Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Onnenpyörä saisi jäädä syksyn taviskaudelle. Janne sitä tulisi pyöräyttelemään, kertomaan voitot, juontamaan studio-osuudet ja Jannen ääni isoveljen ääneksi, KIITOS! Olisi aika saada luonteva, kokenut ja ihan oikea juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra ei ole köyhä..ansiotulot viime vuonna 30.000 plus rikas mies!
Petra ei ole työtön hänellä valmennukset, kirja ja tvtyöt!
Petra ei ole asunnoton, on omat tontit ja talot!Noloo!
Monta kertaa on Petra valittanut että on köyhä!
Monta kertaa on sanonut asuvansa köyhästi!
Monta kertaa valittanut on että työtön!Tämä nyt ei ole tainnut montaakaan kokonaista lausetta sanoa koko aikana. Lähinnä mulkoilee ja vähät juttunsa lähinnä alapääosastoa.
Petra on ihan huippu paranee kuin vanha viini,
Ei käy suu vaahdossa koko ajn mutta kun sanoo nin sanoo asiaa🤗
Petra "Mikä on kultainen keskitie"
"Mä oon pohojanmaalt ei meil ole teitä"
Eilen "Hakaataan noi"
Petra vaikutti alkuun siltä, kuin sen joku manageri tai kirjan kustantaja olisi pakottanut sen tuonne taloon. Nyt kun kirjakin tulossa niin nyt likka sinne mainostamaan.
Alkuun katseli kaikkia kulmien alta kuin kapinallinen teini, alkanut vähän jo viihtymään kun huomasi että ei lentänytkään heti takaisin pohjanmaalle ja että noi muut asukkaat onkin ihan jees.
Petra on naispuolinen Seppo Räty. Karvahattu kansan suosikkeja kumpikin.
Tuo Petra luo tonne vähän nyreää ilmapiiriä.
En jaksa enää seurata, koska Nina ja Sara ärsyttää! Musta he eivät kuuluisi loppuporukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa valittanut on että työtön!Tämä nyt ei ole tainnut montaakaan kokonaista lausetta sanoa koko aikana. Lähinnä mulkoilee ja vähät juttunsa lähinnä alapääosastoa.
Ei käy suu vaahdossa koko ajn mutta kun sanoo nin sanoo asiaa🤗Petra "Mikä on kultainen keskitie"
"Mä oon pohojanmaalt ei meil ole teitä"Eilen "Hakaataan noi"
Petrassa näkyy ja kuuluu maalaisuus ja pikkupaikkakuntalaisuus eikä aina hyvällä tavalla. Jäänyt vähän mopo- ja p**lurallivaiheeseen, tai jotain. Urheilisaavutuksiaan arvostan kyllä eikä hän ole hirveän ärsyttävä.
Petra on kaunis nuori nainen. Hoitaa itsensä ja pitää sutjakkana
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset ihmiset fanittaa Ninaa?
60-70-vuotiaat tädit, joiden mielestä Nina on niin ahkera ja nöyrä ja vaatimaton ja rakastava.
Lähde: Facebook (instaa he eivät osaa käyttää, eikä twitter-tiliä ole)
Onhan noi Petra ja Markku pelanu jo muutaman päivän jonkilaista silmäpeliä :D
Ja nimenomaan enemmän Petran suunnalta Markulle.
Eikä siinä tarvi olla mitään sen kummempaa, sellasta leikkimielistä flirttiä. Ei kaiken kanssakäymisen tarvi tarkoittaa mitään seksuaalista. Ihan söpöä mun mielestä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy suu vaahdossa koko ajn mutta kun sanoo nin sanoo asiaa🤗Petra "Mikä on kultainen keskitie"
"Mä oon pohojanmaalt ei meil ole teitä"Eilen "Hakaataan noi"
Ja sä et ymmärrä sarkasmia etkä vitsiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen kun joidenkin mielestä se on tavallinen ja tyypillinen suomalainen nainen.
Itse en tiedä yhtäkään tontyyppistä naista.
Enemmän toi Nina edustaa suurinta osaa ikäisiään suomalaisia naisia, työpaikat täynnä hänenlaisiaan niin hyvällä kuin vähemmän hyvälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Pohojanmaalainen vaimo kysy mieheltään että rakastatko vielä minua niin mies vastasi, johan minä iliimootin 27 v sitten.
🤣🤣🎭
Nyt Nina arvostelee Vain elämää -ohjelmaa. Ei tule voittamaan. Sen kyllä tiesi siitä pesutornin voitostakin jo.
Milloin tuo mikkonen lopettaa tuon syömisen? Aivan ihme "naurua" kukaan ei saa selvää tuon jutuista kun kähisee ruoka suussa, kukaan muu ei naura! Kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen kun joidenkin mielestä se on tavallinen ja tyypillinen suomalainen nainen.
Itse en tiedä yhtäkään tontyyppistä naista.Enemmän toi Nina edustaa suurinta osaa ikäisiään suomalaisia naisia, työpaikat täynnä hänenlaisiaan niin hyvällä kuin vähemmän hyvälläkin.
Nina 56 v
Petra 27 v
Pikkusen eri kokemuksia elämäntaipaleelta.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuo mikkonen lopettaa tuon syömisen? Aivan ihme "naurua" kukaan ei saa selvää tuon jutuista kun kähisee ruoka suussa, kukaan muu ei naura! Kuvottava.
Antakaa ihmisen syödä, on näläkä.
Vierailija kirjoitti:
Petra on naispuolinen Seppo Räty. Karvahattu kansan suosikkeja kumpikin.
Onneksi sinä olet sivistynyt ihminen. Vielä kun opettelet yhdyssanat, niin hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Petra on kaunis nuori nainen. Hoitaa itsensä ja pitää sutjakkana
Älä, oon kade hänen sääristään ja bebasta. Römsäkin tuulettuu, kun jalat on niin erillään.
Erittäin tervehenkinen kommentti. Kumpaan päähän se tuli?