Miten päästä yli alapään repeämästä näin nuorena?
Olen siis 24v nainen ja synnytin esikoiseni vasta reilu kuukausi sitten. Lapsi oli kovin toivottu ja rakastamme häntä täysin rinnoin, mutta tullessaan ulos hänen päänsä aiheutti välilihaani mojovan repeämän miltei peräaukkoon asti. Virtsaaminen ja ulostaminen on siitä lähtien ollut jumalattoman hankalaa ja jännitän myös sitä, etten kykene antamaan poikaystävälleni (lapsen isä) tarpeeksi nautintoa yhdyntöjen aikana kun paikat ovat löysänä ja hellinä (en kykene pitkään). Mikä avuksi tämän surun ylitsepääsyssä?
Kommentit (46)
Jos miehen nautinto noin tarkeaa onhan muutakin tapoja. Suu&kasi.
Taitaa olla tama vanhempi ika, kun seksi loppui kokonaan. Eipa tarvitse murehtia mokomia.
Pidathan huoli itsestasi ensisijaisesti. Hyvinvoiva aiti on paras aiti.
Vierailija kirjoitti:
Ap on provo.
Totta kai on. Kuukausi revennyttä lihaa alapäässä paskan ja kusen kanssa. Joo, totta kai!
Olipa huono kätilö kun antoi sinun revetä. Itse sain lapseni 22 vuotiaana ja vauva oli aika pieni, silti nainen leikkasi minua muutaman kerran saksilla etten repeä, tikit leikkausjälkiin jotka nyt arpeutuneet ja tuovat valtavasti nautitonta miehelle joka minua rakastelee. Olihan se julmaa mutta nyt tajuan kuinka minua autettiin. Silloin vihasin kätilöä ja löinkin pari kertaa nyrkillä. Siis ilman puudutetta tehtiin tuo kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkäät sitä, että mies (poika tuossa iässä) jättää vulvan venymisen takia, ei liene mitään vakavaa isämateriaalia muutenkaan vai?
Tyttöjähän tuon ikäiset naisetkin on, huomaa AP:nkin jutuista miten lapsellinen vielä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on provo.
Totta kai on. Kuukausi revennyttä lihaa alapäässä paskan ja kusen kanssa. Joo, totta kai!
Ootko mies? Joillain se paska ja kusi on loppuelämää kun kunnolla tulee tuhoa. Kuukausi synnytyksestä palautumisesta ei muutenkaan ole yhtään mitään vaikka kuinka hyvin olisi mennyt.
Kuukausi synnytyksestä on tosi vähän, paikat palautuu vielä pitkään.
Tule vuoden päästä uudelleen kertomaan mikä tilanne, veikkaan että alapää pitkälti entisellään siinä vaiheessa!
Ja nyt pitää tosiaan kasvaa, niin miehen kuin AP:nkin.
AP ei selvästikään osaa vetää omia rajoja.
Tässä ei tosin tule ilmi, että onko mies edes vaatimassa mitään vai onko AP vain epävarma ja hätäinen.
Vierailija kirjoitti:
Opetus: Älä tee lapsia
Ei vaan älä tee lapsia jos olet niin lapsi itsekin, ettet ymmärrä kuukauden olevan niin lyhyt aika, ettei siinä vaiheessa voi vielä puhua palautumisesta mitään.
Ja sitten ulistaan syntyvyyden laskua....
Vierailija kirjoitti:
Mikset ap ole ennemmin huolissasi omasta nautinnostasi? Miehenhän sukuelimet ovat synnytyksen jäljiltä ehjiä ja hänellä on terveet kädet. Oletko ap saanut itse yhtään orgasmia käsillä tuotettuna synnytyksen jälkeen?
Ensimmäisen synnytyksen jälkeen alapään palautuminen kesti minulla vuoden. Toisen lapsen synnytyksen jälkeen emättimeni orgasmiherkkyys on ollut paljon parempaa kuin koskaan elämässäni.
Emättimen orgasmiherkkyys?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vittüa?
Haavan parantuminen tarvitsee tarpeeksi proteiinia ja sinkkitabletteja voi tilapäisesti syödä.
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme, kun nuoret on nykyään noin lapsellisia.
Naiset tuijottaa ulkonäköään ja miehiä kutsutaan pojiksi (eli ei kannusteta vastuulliseen elämään vaan päinvastoin pidetään vastuuttomina teineinä, ja sitten ihmetellään kun siittiöitä ei sitten keski-iän kynnyksellä olekaan ja nainenkin alkaa olla hedelmätön).
Nämä ”24v mies on vielä poikanen”-asenteet ovat äärimmäisen vahingollisia yhteiskunnalle.
Tekevät nuorista miehistä surkeita, ja siitä lähtee hirveä kierre joka tuhoaa kaiken.
Siis jos sulla olis avoin paranemassa oleva haava kädessä, niin antaisitko miehesi puristella ja painella sitä? Kun se kuitenkin tykkäis siitä niin kovasti. Tuskin antaisit...
Odota, että palaudut.
Kun olet jo paremmassa kunnossa niin muista lantionpohjajumppa sekä vatsalihasjumppa OIKEIN tehtynä. Väärät liikkeet saa aikaan pahaa jälkeä.
Ellet ole kunnossa vuoden päästä niin valittamaan lääkärille rohkeasti suoraan puhuen.
Kyllä ne kuntoon saa, ellei aika ja liikkeet auta
Vierailija kirjoitti:
mene pois, sinulla ei ole käyttöä täällä N
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä. Ei todellakaan kaikilla repeä paikat ja jos pelottaa oman tulevaisuuden puolesta niin aina voi valita suunnitellun sektion. Niitäkin saa kunhan vain osaa vaatia. Minä olen "synnyttänyt" (joo en keksi patrempaakaan termiä) kahdesti sektiolla.