Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Näitä ei-niin-kauniita naisia riittää, jotka haukkuvat kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei te , jotka käytätte elämäänne täällä haukkumalla Saraa. Kannattaa katsoa peiliin ja miettiä omaa elämäänsä ja saavutuksiaan.
Ehkäpä kaikile eivät ne saavutukset ole samoja arvoiltaan kuin sinulla ja Saralla. Ihmiset tavoittelevat eri asioita jotkut eivät läträä rahalla hiuksia päähän ja tisseja rintaan tai liihottele Hollywoodissä tosiaankaan.
Onko sulla itellä hiukset, mitkä ei kasvattamallakaan kasva ja pienet tissit, kun noin harmittaa, jos joku muu on eri näköinen? Miksi oot noin katkera?
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Pinja antaa kyllä alaikäisille katsojilleen huonoa esimerkkiä tuolla röökaamisella.
Ei nuoret bb:tä katso.
Minulla tuota pinksua vuotta nuorempi lapsi, joka tuon tubettajankin tietää (kysyin) , mutta ei sitä tää ohjelma vois vähempää kiinnostaa.
Ja kyllä ne täällä takahikiällä nuoret polttaa kaveriseuran takia, ei minkään tuben takia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä IL juttu: valeasukas
Sara tai Ukkola
Vierailija kirjoitti:
Velkavuori saa olla talossa pitkään, hyvää kontenttia kun keskustelee Ukkolan kanssa. Voin kuulla feministien ja vihervassareiden ulinan.
Valavuori, Ukkola ja Meriläinen on kaikki käyneet kiinnostavia keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
se pinskun py on
aggressiivisen olonen.
Löytyy instagramista nimellä i_bbel.
Mä oon kyllä oikeassakin elämässä sen havainnut, että mitä rumempi nainen niin sitä enemmän haukkuu muiden ja varsinkin kauniiden naisten ulkonäköä. Se on inhottava, suorastaan kuvottava piirre ihmisessä, että kuvitellaan toisten lyttäämisen olevan ok.
Miksi BB aloitti tämän tehtävän juuri kun olivat aikeissa alkaa syömään sitä uunibroileria? Omituinen ajoitus välillä. Se eilinen hauska tietovisa (yllättävät piirteet) pidettiin keskellä yötä, vaikka olisi kerännyt enemmän katsojia alkuillasta.
Vierailija kirjoitti:
Petra ollut 2018 mies ystävän kanssa pressan itsrnäisyysjuhlissa joka toimii rakennusalalla.
Rakennusalalla toimiva pressa? Vaiko rakennusalalla toimiva itsenäisyysjuhla?
Ei voittoa rahanahneelle psykopaatille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velkavuori saa olla talossa pitkään, hyvää kontenttia kun keskustelee Ukkolan kanssa. Voin kuulla feministien ja vihervassareiden ulinan.
Valavuori, Ukkola ja Meriläinen on kaikki käyneet kiinnostavia keskusteluja.
Tunnustan että minulla oli Ukkolasta ja Meriläistä aivan eri näkemys, onneksi olin väärässä. Fiksuja naisia joilla vahvat ja perustellut mielipiteet, faktat hallussa. Ovat tuolla edukseen.
Ninan ääni kuulostaa siltä kuin olisi koko ajan purskahtamaisillaan itkuun.
Vierailija kirjoitti:
Pinja oli mukava neito nuorempana, ja vielä suht kiltin oloinen kun häntä tubessa seurasi. Tai siis varmasti vieläkin ihan mukava mutta erittäin iso miinus oikeasti toi röökaaminen kun tietää kuinka paljon hänellä on faneja :( Ei mikään fiksu tapaus ilmeisesti kun tätä ei itse ymmärrä. Jos olisi fiksu ei ikinä olisi aloittanut tota.
Hyviä tapoja pitäisi esittää.
Voi olla että seuraajia katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt nina nuolee valan ahteria.
