Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
make ei tarvi mitään massia, se on eläny sen koukkunokka muijan somerahoilla jo vuosia
Nina pelasi ihan itse voitoon. Kaksi viimeistä siirtoa ihan itse. Petra auttoi sen verran että sai sen keskittymään. Alussa Markku ja Sara antoi toisessa siirrossa kumpikin vaihtoehdot, joista Nina itse teki valinnan ja juuri sen oikean valinnan
Todella tylsä nelikko jäljellä. Kaikki hauskat, persoonalliset, särmät henkilöt poistuneet. Perusmamma Nina vielä talossa pyörii jostakin ihmeen syystä mitä ei voi ymmärtää. Katsellaan maalin kuivumista, ihan kaikessa rauhassa vaan, ei mittään hättää. Petran mutinat ja huulirasvan laittaminen suorissa taloyhteyksissä on tosi nastaa kytättävää.
Niina voitti salatehtävä selkeesti, muut auttoi koko ajan,Niina saa paahtimen!
Seurusteleeko Markku? Naisen???
Tuo Ninan "ei ole todellista! ootteks te muka tosissanne? ei herrajumala..." -esitys hömelöstä tädistä on niin läpinäkyvää. Oikeasti tietää tasan tarkkaan mitä tekee. Piinkova pelinainen. Tuo liiallinen sekoilu kyllä paljastaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Petra tajus sanoa että ei neuvo enää kun itselläkin tila loppuu.
Mikkoska teki lopussa ne parhaat siirrot itse
Mitä väliä tuossa sitten oli, vaikka neuvoikin toista? Eihän tuossa ollut vääriä vastauksia, vaan pointti oli se, miten askel askeleelta etenee. Sillä ei ole mitään väliä, kertooko joku mihin ruutuihin on mahdollista mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla twitterin puolella nauretaan tehtävää jossa Mikkonen saanut joka kerta avun paitsi ekassa😆
Ei ihan niin menny kyllä
No en tiedä kiisä sä oot lukemassa!
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyy bb-ohjelmaan?
Kilpailun aikana BB on kattanut kilpailijoille intialaisen aterian pöytään!
Nina luuli oikeasti että voitti 😂😂😂😂😂😂omalla päällä
Miksi ne tuota säälin hakijaa auttoivat?
Kuka tälläistä roskaa katsoo?
Sara työntää naamansa noihin ruokiin?
Vierailija kirjoitti:
Nina sai liikaa apuja. Taitaa voittaa😂😂😂
Liikaa apuja? Aikun sanottiin 2 eteen ja 1 oikealle tai vasemmalle?
Myönnä vaan, vaikka pahalta tuntuu, että ansaitsi voittonsa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tälläistä roskaa katsoo?
Näköjään ainakin sinä.
Vierailija kirjoitti:
eikö se o sen ex-salkkari "staran" kanssa ollu jo vuosia
Ei ihan niin menny kyllä