Miten päästä yli alapään repeämästä näin nuorena?
Olen siis 24v nainen ja synnytin esikoiseni vasta reilu kuukausi sitten. Lapsi oli kovin toivottu ja rakastamme häntä täysin rinnoin, mutta tullessaan ulos hänen päänsä aiheutti välilihaani mojovan repeämän miltei peräaukkoon asti. Virtsaaminen ja ulostaminen on siitä lähtien ollut jumalattoman hankalaa ja jännitän myös sitä, etten kykene antamaan poikaystävälleni (lapsen isä) tarpeeksi nautintoa yhdyntöjen aikana kun paikat ovat löysänä ja hellinä (en kykene pitkään). Mikä avuksi tämän surun ylitsepääsyssä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkäät sitä, että mies (poika tuossa iässä) jättää vulvan venymisen takia, ei liene mitään vakavaa isämateriaalia muutenkaan vai?
Tuossa iässä? Ihan on mies kyseessä jos tuon ikäisestä puhutaan.
Tässä taas nähdään arvostus naisia kohtaan. Toinen tehnyt aivan valtavan työn ja alapään pitäisi miestä varten olla tiukka ínnie ja naisia vielä syyllistetään kun tissitkään ei ole enää terhakat imetyksen jälkeen ja kiloja tullut. On kyllä munakeskeinen maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ap ole ennemmin huolissasi omasta nautinnostasi? Miehenhän sukuelimet ovat synnytyksen jäljiltä ehjiä ja hänellä on terveet kädet. Oletko ap saanut itse yhtään orgasmia käsillä tuotettuna synnytyksen jälkeen?
Ensimmäisen synnytyksen jälkeen alapään palautuminen kesti minulla vuoden. Toisen lapsen synnytyksen jälkeen emättimeni orgasmiherkkyys on ollut paljon parempaa kuin koskaan elämässäni.
Emättimen orgasmiherkkyys?
Miksi jonneja tulee kommentoimaan synnytysketjuun? Koska pillu mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ap ole ennemmin huolissasi omasta nautinnostasi? Miehenhän sukuelimet ovat synnytyksen jäljiltä ehjiä ja hänellä on terveet kädet. Oletko ap saanut itse yhtään orgasmia käsillä tuotettuna synnytyksen jälkeen?
Ensimmäisen synnytyksen jälkeen alapään palautuminen kesti minulla vuoden. Toisen lapsen synnytyksen jälkeen emättimeni orgasmiherkkyys on ollut paljon parempaa kuin koskaan elämässäni.
Vaikka siksi koska miehetkin on mukana synnytyksissä nykyään.
On meitä rakastavia ja kärsivällisiä miehiäkin, mutta me ei olla hotistahotteinta yleensä naisten mielestä. Minä esimerkiksi annoin (ex-)vaimon parannella ihan rauhassa synnytysten jälkeen ja hän sai itse valita milloin ja millaista seksiä harrastettiin kunnes oli parantunut.
kolmen lapsen isä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siksi koska miehetkin on mukana synnytyksissä nykyään.
On meitä rakastavia ja kärsivällisiä miehiäkin, mutta me ei olla hotistahotteinta yleensä naisten mielestä. Minä esimerkiksi annoin (ex-)vaimon parannella ihan rauhassa synnytysten jälkeen ja hän sai itse valita milloin ja millaista seksiä harrastettiin kunnes oli parantunut.
Tunnet olosi jonneksi vai miksi puolustat keskenkasvuisia mieslapsia, joiden ainoa intressi on oma elin viis naisesta ja lapsesta?
Ap tosi ikävää että sinut on kasvatettu tuollaiseksi miestenmiellyttäjäksi. Ala nyt huolehtia itsestäsi, ja jos mies häioyy niin voi voi, et sellaisella surkimuksella sitten mitään olisi tehnytkään. Älä salli mitään vähättelyä tai haukkumista siitä suunnalta.