Ukkolahan tuo oli joka mielisteli rankasti Valaa. Nolo
pöydän ääressä nuoli nina. Haukkui itseään rähmäkäpäläksi ja kehui miten hyvin vala käsittelee pallia.
Hetken päästä nina nuoli jo Saraa, kehumalla tämän hirveää peruukkia ihanaksi.Nina on ehtiväinen nuolija.
Ja Ukkola sanoi että peli meni alussa pilalle huutelijoiden takia, ja hän olisi itse antanut vain Valavuoren huutaa ohjeita muille kilpailijoille koska tämä oli ainoa joka tiesi mitä tehdä... sluurrrrppsss!
Vierailija kirjoitti:
Ninan ääni kuulostaa siltä kuin olisi koko ajan purskahtamaisillaan itkuun.
Suunnitteleeko ketkä pudottaisi talosta ekana jos saisi haulikon?
Nuorten tuoma sisältö ohjelmaan on aika tylsää, onneksi on näitä aikuisempia tyyppejä joilla on vahvoja mielipiteitä.
Pinja on kyllä niin perus pissis Vantaalta, röökaa, pyörii noiden rikastajien kanssa, yack...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinja oli mukava neito nuorempana, ja vielä suht kiltin oloinen kun häntä tubessa seurasi. Tai siis varmasti vieläkin ihan mukava mutta erittäin iso miinus oikeasti toi röökaaminen kun tietää kuinka paljon hänellä on faneja :( Ei mikään fiksu tapaus ilmeisesti kun tätä ei itse ymmärrä. Jos olisi fiksu ei ikinä olisi aloittanut tota.
Hyviä tapoja pitäisi esittää.
Voi olla että seuraajia katoaa.
Ja voi olla että tuleekin lisää. Tyttö on jo 16-vuotiaasta vetäny yli 50k vuosiansiot eli eiköhän se selviä ilman sun "ohjeita"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin samastunut Saniin noin 14-17-vuotiaana, kun en kehdannut näyttäytyä ollenkaan ilman meikkiä, mutta herranjumala näin aikuisena ihmetyttää. Ymmärrän että alalla varmasti on ulkonäköpaineita jotka saattavat taustalla vaikuttaa tjsp, mutta luulisi että edes oman ihon kunto ja hygienia menisivät etusijalle tuossa vaiheessa.
Luultavasti vieläpä näyttäisi ihan hyvältä ilman raskasta ja tunkkaista meikkiä. Ihan nätti nainen kun muutoin on.
Tuo lookki pakkeleineen ja tukkatötteröineen on keikkalavalla ihan ok, mutta muuten hyvä esimerkki siitä jämähtämisestä vanhaan tyyliin ja kuinka paksu meikki tekee vaan vanhemman näköiseksi.
Sanin meikkien arvostelu on täällä ollut nyt yhtenä suurimmista puheenaiheista, mutta tuo nyt menee vähän överiksi. Sani ei todellakaan näytä vanhemmalta kuin mitä on. Hän on hitto vie 49-vuotias ja näyttää kyllä meikeistään huolimatta huomattavasti nuoremmalta.
Sama trolli jankuttaa Sanin meikeistä. Ja toinen Pinksun tupakoinnista. Ja kolmas Ninan 20 vuotta sitten tekemisistä. Jne jne. Jankutijankutijankuti
Niin tai sitten täällä vain monet eri kommentoijat katsoo bb ja kiinnittävät samoihin seikkoihin(kin) huomiota.
😱Tämä. Mutta tuo joku kuvittelee, että täällä kirjoittelee vain pari ihmistä pää sauhuten...
Se sama vainoharhainen riehui syksynkin bb-ketjussa. Sekosi lopulta niin pahasti että näki tämän "yhden ja saman trollin" ihan Twitterissä ja Torin ilmoitusten takanakin.
😂
Mikkonen hoitoon!