiaasta vetäny yli 50k vuosiansiot eli eiköhän se selviä ilman sun "ohjeita"

Raha ratkaisee... Missä on vastuu

Voi olla että tämä nuoren tytön pää hajoaa jo ennen aikuisikää

Vierailija
3131/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä oikeassakin elämässä sen havainnut, että mitä rumempi nainen niin sitä enemmän haukkuu muiden ja varsinkin kauniiden naisten ulkonäköä. Se on inhottava, suorastaan kuvottava piirre ihmisessä, että kuvitellaan toisten lyttäämisen olevan ok.

Jospa sinä vaikka nyt itse lyttäät? Keskustelehan asiallisesti. Ohjelma on aiheena.

Vierailija
3132/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tuolla on menossa tuo tappavan tylsä mikälietietovisa ja asukit ovat jo valmiiksi tympääntyneen ja kyllästyneen oloisia, varsinkin kun tietävät jo kokemuksesta (eiliseltä), että tuota kestää taas MONTA TUNTIA... Ja mikäs siinä, jos nuo tuolla hajoilee, mutta alkaa katsojatkin jo hajoilla noihin tyhjänpäiväisiin tehtäviin.

Vierailija
3133/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninan ääni kuulostaa siltä kuin olisi koko ajan purskahtamaisillaan itkuun.

Ihmisten äänten haukkuminen on ihan yhtä noloa ja sivistymätöntä kuin ulkonäön haukkuminenkin. Ne on mitä on, get over it!

Vierailija
3134/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinja oli mukava neito nuorempana, ja vielä suht kiltin oloinen kun häntä tubessa seurasi. Tai siis varmasti vieläkin ihan mukava mutta erittäin iso miinus oikeasti toi röökaaminen kun tietää kuinka paljon hänellä on faneja :( Ei mikään fiksu tapaus ilmeisesti kun tätä ei itse ymmärrä. Jos olisi fiksu ei ikinä olisi aloittanut tota.

Hyviä tapoja pitäisi esittää.

Voi olla että seuraajia katoaa.

Ja voi olla että tuleekin lisää. Tyttö on jo 16-vuotiaasta vetäny yli 50k vuosiansiot eli eiköhän se selviä ilman sun "ohjeita"

Raha ratkaisee... Missä on vastuu

Voi olla että tämä nuoren tytön pää hajoaa jo ennen aikuisikää

Mikä on aikuisikä? sun pää hajonnu jo?

Vierailija
3135/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku on kaunein kaikista! Huh, kuinka hienopiirteiset kasvot hänellä on.

Vierailija
3136/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinja on kyllä niin perus pissis Vantaalta, röökaa, pyörii noiden rikastajien kanssa, yack...

Moni tuonikäinen ja nuorempikin haluaa tumman miehen, ne ovat rakastavia mutta tosi omistavia joten ei kannata ainakaan julkisesti halia tai pusia kettään toista miestä.

Vierailija
3137/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt Valavuori haukkui kaikkia runkkareiksi.

Miksi tuollainen käytös sallitaan?

Vierailija
3138/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valavuori kävi oudosti nyppimässä Kellyn paitapuseroa käsivarressa ja sanomassa : hieno!

Onka tää jotain noloa flirttailua vai mitä, naurattaa

No susta nyt kaikki mitä valavuori tekee on noloa tai pelleä. Jotenkin ihan käsittämätöntä, että sitäkin pitää pilkata ja naureskella että flirttaako tuo noin nolosti koska ei siihenkään ole mitään yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa. Ei kaikki ole muutenkaan mitään supersulavia naistennaurattajia ja huippuitsetuntoisia niin tämähän se sitten onkin fiksua että ilkutaan jos joku ottaa kontaktia. Se kun ei kenenkään vaikka tässä ketjussakaan keskustelevan rohkeutta lisää. Etenkin kun toisaalta sitten ihmetellään närkästyneenä miksi kukaan ei koskaan flirttaa missään ja ei sitä pidä ottaa niin vakavasti..

Muutenkin ihmeellistä, että kovasti kyllä odotetaan ja arvotaan että ketkä on ne kellä alkaa säpinöidä ja jopa maristaan miksi kukaan ei ole jo kutemassa, mutta sitten jos nähdään pienikin ele jonka voisi edes flirtiksi mieltää niin alkaa ilkkuminen noloksi ja naurettavaksi.. Suoraanko tuolla vaan pitäisi sitten jonkun nakata ekaksi kohdalle osuva tuohon lattialle selälleen ja alkaa jyystämään?

Vierailija
3139/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No samaa voi kyllä sanoa tästä Pinjasta (kun täällä jostain syystä on noita kahta vertailtu keskenään, vaikka ovatkin täysin eri näköisiä/tyylisiä ja -tasoisia). Pinjakaan valkaistuine hiuksineen (ehkä pidennyksiäkin) nenärenkaineen yms ei todellakaan näytä miltään luomuneidolta.

Siinäpä se onkin kun Pinja näyttää silti luomuneidolta. Sara ei.

Vierailija
3140/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää kun ton Sara Forsbergin pitäs olla kaunis- siis kasvoissa ei mitään ns suurta virhettä edes, mutta jotenkin vaan ei kuitenkaan ole ns kaunis. Pinja taas on kaunis. Jokin sielullinen puoli rumentaa Saraa, mutta en keksi mikä se on, ehkä jokin ristiriitaisuus- siis ei harmonia.

Ketju on lukittu.